Zeg jij begint over dat uitwonen iets is uit 2002quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:42 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Your dirty mind is no business of mine
gebeurt het eens niet via de PM johquote:
Care to share your mind?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:42 schreef Lily-Ella het volgende:
Your dirty mind is no business of mine
Op jezelf gaan wonenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:43 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zeg jij begint over dat uitwonen iets is uit 2002Of ben je toen op jezelf gaan wonen ofzo
![]()
Tja, mannen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:45 schreef Lily-Ella het volgende:
Op jezelf gaan wonen![]()
Het WOORD uitwonen is 2002. Dat bedoelde ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en nog uitleggen ook... newbie zeker!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:45 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Hihi. Mooi dat het gezellig wasquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Hoi
Ja hoor, ben net thuis.
Zit nog vol met pekingeend. Beetje teveel gegeten.
Grapjes uitleggen. Dat is wel zóó 1798quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:45 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:45 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Enjoy!quote:
I know, dank jequote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Grapjes uitleggen. Dat is wel zóó 1798
Doe je voorzichtig!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:47 schreef Lily-Ella het volgende:
Informatief nieuwsbulletin: Ik ben er zo even niet.
Je moet naar het toilet?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:47 schreef Lily-Ella het volgende:
Heb je toestemming gekregen dan om weg te gaan?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:47 schreef Lily-Ella het volgende:
Nu niet, tnx for askingquote:
You're welcome, allways a pleasure!quote:
Reis ze! And remember: STAY AWAY FROM PUBLIC BATHROOMS!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:49 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Nu niet, tnx for asking![]()
Ga reizen van werk naar huis.
Jij bent toch terug?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:50 schreef Techno het volgende:
Zijn er al singles terug van de meet eigenlijk? En zo ja, hoe was het?
STING is terug en de rest zit zeker in het hotel?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:50 schreef Techno het volgende:
Nee joh, het is een hotel meetquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:50 schreef Techno het volgende:
Oh ja, bezig met die orgie zeker?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:51 schreef automatic_ het volgende:
STING is terug en de rest zit zeker in het hotel?
Daar kwam ik ook achter vlak nadat ik de vraag postte....quote:
quote:
Je bent weer lekker aardigquote:
Geen idee. En weet je; ik wil het niet wetenquote:
Altijd in dit topic toch?quote:
Nou jullie allemaal zo gezellig zien babellen over liefde en sexquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:02 schreef ReWout het volgende:
[..]
Nou jullie allemaal zo gezellig zien babellen over liefde en sex
Aah daar waar ik niet aan mee doeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We gaan er geen liedjes topic van maken Techno'tjequote:
Het kan altijd aardigerquote:
Cue! Klaar met de films?quote:
Nee mevrouw de Guus Meeuwis spammert.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:04 schreef automatic_ het volgende:
We gaan er geen liedjes topic van maken Techno'tje
maar goed borgs zien der niet uitquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Wij borgs doen niet aan liefde en seks.
veel newbie vrouwen iigquote:
Daarna komt training dayquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo ongeveer, nu wel troy opstaan, maar daarna maar lezen ofzo.
Troy...ik will Clash of the Titans zien.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo ongeveer, nu wel troy opstaan, maar daarna maar lezen ofzo.
Ik spam helemaal nietsquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee mevrouw de Guus Meeuwis spammert.
Oh, vertelquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:09 schreef automatic_ het volgende:
Ik spam helemaal niets
en tegenwoordig spam ik andere zooi![]()
Neuh, da's een muppet.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:12 schreef ReWout het volgende:
Das dan ook gewoon een mens een borg ziet er meer zo uit
[ afbeelding ]
Die is er stiekum tussenuit geknepen omdat haar vriendje langskomt voor brute seks enzo.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:13 schreef AirwiN het volgende:
Maar waar is die geile Murm nou?Ik ben wel in voor een vunzig praatje.
En waarom ben jij daar niet? Vers vlees!quote:
Eeeek mijn ogenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Neuh, da's een muppet.
[ afbeelding ]
Murm doet niet aan brute seks maar aan lieviepievieseks...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:15 schreef Techno het volgende:
Die is er stiekum tussenuit geknepen omdat haar vriendje langskomt voor brute seks enzo.
En als jij vunzige praat wil, doe je dat graag over lieviepieviesks?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Murm doet niet aan brute seks maar aan lieviepievieseks...
Nee hoor, dies gewoon plat aan het batsen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie vooral een uitdaging om haar van de lieviepievieseks af te brengen...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:18 schreef Cue_ het volgende:
En als jij vunzige praat wil, doe je dat graag over lieviepieviesks?
Maar wel op een lieviepievie manierquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee hoor, dies gewoon plat aan het batsen.
Schijn bedriegt blijkbaar. Ze had het erover dat hij desnoods maar voor dood ging liggen en dat zij dan al het werk deed enzo.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:17 schreef AirwiN het volgende:
owja .. succes.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie vooral een uitdaging om haar van de lieviepievieseks af te brengen...
Wat moet ik daar onder verstaan? Het kreunen ligt wat octaven hoger dan normaal?quote:
Ik heb haar wel eens anders horen zeggenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Schijn bedriegt blijkbaar. Ze had het erover dat hij desnoods maar voor dood ging liggen en dat zij dan al het werk deed enzo.
Gewoon zacht, teder zoietsquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat moet ik daar onder verstaan? Het kreunen ligt wat octaven hoger dan normaal?
Goeie vraag!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat moet ik daar onder verstaan? Het kreunen ligt wat octaven hoger dan normaal?
Zacht en teder plat batsen.... hmmmmquote:
Dit plaatje is een belediging voor de muppet-familie!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Neuh, da's een muppet.
[ afbeelding ]
Wel als ze niet aanwezig is...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:20 schreef Cue_ het volgende:
owja .. succes.
al zal dat in de praat niet zo moeilijk zijn.
Mag er een bijpassend antwoord bij?quote:
Zijn plaatje, muppetquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:24 schreef automatic_ het volgende:
Dit plaatje is een belediging voor de muppet-familie!
Muppets.quote:
Ja.quote:
Doeg!quote:
Helden zijn hetquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
The epitomy of Muppet-cool!![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |