Vorige week had ik Netsplitter opeens achter me zitten op de A13quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:18 schreef Sarabi het volgende:
En Netsplitter zit toch veilig in Den Haag
Ik ben het wel met hem eens hoorquote:
Tofquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
BTW...mijn dag is zojuist een stuk beter gewordenMijn eerste opdracht is geaccepteerd en mag gefactureerd worden
Jammerquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Had niet anders verwacht.
Maar ik heb geen camera hier
Coolquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:45 schreef Timmos het volgende:
[..]
Tof.. Ik heb vandaag een voorpagina te pakken
![]()
Dat was gebaseerd op de uitdrukking (of is het zelfs een spreekwoord?) schrijf dat maar op je buikquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:54 schreef Cryothic het volgende:
Netjes Timmos en P
En eh, ik snap die opmerking van die stift niet... maar goed.
Dan teken ik wel een rokje ofzo...
Ja leuk, maar als ik al twijfel over drie katten, wat denk je dan van vierquote:Op donderdag 25 maart 2010 07:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Pssst 2 katten zoeken tehuis, spoed! Ivm overlijden eigenaar
Morguh.
Ik heb ze niet nodig of niet echt intresse in, maar ik vond de prijs wel leuk voor UV + Pola, en Hama klonk me bekend in de oren.. Is niks dusquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:04 schreef Kremers het volgende:
NEE. Een polarisatiefilter is duuuur. Voor ¤20 een pola en UV kan niet anders zijn dan rotzooi.
B+W of Hoya Super/Pro HMC moet je hebben. Kijk een hier voor prijzen: http://maxsaver.net/
quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:19 schreef Kremers het volgende:
Als je besluit om glas te gaan kopen, koop dan wel goed glas. Anders kun je net zo goed een flesje bier kapot slaan en de onderkant met tape op je lens plakken
quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:19 schreef Kremers het volgende:
HAMA klinkt je bekend in de oren omdat het troep isZe zijn fabrikant van verschillende soorten fotografische accessoires maar staat niet bekend om de kwaliteit van het glaswerk zullen we maar zeggen
Als je besluit om glas te gaan kopen, koop dan wel goed glas. Anders kun je net zo goed een flesje bier kapot slaan en de onderkant met tape op je lens plakken
Hier al een tijdje de eerste bui.. Regen en een koele wind.. Vanavond hopelijk wat onweerquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:45 schreef Sarabi het volgende:
Wat een heerlijke dag
Helemaal niet koud gehad
Nicequote:Op donderdag 25 maart 2010 17:54 schreef Chanty het volgende:
Zow haartjes weer geblondeerd en gekniptIk kan voorlopig weer over straat
Wat heb je gekocht ?quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:00 schreef Puala het volgende:
Ik heb echt heerlijk geshoptKreeg er alleen ook een gigantische blaar er gratis bij. Dat was dan weer niet nodig
Haha, leukquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat heb je gekocht ?
Ik heb sinds vandaag ook weer een paar leuke zomerse items erbij
De hoed:
[ afbeelding ]
En bril
[ afbeelding ]
Nog een fotograaf zin in een hippie fotoshoot?
quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Twee jurkjes (waarvan ik er 1 echt niet als jurkje ga dragen), een blazer en een vestje
Zou je goed staan denk ik.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:01 schreef Puala het volgende:
[..]
http://files.hm.com/media(...)14_69007_33_2768.jpg
Ja weet je hoe kort
Geef ik eens een gemeend complimentje wordt ik slijmbal genoemd....quote:
Om die reden wou ik 'm dus niet maken, dat complimentjequote:Op donderdag 25 maart 2010 19:26 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Geef ik eens een gemeend complimentje wordt ik slijmbal genoemd....
* Puala knuffelt Timmosquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:40 schreef Timmos het volgende:
[..]
Om die reden wou ik 'm dus niet maken, dat complimentje
Staat je goed.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:11 schreef Puala het volgende:
[..]
* Puala knuffelt Timmos![]()
Dat was al weer veel te lang geleden![]()
Oh en even showen:
Rokje van vandaag & blazer
Het 'jurkje'
Combinatie van
Andere jurkje
hey dat zouden wij gaan doenquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat heb je gekocht ?
Ik heb sinds vandaag ook weer een paar leuke zomerse items erbij
De hoed:
[ afbeelding ]
En bril
[ afbeelding ]
Die laatste schreeuwt echt zomer!quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh en even showen:
Het 'jurkje'
Combinatie van
Andere jurkje
Dat gaan we ook nog steeds doenquote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh en even showen:
Het 'jurkje'
Combinatie van
Andere jurkje
Zeg maar wanneerquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:03 schreef Sarabi het volgende:
No problemosquote:
Ik ben geduldigquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
No problemosMaar dan kan je nog ff een half jaar wachten
Zodra ik weer eens wakker benquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben geduldig
Verzin jij nog iets voor een shoot die we eerder kunnen doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |