Schijn bedriegt blijkbaar. Ze had het erover dat hij desnoods maar voor dood ging liggen en dat zij dan al het werk deed enzo.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:17 schreef AirwiN het volgende:
Murm doet niet aan brute seks maar aan lieviepievieseks...
owja .. succes.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie vooral een uitdaging om haar van de lieviepievieseks af te brengen...
Wat moet ik daar onder verstaan? Het kreunen ligt wat octaven hoger dan normaal?quote:
Ik heb haar wel eens anders horen zeggenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Schijn bedriegt blijkbaar. Ze had het erover dat hij desnoods maar voor dood ging liggen en dat zij dan al het werk deed enzo.
Gewoon zacht, teder zoietsquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat moet ik daar onder verstaan? Het kreunen ligt wat octaven hoger dan normaal?
Goeie vraag!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat moet ik daar onder verstaan? Het kreunen ligt wat octaven hoger dan normaal?
Zacht en teder plat batsen.... hmmmmquote:
Dit plaatje is een belediging voor de muppet-familie!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Neuh, da's een muppet.
[ afbeelding ]
Wel als ze niet aanwezig is...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:20 schreef Cue_ het volgende:
owja .. succes.
al zal dat in de praat niet zo moeilijk zijn.
Mag er een bijpassend antwoord bij?quote:
Zijn plaatje, muppetquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:24 schreef automatic_ het volgende:
Dit plaatje is een belediging voor de muppet-familie!
Muppets.quote:
Ja.quote:
Doeg!quote:
Helden zijn hetquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
The epitomy of Muppet-cool!![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |