quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:10 schreef Cryothic het volgende:
Ow help... een collega die sinds februari al weg is... wordt nu pas gemist.
De waterkannen voor de waterkoeler zijn namelijk op... en die bestelde zij.
En verder deed ze ook nog andere dingen volgens mij... maar eh... nu is dus t water op
quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:29 schreef Netsplitter het volgende:
[ afbeelding ] Kom er net achter dat m'n accu's leeg zijn, dus kan geen foto's maken onderweg naar huus....
Dat heb ik ook eens gehad, maar toen aan de andere kant van NL.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
![]()
Voorbereiding is het halve werk he
zo heb ik eens zonder CF-kaartje op Hoek van Holland gestaan
![]()
Ik was op vakantie (oke, limburg) en had ook geen kaartje bij mequote:Op woensdag 24 maart 2010 13:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Mooiquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:57 schreef Puala het volgende:mijn if - else if - else if - else scriptje werkt
Geen idee naar de rest natuurlijk, maar is een switch/case/"weet ik t hoe t in php heet" dan niet eenvoudiger?quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:57 schreef Puala het volgende:
mijn if - else if - else if - else scriptje werkt
Dat snappen haar docenten nietquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:02 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Geen idee naar de rest natuurlijk, maar is een switch/case/"weet ik t hoe t in php heet" dan niet eenvoudiger?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | if ($i == 0) { echo "i equals 0"; } elseif ($i == 1) { echo "i equals 1"; } elseif ($i == 2) { echo "i equals 2"; } switch ($i) { case 0: echo "i equals 0"; break; case 1: echo "i equals 1"; break; case 2: echo "i equals 2"; break; } ?> |
Ik controleer altijd 2x of ik alles bij me hebquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:18 schreef Netsplitter het volgende:
Owww, php.
Dacht vb.
Dan had ik er ook wat aan gehad. :)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | case 1 response.write("het was een 1") case 2 response.write("het was een 2") case 3 response.write("het was een 3") case else response.write("het was iets anders") end select |
Dit heb ik al, dus waarom zou ik het aan gaan passen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:14 schreef Cryothic het volgende:
even snel gegoogled:
[ code verwijderd ]
deze twee stukken doen hetzelfde.
De code bij het case statement is leesbaarder. Dat is de enige redenquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Dit heb ik al, dus waarom zou ik het aan gaan passen?![]()
Want dan moet mijn technisch ontwerp ook gelijk
quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:05 schreef Chanty het volgende:
Voorkant:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Achterkant:
[ afbeelding ]![]()
Heb jij even pechquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
![]()
Het werkt niet, ik word er agressief van.
Zonde van al dat stofzuigenquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:05 schreef Chanty het volgende:
Voorkant:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Achterkant:
[ afbeelding ]![]()
Held niet, maar je mag het altijd vragenquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:12 schreef Isdatzo het volgende:
Over vb gesproken.. zitten er hier vb.net-helden die ik om een gunstje kan vragen?
Komt een pm'etje aanquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:19 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Held niet, maar je mag het altijd vragen
Ik denk dat jij daar minder vrolijk van wordt dan ik met mijn oude barrelquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Of jij als ik mijn 0.2 tonner in jouw achterbak parkeer.
1 ton is toch 1000 kilo?quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Of jij als ik mijn 0.2 tonner in jouw achterbak parkeer.
Ziet er gezellig uitquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:05 schreef Chanty het volgende:
Voorkant:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Achterkant:
[ afbeelding ]![]()
Hij doelt op zijn grote liefde de motor. En die wil hij gaan opofferen om mijn vrolijke autootje in te deukenquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:36 schreef Cryothic het volgende:
[..]
1 ton is toch 1000 kilo?
heb jij een auto van 200 kilo dan?
of rijd jij op een brommert?
pfff... ik zei toch ook grappig en vrolijk?quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:42 schreef Chanty het volgende:
[..]
Kijk jij als vrouw snapt het tenminste
quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:44 schreef Cryothic het volgende:
Ow, nooit bij stilgestaan dat motoren 'maar' +/- 200 kilo wegen.
Ook afhankelijk van het type motor natuurlijk
[..]
pfff... ik zei toch ook grappig en vrolijk?
Jawel! Zat weer gewoon half 7 achter m'n bureau, maar er was wat te doen vanuit m'n werk dus was ook pas ongeveer half 7 's avond voor ik thuis was. Lange dag maar erg leuk!quote:
Een Fok kat??quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:35 schreef Chanty het volgende:
Dikke kans dat we er een kat bijkrijgen hier
Ach, hier lopen er ook al 3.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:35 schreef Chanty het volgende:
ER is er eentje zwangerquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:35 schreef Chanty het volgende:
Geen ideequote:
Ierlandquote:
Te makkelijk.quote:
Maar daarom niet minder waarquote:
Pssst 2 katten zoeken tehuis, spoed! Ivm overlijden eigenaarquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:29 schreef Chanty het volgende:
Nee er is hier niemand zwanger, onze dames zijn geholpen en er komt geen kater in de buurt
Rob is verliefd geworden nadat hij op MP een kat zag die eng veel op onze overleden kat Bounty lijkt. Dus ja dat trekt toch wel. Ik ben er nog niet helemaal over uit, wil het beestje eerst eens in het echt zien. Zijn wel al andere geinteresseerden ook, maar als we eerder kunnen gaan kijken.... Maarja, wilden wel een derde kat ooit, maar eigenlijk pas als we ruimer wonen met tuin75m2 meter en 3 katten kan op zich wel als ze het goed kunnen vinden maar t is toch aardig vol. Maarja.... benieuwd wat hier uit gaat komen. Normaal was ik degene die met de katten thuis kwam
Owquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:07 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhSoms kan je je echt wel beroerd voelen van een verkoudheid zeg
Ik zit inmiddels weer op kantoor, maar daar zal ook alles mee gezegd zijn
Geen probleem hoorquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:31 schreef Sarabi het volgende:
Ik wou net gaan posten hoe vrolijk ik vandaag ben (wat best uniek voor mij is)
Heb er ook al 3 dagen last van. Erg prettig als je dan zit macro's leren te bouwen / ontwerpen voor de eerste keer.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:07 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhSoms kan je je echt wel beroerd voelen van een verkoudheid zeg
Ik zit inmiddels weer op kantoor, maar daar zal ook alles mee gezegd zijn
Ja. Ik moet eigenlijk ook allerlei SQL-scripts gaan uitvoeren op een productiesysteemquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:47 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Heb er ook al 3 dagen last van. Erg prettig als je dan zit macro's leren te bouwen / ontwerpen voor de eerste keer.Zo goed voor je concentratie.
En ik ben nog vrolijker gewordenquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen probleem hoor![]()
Misschien word ik er ook vrolijk door
Geen fouten maken hèquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Ik moet eigenlijk ook allerlei SQL-scripts gaan uitvoeren op een productiesysteem
Voorlopig moet ik eerst nog beginnenquote:
Ja, hier is 't ook nog koffietijd...quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Voorlopig moet ik eerst nog beginnen
Je bent niet de enige.quote:
Doet mij denken aan mijn eerste jaar, toen ik PHP met een MySQL en een ActionScript applicatie moest gaan combineren, wat een drama was dat zegquote:
Ach je doet het vast beter dan ikquote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ach je doet het vast beter dan ik
Hey de zon moet niet weg gaanging net mijn jurkje aantrekken......
Sorry, ben ik weer!quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]Hey de zon moet niet weg gaanging net mijn jurkje aantrekken
Moet kunnenquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]gelukkig
Dit jurkje is toch niet te zomers?
[ afbeelding ]
Nope.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]gelukkig
Dit jurkje is toch niet te zomers?
[ afbeelding ]
Nijmegen krijgt een 6 voor rokjesweer vandaagquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:07 schreef Timmos het volgende:
[..]
Moet kunnen.. Al staat er hier in Zeeland een aardig briesje en niet heel veel zon
=.. Geen jurkjesweer hier dus
Wel jurkjesweerquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:07 schreef Timmos het volgende:
[..]
Moet kunnen.. Al staat er hier in Zeeland een aardig briesje en niet heel veel zon
=.. Geen jurkjesweer hier dus
Lang leve superzoomlensen......quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wel jurkjesweerBriesje doet de rokjes en jurkjes omhoog waaien
Nee briesjes halen juist de rokjesweer score omlaagquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
D'oh.. Niet aan gedachtquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oke......ik ga mijn spijkerbroek en vest weer aantrekkenquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Lang leve superzoomlensen......
En dat terwijl ik in Den Haag zit.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oke......ik ga mijn spijkerbroek en vest weer aantrekken
Ik geef niet op. Ik heb namelijk begin juli mijn examen PHP. En die moet ik halen wil ik mijn studie voltooienquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:38 schreef Kremers het volgende:
[..]
Doet mij denken aan mijn eerste jaar, toen ik PHP met een MySQL en een ActionScript applicatie moest gaan combineren, wat een drama was dat zeg
Truuk is om niet op te geven, als je maar volhoudt lukt het vanzelf.
Ja, maar jij faalt in wel meerquote:
Gewoon een donkere panty aantrekken of iets. Dan kan het primaquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oke......ik ga mijn spijkerbroek en vest weer aantrekken
Was jij er bij 2 mei??quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik geef niet op. Ik heb namelijk begin juli mijn examen PHP. En die moet ik halen wil ik mijn studie voltooien![]()
[..]
Ja, maar jij faalt in wel meer
Donkere panty heb ik al de hele winter aangehadquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Gewoon een donkere panty aantrekken of iets. Dan kan het prima![]()
* Puala heeft ook rokje aan en gaat goed
Dan wens ik je succes, want dat vond ik vrij frisjes gisterquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Donkere panty heb ik al de hele winter aangehad
Nu is het blote benen weerworden ze tenminste ook iets minder wit
En Netsplitter zit toch veilig in Den Haag
Gisteren had ik ook een langere rok aanquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan wens ik je succes, want dat vond ik vrij frisjes gister
Pak maar een stift en begin maar vast te schrijvenquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:32 schreef Cryothic het volgende:
foto's!
we zitten niet voor niks in FOT, dus kom maar op met die rokjes.
hier op kantoor werken maar 3 dames, waarvan 1 ziek, en de andere 2 te oud voor een rok
zo heb ik niks aan de lente tijdens kantooruren natuurlijk
Hoho, als jij je postrechten wil behoudenquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Pak maar een stift en begin maar vast te schrijven
Nee van jou ben ik onder de indrukquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoho, als jij je postrechten wil behouden...
* Timmos schrijftquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Pak maar een stift en begin maar vast te schrijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |