quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
No problemosMaar dan kan je nog ff een half jaar wachten
Dat is over een half jaar (ongeveerquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:47 schreef Chanty het volgende:
[..]Ik wil in juli en augustus toch echt wel wat tijd voor fotografie vrijmaken hoor
tzt ben ik af van mijn afspraken en heb ik het afstuderen meer in eigen hand en ben ik hopelijk bijna klaar
Een half jaar is bij mij 6 maanden hoorquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:20 schreef PdeHoog het volgende:
GoeiemorgenIk voel me mogelijk nog brakker dan gister
Dat wordt groot feest dit weekend
[..]
Dat is over een half jaar (ongeveer)
Bij P is het een half jaar.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:36 schreef Chanty het volgende:
[..]
Een half jaar is bij mij 6 maanden hoor![]()
Juli is al over drie maanden
Vind je het heel erg als ik je vraagstelling niet begrijp? Ik denk dat je de boel ff wat duidelijker moet omschrijven dan een willekeurige regel laten zien. Geef de context mee zeg maar.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:35 schreef Puala het volgende:
Weet iemand toevallig het antwoord op deze vraag?
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als ik je vraagstelling niet begrijp? Ik denk dat je de boel ff wat duidelijker moet omschrijven dan een willekeurige regel laten zien. Geef de context mee zeg maar.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | if (!empty ($_POST['bewerk_storing'])) { // als ja: sla het ID op in de sessie $_SESSION['storing_bewerk'] = $_POST['bewerk_storing']; // stuur de gebruiker door naar storing_bewerken.php header ('location: ../scripts/storing_bewerken.php'); } //als nee: voer het script verder uit else { } |
Die late zonsondergang is wel fijn maar niet dat uur minder slapenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:29 schreef Kremers het volgende:
A.s. zondagnacht gaat de klok weer een uur vooruitZonsondergang pas om 20:00
Ja normaal wel, maar deze zondag moet ik al eerder op om te trainenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:48 schreef Kremers het volgende:
Zondag is een uitslaapdagDan maar een uurtje later opstaan.
Tnx.. die had ik nodigquote:Op vrijdag 26 maart 2010 05:25 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen!
* Xilantof belt de catering zodat straks voor de rest van de FOTters een ontbijtje klaar staat...
Staat er al een HTML-tag voor toevallig?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:43 schreef Puala het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Om dat stuk code gaat het. En hij geeft een error omdat de header te ver in het script staat. Maar eerder in het script noemen gaat niet/moeilijk...
quote:Be sure that you do not have any text sent to the browser before this, or it will not work. Your safest bet is to simply remove all content from the page but the redirect code.
<html>
<?php
//this will NOT work, the browser received the HTML tag before the script
header( 'Location: http://www.yoursite.com/new_page.html' ) ;
?>
Ik heb er nog nooit over gelezen of gehoord dat dat problemen op zou leverenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:12 schreef Kremers het volgende:
Weet iemand hoe het zit met de regels van fotograferen op een kermis? Neem aan dat dat gewoon mag zonder toestemming, ook met statief?
In westerpark wordt een kermis gehouden en wil eigenlijk wel wat long-exposure foto's schieten vanavond
Gewoon doen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:12 schreef Kremers het volgende:
Weet iemand hoe het zit met de regels van fotograferen op een kermis? Neem aan dat dat gewoon mag zonder toestemming, ook met statief?
In westerpark wordt een kermis gehouden en wil eigenlijk wel wat long-exposure foto's schieten vanavond
Je hebt pech: ik doe aan het begin van de maand de cursus Effectief Beïnvloeden.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:22 schreef PdeHoog het volgende:
11 April lekker naar een tof concert12 en 13 april cursus 'Adviseren met impact' en 20 en 21 april cursus discussietechnieken
Na die twee cursussen ga ik fijn in discussie met iedereen en ga ik bovendien heel overtuigend zijn
En ik de cursus "Effectief Negeren"quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:30 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je hebt pech: ik doe aan het begin van de maand de cursus Effectief Beïnvloeden.
Die heb ik net gegeven, sorryquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:49 schreef Netsplitter het volgende:
Waar kan ik de cursus "Oeverloos gezwam aanhoren" boeken??
tssssk Jij zit in de Crew.... Dat zegt genoegquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:49 schreef Netsplitter het volgende:
Waar kan ik de cursus "Oeverloos gezwam aanhoren" boeken??
? Vertel?quote:
Gaafquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |