Account aanmaken, bewerken klikken. Het is niet moeilijkquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:05 schreef B.ertha het volgende:
[ afbeelding ]
P.S. ik kan de wiki niet veranderen, sorry
Van hetzelfdequote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 08:18 schreef Diaan73 het volgende:
Aan het werk Cobra?
Hier was een kind vroeg wakker... hij dacht natuurlijk dat het al kwart over 7 was... en dat was het ook wel, maar nieuwe tijd... En gisterenavond hadden we verjaardag en lagen er laat in. Wordt vandaag een luie dag denk ik.
Mogguhquote:Op zondag 28 maart 2010 08:45 schreef iamredleader het volgende:mogguh
brak, niet echt goed geslapen, ga zo maar de auto volladen
Dan heb je nog wat uurtjes voor de boeg...quote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 10:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
een lammetje is ook zonde om op te eten...
Het is lekker weer voor een wandeling.quote:Op zondag 28 maart 2010 10:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik ga even kijken of er al lammetjes in de wei lopen. Ben wandelen.
quote:Op zondag 28 maart 2010 10:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
een lammetje is ook zonde om op te eten...
kan uit eigen ervaring zeggen dat het goed wandelweer isquote:Op zondag 28 maart 2010 11:17 schreef B.ertha het volgende:
Morgen
Het belooft weer een mooie dag te worden. Ik moet weer veel computeren, maar ik ga zeker een wandeling inplannen
Alvast een prettige vakantie gewenstquote:Op zondag 28 maart 2010 12:39 schreef iamredleader het volgende:
Zo, de koffers zijn gepakt, de eerste spullen zitten in de auto. Nu lunchen, dan de rest inpakken en vertrek is na Jair's middagslaapje. Ben ik fit genoeg? Nee, dus Tinuviel rijdt vandaag, morgen zien we wel verder
Hier welquote:Op zondag 28 maart 2010 10:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik ga even kijken of er al lammetjes in de wei lopen. Ben wandelen.
Wij hadden Sint Maarten.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:03 schreef TradeMarkie het volgende:
Nooit aan gedaan
Inderdaad, dan kreeg je zelf tenminste ietsquote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 12:53 schreef B.ertha het volgende:
En je moet je palmpasenstok geven aan de zieken of minder bedeelden.
Red, beterschap, ik geef hem aan jou
[ afbeelding ]
Nog meer mensen die dit vroeger hebben gedaan?
quote:neem na het kotsen wat water of een kauwgumpje, niet meteen tandenpoetsen zo wrijf je het maagdenzuur juist in je tanden
quote:Op zondag 28 maart 2010 14:34 schreef B.ertha het volgende:
Ik kwam viavia op een pro-ana site terecht.
Maar goed, ik moest toch wel lachen om:
[..]
Zeker doen!! Ik vind het inmiddels geen luxe-apparaat meer.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
In ons volgende huis wil ik ook een vaatwasser
Spannend... dat jullie zo lang kunnen wachten, zou ik niet kunnen. Veel te bang dat het dan al weg is.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:43 schreef iamredleader het volgende:
Na onze vakantie zullen we (waarschijnlijk) een bod uitbrengen. En niet eerder
Mjah, we hebben al eerder huisjes gezien die wel leuk waren, maar we blijven heel nuchter. En we gaan onze vakantie niet laten "leiden" door het gedoe rondom bieden en zoquote:Op zondag 28 maart 2010 15:18 schreef Diaan73 het volgende:
Spannend... dat jullie zo lang kunnen wachten, zou ik niet kunnen. Veel te bang dat het dan al weg is.
Okay... misschien komt het ook wel omdat ik gewoon helemaal verliefd was op het huis waar we nu wonen, wilde ik echt niet voorbij laten gaan.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:23 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mjah, we hebben al eerder huisjes gezien die wel leuk waren, maar we blijven heel nuchter. En we gaan onze vakantie niet laten "leiden" door het gedoe rondom bieden en zo
Dat gevoel heb ik dus (nog) niet gehad bij onze huizenzoektocht. Maar ik behoor tot de categorie "een bouwval is een paleisje in wording", dus echt verliefd hoef ik niet te worden. Als het huis maar genoeg potentie heeftquote:Op zondag 28 maart 2010 15:28 schreef Diaan73 het volgende:
Okay... misschien komt het ook wel omdat ik gewoon helemaal verliefd was op het huis waar we nu wonen, wilde ik echt niet voorbij laten gaan.
Dit huis was ook niet echt geweldig qua inrichting/aankleding e.d. maar daar moet je doorheen kijken. Het huis op zich was en is gewoonquote:Op zondag 28 maart 2010 15:29 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik dus (nog) niet gehad bij onze huizenzoektocht. Maar ik behoor tot de categorie "een bouwval is een paleisje in wording", dus echt verliefd hoef ik niet te worden. Als het huis maar genoeg potentie heeft
Veel plezier!quote:Op zondag 28 maart 2010 15:45 schreef iamredleader het volgende:
Zo, ik zwaai af, dus waarschijnlijk tot over anderhalve week allemaal
Wij willen vooral niet standaard of wit, zo saai. Maar dit voorbeeld was alleen voor de tegels trouwens. De kastjes worden bij ons allemaal oranjequote:Op zondag 28 maart 2010 15:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Niet helemaal mijn smaak maar het ziet er fleurig uit Diaan.
Ben er ook weg van, naar broertje en kids.
Je hebt je toch niet laten beïnvloeden door het komende WK?quote:Op zondag 28 maart 2010 16:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij willen vooral niet standaard of wit, zo saai. Maar dit voorbeeld was alleen voor de tegels trouwens. De kastjes worden bij ons allemaal oranje![]()
![]()
Oranje![]()
![]()
Nee hoor, ik heb al jaren oranje spullen in huis. In ons vorige huis hadden we ook een oranje muur in de woonkamer. Nu zijn al onze muren van de slaapkamer oranje!!quote:Op zondag 28 maart 2010 16:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je hebt je toch niet laten beïnvloeden door het komende WK?
Apart.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb al jaren oranje spullen in huis. In ons vorige huis hadden we ook een oranje muur in de woonkamer. Nu zijn al onze muren van de slaapkamer oranje!!
Gelukkig vindt Peace het ook een mooie kleur.
Oranje kleding hebben we dan weer nietquote:Op zondag 28 maart 2010 16:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Apart.![]()
![]()
Ik heb alleen een paar oranje sport shirts. Voor de keren dat wij tijdens een cursus/oefening/inzet in het buitenland aan sportwedstrijden mee doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |