Niet op elke HBO, kan ik uit ervaring zeggen hoorquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Dat snap ik ook wel. Maar een dergelijk proces doorlopen met dit soort stompzinnige vragen is duidelijk niet echt zinnig omdat mensen nu gewoon het hele zooitje gaan afraffelen en naar de eindconclusie, die ze echt 1 minuut na uitreiking van de opdracht al kunnen formuleren, gaan schrijven.
En dan nog.....ik vraag me af of dit soort dingen op een MBO thuishoort. MBO is volgens mij uitvoerend en gericht op de praktische kant van de dingen, HBO is meer gericht op architectuur en dit soort denkwijzen.
Nou, ik ben er in vier jaar tijd mee dood gegooid.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:57 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Niet op elke HBO, kan ik uit ervaring zeggen hoor
Ik heb volgens mij nooit over dit soort vraagstukken na hoeven denken, laat staan een PvA of FO schrijven.
Nog twee dagen werken hierquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:38 schreef Ronhui het volgende:
is het al weekend?
Ben de week nu al zat...
Tsja, het is MBO ICT Beheerder. En ik denk dat een beheerder na denkt over de nieuwe situaties etc? Dus daar zou je dan documenten voor moeten schrijven hequote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Dat snap ik ook wel. Maar een dergelijk proces doorlopen met dit soort stompzinnige vragen is duidelijk niet echt zinnig omdat mensen nu gewoon het hele zooitje gaan afraffelen en naar de eindconclusie, die ze echt 1 minuut na uitreiking van de opdracht al kunnen formuleren, gaan schrijven.
En dan nog.....ik vraag me af of dit soort dingen op een MBO thuishoort. MBO is volgens mij uitvoerend en gericht op de praktische kant van de dingen, HBO is meer gericht op architectuur en dit soort denkwijzen.
Beheerders denken niet na over nieuwe situatiesquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:53 schreef Puala het volgende:
Tsja, het is MBO ICT Beheerder. En ik denk dat een beheerder na denkt over de nieuwe situaties etc? Dus daar zou je dan documenten voor moeten schrijven he![]()
quote:En ik heb vlak voor ik weg ging gehoord dat we hier ook nog een php opdracht bij krijgen, dus die zal dan wel idioot moeilijk zijn
Moet je nagaan hoe ik me voel hierquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:00 schreef Cryothic het volgende:
damn, volgens mij woon ik echt in de verkeerde hoek van t land. Alle fotografische evenementen vinden plaats in het midden/zuiden van het land
Niet alleen fotografische evenementenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:00 schreef Cryothic het volgende:
damn, volgens mij woon ik echt in de verkeerde hoek van t land. Alle fotografische evenementen vinden plaats in het midden/zuiden van het land
Hoera voor SDM..quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee, dat mag zo niet![]()
eerst schrijf je een plan van aanpak, dan je functioneel ontwerp. Als dat klaar is en goedgekeurd ga je je technisch ontwerp schrijven en je proeftuin realiseren. En als die dan goedgekeurd is mag je de rapportage schrijven om die 4 vragen te beantwoorden.
Inderdaad.. Delfzijl FTW wat dat betrefd..quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:14 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Niet alleen fotografische evenementen
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:30 schreef Isdatzo het volgende:
Nou, ik ben er wel een voorstander van dat men goed leert documenteren eigenlijk.
In hoeverre daar in de praktijk iets van terecht komt is nog maar de vraag natuurlijk. Of in hoeverre men daadwerkelijk goed leert documenteren ook
.
Dat dusquote:Op woensdag 31 maart 2010 08:51 schreef Chanty het volgende:
Marjo gefeliciteerd met je 25ste verjaardag![]()
*eens isquote:Op woensdag 31 maart 2010 08:51 schreef Chanty het volgende:
Marjo gefeliciteerd met je 25ste verjaardag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |