quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:14 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Je kan zo'n vent toch gewoon verplicht een week, of een maand in een gecontrolleerde situatie laten slapen?
Als het echt een aandoening/ziekte is, zal het niet 1x in de 50 jaar gebeuren, dan moet je het vaker merken.
Ze doen zo vaak onderzoek naar slaap-gedrag.
Blijkbaar is het moeilijker dan gedacht om zoiets goed vast te kunnen stellen.quote:Deskundigen die de man onderzochten, sluiten niet uit dat dit waar is.
Dat zal vast wel gedaan zijn.. zo hoog schat ik de Belgische justitie ook nog wel in. Helaas baseren wij onze mening op het nieuwsberichtje van een paar regels en niet op alle punten uit het gevoerde procesquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:14 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Je kan zo'n vent toch gewoon verplicht een week, of een maand in een gecontrolleerde situatie laten slapen?
Als het echt een aandoening/ziekte is, zal het niet 1x in de 50 jaar gebeuren, dan moet je het vaker merken.
Ze doen zo vaak onderzoek naar slaap-gedrag.
Project"maatje" laten rennen voor z'n ballen neem ik aan???quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:22 schreef Puala het volgende:
Ik heb een document geschreven van tig bladzijdes.. kijkt mijn projectmaatje er een keer naar en hij delete 40%. Vervolgens kijkt de docent er naar en die zegt van nou ja dat hoofdstuk is niet echt nodig, maar het is wel handig, dus laat maar staan. Maar nee. Projectmaatje vind het toch nodig het deleten. Weg overige 20%.
conclusie: de volgende keer maakt meneer het maar mooi zelf
Nou ja, we waren tot dit project een goed duo. Maar nu zitten we met 4 ipv met zijn 2-en. En dat is baggerquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:36 schreef Cryothic het volgende:
jep, das het hele nadeel van project-matig-werken op school.
Ook altijd zo'n k*thekel aan gehad. Je werkt je uit de naad, sommige teamgenoten doen niks, andere klagen alleen, en omdat je als groep beoordeeld wordt, mag je blij zijn als je door mag met een 6...
Nee ik ga eerder voor de taktiek "rug bol maken en af laten glijden"quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:38 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Project"maatje" laten rennen voor z'n ballen neem ik aan???
Zeer verstandige en volwassen houding.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee ik ga eerder voor de taktiek "rug bol maken en af laten glijden"
* Puala doet rondedansjequote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:39 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zeer verstandige en volwassen houding.
Kom je er ook achter?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:00 schreef Cryothic het volgende:
tsk tsk tsk, een bolle rug is niet echt een verstandige houding he
damn, volgens mij woon ik echt in de verkeerde hoek van t land. Alle fotografische evenementen vinden plaats in het midden/zuiden van het land
Da's nooit verkeerdquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:11 schreef Puala het volgende:
Best erg. De docenten proberen ons bang te maken met super strakke deadlines, omdat ze ons klaar willen stomen voor het examen etc. Maar nu zijn we gewoon 9 dagen voor de deadline klaar met het project?
Relaxed toch?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:11 schreef Puala het volgende:
Best erg. De docenten proberen ons bang te maken met super strakke deadlines, omdat ze ons klaar willen stomen voor het examen etc. Maar nu zijn we gewoon 9 dagen voor de deadline klaar met het project?
Hier op school nietquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Relaxed toch?
Negen van de tien keer is het precies andersom namelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Hier op school niet![]()
Maar ik ben al bezig met de volgende. En die is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel moeilijk zie ik al welDataoplag als in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Hmmmmquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:24 schreef Puala het volgende:
[..]
begrotingen/afspraken etc. Dus gewoon office bestandjes
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Hier op school niet![]()
Maar ik ben al bezig met de volgende. En die is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel moeilijk zie ik al wel1) NAS / SAN / Fileserver / DatawharehouseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2) ja
3) ja
4) jaOp zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
Mjah, dat heel misschien ook nog. Maar ik verwacht het niet hoor. Ik kan in het hele document niets over mailen vindenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hmmmm
Ik zou daar namelijk ook mailarchives in kunnen zien enzo.
Nee, dat mag zo nietquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:29 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
1) NAS / SAN / Fileserver / Datawharehouse
2) ja
3) ja
4) ja
Holy shit zegquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee, dat mag zo niet![]()
eerst schrijf je een plan van aanpak, dan je functioneel ontwerp. Als dat klaar is en goedgekeurd ga je je technisch ontwerp schrijven en je proeftuin realiseren. En als die dan goedgekeurd is mag je de rapportage schrijven om die 4 vragen te beantwoorden.
Ja. Dat snap ik ook wel. Maar een dergelijk proces doorlopen met dit soort stompzinnige vragen is duidelijk niet echt zinnig omdat mensen nu gewoon het hele zooitje gaan afraffelen en naar de eindconclusie, die ze echt 1 minuut na uitreiking van de opdracht al kunnen formuleren, gaan schrijven.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:11 schreef RonaldV het volgende:
Het gaat er om dat ze laten zien dat ze het proces kunnen doorlopen. Niet om het einddocument te schrijven
Niet op elke HBO, kan ik uit ervaring zeggen hoorquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Dat snap ik ook wel. Maar een dergelijk proces doorlopen met dit soort stompzinnige vragen is duidelijk niet echt zinnig omdat mensen nu gewoon het hele zooitje gaan afraffelen en naar de eindconclusie, die ze echt 1 minuut na uitreiking van de opdracht al kunnen formuleren, gaan schrijven.
En dan nog.....ik vraag me af of dit soort dingen op een MBO thuishoort. MBO is volgens mij uitvoerend en gericht op de praktische kant van de dingen, HBO is meer gericht op architectuur en dit soort denkwijzen.
Nou, ik ben er in vier jaar tijd mee dood gegooid.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:57 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Niet op elke HBO, kan ik uit ervaring zeggen hoor
Ik heb volgens mij nooit over dit soort vraagstukken na hoeven denken, laat staan een PvA of FO schrijven.
Nog twee dagen werken hierquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:38 schreef Ronhui het volgende:
is het al weekend?
Ben de week nu al zat...
Tsja, het is MBO ICT Beheerder. En ik denk dat een beheerder na denkt over de nieuwe situaties etc? Dus daar zou je dan documenten voor moeten schrijven hequote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Dat snap ik ook wel. Maar een dergelijk proces doorlopen met dit soort stompzinnige vragen is duidelijk niet echt zinnig omdat mensen nu gewoon het hele zooitje gaan afraffelen en naar de eindconclusie, die ze echt 1 minuut na uitreiking van de opdracht al kunnen formuleren, gaan schrijven.
En dan nog.....ik vraag me af of dit soort dingen op een MBO thuishoort. MBO is volgens mij uitvoerend en gericht op de praktische kant van de dingen, HBO is meer gericht op architectuur en dit soort denkwijzen.
Beheerders denken niet na over nieuwe situatiesquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:53 schreef Puala het volgende:
Tsja, het is MBO ICT Beheerder. En ik denk dat een beheerder na denkt over de nieuwe situaties etc? Dus daar zou je dan documenten voor moeten schrijven he![]()
quote:En ik heb vlak voor ik weg ging gehoord dat we hier ook nog een php opdracht bij krijgen, dus die zal dan wel idioot moeilijk zijn
Moet je nagaan hoe ik me voel hierquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:00 schreef Cryothic het volgende:
damn, volgens mij woon ik echt in de verkeerde hoek van t land. Alle fotografische evenementen vinden plaats in het midden/zuiden van het land
Niet alleen fotografische evenementenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:00 schreef Cryothic het volgende:
Hoera voor SDM..quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee, dat mag zo niet![]()
eerst schrijf je een plan van aanpak, dan je functioneel ontwerp. Als dat klaar is en goedgekeurd ga je je technisch ontwerp schrijven en je proeftuin realiseren. En als die dan goedgekeurd is mag je de rapportage schrijven om die 4 vragen te beantwoorden.
Inderdaad.. Delfzijl FTW wat dat betrefd..quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:14 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Niet alleen fotografische evenementen
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:30 schreef Isdatzo het volgende:
Nou, ik ben er wel een voorstander van dat men goed leert documenteren eigenlijk.
In hoeverre daar in de praktijk iets van terecht komt is nog maar de vraag natuurlijk. Of in hoeverre men daadwerkelijk goed leert documenteren ook
.
Dat dusquote:Op woensdag 31 maart 2010 08:51 schreef Chanty het volgende:
Marjo gefeliciteerd met je 25ste verjaardag![]()
*eens isquote:Op woensdag 31 maart 2010 08:51 schreef Chanty het volgende:
Voor we thuis zijn zal het half tien zijn. Beestje mag vanavond heel zielig op de gang slapen. Ik wil eerst zeker weten dat hij vlovrij en zindelijk is dan mag hij ook de slaapkamer in. Dus hij kan verder weinig schade aanrichtenquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:53 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat wordt een gezellig avondje, en morge hopelijk niet teveel puin ruimen
Een goed Change Management systeem is zeer handig.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:16 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zit nu naar een niet-tof verhaal te luisteren over Change ManagementEen nog bureaucratischer proces dan we al hadden
Het kan echt
Heb een paar keer in en CAB mogen plaatsnemen... dan is het nog wel te behapstukken (lag misschien ook aan het bedrijf... maar Change Management is een voorbeeld van bureaucratie!quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:16 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zit nu naar een niet-tof verhaal te luisteren over Change ManagementEen nog bureaucratischer proces dan we al hadden
Het kan echt
Mee eens! Met beide zinnenquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Een goed Change Management systeem is zeer handig.
Maar dan moet het wel goed ingericht zijn.
Die hebben wij ook (geloof ik) maar da's dan op een global niveau geregeld. Een amerikaan kan dus zondr probleem een change afkeurenquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:19 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Heb een paar keer in en CAB mogen plaatsnemen...
Dan was dat Change Management niet goed ingericht.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:19 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Heb een paar keer in en CAB mogen plaatsnemen... dan is het nog wel te behapstukken (lag misschien ook aan het bedrijf... maar Change Management is een voorbeeld van bureaucratie!
Bij ons werd het voor europa bepaald.. en de CAB meetings waren eens in de twee weken, dus als je de dag er na een change zag, mocht je minimaal 2 weken wachten, maar meestal moest er wel weer extra info komen en dan kon je 4 weken wachten....quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die hebben wij ook (geloof ik) maar da's dan op een global niveau geregeld. Een amerikaan kan dus zondr probleem een change afkeuren
Heb ik ook niet zo'n last van hoorquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:43 schreef Kremers het volgende:
Mijn bubble spirit is vandaag met de post aangekomenEindelijk geen scheve horizons meer
Je kan natuurlijk ook overdrijven hequote:Op woensdag 31 maart 2010 14:00 schreef Kremers het volgende:
Ja, maar dan moet je elke keer alles gaan lopen rechtrekken. Handig als je zorgvuldig je foto kadert
Neuhquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook overdrijven he(ik heb trouwens ook zo'n ding in mijn tas zitten
)
Zolang je geen bijgeluiden produceert gaat dat best goedquote:
Dan krijgt "Shop till you drop" toch een hele andere uitlegquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zolang je geen bijgeluiden produceert gaat dat best goed
Nee ik was nog niet begonnen maar kon niet zo snel mijn broek weer optrekken EN de telefoon opnemenquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zolang je geen bijgeluiden produceert gaat dat best goed
Oei, dat is zeer klote.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:33 schreef Sarabi het volgende:
Damn ik heb geen salaris gekregen deze maand![]()
Kennelijk is er ergens iets misgegaan, niet handig dat het net in de maand is waarin ik ook mijn vakantie moet betalen
quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:51 schreef Chanty het volgende:
quote:
quote:
Dankjulliewel!!quote:
quote:
Ow wee als er geen foto's van gepost worden.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:17 schreef peterzx9r het volgende:
ik mag deze en volgende week nieuwe fietsen inrijden
ik begin met een kawa zx6r en ijdig met een triuph speet trple
Foto's??quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:10 schreef Chanty het volgende:
We hebben de reincarnatie van Bounty hier in huis gehaald, niet alleen qua uiterlijk maar ook in zijn doen en latenTotaal niet bang, liet meteen even zien hoe alles werkt (krabpaal, kattenbak, spelen), pruttelt vrolijk rond, echt een heerlijk beestje
Die komen nogquote:
Lekkere pluizenbol.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:15 schreef Chanty het volgende:
[..]
Die komen nogovermorgen als P mijn 50 mm terug heeft gegeven
Maar deze had ik zaterdag gemaakt toen we gingen kijken inclusief filmpje
FOT SC 157: Nederland fotografisch waterland
Wat een leuk beestjequote:Op woensdag 31 maart 2010 22:15 schreef Chanty het volgende:
[..]
Die komen nogovermorgen als P mijn 50 mm terug heeft gegeven
Maar deze had ik zaterdag gemaakt toen we gingen kijken inclusief filmpje
FOT SC 157: Nederland fotografisch waterland
Net op tijdquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:50 schreef RonaldV het volgende:
Zo, dat was de belastingGeld terugkrijgen is wel OK
Welnee, ik had nog meer dan een uur over!quote:
Wij hebben m vorig jaar ook een half uur voor de deadline ingestuurd maar dit jaar waren we er al in februari mee klaarquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:18 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Welnee, ik had nog meer dan een uur over!
Jazeker heb alle drie de afleveringen inmiddels gezienquote:Op donderdag 1 april 2010 09:20 schreef PdeHoog het volgende:
The Pacific is in premiere gegaan in Amerika drie weken geleden. Tot op heden is het best een waardige opvolger van Band of Brothers![]()
Na de tentamens ga ik eerst maar beginnen aan Band of Brothersquote:Op donderdag 1 april 2010 09:20 schreef PdeHoog het volgende:
The Pacific is in premiere gegaan in Amerika drie weken geleden. Tot op heden is het best een waardige opvolger van Band of Brothers![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |