helderziend?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:47 schreef Deceit het volgende:
[..]
Waarom verw8e ik deze reactie al van jou?
Nee dat zag hij in je ster(ren)quote:
Jeejquote:
He jongenquote:
Ga je ook altijd kriskras door het land als je weer in Nederland bent?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:56 schreef wonderer het volgende:
Belgie is alweer verleden tijdBen weer gewoon "thuis". Morgen naar Amsterdam.
Wat is er nou met de TT?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
He jongen![]()
hoe is België? van de ene party naar de andere ?Ik hoorde van Stroekie dat je je boek presentatie in een politiebureau had gegeven.
toepasselijk.
![]()
Ik was gisteren op een feestje waar twee meisjes aan het scharen waren en dan 'overdreven' ervan genieten. Ik heb het er nog steeds over van dat dat nep is.
ja, ik las het net terug. Jij startte het topic met de titel 'night to remember' dus ik dacht je hebt een leuke nacht gehad. Leuk feestje of a hot fuck... maar ik zag niets in de OP.quote:
dan kom je nog dichtbij ookquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ga je ook altijd kriskras door het land als je weer in Nederland bent?Van de week ga ik naar Veenhuizen, middle of nowhere, Egge opzoeken.
![]()
Staat vrijdag nog?
quote:
Owquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, ik las het net terug. Jij startte het topic met de titel 'night to remember' dus ik dacht je hebt een leuke nacht gehad. Leuk feestje of a hot fuck... maar ik zag niets in de OP.
Tja... SBS he... pauperzenderquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:06 schreef mike_hunt het volgende:
Xat net een stukje 'Uri Geller' te kijken, wat een vreselijke show. Groot Tokkie gehalte.kan wel weer om Patty lachen.
Ik mis haar realityshow. Patty's posse. dat was echt crazy..
ben blij dat ik nooit buiten komquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o fuck ja, Assen.
i'll hunt u down, bitch
![]()
btw: Bette Davis eyesmaar wel de Kim Carnes versie, niet die van Leighton Meester.
haha o.k. ik hoorde van mijn broertje dat RTL4 die richting ook gaat.quote:
paay gaat naar rtlquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
haha o.k. ik hoorde van mijn broertje dat RTL4 die richting ook gaat.
Nietquote:
Maar ik lees net dat ze er met RTL nog niet uit isquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
La Paay te duur voor SBS: exit Paay
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |