Toch apart, ze hebben best wel wat kwaliteit daar lopen.quote:Op maandag 29 maart 2010 08:51 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben bang dat het doek gaat vallen voor Telstar. Op zich jammer voor een club met een rijke historie, aan de andere kant voegen ze de laatste jaren bitterweinig meer toe aan de competitie. Beetjehetzelfde verhaal als Haarlem.
Zelfde verhaal hier inderdaad, alleen dan hoop ik dus dat Telstar zn punten mag behoudenquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:54 schreef gers het volgende:
ik hoop puur uit eigen lijfsbehoud dat telstar 3 punten moet inleveren, ook zo ik blij zijn als veendam falliet gaat ondanks dat het lullig is voor de supporters. Als we mochten degraderen dan gaan we geheid falliet
Ik ben gewoon bang dat we het gaan verneukenquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:02 schreef Blinker het volgende:
Hoezo? Een punt pakken tegen Olle is niet perse slecht.
Ik denk niet meer dat Fortuna gaat pakken, dus als je Oss nog ergens kan winnen (bijvoorbeeld Telstar/MVV), dan zitten ze goed.
Voor m'n gevoel hebben jullie het zelf in de hand. Een keer winnen is genoeg.quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:09 schreef gers het volgende:
[..]
Ik ben gewoon bang dat we het gaan verneuken
Ik heb er nog wel vertrouwen in, sportief gaat het goed!quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:54 schreef Halcon het volgende:
Veendam zal wel failliet gaan, dus er degradeert niemand op sportieve gronden.
Het is makkelijker om af en toe drie punten te scoren dan in 'n week 8 ton bij elkaar te schrapen. Ook zijn er zaken die er op wijzen dat Veendam heeft geknoeid met de begroting, dus dat zou dan al sowieso reden zijn om de licentie in te trekken.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:22 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel vertrouwen in, sportief gaat het goed!
Toch welquote:Op zondag 4 april 2010 12:52 schreef Blinker het volgende:
Zo te zien wordt Graafschap deze week niet kampioen.
Ik zie 't inderdaad somber in voor Veendam. Vrijdag komt Veendam bij ons op bezoek (als 't door gaat), dus laten we hopen dat we dan weer 3 puntjes in eigen huis kunnen houden, dan zijn we toch wel enigszins iets van zeker van mogen blijven... (afhankelijk van wat Oss en Fortuna doen natuurlijkquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is makkelijker om af en toe drie punten te scoren dan in 'n week 8 ton bij elkaar te schrapen. Ook zijn er zaken die er op wijzen dat Veendam heeft geknoeid met de begroting, dus dat zou dan al sowieso reden zijn om de licentie in te trekken.
Helaas wel jaquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:06 schreef Symphonic het volgende:
Voor Telstar blijft het knijpen, als die drie punten in mindering worden gebracht staan ze weer laatste.
enig idee wanneer de uitspraak is van de KNVB ?quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:27 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Helaas wel jaook onbegrijpelijk dat de KNVB nu in zo'n fase van het seizoen plots even hiermee op de proppen komt. Het lijkt wel alsof ze gewoon aan het zoeken zijn om wat kleine clubjes de nek om te kunnen draaien. Die stumperts in Zeist hebben het hele Nederlandse voetbal al naar de klote geholpen, dus nu wordt het kennelijk hoog tijd om club voor club maar de nek om te draaien. We begonnen met Haarlem, zometeen Veendam, RKC is ook verre van veilig en Telstar (dat financieel gezond is; weliswaar met een heel kleine begroting, maar wel met zwarte cijfers) werken we wel weg door ze punten in mindering te brengen...
"over een paar weken" was de aankondiging vorige week... Dus ik verwacht vlak voor 't einde van de competitie...quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:46 schreef gers het volgende:
[..]
enig idee wanneer de uitspraak is van de KNVB ?
het zou ook een stunt zijn als telstar nog zou degraderen als de competitie is afgelopenquote:Op woensdag 7 april 2010 16:45 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
"over een paar weken" was de aankondiging vorige week... Dus ik verwacht vlak voor 't einde van de competitie...
Daag de KNVB niet uit...ik zie ze er nog toe in staatquote:Op woensdag 7 april 2010 16:55 schreef gers het volgende:
[..]
het zou ook een stunt zijn als telstar nog zou degraderen als de competitie is afgelopen
Dat zou inhouden dat Veendam kunstmatig in leven wordt gehouden en dat er dus toch nog een club zal degraderen. Of niet?quote:Bij een mogelijk faillissement van Veendam zou de noodlijdende club aanspraak kunnen maken op het zogeheten noodfonds van de KNVB (van ongeveer 100 duizend euro), waarmee de Veendammers het seizoen af zouden kunnen maken. De reden hiervoor is dat de voetbalbond er niet bij gebaat is dat een club aan het einde van de competitie nog wegvalt. Veendam zou na het seizoen dan wel de licentie moeten inleveren.
Daar lijkt het wel op inderdaad, maar ik vind het maar een heel vreemde regeling hoor... Ik zie dr ook niet echt het nut van in om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 8 april 2010 09:34 schreef bramos-elvis het volgende:
[..]
Dat zou inhouden dat Veendam kunstmatig in leven wordt gehouden en dat er dus toch nog een club zal degraderen. Of niet?
er kunnen er maar maximaal 275 in het uitvakquote:Op maandag 12 april 2010 22:23 schreef Roberto258 het volgende:
Gaan er echt 600 man mee van Telstar?
erg triest als je wilt dat een competitie op die manier beslist wordt.quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:18 schreef gers het volgende:
[..]
er kunnen er maar maximaal 275 in het uitvak
edit:
wel kut dat telstar geen puntenaftrek krijgt
ik wil gewoon niet dat top degradeert , en op eigen kracht heb ik er weinig vertrouwen inquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
erg triest als je wilt dat een competitie op die manier beslist wordt.
Of het er echt 600 zijn vraag ik me af, maar het leeft wel enorm. Veel hoor je erover dat ze er heen willen gaan.quote:Op maandag 12 april 2010 22:23 schreef Roberto258 het volgende:
Gaan er echt 600 man mee van Telstar?
als er een club degradeert op sportieve gronden, heb ik daar geen enkel probleem mee, maar als de KNVB in d stand gaat zitten roeren en een lcub straffen voor iets dat in een vorig seizoen thuis hoort, dan begint het op willekeur te lijken. En niet dat ik fan van Telstar ben, integendeel.quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:46 schreef gers het volgende:
[..]
ik wil gewoon niet dat top degradeert , en op eigen kracht heb ik er weinig vertrouwen in
Hansie had het er gisteren over in VI, hij had het gehoord van Leo Driessenquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:24 schreef kroegtijger het volgende:
Heb 't net nog even nagezocht, maar er zijn tot nu toe ruim 200 aanmeldingen voor vrijdag binnen, en de supporters-vereniging van Telstar heeft plek voor 300. Dus die 500 tot 600 is nogal wat overdreven, maar toch is 't een leuk vakkie vol voor een club die op de afgrond balanceert
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |