Er komen meteen nieuwelingen op afquote:
Right. fok houdt ook registratiedata bijquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Er komen meteen nieuwelingen op af
Wist je dat nog niet?!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:00 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Right. fok houdt ook registratiedata bij
niet zo zeiken boxjequote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:01 schreef mrbox het volgende:
lege op![]()
tering TT ... komt half geil fok weer op af
Misschien mogen wij van hem niet geil zijn?quote:
Het zijn nooit de geile vrouwen die er op afkomen... (dat is mijn enige bezwaar eigenlijkquote:
hmmm dan heeft ie aan mij een slechtequote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien mogen wij van hem niet geil zijn?
Nouhou...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hmmm dan heeft ie aan mij een slechte
vriendje komt over een uur ofzo
Batsenquote:
Waar zijn ze dan?quote:
ik heb paracetamol en ibuprofen, dus hij is zo van de hoofdpijn afquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
BatsenMisschien heeftie hoofdpijn?
![]()
Maar toch he?![]()
Het is toch "kom maar naar beneden en sla je slag" niet dat het uitmaakt, djayzz is wrs al aan het pm-enquote:
waarom moet ik naar beneden komen? ze komt maar naar boven!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:14 schreef mrbox het volgende:
[..]
Het is toch "kom maar naar beneden en sla je slag"
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:14 schreef mrbox het volgende:
[..]
Het is toch "kom maar naar beneden en sla je slag" niet dat het uitmaakt, djayzz is wrs al aan het pm-en
Je moet toch de deur opendoenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:15 schreef djayzz het volgende:
[..]
waarom moet ik naar beneden komen? ze komt maar naar boven!
Slikken kreng, neuken zul je!!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik heb paracetamol en ibuprofen, dus hij is zo van de hoofdpijn af
Ik vond "sla je slag" al genoeg om te zeggenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:14 schreef mrbox het volgende:
[..]
Het is toch "kom maar naar beneden en sla je slag" niet dat het uitmaakt, djayzz is wrs al aan het pm-en
Hoe genereus van je!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ach hij mag ook liggen hoor, doe ik het werk wel
waarom sla je mij nou? ik verbeter mrbox alleen maar. ga ff pmmen ofzo ipv zitten zeiken hierquote:
dat word dus, ik ben enorm geil, jij bent best lekker - sexquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ach hij mag ook liggen hoor, doe ik het werk wel
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
dat word dus, ik ben enorm geil, jij bent best enorm lekker - sex
iddquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vond "sla je slag" al genoeg om te zeggen
Zolang je je zin krijgt.quote:
Bats ze!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:24 schreef Murmeli het volgende:
ik ga maar eens off. ff studeren nog
fijne avond en slaap lekkerz allemaal
Doei!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:24 schreef Murmeli het volgende:
Ja.quote:
toiletquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:26 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ja.
Nee, ik wil je niet ontmoeten in een willekeurig toilet
Zij komt van een paar posts terugquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:27 schreef mrbox het volgende:
[..]
toiletwaar kom jij vandaan joh (of wat voor jeugd heb jij gehad
)
Je hebt wat gemistquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:27 schreef mrbox het volgende:
[..]
toiletwaar kom jij vandaan joh (of wat voor jeugd heb jij gehad
)
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:28 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Zij komt van een paar posts teruguit een vorig topic
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:26 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ja.
hoeft geen willekeurig toilet te zijnquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:26 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ja.
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En als hij nu een kaarsje mee neemt om het wat romantischer te maken?
Je liegt.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:29 schreef djayzz het volgende:
[..]
hoeft geen willekeurig toilet te zijn
Wat denk je wel niet van meIk ben een echte heer.
Ik wil alleen sex met een goede gedachte erachter!
Jij laat de bril niet omhoog staan tijdens de daad?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:29 schreef djayzz het volgende:
[..]
hoeft geen willekeurig toilet te zijn
Wat denk je wel niet van meIk ben een echte heer.
Wederom moest ik lachenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij laat de bril niet omhoog staan tijdens de daad?
Succes!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:24 schreef Murmeli het volgende:
Das gezond.quote:
owquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:28 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Zij komt van een paar posts teruguit een vorig topic
Jaquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:32 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ze zijn jaloers. En anders ik wel
quote:
Nah niet echt, kreeg er gewoon rare ideeën bij. Uitgewoond worden in toiletten enzquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:37 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Maar je wilde mijn jeugd bespreken?![]()
Uitgewoond...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:39 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nah niet echt, kreeg er gewoon rare ideeën bij. Uitgewoond worden in toiletten enz
ohquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ben dan wel single, maar niet alleen.
niet goed?quote:
Uitgewoond is heel 2002.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:40 schreef djayzz het volgende:
[..]
niet goed?
is dat nieuwe spelling: Uitgewoont?
Geen idee. Ik spreek geen Toilets.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:40 schreef djayzz het volgende:
[..]
niet goed?
is dat nieuwe spelling: Uitgewoont?
Wie is er bij je en waarom bespring je haar niet?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ben dan wel single, maar niet alleen.
oke dit vraagt niet om vragen ofzoquote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen idee. Ik spreek geen Toilets.
Het is zijn moeder...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:41 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Wie is er bij je en waarom bespring je haar niet?
Hoiquote:
Mijn dochter... dus dat laatste is nogal obvious.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:41 schreef Lily-Ella het volgende:
Wie is er bij je en waarom bespring je haar niet?
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen idee. Ik spreek geen Toilets.
that would be sooo 2002!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Mijn dochter... dus dat laatste is nogal obvious.
Hebbie wéér zo´n platte batsertquote:
Hoiquote:
Zeg jij begint over dat uitwonen iets is uit 2002quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:42 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Your dirty mind is no business of mine
gebeurt het eens niet via de PM johquote:
Care to share your mind?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:42 schreef Lily-Ella het volgende:
Your dirty mind is no business of mine
Op jezelf gaan wonenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:43 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zeg jij begint over dat uitwonen iets is uit 2002Of ben je toen op jezelf gaan wonen ofzo
![]()
Tja, mannen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:45 schreef Lily-Ella het volgende:
Op jezelf gaan wonen![]()
Het WOORD uitwonen is 2002. Dat bedoelde ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en nog uitleggen ook... newbie zeker!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:45 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Hihi. Mooi dat het gezellig wasquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Hoi
Ja hoor, ben net thuis.
Zit nog vol met pekingeend. Beetje teveel gegeten.
Grapjes uitleggen. Dat is wel zóó 1798quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:45 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:45 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Enjoy!quote:
I know, dank jequote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Grapjes uitleggen. Dat is wel zóó 1798
Doe je voorzichtig!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:47 schreef Lily-Ella het volgende:
Informatief nieuwsbulletin: Ik ben er zo even niet.
Je moet naar het toilet?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:47 schreef Lily-Ella het volgende:
Heb je toestemming gekregen dan om weg te gaan?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:47 schreef Lily-Ella het volgende:
Nu niet, tnx for askingquote:
You're welcome, allways a pleasure!quote:
Reis ze! And remember: STAY AWAY FROM PUBLIC BATHROOMS!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:49 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Nu niet, tnx for asking![]()
Ga reizen van werk naar huis.
Jij bent toch terug?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:50 schreef Techno het volgende:
Zijn er al singles terug van de meet eigenlijk? En zo ja, hoe was het?
STING is terug en de rest zit zeker in het hotel?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:50 schreef Techno het volgende:
Nee joh, het is een hotel meetquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:50 schreef Techno het volgende:
Oh ja, bezig met die orgie zeker?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:51 schreef automatic_ het volgende:
STING is terug en de rest zit zeker in het hotel?
Daar kwam ik ook achter vlak nadat ik de vraag postte....quote:
quote:
Je bent weer lekker aardigquote:
Geen idee. En weet je; ik wil het niet wetenquote:
Altijd in dit topic toch?quote:
Nou jullie allemaal zo gezellig zien babellen over liefde en sexquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:02 schreef ReWout het volgende:
[..]
Nou jullie allemaal zo gezellig zien babellen over liefde en sex
Aah daar waar ik niet aan mee doeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We gaan er geen liedjes topic van maken Techno'tjequote:
Het kan altijd aardigerquote:
Cue! Klaar met de films?quote:
Nee mevrouw de Guus Meeuwis spammert.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:04 schreef automatic_ het volgende:
We gaan er geen liedjes topic van maken Techno'tje
maar goed borgs zien der niet uitquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Wij borgs doen niet aan liefde en seks.
veel newbie vrouwen iigquote:
Daarna komt training dayquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo ongeveer, nu wel troy opstaan, maar daarna maar lezen ofzo.
Troy...ik will Clash of the Titans zien.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo ongeveer, nu wel troy opstaan, maar daarna maar lezen ofzo.
Ik spam helemaal nietsquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee mevrouw de Guus Meeuwis spammert.
Oh, vertelquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:09 schreef automatic_ het volgende:
Ik spam helemaal niets
en tegenwoordig spam ik andere zooi![]()
Neuh, da's een muppet.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:12 schreef ReWout het volgende:
Das dan ook gewoon een mens een borg ziet er meer zo uit
[ afbeelding ]
Die is er stiekum tussenuit geknepen omdat haar vriendje langskomt voor brute seks enzo.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:13 schreef AirwiN het volgende:
Maar waar is die geile Murm nou?Ik ben wel in voor een vunzig praatje.
En waarom ben jij daar niet? Vers vlees!quote:
Eeeek mijn ogenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Neuh, da's een muppet.
[ afbeelding ]
Murm doet niet aan brute seks maar aan lieviepievieseks...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:15 schreef Techno het volgende:
Die is er stiekum tussenuit geknepen omdat haar vriendje langskomt voor brute seks enzo.
En als jij vunzige praat wil, doe je dat graag over lieviepieviesks?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Murm doet niet aan brute seks maar aan lieviepievieseks...
Nee hoor, dies gewoon plat aan het batsen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie vooral een uitdaging om haar van de lieviepievieseks af te brengen...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:18 schreef Cue_ het volgende:
En als jij vunzige praat wil, doe je dat graag over lieviepieviesks?
Maar wel op een lieviepievie manierquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee hoor, dies gewoon plat aan het batsen.
Schijn bedriegt blijkbaar. Ze had het erover dat hij desnoods maar voor dood ging liggen en dat zij dan al het werk deed enzo.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:17 schreef AirwiN het volgende:
owja .. succes.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie vooral een uitdaging om haar van de lieviepievieseks af te brengen...
Wat moet ik daar onder verstaan? Het kreunen ligt wat octaven hoger dan normaal?quote:
Ik heb haar wel eens anders horen zeggenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Schijn bedriegt blijkbaar. Ze had het erover dat hij desnoods maar voor dood ging liggen en dat zij dan al het werk deed enzo.
Gewoon zacht, teder zoietsquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat moet ik daar onder verstaan? Het kreunen ligt wat octaven hoger dan normaal?
Goeie vraag!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat moet ik daar onder verstaan? Het kreunen ligt wat octaven hoger dan normaal?
Zacht en teder plat batsen.... hmmmmquote:
Dit plaatje is een belediging voor de muppet-familie!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Neuh, da's een muppet.
[ afbeelding ]
Wel als ze niet aanwezig is...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:20 schreef Cue_ het volgende:
owja .. succes.
al zal dat in de praat niet zo moeilijk zijn.
Mag er een bijpassend antwoord bij?quote:
Zijn plaatje, muppetquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:24 schreef automatic_ het volgende:
Dit plaatje is een belediging voor de muppet-familie!
Muppets.quote:
Ja.quote:
Doeg!quote:
Helden zijn hetquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
The epitomy of Muppet-cool!![]()
[ afbeelding ]
Geen liedjes topicquote:
Die is hier al (bijna)!quote:
:kuch:quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Het is dan ook geen liedje, maar kwaliteitshouse.
Echt wel!quote:
Ook niet niet met goede muziek?quote:
Leuk liedjequote:
Veilig alle toiletten ontweken?quote:
Relaxed nummer.quote:
Ja en nu heb je geen wijnquote:
Slaap lekker auto.. en euhm.... what do you mean.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:43 schreef automatic_ het volgende:
Ik denk dat ik maar in bed duik en "Mannen die vrouwen haten" aan zet
Dat is een filmquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Slaap lekker auto.. en euhm.... what do you mean.
Geniet ervan autoquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:43 schreef automatic_ het volgende:
Haha, bedanktquote:
Dit is ook zomers relaxed!quote:
Die heb ik laatst nog gezienquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:43 schreef automatic_ het volgende:
Ohja, tnx for reminding mequote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, bedankt
Oja, ik ga eerst de klok goed zetten
Ik ben in deel drie aan het lezen & deel één aan het kijkenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:48 schreef ReWout het volgende:
[..]
Die heb ik laatst nog gezientitel lijkt alleen niet wat het is.
quote:
Geen dankquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
*Happy*quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Glaasje rosé voor Lily-Ella inschenkt.
Daar val je toch bij in slaap?quote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Geen dankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not just some bimbo with big tits.
I'm an artist.
quote:
goede serie, jammer dat de schrijver dood is gegaan voordat hij wat meer van die serie af had kunnen maken...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben in deel drie aan het lezen & deel één aan het kijken
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:52 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]Ik bedoelde "heftige"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
No need, ik ben al voorzienquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wanneer is de inzamelingsactie, gehost door BN-ers?
Er is nog een vierde boekquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:53 schreef mrbox het volgende:
[..]
goede serie, jammer dat de schrijver dood is gegaan voordat hij wat meer van die serie af had kunnen maken...
werkelijk ? is die ookal uit dan ?quote:
Fijn, want Dries kon niet.quote:
ow zondequote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nope, en de vraag is of die ooit komt
Totaal geen reden, I loooooove die smileyquote:
Oh denk dat je dan wat anders bedoelde als ik... ik bedoelde http://www.moviemeter.nl/film/54446quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben in deel drie aan het lezen & deel één aan het kijken
Ja, inderdaad! Ik vind de film wel heftig overigens (op sommige punten), maar tot nu toe is het een goede vertaling van het boekquote:
Die bedoel ik ookquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:59 schreef ReWout het volgende:
[..]
Oh denk dat je dan wat anders bedoelde als ik... ik bedoelde http://www.moviemeter.nl/film/54446
Het is ook mijn favoriete, by far.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:58 schreef Lily-Ella het volgende:
Totaal geen reden, I loooooove die smiley
Mooi, dan lossen we elkaar afquote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 00:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Die bedoel ik ook
Er zijn drie boeken (en vanaf donderdag ook drie films).
quote:Op zondag 28 maart 2010 00:01 schreef ReWout het volgende:
[..]ok
wist niet dat er boeken van waren.
*meldt zichquote:
Uhuhquote:
De film is daarop gebaseerdquote:Op zondag 28 maart 2010 00:01 schreef ReWout het volgende:
[..]ok
wist niet dat er boeken van waren.
Johquote:Op zondag 28 maart 2010 00:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Uhuh
[..]
De film is daarop gebaseerd
quote:Op zondag 28 maart 2010 00:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
JohIk dacht dat alleen de titel toevallig overeen kwam.
![]()
Ik werk in de gezondheidszorg. Dat is heel breed, jaquote:Op zondag 28 maart 2010 00:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je eigenlijk? Gezien je net op je werk zat.
Bij wat voor "onderdeel"?quote:Op zondag 28 maart 2010 00:04 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik werk in de gezondheidszorg. Dat is heel breed, ja
wel...trollenquote:Op zondag 28 maart 2010 00:05 schreef ReWout het volgende:
[..]niet pesten ja! http://www.nu.nl/internet(...)ernet-neemt-toe.html
Oh, vandaar. En inderdaad, nogal breed.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:04 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik werk in de gezondheidszorg. Dat is heel breed, ja
Hoiquote:Op zondag 28 maart 2010 00:05 schreef ReWout het volgende:
[..]niet pesten ja! http://www.nu.nl/internet(...)ernet-neemt-toe.html
ik vind boek verfilmingen nooit zo tof (als ik het boek gelezen heb iig )quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, inderdaad! Ik vind de film wel heftig overigens (op sommige punten), maar tot nu toe is het een goede vertaling van het boek
Een woongroep voor mensen die psychogeriatrisch en/of psychiatrisch zijn.quote:
Dat ben ik met je eens, maar tot nu toe vind ik het echt een goede verfilmingquote:Op zondag 28 maart 2010 00:06 schreef mrbox het volgende:
[..]
ik vind boek verfilmingen nooit zo tof (als ik het boek gelezen heb iig )
Mee eens, meestal vallen de verfilmingen flink tegen inderdaad.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:06 schreef mrbox het volgende:
ik vind boek verfilmingen nooit zo tof (als ik het boek gelezen heb iig )
duh..troll staat bij de drankquote:
Zul je je wel hier thuis voelen of nietquote:Op zondag 28 maart 2010 00:06 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Een woongroep voor mensen die psychogeriatrisch en/of psychiatrisch zijn.
pas maar op, het stikt hier van de potentiele patientenquote:Op zondag 28 maart 2010 00:06 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Gezelligquote:Op zondag 28 maart 2010 00:06 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
true true maar jij hebt deel 2 ookal wel gezien als film ?quote:Op zondag 28 maart 2010 00:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar tot nu toe vind ik het echt een goede verfilming
Ik heb nog maar één ding gezien dat ik dacht; "Eej! Dat was in het boek heel anders!" En ik ben benieuwd hoe ze dat nu op gaan lossen
zit je nu te soppen op je stoel ?quote:
*drukt op next*quote:
Oh, wat cool zeg! Ik benijd je, ik wilde die kant op maar sinds ik zelf moeder ben kan ik dat écht niet meer handelenquote:Op zondag 28 maart 2010 00:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Ik doe hetzelfde maar dan bij psychiatrische kinderen/jeugdigen
Dat kan ik mij heel goed voorstellen jaquote:Op zondag 28 maart 2010 00:10 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Oh, wat cool zeg! Ik benijd je, ik wilde die kant op maar sinds ik zelf moeder ben kan ik dat écht niet meer handelen
Moeders die rondsletten op het toilet.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:10 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Oh, wat cool zeg! Ik benijd je, ik wilde die kant op maar sinds ik zelf moeder ben kan ik dat écht niet meer handelen
Welk jaar is het eigenlijk?quote:Op zondag 28 maart 2010 00:12 schreef djayzz het volgende:
[..]
Moeders die rondsletten op het toilet.
Dat is zooo 2002
en we hebben weer beetquote:Op zondag 28 maart 2010 00:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, we zijn niet allemaal zo narrowminded.
quote:Op zondag 28 maart 2010 00:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, we zijn niet allemaal zo narrowminded.
Kappen, allebeiquote:
Atonement was een prettige uitzondering.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Mee eens, meestal vallen de verfilmingen flink tegen inderdaad.
Ik heb alleen de film gezienquote:Op zondag 28 maart 2010 00:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Atonement was een prettige uitzondering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |