OMGquote:Op vrijdag 2 april 2010 02:42 schreef Timmos het volgende:
Zo.. Eindelijk is naar bed.. Over een 8 uur staan P
en Puala
hier al
![]()
Het is een goeie vrije dag jaquote:Op vrijdag 2 april 2010 08:43 schreef HMaster-II het volgende:
Moggeh...
Iedereen klaar voor Goede Vrijdag?
Ik ga vandaag naar de koffiepotquote:Op vrijdag 2 april 2010 08:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het is een goeie vrije dag jaIk ga naar Breda, Zeeland en dan naar Zuid-Brabant
Toeslagquote:Op vrijdag 2 april 2010 08:49 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik ga vandaag naar de koffiepot, serverruimte
en dan weer naar mijn bureau's
![]()
Met andere woorden...... Werken
welke toeslag???quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
quote:
Oeps dacht nog te veel als ambtenaarquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:26 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
welke toeslag???
Okee een bakje chocolade paashaasjes als bonus.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:46 schreef Erasmo het volgende:
[..]
[..]
Oeps dacht nog te veel als ambtenaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is a gift, that's why they call it 'the present'...
quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:44 schreef HMaster-II het volgende:zal er een paar voor je over laten
Een paar is twee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |