Omdat ze Romy eruit gekickt heeft, natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:40 schreef Paul het volgende:
Waarom gaan jullie dreigmailtjes sturen naar Stacey?
Wie?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:43 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Omdat ze Romy eruit gekickt heeft, natuurlijk.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:43 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Omdat ze Romy eruit gekickt heeft, natuurlijk.
Ik vond 'r übersexyquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:44 schreef Rauzer het volgende:
Ach, Romy was toch übernetjes en übersaai
En waarom weten we dan niet meer wie ze is? Juist ja, omdat Stees haar eruit geknikkerd heeftquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:41 schreef miieejj het volgende:
lieve hemel.. waarom moeilijk doen dat romy ofzo niet door is.. over een paar maanden weet je al niet meer wie ze is.. het is klote.. that's live
.. zoek d'r op ga een fansite maken met hup hup romy is top ofzo..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:45 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
En waarom weten we dan niet meer wie ze is? Juist ja, omdat Stees haar eruit geknikkerd heeft
Ik denk dat ik mijn scheermesjes maar ga opzoekenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:45 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
En waarom weten we dan niet meer wie ze is? Juist ja, omdat Stees haar eruit geknikkerd heeft
Hij (m/v) heeft wel een punt....quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een post met een hoog kwaliteitsgehalte
romy.. ze had een hoog knuffel disney typequote:
uhumquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |