Toch apart, ze hebben best wel wat kwaliteit daar lopen.quote:Op maandag 29 maart 2010 08:51 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben bang dat het doek gaat vallen voor Telstar. Op zich jammer voor een club met een rijke historie, aan de andere kant voegen ze de laatste jaren bitterweinig meer toe aan de competitie. Beetjehetzelfde verhaal als Haarlem.
Zelfde verhaal hier inderdaad, alleen dan hoop ik dus dat Telstar zn punten mag behoudenquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:54 schreef gers het volgende:
ik hoop puur uit eigen lijfsbehoud dat telstar 3 punten moet inleveren, ook zo ik blij zijn als veendam falliet gaat ondanks dat het lullig is voor de supporters. Als we mochten degraderen dan gaan we geheid falliet
Ik ben gewoon bang dat we het gaan verneukenquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:02 schreef Blinker het volgende:
Hoezo? Een punt pakken tegen Olle is niet perse slecht.
Ik denk niet meer dat Fortuna gaat pakken, dus als je Oss nog ergens kan winnen (bijvoorbeeld Telstar/MVV), dan zitten ze goed.
Voor m'n gevoel hebben jullie het zelf in de hand. Een keer winnen is genoeg.quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:09 schreef gers het volgende:
[..]
Ik ben gewoon bang dat we het gaan verneuken
Ik heb er nog wel vertrouwen in, sportief gaat het goed!quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:54 schreef Halcon het volgende:
Veendam zal wel failliet gaan, dus er degradeert niemand op sportieve gronden.
Het is makkelijker om af en toe drie punten te scoren dan in 'n week 8 ton bij elkaar te schrapen. Ook zijn er zaken die er op wijzen dat Veendam heeft geknoeid met de begroting, dus dat zou dan al sowieso reden zijn om de licentie in te trekken.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:22 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel vertrouwen in, sportief gaat het goed!
Toch welquote:Op zondag 4 april 2010 12:52 schreef Blinker het volgende:
Zo te zien wordt Graafschap deze week niet kampioen.
Ik zie 't inderdaad somber in voor Veendam. Vrijdag komt Veendam bij ons op bezoek (als 't door gaat), dus laten we hopen dat we dan weer 3 puntjes in eigen huis kunnen houden, dan zijn we toch wel enigszins iets van zeker van mogen blijven... (afhankelijk van wat Oss en Fortuna doen natuurlijkquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is makkelijker om af en toe drie punten te scoren dan in 'n week 8 ton bij elkaar te schrapen. Ook zijn er zaken die er op wijzen dat Veendam heeft geknoeid met de begroting, dus dat zou dan al sowieso reden zijn om de licentie in te trekken.
Helaas wel jaquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:06 schreef Symphonic het volgende:
Voor Telstar blijft het knijpen, als die drie punten in mindering worden gebracht staan ze weer laatste.
enig idee wanneer de uitspraak is van de KNVB ?quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:27 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Helaas wel jaook onbegrijpelijk dat de KNVB nu in zo'n fase van het seizoen plots even hiermee op de proppen komt. Het lijkt wel alsof ze gewoon aan het zoeken zijn om wat kleine clubjes de nek om te kunnen draaien. Die stumperts in Zeist hebben het hele Nederlandse voetbal al naar de klote geholpen, dus nu wordt het kennelijk hoog tijd om club voor club maar de nek om te draaien. We begonnen met Haarlem, zometeen Veendam, RKC is ook verre van veilig en Telstar (dat financieel gezond is; weliswaar met een heel kleine begroting, maar wel met zwarte cijfers) werken we wel weg door ze punten in mindering te brengen...
"over een paar weken" was de aankondiging vorige week... Dus ik verwacht vlak voor 't einde van de competitie...quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:46 schreef gers het volgende:
[..]
enig idee wanneer de uitspraak is van de KNVB ?
het zou ook een stunt zijn als telstar nog zou degraderen als de competitie is afgelopenquote:Op woensdag 7 april 2010 16:45 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
"over een paar weken" was de aankondiging vorige week... Dus ik verwacht vlak voor 't einde van de competitie...
Daag de KNVB niet uit...ik zie ze er nog toe in staatquote:Op woensdag 7 april 2010 16:55 schreef gers het volgende:
[..]
het zou ook een stunt zijn als telstar nog zou degraderen als de competitie is afgelopen
Dat zou inhouden dat Veendam kunstmatig in leven wordt gehouden en dat er dus toch nog een club zal degraderen. Of niet?quote:Bij een mogelijk faillissement van Veendam zou de noodlijdende club aanspraak kunnen maken op het zogeheten noodfonds van de KNVB (van ongeveer 100 duizend euro), waarmee de Veendammers het seizoen af zouden kunnen maken. De reden hiervoor is dat de voetbalbond er niet bij gebaat is dat een club aan het einde van de competitie nog wegvalt. Veendam zou na het seizoen dan wel de licentie moeten inleveren.
Daar lijkt het wel op inderdaad, maar ik vind het maar een heel vreemde regeling hoor... Ik zie dr ook niet echt het nut van in om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 8 april 2010 09:34 schreef bramos-elvis het volgende:
[..]
Dat zou inhouden dat Veendam kunstmatig in leven wordt gehouden en dat er dus toch nog een club zal degraderen. Of niet?
er kunnen er maar maximaal 275 in het uitvakquote:Op maandag 12 april 2010 22:23 schreef Roberto258 het volgende:
Gaan er echt 600 man mee van Telstar?
erg triest als je wilt dat een competitie op die manier beslist wordt.quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:18 schreef gers het volgende:
[..]
er kunnen er maar maximaal 275 in het uitvak
edit:
wel kut dat telstar geen puntenaftrek krijgt
ik wil gewoon niet dat top degradeert , en op eigen kracht heb ik er weinig vertrouwen inquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
erg triest als je wilt dat een competitie op die manier beslist wordt.
Of het er echt 600 zijn vraag ik me af, maar het leeft wel enorm. Veel hoor je erover dat ze er heen willen gaan.quote:Op maandag 12 april 2010 22:23 schreef Roberto258 het volgende:
Gaan er echt 600 man mee van Telstar?
als er een club degradeert op sportieve gronden, heb ik daar geen enkel probleem mee, maar als de KNVB in d stand gaat zitten roeren en een lcub straffen voor iets dat in een vorig seizoen thuis hoort, dan begint het op willekeur te lijken. En niet dat ik fan van Telstar ben, integendeel.quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:46 schreef gers het volgende:
[..]
ik wil gewoon niet dat top degradeert , en op eigen kracht heb ik er weinig vertrouwen in
Hansie had het er gisteren over in VI, hij had het gehoord van Leo Driessenquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:24 schreef kroegtijger het volgende:
Heb 't net nog even nagezocht, maar er zijn tot nu toe ruim 200 aanmeldingen voor vrijdag binnen, en de supporters-vereniging van Telstar heeft plek voor 300. Dus die 500 tot 600 is nogal wat overdreven, maar toch is 't een leuk vakkie vol voor een club die op de afgrond balanceert
Had 't gezien ja... typisch dus weer een geval van "gezien van iemand die 't gehoord heeft"quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:58 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Hansie had het er gisteren over in VI, hij had het gehoord van Leo Driessen
Zolang jullie maar niet van MVV winnen vind ik het best.quote:
we zullen toch echt moeten winnen omdat ons doelsaldo niet echt denderend isquote:Op zaterdag 17 april 2010 01:51 schreef Evertje het volgende:
[..]
Zolang jullie maar niet van MVV winnen vind ik het best.
Fortuna gaat namelijk nooit een punt pakken in Zwolle.
Over vandaag. Mag ik even de MAFFIA voetbalbond bedanken om Van Egmond naar onze wedstrijd te sturen. Wat een #$@#$%^$.
Na alle ellende van vorig jaar had ik gehoopt dat we tenminste 1 wedstrijd gewoon konden genieten, zonder echte spanning. Maar het is ons niet gegund. Ik bereid me al voor op degradatie en dus het faillissement.
Volgens mij speelt ie de bal. Kun je misschien over twijfelen, maar het duurde ook nog vijf seconden voordat ie naar de penaltystip wees. In de tweede helft wordt ons een penalty ontnomen. Rycklich wordt neergehaald door een speler die al geel heeft en er zou dan dus een compleet nieuwe situatie ontstaan met tien tegen tien en 1-1 stand (aannemende dat de penalty erin gaat).quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:34 schreef Roberto258 het volgende:
Wat deed ie allemaal fout dan? was wel terechte penalty toch?
Ik heb meer 't idee dat de KNVB alles wat een samenwerking met 1 van de grote clubs probeert te wippen....quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:31 schreef gers het volgende:
[..]
we zullen toch echt moeten winnen omdat ons doelsaldo niet echt denderend is![]()
maar de knvb houdt gewoon niet van kleine clubs
29 maart, weet alleen niet 't geboortejaar...quote:Op donderdag 22 april 2010 07:43 schreef Reddiablo het volgende:
weet iemand de geboortedatum van Robin Nijman van FC Omniworld?
Thanks
Veel plezier nogquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:23 schreef Evertje het volgende:
jalalalalala. Vanuit een van de supportersbussen de groeten van een niet gedegradeerd Fortuna.
Maar wat een losers hebben wij als selectie en technische staf.
Voor nu, let's party
Zullen we een bridgeclub beginnenquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:10 schreef gers het volgende:
GOD GOD GOD GODVERDOMME
wat een draak van een wedstrijd![]()
morgen maar een topic openen over een nieuwe tijdsbesteding voor de vrijdagavond![]()
is goed ik kan het wel niet maar we hebben toch tijd zat om het te lerenquote:
ik ben geweest ja was rond 12 uur terug bij top waar een heel opvangcomite wasquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:41 schreef Tim86 het volgende:
Gefeliciteerd, maar inderdaad een zwarte dag. Ben je geweest eigenlijk? Ik zou eerst gaan, maar ging op het laatste moment niet door vandaag. Toen maar gespannen van 7 tot 10 Maasland FM
Volgend jaar weer een anderde held minder.quote:Op zaterdag 24 april 2010 01:18 schreef Tim86 het volgende:
Geen De Vogt meer in het betaald voetbal tong
we hebben nu juist eindelijk een normale competitie en frisse doorstroom naar de "regionalliga's" net zoals dat in elk ander land het geval is! bovendien een prima kans om van baggerclubjes als top oss, rbc, helmond sport en meer van dat soort "afval" af te komen!quote:Op zaterdag 24 april 2010 01:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgend jaar weer een anderde held minder.
Het is echt schandalig wat ze doen bij de KNVB.
De eerste divisie was ooit de leukste competie.
Volgend jaar en het jaar er op nog twee clubs minder met een grote naam.
Over 5 jaar zijn FC Lienden, Harkemase Boys, WKE, Rijnsburgse boys en De Treffers eerste divisie en spelen MVV Fortuna Sittard Veendam Go Ahead Eagles en RBC bij de amateurs.
Heel de geweldige opleidings-competitie van Nederland draaien ze de nek om.
Absurd.
Dat nu ook weer niet helemaal...Oss wordt gestraft door bijzonder matige prestaties, wat natuurlijk dan wel terrecht is, maar het feit dat clubs die geen gezond beleid voeren niet gestraft worden is schandalig. De KNVB houdt Veendam 't hand boven het hoofd, terwijl je eigenlijk met dat soort situaties die clubs zou moeten laten degraderen. Geen gezond beleid voeren zou imho moeten betekenen dat je een divisie teruggezet wordt. Net zoals bijvoorbeeld Roda JC die het presteert om vrijwel de gehele begroting aan salarissen kwijt te zijn, of RKC die het nog gekker weet te maken en maar liefst 130% van de begroting aan salarissen kwijt is. Waar ben je dan in godsnaam mee bezig als bestuur zijnde? Nu doet RKC weliswaar noodgedwongen al een stap terug, maar wat mij betreft mag Roda ook degraderen; laat maar een extra club uit de jupiler league promoveren dan. Zelfde geldt voor clubs die steun krijgen van de gemeente... ook zoiets idioots... De competitie wordt dan dus afhankelijk van de politiek... Moeten we dan uberhaupt nog voetballen? Of gaan we in de toekomst alleen nog maar stemmen wie er kampioen wordt?quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:58 schreef Mark het volgende:
Oss wordt gestraft voor een gezond beleid, bijzonder spijtig
Zo bedoelde ik het eigenlijk ook: Oss kiest er voor om met een realistische begroting te werken, en Veendam dat toegeeft dat de begroting alleen maar op papier kloppend is gemaakt voor de licentie mag vrolijk doorgaan.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:05 schreef kroegtijger het volgende:
Dat nu ook weer niet helemaal...Oss wordt gestraft door bijzonder matige prestaties, wat natuurlijk dan wel terrecht is, maar het feit dat clubs die geen gezond beleid voeren niet gestraft worden is schandalig.
Maar dan wordt Oss toch niet "gestraft" in die zin, maar zou Veendam eigenlijk gestraft moeten worden maar dat gebeurt niet? Want nu is je redenatie eigenlijk hetzelfde als wanneer je zou stellen dat jij gestraft wordt omdat je belasting moet betalen daar waar anderen de belasting ontduiken en ermee weg komen. (oftewel, de schuldige wordt niet gestraft)quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:50 schreef Mark het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het eigenlijk ook: Oss kiest er voor om met een realistische begroting te werken, en Veendam dat toegeeft dat de begroting alleen maar op papier kloppend is gemaakt voor de licentie mag vrolijk doorgaan.
Dat is gewoon zuur
Tja, t is een manier van benaderen natuurlijk. Ikzelf zie 't niet zozeer als gestraft worden, maar eerder dat anderen ongestraft blijven. Komt uiteindelijk op 't zelfde neer natuurlijkquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:10 schreef Tim86 het volgende:
Je wordt gestraft in de zin dat je niet kan opboksen tegen ploegen die zich niet aan de eisen van de KNVB houden. Veendam kiest er bij wijze van spreken voor om spelers te huren terwijl ze weten dat het niet in de begroting past, terwijl Oss nee zegt tegen dezelfde speler om die reden.
Nee, dat is niet hetzelfde. Als iedereen zich aan de regels hield had Oss een grotere kans gehad om zich veilig te spelen. Er is dus sprake van competitievervalsing.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:15 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Tja, t is een manier van benaderen natuurlijk. Ikzelf zie 't niet zozeer als gestraft worden, maar eerder dat anderen ongestraft blijven. Komt uiteindelijk op 't zelfde neer natuurlijk
Competitievervalsing bij de KNVB?quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:05 schreef Mark het volgende:
[..]
Nee, dat is niet hetzelfde. Als iedereen zich aan de regels hield had Oss een grotere kans gehad om zich veilig te spelen. Er is dus sprake van competitievervalsing.
Heinrich K zit er vast wel weer achterquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:09 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Competitievervalsing bij de KNVB?Wie had dat gedacht
Ik wil natuurlijk niet die hoop meteen de grond in stampen, maar de KNVB heeft duidelijk aangegeven dat degradatie definitief zou zijn. Lijkt me sterk dat ze daarop terug komenquote:
Ik hoop het voor hem, tis namelijk niet 100% dat Oss terug mag komen bij failissement van Veendam toch?quote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 16:28 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Ik hoop het voor hem, tis namelijk niet 100% dat Oss terug mag komen bij failissement van Veendam toch?
quote:Op woensdag 28 april 2010 16:04 schreef Blinker het volgende:
Oss blijft in de Jupiler League als veendam voor 30 juni failliet gaat. Dat verklaarde de KNVB woensdag. Voor die datum is gekozen, omdat het seizoen officieel tot dat moment loopt. Als Veendam nog na die dag valt, volgt overleg.
quote:
quote:
Lijkt me dat de KNVB al genoeg uitstel heeft gegeven en het kunstmatig in leven houden ivm einde competitie in zicht die termijn van 8 dagen hiermee wel teniet zijn gedaan.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:41 schreef kroegtijger het volgende:
[..]Gefeliciteerd
![]()
LIjkt me niet meer dan terrecht dat Oss terug mag komen als Veendam inderdaad failliet wordt verklaard door de rechter (daarna is er, net als bij Haarlem, nog 8 dagen de tijd maar de kans is minimaal dat in die 8 dagen plots wel de stuivers op tafel komen). Jammer voor Veendam, maar mooi voor Oss
Ik zie ook niet helemaal 't nut ervan in hoor, maar volgens mij is dat een wettelijk bepaald iets... Meer een formaliteit dus dan echt een realistische kans op redding voor de clubquote:Op woensdag 28 april 2010 17:07 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Lijkt me dat de KNVB al genoeg uitstel heeft gegeven en het kunstmatig in leven houden ivm einde competitie in zicht die termijn van 8 dagen hiermee wel teniet zijn gedaan.
Volgens mij is Gers ook de volle 14 dagen "knetterzat" danquote:Op woensdag 28 april 2010 17:14 schreef Tim86 het volgende:
Sprak net iemand van de club: Het zijn zelfs 14 dagen.
De financiële ramp is niet van gisteren, ze hadden allang in kunnen grijpen.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:17 schreef Mark het volgende:
Omdat sponsors zien dat het nu of nooit is? Je weet maar nooit.....
Ja, want Go Ahead was ook zo kansloos in de KNVB-beker tegen Heracles en NAC..quote:Op zondag 2 mei 2010 01:14 schreef Roberto258 het volgende:
Willem II en Sparta walsen daar overheen joh. Denk dat alleen Cambuur een kansje heeft, de rest is zo goed als kansloos.
Ik weet de precieze loting even niet, maar ik geef Cambuur meer kans dan Willem II...quote:Op zondag 2 mei 2010 01:14 schreef Roberto258 het volgende:
Willem II en Sparta walsen daar overheen joh. Denk dat alleen Cambuur een kansje heeft, de rest is zo goed als kansloos.
Toen hadden jullie wel de topvorm hé, in de tweede seizoenshelft zijn jullie flink teruggezakt en hebben volgens mij weinig goede wedstrijden meer gespeeld. Misschien dat jullie nog een keer kunnen 'pieken', maar ik zie jullie echt niet van Cambuur winnen.quote:Op zondag 2 mei 2010 02:07 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ja, want Go Ahead was ook zo kansloos in de KNVB-beker tegen Heracles en NAC..
Dit is hem:quote:Op zondag 2 mei 2010 10:21 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ik weet de precieze loting even niet, maar ik geef Cambuur meer kans dan Willem II...
De tweede seizoenshelft hadden we redelijk wat tegenslagen, Reza die hals over kop was vertrokken naar Cambuur, een "goed" gevulde blessurebank en een belangrijke speler die na z'n avontuurtje met Jong Turkije het allemaal wel best vond en een beetje slackte. Dat is allemaal verleden tijd, alhoewel het natuurlijk wel ff afwachten is hoe het met de sterallures van Colak is de 6e.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:18 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Toen hadden jullie wel de topvorm hé, in de tweede seizoenshelft zijn jullie flink teruggezakt en hebben volgens mij weinig goede wedstrijden meer gespeeld. Misschien dat jullie nog een keer kunnen 'pieken', maar ik zie jullie echt niet van Cambuur winnen.
In ieder geval succes, van mij mogen jullie promoveren hoor
tweet?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:16 schreef Blinker het volgende:
Kick!
Gerucht van Twitter:
laatste nieuws! MVV failliet. inside information via politie. Is nog niet gecommuniceerd met pers.
MVV zat al wel langer in de financiële problemen en er was een dreigend faillissement.
Zou het dan toch zo ver zijn gekomen?
http://twitter.com/dannytrommelen/status/15410307004quote:
Men heeft bij Oss toch ook al aangegeven zich nu volledig op de Topklasse te richten?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:33 schreef Tim86 het volgende:
Thanks
Ik heb de hoop inmiddels wel opgegeven, maar die sprankjes hoop steeds met dit soort berichten..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |