Vrouwen schijnen dat te hebben.....quote:
Oh, heet dat zo tegenwoordig...quote:Op maandag 29 maart 2010 09:30 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Heerlijk een dagje studeren bij mijn vriend
Dat noemde we vroeger toch anders.....quote:Op maandag 29 maart 2010 09:30 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Heerlijk een dagje studeren bij mijn vriend
Awwww.quote:Op maandag 29 maart 2010 10:08 schreef peterzx9r het volgende:
ff een weekend weg geweest
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Behoorlijke slechte morgen..quote:
Scherp.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:52 schreef Cryothic het volgende:
Lol, die lamp op achter de schutting... lijkt net alsof daar een robotvogel zit.
die 2 zwarte streepjes zo'n ogen, en het topje van de lamp zelf als snavel
quote:Op maandag 29 maart 2010 10:49 schreef Ronhui het volgende:
Goedemorgen Saam,
Is het alweer wintertijd? Ik wil mijn uurtje terug!
nee het is een ufoquote:Op maandag 29 maart 2010 11:52 schreef Cryothic het volgende:
Lol, die lamp op achter de schutting... lijkt net alsof daar een robotvogel zit.
die 2 zwarte streepjes zo'n ogen, en het topje van de lamp zelf als snavel
Dus u gaat meequote:Op maandag 29 maart 2010 09:45 schreef Puala het volgende:
* Puala aait Peter & Timmos
Ik ben vrijdag vrij
Ik zit nu je avatar voor het eerst goed te bekijken, geniaalquote:
Schaam jequote:Op maandag 29 maart 2010 12:22 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik zit nu je avatar voor het eerst goed te bekijken, geniaal![]()
Hahaquote:Op maandag 29 maart 2010 12:22 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik zit nu je avatar voor het eerst goed te bekijken, geniaal![]()
Moeilijk is dat hequote:Op maandag 29 maart 2010 12:27 schreef Kremers het volgende:
Ik heb zojuist een account op imagekind aangemaakt, even kijken of mijn shit te verkopen isAlleen nog evwn nadenken over de prijzen...
quote:
quote:
quote:
quote:
En dat moet ons dan tot de orde brengen...quote:
ohw.. dat gebeurd regelmatigquote:Op maandag 29 maart 2010 11:58 schreef -gt- het volgende:
[..]
![]()
lekker uurtje minder hoeven werken
mag vaker gebeuren![]()
Zelfs ik heb een note vanwege smilie-postsquote:Op maandag 29 maart 2010 12:51 schreef RonaldV het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En dat moet ons dan tot de orde brengen...
Had me even gebeldquote:Op maandag 29 maart 2010 13:24 schreef fFarl het volgende:
Het blijft 'grmbl' vandaag. Kreeg opeens de kans in de schoot geworpen om NU een modellenshoot te gaan doen in de bunkers bij Den Helder.
Moest ik 'nee' zeggen, omdat ik deze week al twee shoots heb. OWEE als de dames van donderdag en zondag durven af te zeggen!!!
Je kan je Flickr er aan hangen.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:26 schreef Cryothic het volgende:
Zit je aan een max van 2 per week dan?
(trouwens, best een interessante site, dat ImageKind)
iemand van hierquote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 13:12 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Zelfs ik heb een note vanwege smilie-posts![]()
Kunnen we geen Note-aanvraag doen bij de Admins?![]()
Klopt, maar dat heb ik niet gedaanquote:
idd, m'n ouders wonen er om de hoek. Kom ik daar ook nog eens.quote:
Hoezo moet je een marketingplan hebben?quote:Op maandag 29 maart 2010 14:12 schreef Kremers het volgende:
[..]
Klopt, maar dat heb ik niet gedaanMijn foto's op flickr zijn niet groter dan 800px aan de grote zijde, en daar heb je niet zo heel veel aan. Ik upload ze in de volledige grote naar imagekind.
Is wel makkelijk op te zetten trouwensJe moet dan alleen wel een goed marketingplan hebben, anders verkoop je niets
Daar ga ik nu over nadenken.
Ja, of dacht je dat je foto's online gooien genoeg was om mensen je foto's te laten kopenquote:Op maandag 29 maart 2010 14:27 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Hoezo moet je een marketingplan hebben?
Om mensen naar je foto's te lokken?
Persoonlijk ga ik m'n prijzen laag houden. Als het successvol blijkt te zijn, kunnen ze altijd omhoog.
Dus je wil toch mee?quote:Op maandag 29 maart 2010 09:45 schreef Puala het volgende:
* Puala aait Peter & Timmos
Ik ben vrijdag vrij
Tofquote:Op maandag 29 maart 2010 22:13 schreef -Marjo- het volgende:
Ik kreeg vandaag een wellness arrangement kado![]()
Was een onwijs leuke verrassing...
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:21 schreef Kremers het volgende:
Nu zie ik pas hoe belangrijk het is om je monitor te kaliberen: Mac OS update heeft het standaardprofiel geladen en mijn zwart/wit foto's zien er werkelijk afgrijselijk uit
Je bent toch nog niet jarig?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:13 schreef -Marjo- het volgende:
Ik kreeg vandaag een wellness arrangement kado![]()
Was een onwijs leuke verrassing...
Volgens mij is dat morgenquote:
Ik zag het meteen, heb een wart/wit desktopachtetgrondquote:Op maandag 29 maart 2010 22:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik moet dat binnenkort ook weer eens doen
Arme Jijquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:49 schreef Netsplitter het volgende:
Morguh...
Zit nu pas aan m'n eerste bak koffie.....
Want? Studie?quote:
4 studentjes naast me in de trein die alles met het woordje kanker moesten begeleiden. Dus kanker leip, kanker vet, kanker dom etc. En daar kan ik me goed aan irriterenquote:
Jij ergert je teveelquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:58 schreef Puala het volgende:
[..]
4 studentjes naast me in de trein die alles met het woordje kanker moesten begeleiden. Dus kanker leip, kanker vet, kanker dom etc. En daar kan ik me goed aan irriteren
En klasgenoten die de ene na de andere domme vraag stellen mogen ook wel in het rijtje van irritaties![]()
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:58 schreef Puala het volgende:
[..]
4 studentjes naast me in de trein die alles met het woordje kanker moesten begeleiden. Dus kanker leip, kanker vet, kanker dom etc. En daar kan ik me goed aan irriteren
En klasgenoten die de ene na de andere domme vraag stellen mogen ook wel in het rijtje van irritaties![]()
quote:
Dienstplicht.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:09 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat geK....er begint anders ook een enorm sociaal probleem te worden. Fatsoensnormen zijn er bij de jeugd totaal niet meer.
Tijd voor heropvoedingskampen voor dat soort jeugd.
Whehehe opaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:09 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat geK....er begint anders ook een enorm sociaal probleem te worden. Fatsoensnormen zijn er bij de jeugd totaal niet meer.
vanaf 16 jaar tot hun 22equote:
Ze zegt "Opa" tegen mijquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:14 schreef Chanty het volgende:
[..]
WheheheopaIk kwam een paar maanden geleden een citaat tegen in de literatuur van een monnik uit de middeleeuwen die het had over 'het gedrag van de jeugd van tegenwoordig'. Die problematiek is van alle tijden. Maar ben het ermee eens dat het gebruik van kanker als scheldwoord of wat dan ook gewoon asociaal is.
Voor de kenners:quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:09 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Lijkt me een strak plan.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:15 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
vanaf 16 jaar tot hun 22eEn dan wel met een Gunnery Sergeant Hartman als opvoeder.
Even he, het is niet enkel de jeugd die het doet. Als ik naar Vitesse ga en daar wordt door de tegenstander een goal gemaakt (wat dus vaak gebeurtquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:09 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Open deur..... mag niet schoppen.....quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Even he, het is niet enkel de jeugd die het doet. Als ik naar Vitesse ga en daar wordt door de tegenstander een goal gemaakt (wat dus vaak gebeurt).. dan roept de halve tribune het. Dus ook de volwassenen (18-40 jaar)..
In rotterdam/ den haag zijn er volgens mij genoeg mensen die het woord in elke zin minimaal twee maal gebruikenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Even he, het is niet enkel de jeugd die het doet. Als ik naar Vitesse ga en daar wordt door de tegenstander een goal gemaakt (wat dus vaak gebeurt).. dan roept de halve tribune het. Dus ook de volwassenen (18-40 jaar)..
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Open deur..... mag niet schoppen.....
* HMaster-II Door leeg kozijn loopt. Oh was dat die open deur, dat bij voetbalsupporters het IQ evenredig is als aantal doelpunten per wedstrijd. Bedoelde je dat kozijn?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Open deur..... mag niet schoppen.....
Gebeurd het ook.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:28 schreef Puala het volgende:
[..]
ik wed dat het bij Ajax/Feyenoord/Ado/Groningen/Roda net zo vaak gebeurt.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:28 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
* HMaster-II Door leeg kozijn loopt. Oh was dat die open deur, dat bij voetbalsupporters het IQ evenredig is als aantal doelpunten per wedstrijd. Bedoelde je dat kozijn?Ik begrijp het
Dat is wel mooiquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
![]()
![]()
Was het hopelijk wel waard.
Heb fotoklusje gedaan voor werk.
Hey... ben ook voetbalsupporterquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:28 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
* HMaster-II Door leeg kozijn loopt. Oh was dat die open deur, dat bij voetbalsupporters het IQ evenredig is als aantal doelpunten per wedstrijd. Bedoelde je dat kozijn?Ik begrijp het
Jemig, ik zou die man een tijdje onder controle zetten.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:50 schreef Puala het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)achting-dochter.html
Jaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:50 schreef Puala het volgende:
Moeilijk dit soort dingen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:50 schreef Puala het volgende:
Ik slaap de hele dag door.. ik mag dus alles gewoon doen.. handigquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:50 schreef Puala het volgende:
Je kan zo'n vent toch gewoon verplicht een week, of een maand in een gecontrolleerde situatie laten slapen?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Moeilijk dit soort dingen.
Is hij echt schuldig of lijdt hij inderdaad aan die aandoening waardoor dit kon gebeuren.
Ik zou niet graag in de schoenen willen staan van de rechter......
Ja, dan laten we 'm slapen naast 20 opblaaspoppenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:14 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Je kan zo'n vent toch gewoon verplicht een week, of een maand in een gecontrolleerde situatie laten slapen?
Als het echt een aandoening/ziekte is, zal het niet 1x in de 50 jaar gebeuren, dan moet je het vaker merken.
Ze doen zo vaak onderzoek naar slaap-gedrag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |