Ik wil natuurlijk niet die hoop meteen de grond in stampen, maar de KNVB heeft duidelijk aangegeven dat degradatie definitief zou zijn. Lijkt me sterk dat ze daarop terug komenquote:
Ik hoop het voor hem, tis namelijk niet 100% dat Oss terug mag komen bij failissement van Veendam toch?quote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 16:28 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Ik hoop het voor hem, tis namelijk niet 100% dat Oss terug mag komen bij failissement van Veendam toch?
quote:Op woensdag 28 april 2010 16:04 schreef Blinker het volgende:
Oss blijft in de Jupiler League als veendam voor 30 juni failliet gaat. Dat verklaarde de KNVB woensdag. Voor die datum is gekozen, omdat het seizoen officieel tot dat moment loopt. Als Veendam nog na die dag valt, volgt overleg.
quote:
quote:
Lijkt me dat de KNVB al genoeg uitstel heeft gegeven en het kunstmatig in leven houden ivm einde competitie in zicht die termijn van 8 dagen hiermee wel teniet zijn gedaan.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:41 schreef kroegtijger het volgende:
[..]Gefeliciteerd
![]()
LIjkt me niet meer dan terrecht dat Oss terug mag komen als Veendam inderdaad failliet wordt verklaard door de rechter (daarna is er, net als bij Haarlem, nog 8 dagen de tijd maar de kans is minimaal dat in die 8 dagen plots wel de stuivers op tafel komen). Jammer voor Veendam, maar mooi voor Oss
Ik zie ook niet helemaal 't nut ervan in hoor, maar volgens mij is dat een wettelijk bepaald iets... Meer een formaliteit dus dan echt een realistische kans op redding voor de clubquote:Op woensdag 28 april 2010 17:07 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Lijkt me dat de KNVB al genoeg uitstel heeft gegeven en het kunstmatig in leven houden ivm einde competitie in zicht die termijn van 8 dagen hiermee wel teniet zijn gedaan.
Volgens mij is Gers ook de volle 14 dagen "knetterzat" danquote:Op woensdag 28 april 2010 17:14 schreef Tim86 het volgende:
Sprak net iemand van de club: Het zijn zelfs 14 dagen.
De financiële ramp is niet van gisteren, ze hadden allang in kunnen grijpen.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:17 schreef Mark het volgende:
Omdat sponsors zien dat het nu of nooit is? Je weet maar nooit.....
Ja, want Go Ahead was ook zo kansloos in de KNVB-beker tegen Heracles en NAC..quote:Op zondag 2 mei 2010 01:14 schreef Roberto258 het volgende:
Willem II en Sparta walsen daar overheen joh. Denk dat alleen Cambuur een kansje heeft, de rest is zo goed als kansloos.
Ik weet de precieze loting even niet, maar ik geef Cambuur meer kans dan Willem II...quote:Op zondag 2 mei 2010 01:14 schreef Roberto258 het volgende:
Willem II en Sparta walsen daar overheen joh. Denk dat alleen Cambuur een kansje heeft, de rest is zo goed als kansloos.
Toen hadden jullie wel de topvorm hé, in de tweede seizoenshelft zijn jullie flink teruggezakt en hebben volgens mij weinig goede wedstrijden meer gespeeld. Misschien dat jullie nog een keer kunnen 'pieken', maar ik zie jullie echt niet van Cambuur winnen.quote:Op zondag 2 mei 2010 02:07 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ja, want Go Ahead was ook zo kansloos in de KNVB-beker tegen Heracles en NAC..
Dit is hem:quote:Op zondag 2 mei 2010 10:21 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ik weet de precieze loting even niet, maar ik geef Cambuur meer kans dan Willem II...
De tweede seizoenshelft hadden we redelijk wat tegenslagen, Reza die hals over kop was vertrokken naar Cambuur, een "goed" gevulde blessurebank en een belangrijke speler die na z'n avontuurtje met Jong Turkije het allemaal wel best vond en een beetje slackte. Dat is allemaal verleden tijd, alhoewel het natuurlijk wel ff afwachten is hoe het met de sterallures van Colak is de 6e.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:18 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Toen hadden jullie wel de topvorm hé, in de tweede seizoenshelft zijn jullie flink teruggezakt en hebben volgens mij weinig goede wedstrijden meer gespeeld. Misschien dat jullie nog een keer kunnen 'pieken', maar ik zie jullie echt niet van Cambuur winnen.
In ieder geval succes, van mij mogen jullie promoveren hoor
tweet?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:16 schreef Blinker het volgende:
Kick!
Gerucht van Twitter:
laatste nieuws! MVV failliet. inside information via politie. Is nog niet gecommuniceerd met pers.
MVV zat al wel langer in de financiële problemen en er was een dreigend faillissement.
Zou het dan toch zo ver zijn gekomen?
http://twitter.com/dannytrommelen/status/15410307004quote:
Men heeft bij Oss toch ook al aangegeven zich nu volledig op de Topklasse te richten?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:33 schreef Tim86 het volgende:
Thanks
Ik heb de hoop inmiddels wel opgegeven, maar die sprankjes hoop steeds met dit soort berichten..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |