quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:14 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Je kan zo'n vent toch gewoon verplicht een week, of een maand in een gecontrolleerde situatie laten slapen?
Als het echt een aandoening/ziekte is, zal het niet 1x in de 50 jaar gebeuren, dan moet je het vaker merken.
Ze doen zo vaak onderzoek naar slaap-gedrag.
Blijkbaar is het moeilijker dan gedacht om zoiets goed vast te kunnen stellen.quote:Deskundigen die de man onderzochten, sluiten niet uit dat dit waar is.
Dat zal vast wel gedaan zijn.. zo hoog schat ik de Belgische justitie ook nog wel in. Helaas baseren wij onze mening op het nieuwsberichtje van een paar regels en niet op alle punten uit het gevoerde procesquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:14 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Je kan zo'n vent toch gewoon verplicht een week, of een maand in een gecontrolleerde situatie laten slapen?
Als het echt een aandoening/ziekte is, zal het niet 1x in de 50 jaar gebeuren, dan moet je het vaker merken.
Ze doen zo vaak onderzoek naar slaap-gedrag.
Project"maatje" laten rennen voor z'n ballen neem ik aan???quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:22 schreef Puala het volgende:
Ik heb een document geschreven van tig bladzijdes.. kijkt mijn projectmaatje er een keer naar en hij delete 40%. Vervolgens kijkt de docent er naar en die zegt van nou ja dat hoofdstuk is niet echt nodig, maar het is wel handig, dus laat maar staan. Maar nee. Projectmaatje vind het toch nodig het deleten. Weg overige 20%.
conclusie: de volgende keer maakt meneer het maar mooi zelf
Nou ja, we waren tot dit project een goed duo. Maar nu zitten we met 4 ipv met zijn 2-en. En dat is baggerquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:36 schreef Cryothic het volgende:
jep, das het hele nadeel van project-matig-werken op school.
Ook altijd zo'n k*thekel aan gehad. Je werkt je uit de naad, sommige teamgenoten doen niks, andere klagen alleen, en omdat je als groep beoordeeld wordt, mag je blij zijn als je door mag met een 6...
Nee ik ga eerder voor de taktiek "rug bol maken en af laten glijden"quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:38 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Project"maatje" laten rennen voor z'n ballen neem ik aan???
Zeer verstandige en volwassen houding.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee ik ga eerder voor de taktiek "rug bol maken en af laten glijden"
* Puala doet rondedansjequote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:39 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zeer verstandige en volwassen houding.
Kom je er ook achter?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:00 schreef Cryothic het volgende:
tsk tsk tsk, een bolle rug is niet echt een verstandige houding he
damn, volgens mij woon ik echt in de verkeerde hoek van t land. Alle fotografische evenementen vinden plaats in het midden/zuiden van het land
Da's nooit verkeerdquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:11 schreef Puala het volgende:
Best erg. De docenten proberen ons bang te maken met super strakke deadlines, omdat ze ons klaar willen stomen voor het examen etc. Maar nu zijn we gewoon 9 dagen voor de deadline klaar met het project?
Relaxed toch?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:11 schreef Puala het volgende:
Best erg. De docenten proberen ons bang te maken met super strakke deadlines, omdat ze ons klaar willen stomen voor het examen etc. Maar nu zijn we gewoon 9 dagen voor de deadline klaar met het project?
Hier op school nietquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Relaxed toch?
Negen van de tien keer is het precies andersom namelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Hier op school niet![]()
Maar ik ben al bezig met de volgende. En die is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel moeilijk zie ik al welDataoplag als in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Hmmmmquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:24 schreef Puala het volgende:
[..]
begrotingen/afspraken etc. Dus gewoon office bestandjes
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Hier op school niet![]()
Maar ik ben al bezig met de volgende. En die is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel moeilijk zie ik al wel1) NAS / SAN / Fileserver / DatawharehouseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2) ja
3) ja
4) jaOp zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
Mjah, dat heel misschien ook nog. Maar ik verwacht het niet hoor. Ik kan in het hele document niets over mailen vindenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hmmmm
Ik zou daar namelijk ook mailarchives in kunnen zien enzo.
Nee, dat mag zo nietquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:29 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
1) NAS / SAN / Fileserver / Datawharehouse
2) ja
3) ja
4) ja
Holy shit zegquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee, dat mag zo niet![]()
eerst schrijf je een plan van aanpak, dan je functioneel ontwerp. Als dat klaar is en goedgekeurd ga je je technisch ontwerp schrijven en je proeftuin realiseren. En als die dan goedgekeurd is mag je de rapportage schrijven om die 4 vragen te beantwoorden.
Ja. Dat snap ik ook wel. Maar een dergelijk proces doorlopen met dit soort stompzinnige vragen is duidelijk niet echt zinnig omdat mensen nu gewoon het hele zooitje gaan afraffelen en naar de eindconclusie, die ze echt 1 minuut na uitreiking van de opdracht al kunnen formuleren, gaan schrijven.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:11 schreef RonaldV het volgende:
Het gaat er om dat ze laten zien dat ze het proces kunnen doorlopen. Niet om het einddocument te schrijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |