Batsenquote:
Waar zijn ze dan?quote:
ik heb paracetamol en ibuprofen, dus hij is zo van de hoofdpijn afquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
BatsenMisschien heeftie hoofdpijn?
![]()
Maar toch he?![]()
Het is toch "kom maar naar beneden en sla je slag" niet dat het uitmaakt, djayzz is wrs al aan het pm-enquote:
waarom moet ik naar beneden komen? ze komt maar naar boven!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:14 schreef mrbox het volgende:
[..]
Het is toch "kom maar naar beneden en sla je slag"
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:14 schreef mrbox het volgende:
[..]
Het is toch "kom maar naar beneden en sla je slag" niet dat het uitmaakt, djayzz is wrs al aan het pm-en
Je moet toch de deur opendoenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:15 schreef djayzz het volgende:
[..]
waarom moet ik naar beneden komen? ze komt maar naar boven!
Slikken kreng, neuken zul je!!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik heb paracetamol en ibuprofen, dus hij is zo van de hoofdpijn af
Ik vond "sla je slag" al genoeg om te zeggenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:14 schreef mrbox het volgende:
[..]
Het is toch "kom maar naar beneden en sla je slag" niet dat het uitmaakt, djayzz is wrs al aan het pm-en
Hoe genereus van je!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ach hij mag ook liggen hoor, doe ik het werk wel
waarom sla je mij nou? ik verbeter mrbox alleen maar. ga ff pmmen ofzo ipv zitten zeiken hierquote:
dat word dus, ik ben enorm geil, jij bent best lekker - sexquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ach hij mag ook liggen hoor, doe ik het werk wel
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
dat word dus, ik ben enorm geil, jij bent best enorm lekker - sex
iddquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vond "sla je slag" al genoeg om te zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |