Gewoon doen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:12 schreef Kremers het volgende:
Weet iemand hoe het zit met de regels van fotograferen op een kermis? Neem aan dat dat gewoon mag zonder toestemming, ook met statief?
In westerpark wordt een kermis gehouden en wil eigenlijk wel wat long-exposure foto's schieten vanavond
Je hebt pech: ik doe aan het begin van de maand de cursus Effectief Beïnvloeden.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:22 schreef PdeHoog het volgende:
11 April lekker naar een tof concert12 en 13 april cursus 'Adviseren met impact' en 20 en 21 april cursus discussietechnieken
Na die twee cursussen ga ik fijn in discussie met iedereen en ga ik bovendien heel overtuigend zijn
En ik de cursus "Effectief Negeren"quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:30 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je hebt pech: ik doe aan het begin van de maand de cursus Effectief Beïnvloeden.
Die heb ik net gegeven, sorryquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:49 schreef Netsplitter het volgende:
Waar kan ik de cursus "Oeverloos gezwam aanhoren" boeken??
tssssk Jij zit in de Crew.... Dat zegt genoegquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:49 schreef Netsplitter het volgende:
Waar kan ik de cursus "Oeverloos gezwam aanhoren" boeken??
? Vertel?quote:
Gaafquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |