Ik poste. En meteen was het een slot en pagina 7.quote:
Dan blijf ik hier hangenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik poste. En meteen was het een slot en pagina 7.
Dus ik ging er vanuit dat ik post 300 had.
Ik had echter 299 en BB tegelijkertijd post 300.
Dit is de goede
quote:
Die wil ik het liefst vergetenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:29 schreef Pietverdriet het volgende:
De nacht dat we het voor het eerst met een man deden?
De duivel leest mee.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je 't over de duivel hebt, dan bellen ze op
Haaj Bruce!quote:
Ik ga morgenavond naar d'r kijken in 013quote:
Ik niet hoor, het was een restauranthouder die me het merg uit me rug pijpte, en ik was zo gemeen om daarna te vragen: Heeft het gesmaakt?quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik niet hoor, het was een restauranthouder die me het merg uit me rug pijpte, en ik was zo gemeen om daarna te vragen: Heeft het gesmaakt?
Waarom, hij had toch wat warms binnengekregen?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:11 schreef Ang3l het volgende:
Ook lastig, zonder ruggemerg verdergaan
Wel fooi gegeven?
Hier staat ze op een gratis festivalquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ga morgenavond naar d'r kijken in 013
Alsof dat een bonus isquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom, hij had toch wat warms binnengekregen?
Wie heeft dat gemaakt?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:26 schreef Deceit het volgende:
I can't wait for the weekend to beginnnnnnnnnn
vanaaf rotterdammmm
ik zal ff de flyer opzoeken....:
[ afbeelding ]
whaaaa
Als het feest zo goedkoop is als de flyer ben ik snel weg
Ik betaal gewoon voor d'rquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hier staat ze op een gratis festival
Zombiequote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:52 schreef Ang3l het volgende:
Ik niet
maar goed, ik betaalde wel voor Dolores O'Riordan
Ja zo stond ze wel op 't podium jaquote:
Zeg poezemoesje.... de ex komt zijn verjaardag in Eindhoven vieren en wil daar gaan stappen. Dus ik kan niet naar de &RG toe. En toch wil ik daar echt een x gaan kijken hoe fout het daar isquote:
que tal?quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik wordt kippig, haal de knoppen door elkaar
Nah, handig toch?quote:
Gossip Mika please...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nah, handig toch?
Ik krijg ook wat terug.
De vraag is alleen wanneer dat dat gestort wordt
Maar vast wel voor LL10.
Dinsdag een berg namen he
oh nee, want dat gebeurt nooit...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben niet graag een partypooper maar Gossip en Mika staan natuurlijk al op Pinkpop dus de kans dat ze dan ook in hetzelfde jaar op Lowlands staan lijkt me klein...
Is wel vaker geweest dat er dubbele acts waren hoorquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben niet graag een partypooper maar Gossip en Mika staan natuurlijk al op Pinkpop dus de kans dat ze dan ook in hetzelfde jaar op Lowlands staan lijkt me klein...
Dat is de eerstvolgende ja, niet die in hetzelfde jaarquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oh nee, want dat gebeurt nooit...
vorgig jaar de prodigy op Lowlands, de eerstvolgende pinkpop staan ze daar ook
Jammer.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:05 schreef Ang3l het volgende:
Zeg poezemoesje.... de ex komt zijn verjaardag in Eindhoven vieren en wil daar gaan stappen. Dus ik kan niet naar de &RG toe. En toch wil ik daar echt een x gaan kijken hoe fout het daar is
Wanneer is je ouwe weer een x in Buul?
Dat komt inderdaad vaak voor... maar twee grote festivals in hetzelfde seizoen toch bijna nooit...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oh nee, want dat gebeurt nooit...
vorgig jaar de prodigy op Lowlands, de eerstvolgende pinkpop staan ze daar ook
Jawel, ook dat.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat komt inderdaad vaak voor... maar twee grote festivals in hetzelfde seizoen toch bijna nooit...
wel dus, dat verteld ie netquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat komt inderdaad vaak voor... maar twee grote festivals in hetzelfde seizoen toch bijna nooit...
Ja er zijn altijd uitzonderingenquote:
Ja ok, maar ik heb het over Nederlandse festivals he... die overlappen echt niet zo snel qua namen...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jawel, ook dat.
Marilyn Manson en Snow Patrol heb ik 't in ieder geval al bij meegemaakt.
En sowieso pukkelpop en lowlands, omdat die 2 tegelijk zijn
Maar dus ook wel eens Werchter en Lowlands, en die liggen toch ook wel een maand uit elkaar
Werchter en Pinkpop zijn ongeveer even ver weg voor de meesten. Dus ook voor de artiesten. Ik vraag me af of LL en PP met elkaars programma's rekening houden. Maar goed, we zullen zien!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ok, maar ik heb het over Nederlandse festivals he... die overlappen echt niet zo snel qua namen...
Volgens mij komt dat omdat bij LL en PP met name MoJo een flinke vinger in de pap heeft die ervoor zorgt dat er weinig overlapping in zit... vaak zie je inderdaad dat een band het ene jaar op Lowlands staat en het jaar erop (vaak ook als ze zijn doorgebroken) ineens op Pinkpop staan...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Werchter en Pinkpop zijn ongeveer even ver weg voor de meesten. Dus ook voor de artiesten. Ik vraag me af of LL en PP met elkaars programma's rekening houden. Maar goed, we zullen zien!
LL heeft wel vaker de bandjes net voor ze populair worden in de mainstream, en PP heeft ze als ze al gevestigd zijn vaak. Dat klopt wel ja. Voorbeeld is Florence deze keer.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat omdat bij LL en PP met name MoJo een flinke vinger in de pap heeft die ervoor zorgt dat er weinig overlapping in zit... vaak zie je inderdaad dat een band het ene jaar op Lowlands staat en het jaar erop (vaak ook als ze zijn doorgebroken) ineens op Pinkpop staan...
Eigenlijk zou ik qua mijn eigen smaak ook eerder naar LL moeten dan naar Pinkpop... maar op de een of andere manier komt het tijdstip van LL me nooit uit....quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
LL heeft wel vaker de bandjes net voor ze populair worden in de mainstream, en PP heeft ze als ze al gevestigd zijn vaak. Dat klopt wel ja. Voorbeeld is Florence deze keer.
Zijn we toch verschillend...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:02 schreef Ang3l het volgende:
Bij mij komt het tijdstip van LL me altijd beter uit dan dat van PP.
Nee ik neuk alleen maar met mannen met wie ik 100% overeen komquote:
wanneer spreken we af?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee ik neuk alleen maar met mannen met wie ik 100% overeen kom
quote:
Euh, oké! Er valt wel 1 weekend af voor inkopen doen en goederen vervoerquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:32 schreef Steve het volgende:
[..]
Jammer.
Nou, komende tijd moet ik regelmatig op zondag vroeg in Buul zijn, dus neem aan dat 'ie in april nog regelmatig hierheen komt.
Huh?quote:
Snap ik.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:03 schreef creno het volgende:
mijn night to remember was toch wel de eerste keer dat ik madonna bezocht. Wat werd ik hysterisch, ik schaam me er nog voor.
bah kutquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:44 schreef Deceit het volgende:
Wat een dooie boel hier zeg :S ik dacht van, ga ik lkkr fokken in de trein maar neuuuuu niemand die geen kut of boe of bah zegt
helderziend?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:47 schreef Deceit het volgende:
[..]
Waarom verw8e ik deze reactie al van jou?
Nee dat zag hij in je ster(ren)quote:
Jeejquote:
He jongenquote:
Ga je ook altijd kriskras door het land als je weer in Nederland bent?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:56 schreef wonderer het volgende:
Belgie is alweer verleden tijdBen weer gewoon "thuis". Morgen naar Amsterdam.
Wat is er nou met de TT?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
He jongen![]()
hoe is België? van de ene party naar de andere ?Ik hoorde van Stroekie dat je je boek presentatie in een politiebureau had gegeven.
toepasselijk.
![]()
Ik was gisteren op een feestje waar twee meisjes aan het scharen waren en dan 'overdreven' ervan genieten. Ik heb het er nog steeds over van dat dat nep is.
ja, ik las het net terug. Jij startte het topic met de titel 'night to remember' dus ik dacht je hebt een leuke nacht gehad. Leuk feestje of a hot fuck... maar ik zag niets in de OP.quote:
dan kom je nog dichtbij ookquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ga je ook altijd kriskras door het land als je weer in Nederland bent?Van de week ga ik naar Veenhuizen, middle of nowhere, Egge opzoeken.
![]()
Staat vrijdag nog?
quote:
Owquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, ik las het net terug. Jij startte het topic met de titel 'night to remember' dus ik dacht je hebt een leuke nacht gehad. Leuk feestje of a hot fuck... maar ik zag niets in de OP.
Tja... SBS he... pauperzenderquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:06 schreef mike_hunt het volgende:
Xat net een stukje 'Uri Geller' te kijken, wat een vreselijke show. Groot Tokkie gehalte.kan wel weer om Patty lachen.
Ik mis haar realityshow. Patty's posse. dat was echt crazy..
ben blij dat ik nooit buiten komquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o fuck ja, Assen.
i'll hunt u down, bitch
![]()
btw: Bette Davis eyesmaar wel de Kim Carnes versie, niet die van Leighton Meester.
haha o.k. ik hoorde van mijn broertje dat RTL4 die richting ook gaat.quote:
paay gaat naar rtlquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
haha o.k. ik hoorde van mijn broertje dat RTL4 die richting ook gaat.
Nietquote:
Maar ik lees net dat ze er met RTL nog niet uit isquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
La Paay te duur voor SBS: exit Paay
ja, ik hoorde het al. Mijn broertje werkt bij SBS.quote:
Fok heeft het uit de telegraaf dus dan wet je het welquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar ik lees net dat ze er met RTL nog niet uit is
kan die dan niet ff de boel in de fik zetten zijn we eindelijk van sbs6 afquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, ik hoorde het al. Mijn broertje werkt bij SBS.
Issie de fluffer van Gerard?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, ik hoorde het al. Mijn broertje werkt bij SBS.
Wat wil ze dan gaan doen op de tv? Ze is toch geen presentatrice? Ze heeft toch geld zat na die scheiding met Adam C.?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
La Paay te duur voor SBS: exit Paay
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kan die dan niet ff de boel in de fik zetten zijn we eindelijk van sbs6 af
Yeah, best wel... hoewel ik niet noordelijker kom dan apeldoorn deze keer.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ga je ook altijd kriskras door het land als je weer in Nederland bent?Van de week ga ik naar Veenhuizen, middle of nowhere, Egge opzoeken.
![]()
Staat vrijdag nog?
hahahahaquote:
gewoon bij zo'n talentenjacht jury zitten daar heb je blijkbaar geen talent voor nodigquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Wat wil ze dan gaan doen op de tv? Ze is toch geen presentatrice? Ze heeft toch geld zat na die scheiding met Adam C.?
Ja, leuk! gaan we Oprah's bookclub nadoen met je boek.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, best wel... hoewel ik niet noordelijker kom dan apeldoorn deze keer.
Yep vrijdag staat nog. Moeten alleen nog een tijd en plaats vinden, huh?
Dat zat ik net ook te kijkenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:06 schreef mike_hunt het volgende:
Xat net een stukje 'Uri Geller' te kijken, wat een vreselijke show. Groot Tokkie gehalte.kan wel weer om Patty lachen.
Ik mis haar realityshow. Patty's posse. dat was echt crazy..
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gewoon bij zo'n talentenjacht jury zitten daar heb je blijkbaar geen talent voor nodig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb wel die playboy foto's gezien. Niet on-aardig, maar die poses zijn iets te gekunsteld. En ze heeft nog teveel kleding aan.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
Is er geen grote boekenzaak waar je kunt zitten net als Border's? Dat zou helemaal lachen zijn.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja, leuk! gaan we Oprah's bookclub nadoen met je boek.grapje
Moeten we van de week ff mailen hoe en wat? Wat wil je gaan doen eigenlijk? Ik ken alleen Zussen, Kolonie en Rechtbank. Waar we wel kunnen zitten en chatten natuurlijk.
W817quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:47 schreef Deceit het volgende:
[..]
Waarom verw8e ik deze reactie al van jou?
quote:
hebben ze wel drank daar?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is er geen grote boekenzaak waar je kunt zitten net als Border's? Dat zou helemaal lachen zijn.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar ze is toch een getalenteerde zangeres? .
is ook maar aan wie je het vraagtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Da is nog een serie geweest op een Belgische zender!quote:
Anders gaan we gewoon een pannenkoek etenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hebben ze wel drank daar?
Tuurlijk zal je daar wel een boekenwinkel hebben a la Barnes & Nobles. Maar ik ken Utrecht niet goed, zal dat effe moeten uitvogelen. Trouwens, je hebt daar tig tentjes...dus moet goed komen.
Ja he?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:44 schreef mike_hunt het volgende:
OMG zie Danny de Munk voorbij komen! Tering, die is slecht opgedroogd.
heeft ie een shady past?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:41 schreef wonderer het volgende:
[..]Ik herinner me ineens jouw pogingen om niet gevonden te worden in Google.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:41 schreef wonderer het volgende:
[..]Ik herinner me ineens jouw pogingen om niet gevonden te worden in Google.
Zo doe ik mijn wachtwoorden altijdquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]Ja, hoezo mosterd na de maaltijd...
![]()
Maar dat w817 drong niet meteen tot mij door toen ik ermee geconfronteerd werd, heb echt minuten lang zitten denken: wee achthonderdzeventien??![]()
![]()
M44r z0 k4n j3 00k 0p lud13k3 w1j23 c0mmun1c3r3n!
pannenkoekenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Anders gaan we gewoon een pannenkoek etenOf windowshoppen. Of zo. Wandelend praten gaat ook toch?
Oh ja, dat is waar ook!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Da is nog een serie geweest op een Belgische zender!
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
is ook maar aan wie je het vraagt
En ik ben ook al weer thuis... heb me al half zitten bezatten in Lefquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:12 schreef Deceit het volgende:
Zo, ben aant overstappen in tilburg, on my way to rotterdammmm jeuj naar de hot n steam party
Ben je met je tweede jeugd bezig?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]Ja, hoezo mosterd na de maaltijd...
![]()
Maar dat w817 drong niet meteen tot mij door toen ik ermee geconfronteerd werd, heb echt minuten lang zitten denken: wee achthonderdzeventien??![]()
![]()
M44r z0 k4n j3 00k 0p lud13k3 w1j23 c0mmun1c3r3n!
bestaat Tik Tak nog?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar ook!
Dus jij kijkt België.
wat? geen HIPS, Bonnie?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En ik ben ook al weer thuis... heb me al half zitten bezatten in Lef
Daar is niets mis meequote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ben je met je tweede jeugd bezig?
Moet jij niert naar de hot&steam party om je lichaam in de strijd te gooien dan?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En ik ben ook al weer thuis... heb me al half zitten bezatten in Lef
Zeg, niet zo zuurpruimerig!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ben je met je tweede jeugd bezig?
tis zo wel een opa ja, nu al weer thuisquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Moet jij niert naar de hot&steam party om je lichaam in de strijd te gooien dan?
Zeg maar Vlarpert, pas je wel op dat je niet zo'n barhangmeneer wordt bij wie het bijna vreemd is als hij een avond níet aan de toog hangt?
Ja, zo van even pilsen tot half elf en dan weer naar huis slenteren.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
tis zo wel een opa ja, nu al weer thuis
Dora? hahahahaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zeg, niet zo zuurpruimerig!
Maar ik mag graag naar Dora kijken ja.
2 avonden per week, Wax... dat is het maximumquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Moet jij niert naar de hot&steam party om je lichaam in de strijd te gooien dan?
Zeg maar Vlarpert, pas je wel op dat je niet zo'n barhangmeneer wordt bij wie het bijna vreemd is als hij een avond níet aan de toog hangt?
reminds me, vanmiddag stonden de teletubbies op het station hierquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dora? hahahaha![]()
Vroeger stond Teletubbies op als we thuiskwamen van een feestje om nog te gaan after partyen.. was wel grappig!
Nou, jij kent het ook dussssss...!!!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dora? hahahaha![]()
Vroeger stond Teletubbies op als we thuiskwamen van een feestje om nog te gaan after partyen.. was wel grappig!
Morgen ga je stilletjes bankhangen hier?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
2 avonden per week, Wax... dat is het maximum
2 avonden? das toch netjes? hoe kom je dan aan de reputatie van drankorgel?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
"Zeg doet mij een spaatje Leo."quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, geen HIPS!
Je kunt alcohol ook met mate drinken
Kom maar op, ik heb er al een interview over gehad, woensdag weer een interview en al die mensen die alle details willen weten zijn al niet meer te tellenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
pannenkoeken![]()
![]()
wandelend praten? ik kom niet voor een kwartiertje.ik ga vragen afvuren like an automatic wapon.
kiddin'![]()
nee, komt goed jongen!
waat??quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
reminds me, vanmiddag stonden de teletubbies op het station hier
Ja dat zeg je nu maar dan is het middernacht, nou, Steve in alle staten en dan zeg je "Maar het izzz na twaalvcvven en ik heb nikzzz over nachten gezzzzegd."quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
OMG jaaaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, jij kent het ook dussssss...!!!Uh-uh-uhhu!!!!!
Maar wél de Engelstalige versie dus, waarvan ik me afvraag hoe die in elkaar zit omdat de Nederlandse kinderen hier er Engelse woorden mee kunnen leren.quote:
o, dus je bent te verveeld om er over te praten? Nah, dan gaan we het wel hebben over wie hier een bitch is en wie a bigger bitch is.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kom maar op, ik heb er al een interview over gehad, woensdag weer een interview en al die mensen die alle details willen weten zijn al niet meer te tellen
had die paarse ook zijn rode handtas bij zich?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
de pakken leker niet niet echt op maar de kleur en atennes klopten wel
Oh, ik dacht dat je over mijn lul wilde pratenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, dus je bent te verveeld om er over te praten? Nah, dan gaan we het wel hebben over wie hier een bitch is en wie a bigger bitch is.![]()
![]()
Wees gerust, ik ga niet tig vragen over het boek stellen. Alhowel ik wel een paar vragen heb over deel 1.
ik moest keihard lachen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Toen Kwam Yuri eraan en allemaal in koor: "oh-ooohhh! Oh-ooohhh!! Oh-ooohhhh!"
hahahahaah ja en dan die pauzes ertussen zodat je dan zogenaamd antwoord kan geven...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maar wél de Engelstalige versie dus, waarvan ik me afvraag hoe die in elkaar zit omdat de Nederlandse kinderen hier er Engelse woorden mee kunnen leren.
Ik ben reddingstasss
Klaar voor elke reddingggg
Het lukte! Het lukte! Het lúkte! Yes we did it....!
Maaaarrrr dan heb ik al gezapt hoor.
heb het ze niet gevraagdquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
had die paarse ook zijn rode handtas bij zich?![]()
maar wat deden ze daar dan? iets promoten? btw, die kut OV-chipkaart. Why the fuck moet je 7,50 betalen voor een lege kaart? wat een onzin. En btw je bent duurder uit dan met strippenkaart.
jaaaa daar wil ik het ook zeeeeeeeeeeeeeeeker over hebben.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je over mijn lul wilde pratenBoeken is prima, daar heb ik deze vakantie nog niet zo veel over gezegd
Ze willen alleen maar weten wat Brad van de testosteron vindt
swieber niet stelenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maar wél de Engelstalige versie dus, waarvan ik me afvraag hoe die in elkaar zit omdat de Nederlandse kinderen hier er Engelse woorden mee kunnen leren.
Ik ben reddingstasss
Klaar voor elke reddingggg
Het lukte! Het lukte! Het lúkte! Yes we did it....!
Maaaarrrr dan heb ik al gezapt hoor.
omg wat een foute pakken! het lijkt er niet eens op!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:10 schreef Yurithemaster het volgende:
over de duivel gesproken krijg een foto ervan via n link![]()
http://twitpic.com/1azcxx
ze waren wel met zn vieren, nee kreeg deze net toevallig van een vriend via msnquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
omg wat een foute pakken! het lijkt er niet eens op!![]()
Staan daar nou 3? Ik mis een Tubbie?
heb jij die foto gemaakt?
volgens mij moet je wel strak van de pillen staan om er zo bij te lopen.![]()
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jaaaa daar wil ik het ook zeeeeeeeeeeeeeeeker over hebben.![]()
![]()
Jij mag mij ook alles vragen. Tis lang niet zo interessant, maar goed..
Bemoei je eens met je eigen zaken!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:01 schreef Steve het volgende:
[..]
Morgen ga je stilletjes bankhangen hier?
Ja, vertel jij het me maar!?!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
2 avonden? das toch netjes? hoe kom je dan aan de reputatie van drankorgel?
hmm, tis niet zo dat jij 1 van die tubbies bent?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ze waren wel met zn vieren, nee kreeg deze net toevallig van een vriend via msn
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:19 schreef wonderer het volgende:
[..]Ik ben een kerel, ik wil alleen maar over mezelf praten
quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hmm, tis niet zo dat jij 1 van die tubbies bent?
Uhh nee... die was om 5 uur klaarquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
kom je net terug van de vrijdagmiddagborrel op het werk?
Hoe lang ben je nog in NL eigenlijk?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:37 schreef wonderer het volgende:
Crisis, het is pas half twaalf... Ik wou gaan slapen, dacht dat het al een uur was of zo.
Tot 6 april.quote:
*ricola aanreikt*quote:
heb jij een septictank?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:57 schreef oinaru_isan het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Septic_tank#Potential_problems
Oh-oh.
Wij hebben ook zo'n ding...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:57 schreef oinaru_isan het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Septic_tank#Potential_problems
Oh-oh.
Nou ja, als je elke dag van hot naar her rennen vakantie kunt noemen...quote:
Ja... dat jaquote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou ja, als je elke dag van hot naar her rennen vakantie kunt noemen...
Ben je naar Joseph de musical geweest?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Jamai als Joseph was eigenlijk best heul goed.
Ja, moeders had met de postcodeloterij kaarten gewonnenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ben je naar Joseph de musical geweest?
wie?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:46 schreef Steve het volgende:
Volgens mij is Renée van Wegberg echt steengoed.
Jaquote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:46 schreef Steve het volgende:
Ze heeft echt een heerlijke stem om naar te luisteren. Lekker helder, goeie klank.quote:
slaapsequote:Op zaterdag 27 maart 2010 01:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga maar slapen, dat lijkt me het beste.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 01:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga maar slapen, dat lijkt me het beste.
volledig mee eens !quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:46 schreef Steve het volgende:
quote:Waarom heb ik op zaterdag rond 12u altijd al het gevoel dat ik heel erg moet opschieten met alles omdat het weekend bijna is afgelopen.
Wat kom (quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:28 schreef Vlarp het volgende:
Ik zit in de trein naar Eindhoven... who wanna touch me now?
Verder komt er ook alleen maar familie hoor, vier mijn verjaardag niet echt.quote:
Jah, en dan met z'n 3en naar de &RG!!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:46 schreef Steve het volgende:
[..]
Verder komt er ook alleen maar familie hoor, vier mijn verjaardag niet echt.
Maar je mag best langskomen.
Langskomen... niet stoppen en vooral niet binnenkomenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:46 schreef Steve het volgende:
[..]
&RG?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jah, en dan met z'n 3en naar de &RG!!
Nee laat maarquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:46 schreef Steve het volgende:
[..]
Heel het dorp OP Z'N KOP!quote:
Ik loer altijd in het rond maar ik heb je volgens mij nog nooit gezienquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:51 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Nou ja. Hun gemis, als het in E. was, dan was er een kans op Oinaru-spotting.
Je denkt toch niet dat ik mijzelf in Woensel ga begeven?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik loer altijd in het rond maar ik heb je volgens mij nog nooit gezien.
Daar zijn er ook steeds minder van in Nederlandquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:55 schreef creno het volgende:
ik heb deze week de eerste vlinder gezien
Of ik moet Google Latitude activeren.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik loer altijd in het rond maar ik heb je volgens mij nog nooit gezien.
Ik loer alleen als ik in de stad benquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:58 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik mijzelf in Woensel ga begeven?
Je vergeet de boerenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik loer alleen als ik in de stad ben. Anders is het verspilde moeite en zie je toch alleen tuig
.
Nog eventjes wachten en in M komt de treinquote:
Alsof iedereen dat niet al lang wist.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:02 schreef Vlarp het volgende:
Oké, ik geef het toe! Ik vind Eindhoven er veel leuker en gezelliger uitzien dan Rotterdam.
en veel stoom afgeblazen gister?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:41 schreef Deceit het volgende:
zit nu in rotterdam dood te zijn
ben dr 1 drankje gaan doen!!! t was echt mega dood.. toen naar de keerweer gegaan.. dat was wel weer leukquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en veel stoom afgeblazen gister?
blijkbaarquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:58 schreef Deceit het volgende:
[..]
ben dr 1 drankje gaan doen!!! t was echt mega dood.. toen naar de keerweer gegaan.. dat was wel weer leuk
O god, de keerweer!?!?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:58 schreef Deceit het volgende:
[..]
ben dr 1 drankje gaan doen!!! t was echt mega dood.. toen naar de keerweer gegaan.. dat was wel weer leuk
De terugkeer van de snottebel?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:22 schreef Cahir het volgende:
is angel nou ook weg? goh wat een samenstelling van H zeg.
Komende week hangt er niks andersquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:49 schreef Peter het volgende:
De hele dag zonnig, Ga ik aan het eind van de middag nog ff naar Scheveningen, hangt er ineens een wolk
Ik voel me weer minder alleenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Hey.
Hoe is het met je date toen afgelopen?quote:
Oke, klinkt spannendquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Mwa, vriendschappelijk zit het wel oke, verder niet echt iets. Was ook geen verrassing eigenlijk.
Donderdag een andere date![]()
.
Mja, ben er wel al een beetje nerveus voor (what else is newquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oke, klinkt spannendJe krijgt de date swung te pakken Erik
Wat nou!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:22 schreef Cahir het volgende:
is angel nou ook weg? goh wat een samenstelling van H zeg.
Falling slowly is zoooooo'n mooi liedje.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l, ken je de film Once?
Omg! Hij is echt zo fijn![]()
!
Huh wattequote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:11 schreef oinaru_isan het volgende:
Stel dat je al vier dates achter de rug hebt, dan heb je 60% kans dat je nog tenminste één en maximaal 16 date nodig hebt om iemand tegen te komen met wie het klikt.
Je kent de filmquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:12 schreef Steve het volgende:
[..]
Falling slowly is zoooooo'n mooi liedje.
G_E heeft zijn vriendje gekozen op de (4+) 16e date, omdat hij volgens de statistieken verder toch niks leuks tegen zou komen, snap-dat-tanquote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:23 schreef Peter het volgende:
[..]
G_E heeft zijn vriendje gekozen op de (4+) 16e date, omdat hij volgens de statistieken verder toch niks leuks tegen zou komen, snap-dat-tan
quote:
Nee, dan kom ik niet meer thuis. En ik duik eigenlijk mijn nest in nu, ik ben echt heel moe (veel rondgelopen).quote:Op zondag 28 maart 2010 00:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
hoe was Amsterdam? Ben je er niet gebleven 4 the nightlife?
Amsterdam is ook goed. Leuk! Waterlooplein. Ik was er van de week nog. Had roze shit gekocht voor de roze woensdag van Nijmegen.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, dan kom ik niet meer thuis. En ik duik eigenlijk mijn nest in nu, ik ben echt heel moe (veel rondgelopen).
Ik wil trouwens volgende week ook wel in Amsterdam afspreken, ik wilde naar het waterlooplein vandaag maar daar had ik geen tijd meer voor.
Dat heet zomertijd.quote:
nee, ik was een extra uur kwijt, omdat ik aparaten vooruit had gezet die zichzelf al aan hadden gepastquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |