abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81533680
Hoe gaan jullie nu nog leren? Ik weet niet wat ik nog kan doen.. Ik heb al 6 examens gemaakt en die zijn wel goed gegaan. .maar ben bang dat als ik nu een examen maak en als het slecht gaat.. dat ik dan helemaal met een kutgevoel zit.
pi_81533713
quote:
Op maandag 17 mei 2010 14:16 schreef Granaatappel het volgende:
Bij M&O morgen wordt echt de 1e vraag simpel en dan ineens BAM opgave 2 met 5 informatiebronnen enzo, echt klote!!!
Waarom maken mensen zich toch altijd z'n zorgen om de examens, het zijn gewoon normale se's maar dan tellen we wat zwaarder mee, so what, als je voor je se's voldoendes gehaald hebt dan moet dat voor dit toch ook lukken?
JAAAAH JAAAA!!!
pi_81533731
quote:
Op maandag 17 mei 2010 14:17 schreef Balenciaga. het volgende:
Hoe gaan jullie nu nog leren? Ik weet niet wat ik nog kan doen.. Ik heb al 6 examens gemaakt en die zijn wel goed gegaan. .maar ben bang dat als ik nu een examen maak en als het slecht gaat.. dat ik dan helemaal met een kutgevoel zit.
Ik begin vanavond, ik maak 1 examen en morgen vroeg lees ik dat boekje samengevat door
JAAAAH JAAAA!!!
pi_81533750
quote:
Op maandag 17 mei 2010 14:17 schreef Balenciaga. het volgende:
Hoe heb je altijd geleerd voor toetsen? Ik zelf denk dat je vooral even de boekjes door moet lezen en kijken naar welke onderdelen je lastig vindt/vond en die nog even oefenen.
  maandag 17 mei 2010 @ 14:22:40 #205
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_81533889
quote:
Op maandag 17 mei 2010 14:18 schreef LimboFan het volgende:

[..]

Waarom maken mensen zich toch altijd z'n zorgen om de examens, het zijn gewoon normale se's maar dan tellen we wat zwaarder mee, so what, als je voor je se's voldoendes gehaald hebt dan moet dat voor dit toch ook lukken?
Op onze SE's hadden alle vragen betrekking op een standaardberekening als: bereken verkoopresultaat, bereken dit resultaat, bereken brutowinst etc.
Op CE's ligt die vraagstelling toch anders dan ik gewend ben.
pi_81533894
quote:

[..]

Ik begin vanavond, ik maak 1 examen en morgen vroeg lees ik dat boekje samengevat door
Doe het dan andersom dan kan je je geleerde kennis nog even toepassen !
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
pi_81533995
quote:
Op maandag 17 mei 2010 14:22 schreef Zolcon het volgende:

[..]

Doe het dan andersom dan kan je je geleerde kennis nog even toepassen !

Ja oke, daar zit wat in, maar ik wil eerste eens kijken wat ik zou halen als ik niet geleerd zou hebben, als ik dan een goed punt haal kan ik morgen uitslapen
JAAAAH JAAAA!!!
pi_81534202
quote:
Op maandag 17 mei 2010 14:25 schreef LimboFan het volgende:

[..]

Ja oke, daar zit wat in, maar ik wil eerste eens kijken wat ik zou halen als ik niet geleerd zou hebben, als ik dan een goed punt haal kan ik morgen uitslapen
Als je examenbundel hebt kun je ook de orientatietoets doen, dat is ongeveer een half examen en dan vul je de antwoorden op internet in en dan zie je meteen wat je nog moet leren!
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
pi_81534284
quote:

[..]

Tja,,, laten we hopen dat je gelijk hebt
Op zondag 23 mei 2010 17:22 schreef kutkabouter het volgende:[/b]
wat zijn jullie echt kankertriest zeg :W ik ben weg hier, trieste kankerautisten
-na 4 minuut 25 terug-
pi_81534354
quote:
Op maandag 17 mei 2010 13:46 schreef Balenciaga. het volgende:
Ik heb wel vertrouwen in m&o..
Maar ik had ook vertrouwen in Nederlands en dat heb ik ook slecht gemaakt
Op donderdag 6 mei 2010 11:58 schreef picodealion het volgende:
Overigens heb je een zeer homofiele nickname.
pi_81534389
quote:
Op maandag 17 mei 2010 14:30 schreef Zolcon het volgende:

[..]

Als je examenbundel hebt kun je ook de orientatietoets doen, dat is ongeveer een half examen en dan vul je de antwoorden op internet in en dan zie je meteen wat je nog moet leren!
Nee ik heb alleen samengevat.

Oke ik geef eerlijk toe, ik heb samengevat al eens doorgelezen, anders was het ook zo zonde dat ik het gekocht had....
JAAAAH JAAAA!!!
  maandag 17 mei 2010 @ 14:38:30 #212
303493 CitizenKane
en toch ben ik
pi_81534505
Ook ik heb morgen mijn examen M&O. Ik heb hier nog een praktische vraag over. Is het toegestaan formules en aantekeningen op te slaan in je rekenmachine? Mijn docent heeft hier tijdens SE's en proefwerken nooit een probleem van gemaakt; sterker nog, hij stond het expliciet toe.

Is dit bij de examens ook zo of letten ze er nu wel op? Ik neem hier liever geen risico's mee want ik weet dat ik het zonder aantekeningen ook kan, maar ik ga toch geruster naar het examen als ik de formules voor het efficiėntieresultaat, bezettingsresultaat e.d. in m'n rekenmachine heb staan. En marketing hoeven wij niet meer te kennen he?

Succes allemaal in ieder geval!
look out you rock'n'rollers
  maandag 17 mei 2010 @ 14:41:18 #213
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_81534620
jep je mag alles wat je maar wil in je GR zetten, staat in de examenkrant.
marketing hoef je idd nie te kennen

succes
pi_81534640
quote:
Op maandag 17 mei 2010 14:38 schreef CitizenKane het volgende:
Ook ik heb morgen mijn examen M&O. Ik heb hier nog een praktische vraag over. Is het toegestaan formules en aantekeningen op te slaan in je rekenmachine? Mijn docent heeft hier tijdens SE's en proefwerken nooit een probleem van gemaakt; sterker nog, hij stond het expliciet toe.

Is dit bij de examens ook zo of letten ze er nu wel op? Ik neem hier liever geen risico's mee want ik weet dat ik het zonder aantekeningen ook kan, maar ik ga toch geruster naar het examen als ik de formules voor het efficiėntieresultaat, bezettingsresultaat e.d. in m'n rekenmachine heb staan. En marketing hoeven wij niet meer te kennen he?

Succes allemaal in ieder geval!
Is gewoon toegestaan hoor
pi_81534722
Heeft er iemand toevallig een bestandje met formules enzo die ik in mijn rekenmachine kan opslaan? ik heb een TI-84 Plus! alvast bedankt!

en wat zetten jullie er allemaal in eigenlijk?
pi_81534907
quote:
Op maandag 17 mei 2010 14:44 schreef Zolcon het volgende:
Heeft er iemand toevallig een bestandje met formules enzo die ik in mijn rekenmachine kan opslaan? ik heb een TI-84 Plus! alvast bedankt!

en wat zetten jullie er allemaal in eigenlijk?
Wat niet ?
wat zijn jullie echt kankertriest zeg :W ik ben weg hier, trieste kankerautisten
-na 4 minuut 25 terug-
pi_81535931
quote:
Op maandag 17 mei 2010 14:49 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:

[..]

Wat niet ?
Ja precies, ik ga zelfs de kenmerken van een stichting en vereniging erin zetten
pi_81538458
Goede oefenvraag

Wat is het verschil tussen economische en technise voorraad ?

Antwoord
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-na 4 minuut 25 terug-
pi_81538616
quote:
Op maandag 17 mei 2010 16:16 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
Goede oefenvraag

Antwoord
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Economisch, waarover de onderneming prijsrisico loopt
Ja en dus?
  maandag 17 mei 2010 @ 16:21:24 #220
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_81538644
economische = technisch - voorverkopen + voorinkopen.
staat allemaal in mn GR
pi_81538649
quote:
Goede oefenvraag

Antwoord
SPOILER
Economisch is niet alleen wat nog niet binnen is. Economisch is:

-alles goederen die jou eigendom zijn. Dus ook de goederen die je al had

Goederen die je werkelijk hebt - goederen die je hebt verkocht maar nog niet hebt geleverd + goederen die je al hebt betaald maar nog niet hebt ontvangen
  maandag 17 mei 2010 @ 16:21:40 #222
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_81538661
quote:
Op maandag 17 mei 2010 16:20 schreef .ZilveR. het volgende:

[..]

Economisch, waarover de onderneming prijsrisico loopt
en commercieel risico
  maandag 17 mei 2010 @ 16:22:49 #223
299486 BaasD
GREED is GOOD!
pi_81538717
quote:
Goede oefenvraag

Antwoord
SPOILER
no shit
Relax, het enigste wat je hoeft jebij M&O moet doen is GOED lezen en logisch nadenken.. ( hoeveel winst etc zou ik zelf hebben )
'wat niet rekt, dat scheurt'
pi_81538785
quote:
Op maandag 17 mei 2010 16:22 schreef BaasD het volgende:

[..]

no shit
Relax, het enigste wat je hoeft jebij M&O moet doen is GOED lezen en logisch nadenken.. ( hoeveel winst etc zou ik zelf hebben )
Klopt, MO is gewoon een puzzel van gegevens die je moet oplossen. je hebt alleen wel de kennis nodig om te zien welk puzzelstukje waar past!
  maandag 17 mei 2010 @ 16:24:40 #225
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_81538795
quote:
Op maandag 17 mei 2010 16:22 schreef BaasD het volgende:

[..]

no shit
no shit sherlock!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')