Dat was niet mijn stelling.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:40 schreef gelly het volgende:
[..]
Een overtrokken stellingname al zou de scheiding tussen kerk en staat in gevaar zijn door een hoofddoek dragende ambtenaar vraagt daarom.
Nee, maar dat beweer ik dan ook niet.quote:Is er ook maar enig bewijs dat iemand die haar hoofddoek verplicht af moet doen minder partijdig zou zijn ? Dat is toch gewoon een schijnvertoning ?
'normale kleding' is ook niet neutraal. Ik pleit derhalve vanaf vandaag voor naakte ambtenaren.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:51 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Zouden deze problemen voorkomen zijn als de baliemedewerkster neutraal gekleed was gegaan?
Daarop is maar een antwoord, dat weet jij ook.
quote:
No surpise there..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:13 schreef Biogarde het volgende:
Bouwen_Benoemen, prullenbak.
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:44 schreef Sloggi het volgende:
1. Wilders mag Cohen wat mij betreft 'een gevaar 'noemen.
2. Als Wilders dat doet moet hij vervolgens niet zeuren dat hij op zijn beurt gedemoniseerd wordt. Dat zou hypocriet zijn, nietwaar?
Met figuren als Wilders hou je geen enkele bondgenoot meer over en verlies je sowieso...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:23 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
En met figuren als jij winnen we vast elke oorlog.
Ik bedoelde meer te zeggen, dat verhaal was zo ongeloofwaardig dat we je hier wat beter op waarde kunnen schattenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:45 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ja.
Erg he dat de grootste idioten zo'n plek kunnen vullen. Dát is pas democratie.
In NL worden gewoon omhooggevallen knuffelriffijnen die niets maar dan ook niets hebben gepresteerd gewoon op een dergelijke post gezet.
Ik heb gewoond in Pretoria, New York, Krakow en Londen, maar verder dan die dorpjes ben ik inderdaad nog nooit echt gekomen (behalve dan Utrecht). Ik zal eens gaan reizen ofzo...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:49 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je laat maar weer eens zien dat je je dorp nog nooit bent uitgeweest met je algemene kleuterschool opleiding.
De politie en rechters is/zijn uniform gekleed, met een duidelijke functie. Om alle ambtenaren kledingvoorschriften voor te schrijven is doorslaan.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:30 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
De overheid moet helemaal niks uitdragen flapdrol. De overheid moet neutraal zijn, om daarmee de vrije en ongestoorde keuze juist te kunnen faciliteren. Maar jij zal het vast prima vinden als een hoofddoekje in de zaak Wilders mag oordelen.
Je moet er ook niet mee slaan maar gewoon de lol er van inzien gij humorloze.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:23 schreef TNA het volgende:
[..]
Ja, en dat gezegde slaat inderdaad nergens op.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:32 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je moet er ook niet mee slaan maar gewoon de lol er van inzien gij humorloze.
Is het lekker een koelie in je achterste?
Waar heb ik gelijk of ongelijk in?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:33 schreef TNA het volgende:
[..]Ook een manier om te trachten je ongelijk te verbergen.
Die zich achter de neger van Venlo schaartquote:Op zondag 28 maart 2010 17:47 schreef Nielsch het volgende:
Koelie... zegt een of andere stinksnol uit dat ranzige oostblok...
Weer het bewijs van je tekort aan woordenschat.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:47 schreef Nielsch het volgende:
Koelie... zegt een of andere stinksnol uit dat ranzige oostblok...
Je wilt zeggen dat negers minderwaardig zijn? Foei dat is racisme Koos,quote:Op zondag 28 maart 2010 18:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die zich achter de neger van Venlo schaart
Ik denk dat nikita het niet op prijs stelt dat je haar links noemt...quote:Op zondag 28 maart 2010 18:44 schreef Sachertorte het volgende:
Het is wel weer opvallend dat de roomblanke linksen zo lopen af te geven op de negerafkomst van Geert, of koelie als scheldwoord gebruiken, of altijd lopen te zeiken over Hirsi Ali of Afshin Ellian. In rechtse kringen allemaal helden. Dus wie is er nu eigenlijk de racist?
Wie geeft er af op Geert. De beste man werd neger van Venlo genoemd. Ik stel voordat hij deze betiteling aanneemt als geuzennaamquote:Op zondag 28 maart 2010 18:44 schreef Sachertorte het volgende:
Het is wel weer opvallend dat de roomblanke linksen zo lopen af te geven op de negerafkomst van Geert, of koelie als scheldwoord gebruiken, of altijd lopen te zeiken over Hirsi Ali of Afshin Ellian. In rechtse kringen allemaal helden. Dus wie is er nu eigenlijk de racist?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |