ja, ik hoorde het al. Mijn broertje werkt bij SBS.quote:
Fok heeft het uit de telegraaf dus dan wet je het welquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar ik lees net dat ze er met RTL nog niet uit is
kan die dan niet ff de boel in de fik zetten zijn we eindelijk van sbs6 afquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, ik hoorde het al. Mijn broertje werkt bij SBS.
Issie de fluffer van Gerard?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, ik hoorde het al. Mijn broertje werkt bij SBS.
Wat wil ze dan gaan doen op de tv? Ze is toch geen presentatrice? Ze heeft toch geld zat na die scheiding met Adam C.?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
La Paay te duur voor SBS: exit Paay
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kan die dan niet ff de boel in de fik zetten zijn we eindelijk van sbs6 af
Yeah, best wel... hoewel ik niet noordelijker kom dan apeldoorn deze keer.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ga je ook altijd kriskras door het land als je weer in Nederland bent?Van de week ga ik naar Veenhuizen, middle of nowhere, Egge opzoeken.
![]()
Staat vrijdag nog?
hahahahaquote:
gewoon bij zo'n talentenjacht jury zitten daar heb je blijkbaar geen talent voor nodigquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Wat wil ze dan gaan doen op de tv? Ze is toch geen presentatrice? Ze heeft toch geld zat na die scheiding met Adam C.?
Ja, leuk! gaan we Oprah's bookclub nadoen met je boek.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, best wel... hoewel ik niet noordelijker kom dan apeldoorn deze keer.
Yep vrijdag staat nog. Moeten alleen nog een tijd en plaats vinden, huh?
Dat zat ik net ook te kijkenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:06 schreef mike_hunt het volgende:
Xat net een stukje 'Uri Geller' te kijken, wat een vreselijke show. Groot Tokkie gehalte.kan wel weer om Patty lachen.
Ik mis haar realityshow. Patty's posse. dat was echt crazy..
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gewoon bij zo'n talentenjacht jury zitten daar heb je blijkbaar geen talent voor nodig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb wel die playboy foto's gezien. Niet on-aardig, maar die poses zijn iets te gekunsteld. En ze heeft nog teveel kleding aan.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
Is er geen grote boekenzaak waar je kunt zitten net als Border's? Dat zou helemaal lachen zijn.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja, leuk! gaan we Oprah's bookclub nadoen met je boek.grapje
Moeten we van de week ff mailen hoe en wat? Wat wil je gaan doen eigenlijk? Ik ken alleen Zussen, Kolonie en Rechtbank. Waar we wel kunnen zitten en chatten natuurlijk.
W817quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:47 schreef Deceit het volgende:
[..]
Waarom verw8e ik deze reactie al van jou?
quote:
hebben ze wel drank daar?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is er geen grote boekenzaak waar je kunt zitten net als Border's? Dat zou helemaal lachen zijn.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar ze is toch een getalenteerde zangeres? .
is ook maar aan wie je het vraagtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Da is nog een serie geweest op een Belgische zender!quote:
Anders gaan we gewoon een pannenkoek etenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hebben ze wel drank daar?
Tuurlijk zal je daar wel een boekenwinkel hebben a la Barnes & Nobles. Maar ik ken Utrecht niet goed, zal dat effe moeten uitvogelen. Trouwens, je hebt daar tig tentjes...dus moet goed komen.
Ja he?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:44 schreef mike_hunt het volgende:
OMG zie Danny de Munk voorbij komen! Tering, die is slecht opgedroogd.
heeft ie een shady past?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:41 schreef wonderer het volgende:
[..]Ik herinner me ineens jouw pogingen om niet gevonden te worden in Google.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:41 schreef wonderer het volgende:
[..]Ik herinner me ineens jouw pogingen om niet gevonden te worden in Google.
Zo doe ik mijn wachtwoorden altijdquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]Ja, hoezo mosterd na de maaltijd...
![]()
Maar dat w817 drong niet meteen tot mij door toen ik ermee geconfronteerd werd, heb echt minuten lang zitten denken: wee achthonderdzeventien??![]()
![]()
M44r z0 k4n j3 00k 0p lud13k3 w1j23 c0mmun1c3r3n!
pannenkoekenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Anders gaan we gewoon een pannenkoek etenOf windowshoppen. Of zo. Wandelend praten gaat ook toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |