Had 't gezien ja... typisch dus weer een geval van "gezien van iemand die 't gehoord heeft"quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:58 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Hansie had het er gisteren over in VI, hij had het gehoord van Leo Driessen
Zolang jullie maar niet van MVV winnen vind ik het best.quote:
we zullen toch echt moeten winnen omdat ons doelsaldo niet echt denderend isquote:Op zaterdag 17 april 2010 01:51 schreef Evertje het volgende:
[..]
Zolang jullie maar niet van MVV winnen vind ik het best.
Fortuna gaat namelijk nooit een punt pakken in Zwolle.
Over vandaag. Mag ik even de MAFFIA voetbalbond bedanken om Van Egmond naar onze wedstrijd te sturen. Wat een #$@#$%^$.
Na alle ellende van vorig jaar had ik gehoopt dat we tenminste 1 wedstrijd gewoon konden genieten, zonder echte spanning. Maar het is ons niet gegund. Ik bereid me al voor op degradatie en dus het faillissement.
Volgens mij speelt ie de bal. Kun je misschien over twijfelen, maar het duurde ook nog vijf seconden voordat ie naar de penaltystip wees. In de tweede helft wordt ons een penalty ontnomen. Rycklich wordt neergehaald door een speler die al geel heeft en er zou dan dus een compleet nieuwe situatie ontstaan met tien tegen tien en 1-1 stand (aannemende dat de penalty erin gaat).quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:34 schreef Roberto258 het volgende:
Wat deed ie allemaal fout dan? was wel terechte penalty toch?
Ik heb meer 't idee dat de KNVB alles wat een samenwerking met 1 van de grote clubs probeert te wippen....quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:31 schreef gers het volgende:
[..]
we zullen toch echt moeten winnen omdat ons doelsaldo niet echt denderend is![]()
maar de knvb houdt gewoon niet van kleine clubs
29 maart, weet alleen niet 't geboortejaar...quote:Op donderdag 22 april 2010 07:43 schreef Reddiablo het volgende:
weet iemand de geboortedatum van Robin Nijman van FC Omniworld?
Thanks
Veel plezier nogquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:23 schreef Evertje het volgende:
jalalalalala. Vanuit een van de supportersbussen de groeten van een niet gedegradeerd Fortuna.
Maar wat een losers hebben wij als selectie en technische staf.
Voor nu, let's party
Zullen we een bridgeclub beginnenquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:10 schreef gers het volgende:
GOD GOD GOD GODVERDOMME
wat een draak van een wedstrijd![]()
morgen maar een topic openen over een nieuwe tijdsbesteding voor de vrijdagavond![]()
is goed ik kan het wel niet maar we hebben toch tijd zat om het te lerenquote:
ik ben geweest ja was rond 12 uur terug bij top waar een heel opvangcomite wasquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:41 schreef Tim86 het volgende:
Gefeliciteerd, maar inderdaad een zwarte dag. Ben je geweest eigenlijk? Ik zou eerst gaan, maar ging op het laatste moment niet door vandaag. Toen maar gespannen van 7 tot 10 Maasland FM
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |