abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 maart 2010 @ 12:42:15 #201
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_79742173
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 12:20 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Hakenkruizen hebben een specifieke geschiedenis in dit land.. dat is een geval van apart..
Die kledingstukken die jij noemt zijn geen symbolen van onderdrukking en zijn ook niet zo bedoeld als symbool van iets...
Hoofddoekjes zijn dode dingen, lappen stoffen, en niks engs aan...
De vermeende intimiderende werking is jouw probleem... en je moet de oorzaak daarvan zoeken bij jezelf.
Je vergist je voor de zoveelste keer. Moslimkledingstukken worden door zeer veel Nederlanders als bedreigend ervaren. Dat kan je wel bagatelliseren en walsen over de gevoelens van die mensen maar daar los je niks mee op. Zo lang de Islam in volle glorie haat (Hamas), geweld (Irak), vrouwenonderdrukking (Saoedi Arabië), godsdienstwaanzin (Taliban) en terrorisme (Iran) predikt, kan je niet zeggen dat die angsten irreëel zijn. Of je moet natuurlijk een botte lul zijn, dat kan natuurlijk ook.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 12:44:12 #202
268409 voice-over
pi_79742245
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 12:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Baarden en soepjurken zijn symbolen van onderdrukking?
Ja.
pi_79742338
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 12:44 schreef voice-over het volgende:

[..]

Ja.
Oke, duidelijk. Baarden moeten voortaan worden afgeschoren. Wie het gore lef heeft om langer dan drie dagen niet te scheren, moet het land worden uitgeflikkerd. (Soep)jurken zijn dus ook uit den boze. We zullen het aan de bible-belters meedelen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_79742382
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 12:42 schreef voice-over het volgende:

[..]

Je vergist je voor de zoveelste keer. Moslimkledingstukken worden door zeer veel Nederlanders als bedreigend ervaren. Dat kan je wel bagatelliseren en walsen over de gevoelens van die mensen maar daar los je niks mee op. Zo lang de Islam in volle glorie haat (Hamas), geweld (Irak), vrouwenonderdrukking (Saoedi Arabië), godsdienstwaanzin (Taliban) en terrorisme (Iran) predikt, kan je niet zeggen dat die angsten irreëel zijn. Of je moet natuurlijk een botte lul zijn, dat kan natuurlijk ook.
Je hebt je echt bang laten maken door gekleurde berichtgeving. Natuurlijk bestaat er een extreme islam met vreselijke uitwassen. Toch raad ik je aan eens een bezoek te brengen aan het M-O en schroom vooral niet contact te zoeken met de lokale bevolking. Het zal je meevallen, eerlijk waar.
pi_79742580
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 12:44 schreef voice-over het volgende:

[..]

Ja.
Maar wat wil je doen, voice-over, het probleem naar hier verplaatsen door te gaan radicaliseren. Dat lijkt me ook niet erg tactisch.
pi_79742769
Daarbij vind ik dat je ongewenste daden moet bestrijden, en geen kledingstukken, te treurig voor woorden, eerlijk waar.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 13:27:19 #207
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_79743684
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 12:42 schreef voice-over het volgende:

[..]

Sinds wanneer is een hoofdoek of andere moslim kledij bedreigend voor Nederlanders? Ik weet niet uit welke kelder jij komt gekropen Bron?

Je hebt last van tunnelvisie en belicht de Islam slechts vanuit de negatieve hoek. Je negeert het overgrote deel moslims die gewoon willen leven zoals jij en ik. Jij ziet de Islam als Hamas, Irak, Saoudie Arabie en Taliban. Zo kan je elke religie wel in een paar hokjes stoppen en haatzaaiend noemen..

Wat heeft Irak hiermee te maken, volgens mij valt Amerika Irak aan en niet andersom. In oorlogen heb je meestal twee partijen die bloedvergieten en ja als je een land aanvalt heb je met veel groepen te maken. Vindt je het dan heel raar dat er groeperingen zijn die zich hier tegen afstoten? Toen Nederland bezet was had je ook het verzet, waren die dan ook terroristen? Ja in de ogen van de Duitsers wel, maar voor de geallieerde waren het vrijheidsstrijders.

Taliban is een groep radicalemoslims, afgezien van het feit dat ze de Islam misbruiken om hun daden goed te keuren, heeft het niks met de Islam te maken. Evenals de Hamas. Saoudie Arabië is gelijk de extreemste vorm van bewindsvoering via religie, iets wat totaal niet reeel is in dit land. Iran terroristen? Volgens mij is dat gewoon een land met een strenge regering. Dat je ze van terroristen beschuldigd zegt al genoeg hoe leuk jij de propaganda van Amerika met een paplepel inneemt.

Ga je eens verdiepen in de materie alvorens, lukraak je eigen gebrainwashte opinie en onzin komt verkondigen.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  dinsdag 30 maart 2010 @ 14:12:31 #208
268409 voice-over
pi_79745500
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 13:27 schreef Killaht het volgende:

Wat heeft Irak hiermee te maken, volgens mij valt Amerika Irak aan en niet andersom.
Irakezen vallen alles en iedereen aan, zelfs hun eigen mensen. Het is maar een voorbeeldje van hoe verknipt de Islam is. Nederlanders willen gewoon een prettig leven kunnen leiden en dat is zonder enge, haatzaaiende baardmannen in rare jurken. Als je dat niet wil begrijpen, dan heb je een nare toekomst in dit mooie, vrijheidslievende, democratische en vredelievend landje.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 14:16:57 #209
268409 voice-over
pi_79745664
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 12:54 schreef OeJ het volgende:

[..]

Maar wat wil je doen, voice-over, het probleem naar hier verplaatsen door te gaan radicaliseren. Dat lijkt me ook niet erg tactisch.
Ik wil juist elke vorm van radicalisme bestrijden, dus dat houdt ook in het verbieden van hoofddoekjes. Verdere plannen zijn:
- alle imams dienen in Nederland geboren te zijn; importverbod van Arabisch-georienteerde imams
- censuur van de Koran: alleen die stukken die liefde en verdraagzaamheid prediken zijn toegestaan; de rest wordt verbrand
- alle moslims dienen trouw aan de Nederlandse wet te zweren
- moslima's mogen naast mannen in dezelfde ruimte de preek van de imam aanhoren
- etc, etc,

Nederland moet de Arabische Islam met wortel en tak uitroeien en zijn eigen polderislam vestigen.
pi_79745947
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 14:16 schreef voice-over het volgende:

[..]

Ik wil juist elke vorm van radicalisme bestrijden, dus dat houdt ook in het verbieden van hoofddoekjes. Verdere plannen zijn:
- alle imams dienen in Nederland geboren te zijn; importverbod van Arabisch-georienteerde imams
- censuur van de Koran: alleen die stukken die liefde en verdraagzaamheid prediken zijn toegestaan; de rest wordt verbrand
- etc, etc,

Nederland moet de Arabische Islam met wortel en tak uitroeien en zijn eigen polderislam vestigen.
Zucht. En de bijbel dan, alle geweldadige passages in de bijbel?
pi_79745986
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 14:12 schreef voice-over het volgende:

[..]

Irakezen vallen alles en iedereen aan, zelfs hun eigen mensen. Het is maar een voorbeeldje van hoe verknipt de Islam is. Nederlanders willen gewoon een prettig leven kunnen leiden en dat is zonder enge, haatzaaiende baardmannen in rare jurken. Als je dat niet wil begrijpen, dan heb je een nare toekomst in dit mooie, vrijheidslievende, democratische en vredelievend landje.
Irakezen vallen mensen die in hun ogen heulen met de vijand. Collaborateurs. In WOII pleegde het verzet ook aanslagen op NSB'ers. Het is maar net welke bril je draagt.

Niet dat ik het daarmee goedpraat, maar ik vind dat jij alles te zwart-wit bekijkt.
pi_79746059
quote:

[..]

- etc, etc,

Bah bah bah. Jij hebt nog meer raakvlakken met een extremistische moslim dan de doorsnee moslims die je zo verfoeit. Naar, totalitair mannetje die je er bent. Bah.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 14:44:03 #213
268409 voice-over
pi_79746719
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 14:23 schreef OeJ het volgende:

[..]

Zucht. En de bijbel dan, alle geweldadige passages in de bijbel?
Je bedoelt het Oude Testament? Dat is in onbruik geraakt na de kruisiging van Jezus Christus, de Zoon van God. God heeft toen een Nieuw Verbond met de mensheid gesloten hetgeen beschreven staat in het Nieuwe Testament. Dat is de Bijbel geworden voor christenen, een boek van liefde, mededogen en verdraagzaamheid. Mohammed de Verschrikkelijke heeft dat 600 jaar later met voeten getreden door een afschuwelijk boek te openbaren, vol van haat en geweld.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 14:45:39 #214
268409 voice-over
pi_79746779
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 14:24 schreef KoosVogels het volgende:

Niet dat ik het daarmee goedpraat, maar ik vind dat jij alles te zwart-wit bekijkt.
Heb je nou nog niet door dat ik je een spiegel voorhoudt? De splinter en de balk .....
  dinsdag 30 maart 2010 @ 14:46:37 #215
268409 voice-over
pi_79746825
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 14:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Bah bah bah. Jij hebt nog meer raakvlakken met een extremistische moslim dan de doorsnee moslims die je zo verfoeit. Naar, totalitair mannetje die je er bent. Bah.
Zie mijn vorige posting. Ik doe gewoon wat jij doet maar je bent zo verblind van je eigen gelijk dat je dat niet ziet.
pi_79747067
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 14:46 schreef voice-over het volgende:

[..]

Zie mijn vorige posting. Ik doe gewoon wat jij doet maar je bent zo verblind van je eigen gelijk dat je dat niet ziet.
Gelukkig is nuance jou niet vreemd. Mijn postings zijn gevrijwaard van enige nuance. Ik kan leren van voice-over, de ziener. Hij koestert geen haat jegens de islam of de aanhangers van dit heidense geloof. Integendeel, hij legt enkel de vinger op de zere plek.
pi_79747237
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 14:44 schreef voice-over het volgende:

[..]

Je bedoelt het Oude Testament? Dat is in onbruik geraakt na de kruisiging van Jezus Christus, de Zoon van God. God heeft toen een Nieuw Verbond met de mensheid gesloten hetgeen beschreven staat in het Nieuwe Testament. Dat is de Bijbel geworden voor christenen, een boek van liefde, mededogen en verdraagzaamheid. Mohammed de Verschrikkelijke heeft dat 600 jaar later met voeten getreden door een afschuwelijk boek te openbaren, vol van haat en geweld.
Ok, prima, en als een jongen op school een film of een computerspel naspeelt en daarbij zijn medeleerlingen overhoop knalt, dan moeten we dus de film (of het computerspel) gaan verbieden?
pi_79747467
De logica van Voice-over: 1 jongen knalt zijn medeleerlingen omver, toevallig deed hij vaak computerspelletjes. Alle jongens die vaak computerspelletjes doen knallen hun medeleerlingen omver.

Conclusie Voice-over: we moeten alle jongens die computerspelletjes spelen hard bestrijden en alle computerspelletjes verbieden.

[ Bericht 27% gewijzigd door OeJ op 30-03-2010 15:07:42 ]
  dinsdag 30 maart 2010 @ 15:04:34 #219
268409 voice-over
pi_79747581
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 14:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Gelukkig is nuance jou niet vreemd. Mijn postings zijn gevrijwaard van enige nuance. Ik kan leren van voice-over, de ziener. Hij koestert geen haat jegens de islam of de aanhangers van dit heidense geloof. Integendeel, hij legt enkel de vinger op de zere plek.
Ik kan leren van KoosVogels, hij is onvoorwaardelijk voor alle zielige moslims en bestrijdt tegenstanders met verwijzingen naar gaskamers, jodentransporten en massavernietiging. Hij verwacht dat er dan een zinnige discussie ontstaat.
pi_79747691
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 15:04 schreef voice-over het volgende:

[..]

Ik kan leren van KoosVogels, hij is onvoorwaardelijk voor alle zielige moslims en bestrijdt tegenstanders met verwijzingen naar gaskamers, jodentransporten en massavernietiging. Hij verwacht dat er dan een zinnige discussie ontstaat.
Een ding kan je wel van mij leren: LEZEN! Nooit heb ik een verwijzing gemaakt naar gaskamers en de holocaust. Maar goed, dat heb ik al tig keer geroepen. De vergelijkingen tussen Hitler en Wilders hebben geen betrekking op WO II. Leer dat nou eens want dat is al honderd keer geschreven. Niet alleen door mijzelf, maar ook door tal van anderen.
pi_79747807
quote:
Dat zal ze leren!
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 30 maart 2010 @ 15:15:54 #222
268409 voice-over
pi_79747937
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 15:08 schreef KoosVogels het volgende:
De vergelijkingen tussen Hitler en Wilders hebben geen betrekking op WO II.
Tuurlijk niet. Het heeft betrekking op de schilderscarrière van de latere dictator in de vroege 20e eeuw.

Luister knulletje, zodra je het H-woord hanteert, verwijs je impliciet - nee expliciet - naar gaskamers, massavernietiging, medische experimenten op babys (bijvoorbeeld 'bij welke druk ontploft een levend babyhoofdje?'), etc. etc.

Het is dom, gewoon dom om Hitler bij een discussie van wilders te betrekken.
pi_79747958
Ik kan het gewoon niet laten te zeggen, maar die jongen heeft echt een hele dikke plaat voor zijn harses. Jezus man toch.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 15:19:06 #224
268409 voice-over
pi_79748054
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 15:16 schreef OeJ het volgende:
Ik kan het gewoon niet laten te zeggen, maar die jongen heeft echt een hele dikke plaat voor zijn harses. Jezus man toch.
Geen dikke plaat maar een spiegel die ik voor je houdt.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 15:22:16 #225
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_79748170
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 14:12 schreef voice-over het volgende:

[..]

Moet ik hier serieus op ingaan? Volgens mij ben jij degene met een verknipt beeld van de realiteit, als je dit serieus allemaal meent, raad ik je aan hulp te zoeken. Je geeft noggeneens antwoord op de vragen die mensen stellen in dit topic en verkondigd dingen die totaal nergens op slaan. Je zet je zo erg af tegen de Islam met radicale oplossingen en uitspraken, je bent dus niks beter dan een (moslim)extremist.

Irakezen vallen alles en iedereen aan? Volgens mij is het 99% die wil dat de oorlog over is en gewoon leven en dat er 1% is die groeperingen zijn met radicalegedachtengoed tegen de Amerikanen en degene die met hun zijn. Nederland vredelievend? Oh ja want in Nederland vallen mensen elkaar niet aan en vermoorden mensen elkaar niet uit.

Hoe groot wil je m hebben?
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')