abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80268892
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 15:58 schreef Roberto258 het volgende:

[..]

Hansie had het er gisteren over in VI, hij had het gehoord van Leo Driessen
Had 't gezien ja... typisch dus weer een geval van "gezien van iemand die 't gehoord heeft" Het komt dus neer op de helft ongeveer
pi_80406032
GODMILJAAR
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_80409870
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 23:25 schreef gers het volgende:
GODMILJAAR
Zolang jullie maar niet van MVV winnen vind ik het best.
Fortuna gaat namelijk nooit een punt pakken in Zwolle.

Over vandaag. Mag ik even de MAFFIA voetbalbond bedanken om Van Egmond naar onze wedstrijd te sturen. Wat een #$@#$%^$.

Na alle ellende van vorig jaar had ik gehoopt dat we tenminste 1 wedstrijd gewoon konden genieten, zonder echte spanning. Maar het is ons niet gegund. Ik bereid me al voor op degradatie en dus het faillissement.
pi_80420746
Wat deed ie allemaal fout dan? was wel terechte penalty toch?
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_80425023
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 01:51 schreef Evertje het volgende:

[..]

Zolang jullie maar niet van MVV winnen vind ik het best.
Fortuna gaat namelijk nooit een punt pakken in Zwolle.

Over vandaag. Mag ik even de MAFFIA voetbalbond bedanken om Van Egmond naar onze wedstrijd te sturen. Wat een #$@#$%^$.

Na alle ellende van vorig jaar had ik gehoopt dat we tenminste 1 wedstrijd gewoon konden genieten, zonder echte spanning. Maar het is ons niet gegund. Ik bereid me al voor op degradatie en dus het faillissement.
we zullen toch echt moeten winnen omdat ons doelsaldo niet echt denderend is
maar de knvb houdt gewoon niet van kleine clubs
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
pi_80425556
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 15:34 schreef Roberto258 het volgende:
Wat deed ie allemaal fout dan? was wel terechte penalty toch?
Volgens mij speelt ie de bal. Kun je misschien over twijfelen, maar het duurde ook nog vijf seconden voordat ie naar de penaltystip wees. In de tweede helft wordt ons een penalty ontnomen. Rycklich wordt neergehaald door een speler die al geel heeft en er zou dan dus een compleet nieuwe situatie ontstaan met tien tegen tien en 1-1 stand (aannemende dat de penalty erin gaat).

Daarnaast floot hij de hele wedstrijd kinderachtig. Bal cm terugleggen, dat soort onzin.

Hebben inderdaad gelukkig een beterdoelsaldo waardoor Oss moet winnen. Maar ik vraag me af wat MVV belangrijker vindt. Een derby of misschien een nieuw potentie aan sponsoren als Fortuna wegvalt. Ik vertrouw er niet op, al zullen Tom Daemen en Bryan Linssen er zeker voor gaan als oud Fortunezen.
pi_80425718
Tja, die scheidsrechters.. daar ben ik behoorlijk van geschrokken dit jaar in de Jupiler League. Niet dat het in de eredivisie veel beter is overigens, alleen Blom en Luinge steken boven het gemiddelde niveau uit.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_80467175
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 18:31 schreef gers het volgende:

[..]

we zullen toch echt moeten winnen omdat ons doelsaldo niet echt denderend is
maar de knvb houdt gewoon niet van kleine clubs
Ik heb meer 't idee dat de KNVB alles wat een samenwerking met 1 van de grote clubs probeert te wippen....
  donderdag 22 april 2010 @ 07:43:24 #59
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_80585344
weet iemand de geboortedatum van Robin Nijman van FC Omniworld?

Thanks
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_80591256
quote:
Op donderdag 22 april 2010 07:43 schreef Reddiablo het volgende:
weet iemand de geboortedatum van Robin Nijman van FC Omniworld?

Thanks
29 maart, weet alleen niet 't geboortejaar...
  vrijdag 23 april 2010 @ 20:13:47 #61
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_80645607
Binnen 10 minuten Telstar en Oss achter. Ze houden het spannend.
  vrijdag 23 april 2010 @ 21:23:43 #62
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_80648881
Jammer Gers,

Het is voorbij voor Oss..
pi_80649087
3-1 MVV, Oss eruit.
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
  vrijdag 23 april 2010 @ 21:29:17 #64
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_80649120
4-1 inmiddels..
  vrijdag 23 april 2010 @ 21:31:04 #65
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_80649217
De frustratie is groot bij Oss. Ze hebben rood te pakken
pi_80649513
Wat een contrast, paar jaar terug nog kans op promotie in de wedstrijden tegen NAC en nu uit het betaalde voetbal gedegradeerd...
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_80654859
jalalalalala. Vanuit een van de supportersbussen de groeten van een niet gedegradeerd Fortuna.

Maar wat een losers hebben wij als selectie en technische staf.

Voor nu, let's party
pi_80655640
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 23:23 schreef Evertje het volgende:
jalalalalala. Vanuit een van de supportersbussen de groeten van een niet gedegradeerd Fortuna.

Maar wat een losers hebben wij als selectie en technische staf.

Voor nu, let's party
Veel plezier nog !

Dat tweede heb je absoluut gelijk in. De technische staf is helemaal kansloos, zij hebben tenslotte ook de selectie samengesteld. Di Lallo staat ook volgend jaar nog onder contract en nog wekelijks in de basis ook, dramatisch . En dan is hij zeker niet de enige...
pi_80656897
GOD GOD GOD GODVERDOMME
wat een draak van een wedstrijd

morgen maar een topic openen over een nieuwe tijdsbesteding voor de vrijdagavond
  zaterdag 24 april 2010 @ 00:30:27 #70
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_80657381
Gers, ik ken jen iet echt goed, maar ik leef echt met je mee.
Ontzettend kloten voor je! Dit gun je niemand.

Sterkte!
pi_80657585
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 00:10 schreef gers het volgende:
GOD GOD GOD GODVERDOMME
wat een draak van een wedstrijd

morgen maar een topic openen over een nieuwe tijdsbesteding voor de vrijdagavond
Zullen we een bridgeclub beginnen
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_80657629
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 00:38 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Zullen we een bridgeclub beginnen
is goed ik kan het wel niet maar we hebben toch tijd zat om het te leren
wel het ironische is dat ik gisteren jarig was en ik mijn hele leven zal weten dat op de dag dat ik jarig ben mijn cluppie degradeerde
pi_80657679
Gefeliciteerd, maar inderdaad een zwarte dag. Ben je geweest eigenlijk? Ik zou eerst gaan, maar ging op het laatste moment niet door vandaag. Toen maar gespannen van 7 tot 10 Maasland FM
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_80657731
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 00:41 schreef Tim86 het volgende:
Gefeliciteerd, maar inderdaad een zwarte dag. Ben je geweest eigenlijk? Ik zou eerst gaan, maar ging op het laatste moment niet door vandaag. Toen maar gespannen van 7 tot 10 Maasland FM
ik ben geweest ja was rond 12 uur terug bij top waar een heel opvangcomite was
je zag trouwens aan de spelers dat ze het moeilijk hadden
pi_80657821
Ja, meteen na de wedstrijd duwden ze een mic onder de neus van Jacobs...na 5 ziektes en 8 andere scheldwoorden hebben ze de boel maar afgekapt en bij de rest kwam er begrijpelijk genoeg ook niets uit...iedereen was ook echt in shock
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 24 april 2010 @ 00:54:20 #76
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_80657995
Is er geen hoop als er bijvoorbeeld een club failliet gaat, laten we zeggen een Veendam of een MVV? (ironisch)
Ik weet niet wat exact de reglementen zijn.
pi_80658056
Jawel, maar dan moet het wel snel gebeuren. Oss moet compleet herstructureren nu...Spelers gaan weg, personeel etc etc..No way back na een tijdje..Volgens Kesler spelen ze anders gewoon met 17 volgend jaar..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  Trouwste user 2022 zaterdag 24 april 2010 @ 01:13:59 #78
7889 tong80
Spleenheup
pi_80658437
Absurde regel van Henk Kessler.

Over 5 jaar zitten we met 5 grote clubs bij de amateurs en 5 amateurclubs bij de profs.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_80658524
Geen De Vogt meer in het betaald voetbal tong
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  Trouwste user 2022 zaterdag 24 april 2010 @ 01:28:14 #80
7889 tong80
Spleenheup
pi_80658710
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 01:18 schreef Tim86 het volgende:
Geen De Vogt meer in het betaald voetbal tong
Volgend jaar weer een anderde held minder.

Het is echt schandalig wat ze doen bij de KNVB.

De eerste divisie was ooit de leukste competie.

Volgend jaar en het jaar er op nog twee clubs minder met een grote naam.

Over 5 jaar zijn FC Lienden, Harkemase Boys, WKE, Rijnsburgse boys en De Treffers eerste divisie en spelen MVV Fortuna Sittard Veendam Go Ahead Eagles en RBC bij de amateurs.

Heel de geweldige opleidings-competitie van Nederland draaien ze de nek om.

Absurd.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 24 april 2010 @ 02:25:12 #81
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_80659586
Hoezo Go Ahead Eagles bij de amateurs. Als je een club wilt noemen die gezond is, dan is het GAE.
Dat kunnen de hoge heren bij Ajax niet eens zeggen..
pi_80659759
Die hoort niet in dat rijtje nee, maar ach, het is al laat
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 24 april 2010 @ 02:44:50 #83
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_80659787
Achja, als GAE supporter moest ik er gewoon even op reageren
pi_80659802
Begrijpelijk. Ben benieuwd in de play-offs..Zal een heel stuk beter moeten dan de laatste weken, maar het scheelt natuurlijk wel dat de meeste afwezigen weer terug zijn. Vandaag zag het er al een stuk beter uit
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 24 april 2010 @ 11:35:44 #85
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_80663467
Inderdaad, het is nog niet helemaal optimaal, maar we maken zeker een kans. Je mag wel spreken van de beste kans in jaren. We wachten af..

Eerst maar eens kijken wat AGOVV, Eindhoven, Den Bosch, Helmond, Sparta en Willem II er van bakken
Er kan even achterover worden geleund
pi_80663571
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 01:28 schreef tong80 het volgende:

[..]

Volgend jaar weer een anderde held minder.

Het is echt schandalig wat ze doen bij de KNVB.

De eerste divisie was ooit de leukste competie.

Volgend jaar en het jaar er op nog twee clubs minder met een grote naam.

Over 5 jaar zijn FC Lienden, Harkemase Boys, WKE, Rijnsburgse boys en De Treffers eerste divisie en spelen MVV Fortuna Sittard Veendam Go Ahead Eagles en RBC bij de amateurs.

Heel de geweldige opleidings-competitie van Nederland draaien ze de nek om.

Absurd.

we hebben nu juist eindelijk een normale competitie en frisse doorstroom naar de "regionalliga's" net zoals dat in elk ander land het geval is! bovendien een prima kans om van baggerclubjes als top oss, rbc, helmond sport en meer van dat soort "afval" af te komen!

het was toch ook geen gezicht: 2 divisies slechts, en degraderen kon niet....daar maak je jezelf belachelijk mee. nu is het leuke juist dat je als club helemaal terug kunt zakken naar de 1ste klasse ofzo, en omgekeerd ook.
prima zet van de knvb!
al zouden ze de eerste divisie, waar op wat lokale supporters na, niemand in geinteresseerd is, in moeten krimpen naar 12 of 14 clubjes.
pi_80669811
Ondanks dat ik net zoals Blinker een eagles supporter ben, vind ik het ontzettend jammer dat Oss is gedegradeerd.

Eigenlijk moet die hele Topklasse afgeschaft worden, of op z'n minst de degradatie daar naar toe wanneer een club financieel in orde is maar sportief verliest. Eerst deed het me weinig dat het er was, maar als je ziet dat er toch een club met een beetje naam naar toe word gedegradeerd en hoe erg het de spelers van Oss heeft getroffen, doet het toch een beetje vies aan. Als er dan toch een club moet degraderen, doe er dan een met weinig bestaansrecht vanwege financiele perikelen. Ik hoop dat de KNVB (sorry jongens) BV Veendam en FC Oss om gaan draaien wbt degradatie, BV Veendam heeft namelijk praktisch geen bestaansrecht meer wbt het financiele plaatje, en zal zich daar beter redden dan een FC Oss, welke gewoon op hoog niveau verdient te voetballen (ondanks de slechte prestaties afgelopen tijd).
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
pi_80671648
mag ik ook even klagen over collega's met leuke grapjes terwijl ze zelf een balkonfan zijn van ajax/az/psv (ligt eraan wie er kampioen is geworden)
  zaterdag 24 april 2010 @ 17:57:42 #89
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_80671882
Niks van aantrekken. Nep-supporters, jij weet beter..
  dinsdag 27 april 2010 @ 10:58:35 #90
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_80758897
Oss wordt gestraft voor een gezond beleid, bijzonder spijtig
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_80759108
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 10:58 schreef Mark het volgende:
Oss wordt gestraft voor een gezond beleid, bijzonder spijtig
Dat nu ook weer niet helemaal...Oss wordt gestraft door bijzonder matige prestaties, wat natuurlijk dan wel terrecht is, maar het feit dat clubs die geen gezond beleid voeren niet gestraft worden is schandalig. De KNVB houdt Veendam 't hand boven het hoofd, terwijl je eigenlijk met dat soort situaties die clubs zou moeten laten degraderen. Geen gezond beleid voeren zou imho moeten betekenen dat je een divisie teruggezet wordt. Net zoals bijvoorbeeld Roda JC die het presteert om vrijwel de gehele begroting aan salarissen kwijt te zijn, of RKC die het nog gekker weet te maken en maar liefst 130% van de begroting aan salarissen kwijt is. Waar ben je dan in godsnaam mee bezig als bestuur zijnde? Nu doet RKC weliswaar noodgedwongen al een stap terug, maar wat mij betreft mag Roda ook degraderen; laat maar een extra club uit de jupiler league promoveren dan. Zelfde geldt voor clubs die steun krijgen van de gemeente... ook zoiets idioots... De competitie wordt dan dus afhankelijk van de politiek... Moeten we dan uberhaupt nog voetballen? Of gaan we in de toekomst alleen nog maar stemmen wie er kampioen wordt?
  dinsdag 27 april 2010 @ 13:50:23 #92
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_80765185
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 11:05 schreef kroegtijger het volgende:
Dat nu ook weer niet helemaal...Oss wordt gestraft door bijzonder matige prestaties, wat natuurlijk dan wel terrecht is, maar het feit dat clubs die geen gezond beleid voeren niet gestraft worden is schandalig.
Zo bedoelde ik het eigenlijk ook: Oss kiest er voor om met een realistische begroting te werken, en Veendam dat toegeeft dat de begroting alleen maar op papier kloppend is gemaakt voor de licentie mag vrolijk doorgaan.
Dat is gewoon zuur
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
pi_80765834
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 13:50 schreef Mark het volgende:

[..]

Zo bedoelde ik het eigenlijk ook: Oss kiest er voor om met een realistische begroting te werken, en Veendam dat toegeeft dat de begroting alleen maar op papier kloppend is gemaakt voor de licentie mag vrolijk doorgaan.
Dat is gewoon zuur
Maar dan wordt Oss toch niet "gestraft" in die zin, maar zou Veendam eigenlijk gestraft moeten worden maar dat gebeurt niet? Want nu is je redenatie eigenlijk hetzelfde als wanneer je zou stellen dat jij gestraft wordt omdat je belasting moet betalen daar waar anderen de belasting ontduiken en ermee weg komen. (oftewel, de schuldige wordt niet gestraft)
pi_80765890
Je wordt gestraft in de zin dat je niet kan opboksen tegen ploegen die zich niet aan de eisen van de KNVB houden. Veendam kiest er bij wijze van spreken voor om spelers te huren terwijl ze weten dat het niet in de begroting past, terwijl Oss nee zegt tegen dezelfde speler om die reden.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_80766079
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 14:10 schreef Tim86 het volgende:
Je wordt gestraft in de zin dat je niet kan opboksen tegen ploegen die zich niet aan de eisen van de KNVB houden. Veendam kiest er bij wijze van spreken voor om spelers te huren terwijl ze weten dat het niet in de begroting past, terwijl Oss nee zegt tegen dezelfde speler om die reden.
Tja, t is een manier van benaderen natuurlijk. Ikzelf zie 't niet zozeer als gestraft worden, maar eerder dat anderen ongestraft blijven. Komt uiteindelijk op 't zelfde neer natuurlijk
  dinsdag 27 april 2010 @ 15:05:00 #96
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_80767886
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 14:15 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

Tja, t is een manier van benaderen natuurlijk. Ikzelf zie 't niet zozeer als gestraft worden, maar eerder dat anderen ongestraft blijven. Komt uiteindelijk op 't zelfde neer natuurlijk
Nee, dat is niet hetzelfde. Als iedereen zich aan de regels hield had Oss een grotere kans gehad om zich veilig te spelen. Er is dus sprake van competitievervalsing.
Dommage arachide-fromage
pi_80768049
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 15:05 schreef Mark het volgende:

[..]

Nee, dat is niet hetzelfde. Als iedereen zich aan de regels hield had Oss een grotere kans gehad om zich veilig te spelen. Er is dus sprake van competitievervalsing.
Competitievervalsing bij de KNVB? Wie had dat gedacht
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
pi_80768886
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 15:09 schreef mattttPUNTnl het volgende:

[..]

Competitievervalsing bij de KNVB? Wie had dat gedacht
Heinrich K zit er vast wel weer achter
  dinsdag 27 april 2010 @ 23:07:57 #99
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_80788287
**** Faillissement BV Veendam is nabij

**Het voortbestaan van BV Veendam lijkt
opnieuw aan een zijden draad te hangen.
De club wacht nog altijd op e.950.000
van enkele sponsors en kan daardoor
niet aan zijn betalingsverplichtingen
voldoen.

Als Veendam,dat al weken in surséance
van betaling verkeert,het bedrag niet
voor woensdagmiddag 16.00 uur krijgt,
dan moet bewindvoerder Entzinger het
faillissement van de club aanvragen.
Dommage arachide-fromage
pi_80788627
glimmer of hope..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')