Langskomen... niet stoppen en vooral niet binnenkomenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:46 schreef Steve het volgende:
[..]
Verder komt er ook alleen maar familie hoor, vier mijn verjaardag niet echt.
Maar je mag best langskomen.
&RG?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jah, en dan met z'n 3en naar de &RG!!
Nee laat maarquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:46 schreef Steve het volgende:
[..]
Verder komt er ook alleen maar familie hoor, vier mijn verjaardag niet echt.
Maar je mag best langskomen.
Heel het dorp OP Z'N KOP!quote:
Ik loer altijd in het rond maar ik heb je volgens mij nog nooit gezienquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:51 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Nou ja. Hun gemis, als het in E. was, dan was er een kans op Oinaru-spotting.
Je denkt toch niet dat ik mijzelf in Woensel ga begeven?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik loer altijd in het rond maar ik heb je volgens mij nog nooit gezien.
Daar zijn er ook steeds minder van in Nederlandquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:55 schreef creno het volgende:
ik heb deze week de eerste vlinder gezien
Of ik moet Google Latitude activeren.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik loer altijd in het rond maar ik heb je volgens mij nog nooit gezien.
Ik loer alleen als ik in de stad benquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:58 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik mijzelf in Woensel ga begeven?
Je vergeet de boerenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik loer alleen als ik in de stad ben. Anders is het verspilde moeite en zie je toch alleen tuig
.
Nog eventjes wachten en in M komt de treinquote:
Alsof iedereen dat niet al lang wist.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:02 schreef Vlarp het volgende:
Oké, ik geef het toe! Ik vind Eindhoven er veel leuker en gezelliger uitzien dan Rotterdam.
en veel stoom afgeblazen gister?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:41 schreef Deceit het volgende:
zit nu in rotterdam dood te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |