Ik poste. En meteen was het een slot en pagina 7.quote:
Dan blijf ik hier hangenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik poste. En meteen was het een slot en pagina 7.
Dus ik ging er vanuit dat ik post 300 had.
Ik had echter 299 en BB tegelijkertijd post 300.
Dit is de goede
quote:
Die wil ik het liefst vergetenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:29 schreef Pietverdriet het volgende:
De nacht dat we het voor het eerst met een man deden?
De duivel leest mee.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je 't over de duivel hebt, dan bellen ze op
Haaj Bruce!quote:
Ik ga morgenavond naar d'r kijken in 013quote:
Ik niet hoor, het was een restauranthouder die me het merg uit me rug pijpte, en ik was zo gemeen om daarna te vragen: Heeft het gesmaakt?quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik niet hoor, het was een restauranthouder die me het merg uit me rug pijpte, en ik was zo gemeen om daarna te vragen: Heeft het gesmaakt?
Waarom, hij had toch wat warms binnengekregen?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:11 schreef Ang3l het volgende:
Ook lastig, zonder ruggemerg verdergaan
Wel fooi gegeven?
Hier staat ze op een gratis festivalquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ga morgenavond naar d'r kijken in 013
Alsof dat een bonus isquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom, hij had toch wat warms binnengekregen?
Wie heeft dat gemaakt?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:26 schreef Deceit het volgende:
I can't wait for the weekend to beginnnnnnnnnn
vanaaf rotterdammmm
ik zal ff de flyer opzoeken....:
[ afbeelding ]
whaaaa
Als het feest zo goedkoop is als de flyer ben ik snel weg
Ik betaal gewoon voor d'rquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hier staat ze op een gratis festival
Zombiequote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:52 schreef Ang3l het volgende:
Ik niet
maar goed, ik betaalde wel voor Dolores O'Riordan
Ja zo stond ze wel op 't podium jaquote:
Zeg poezemoesje.... de ex komt zijn verjaardag in Eindhoven vieren en wil daar gaan stappen. Dus ik kan niet naar de &RG toe. En toch wil ik daar echt een x gaan kijken hoe fout het daar isquote:
que tal?quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik wordt kippig, haal de knoppen door elkaar
Nah, handig toch?quote:
Gossip Mika please...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nah, handig toch?
Ik krijg ook wat terug.
De vraag is alleen wanneer dat dat gestort wordt
Maar vast wel voor LL10.
Dinsdag een berg namen he
oh nee, want dat gebeurt nooit...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben niet graag een partypooper maar Gossip en Mika staan natuurlijk al op Pinkpop dus de kans dat ze dan ook in hetzelfde jaar op Lowlands staan lijkt me klein...
Is wel vaker geweest dat er dubbele acts waren hoorquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben niet graag een partypooper maar Gossip en Mika staan natuurlijk al op Pinkpop dus de kans dat ze dan ook in hetzelfde jaar op Lowlands staan lijkt me klein...
Dat is de eerstvolgende ja, niet die in hetzelfde jaarquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oh nee, want dat gebeurt nooit...
vorgig jaar de prodigy op Lowlands, de eerstvolgende pinkpop staan ze daar ook
Jammer.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:05 schreef Ang3l het volgende:
Zeg poezemoesje.... de ex komt zijn verjaardag in Eindhoven vieren en wil daar gaan stappen. Dus ik kan niet naar de &RG toe. En toch wil ik daar echt een x gaan kijken hoe fout het daar is
Wanneer is je ouwe weer een x in Buul?
Dat komt inderdaad vaak voor... maar twee grote festivals in hetzelfde seizoen toch bijna nooit...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oh nee, want dat gebeurt nooit...
vorgig jaar de prodigy op Lowlands, de eerstvolgende pinkpop staan ze daar ook
Jawel, ook dat.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat komt inderdaad vaak voor... maar twee grote festivals in hetzelfde seizoen toch bijna nooit...
wel dus, dat verteld ie netquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat komt inderdaad vaak voor... maar twee grote festivals in hetzelfde seizoen toch bijna nooit...
Ja er zijn altijd uitzonderingenquote:
Ja ok, maar ik heb het over Nederlandse festivals he... die overlappen echt niet zo snel qua namen...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jawel, ook dat.
Marilyn Manson en Snow Patrol heb ik 't in ieder geval al bij meegemaakt.
En sowieso pukkelpop en lowlands, omdat die 2 tegelijk zijn
Maar dus ook wel eens Werchter en Lowlands, en die liggen toch ook wel een maand uit elkaar
Werchter en Pinkpop zijn ongeveer even ver weg voor de meesten. Dus ook voor de artiesten. Ik vraag me af of LL en PP met elkaars programma's rekening houden. Maar goed, we zullen zien!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ok, maar ik heb het over Nederlandse festivals he... die overlappen echt niet zo snel qua namen...
Volgens mij komt dat omdat bij LL en PP met name MoJo een flinke vinger in de pap heeft die ervoor zorgt dat er weinig overlapping in zit... vaak zie je inderdaad dat een band het ene jaar op Lowlands staat en het jaar erop (vaak ook als ze zijn doorgebroken) ineens op Pinkpop staan...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Werchter en Pinkpop zijn ongeveer even ver weg voor de meesten. Dus ook voor de artiesten. Ik vraag me af of LL en PP met elkaars programma's rekening houden. Maar goed, we zullen zien!
LL heeft wel vaker de bandjes net voor ze populair worden in de mainstream, en PP heeft ze als ze al gevestigd zijn vaak. Dat klopt wel ja. Voorbeeld is Florence deze keer.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat omdat bij LL en PP met name MoJo een flinke vinger in de pap heeft die ervoor zorgt dat er weinig overlapping in zit... vaak zie je inderdaad dat een band het ene jaar op Lowlands staat en het jaar erop (vaak ook als ze zijn doorgebroken) ineens op Pinkpop staan...
Eigenlijk zou ik qua mijn eigen smaak ook eerder naar LL moeten dan naar Pinkpop... maar op de een of andere manier komt het tijdstip van LL me nooit uit....quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
LL heeft wel vaker de bandjes net voor ze populair worden in de mainstream, en PP heeft ze als ze al gevestigd zijn vaak. Dat klopt wel ja. Voorbeeld is Florence deze keer.
Zijn we toch verschillend...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:02 schreef Ang3l het volgende:
Bij mij komt het tijdstip van LL me altijd beter uit dan dat van PP.
Nee ik neuk alleen maar met mannen met wie ik 100% overeen komquote:
wanneer spreken we af?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee ik neuk alleen maar met mannen met wie ik 100% overeen kom
quote:
Euh, oké! Er valt wel 1 weekend af voor inkopen doen en goederen vervoerquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:32 schreef Steve het volgende:
[..]
Jammer.
Nou, komende tijd moet ik regelmatig op zondag vroeg in Buul zijn, dus neem aan dat 'ie in april nog regelmatig hierheen komt.
Huh?quote:
Snap ik.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:03 schreef creno het volgende:
mijn night to remember was toch wel de eerste keer dat ik madonna bezocht. Wat werd ik hysterisch, ik schaam me er nog voor.
bah kutquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:44 schreef Deceit het volgende:
Wat een dooie boel hier zeg :S ik dacht van, ga ik lkkr fokken in de trein maar neuuuuu niemand die geen kut of boe of bah zegt
helderziend?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:47 schreef Deceit het volgende:
[..]
Waarom verw8e ik deze reactie al van jou?
Nee dat zag hij in je ster(ren)quote:
Jeejquote:
He jongenquote:
Ga je ook altijd kriskras door het land als je weer in Nederland bent?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:56 schreef wonderer het volgende:
Belgie is alweer verleden tijdBen weer gewoon "thuis". Morgen naar Amsterdam.
Wat is er nou met de TT?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
He jongen![]()
hoe is België? van de ene party naar de andere ?Ik hoorde van Stroekie dat je je boek presentatie in een politiebureau had gegeven.
toepasselijk.
![]()
Ik was gisteren op een feestje waar twee meisjes aan het scharen waren en dan 'overdreven' ervan genieten. Ik heb het er nog steeds over van dat dat nep is.
ja, ik las het net terug. Jij startte het topic met de titel 'night to remember' dus ik dacht je hebt een leuke nacht gehad. Leuk feestje of a hot fuck... maar ik zag niets in de OP.quote:
dan kom je nog dichtbij ookquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ga je ook altijd kriskras door het land als je weer in Nederland bent?Van de week ga ik naar Veenhuizen, middle of nowhere, Egge opzoeken.
![]()
Staat vrijdag nog?
quote:
Owquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, ik las het net terug. Jij startte het topic met de titel 'night to remember' dus ik dacht je hebt een leuke nacht gehad. Leuk feestje of a hot fuck... maar ik zag niets in de OP.
Tja... SBS he... pauperzenderquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:06 schreef mike_hunt het volgende:
Xat net een stukje 'Uri Geller' te kijken, wat een vreselijke show. Groot Tokkie gehalte.kan wel weer om Patty lachen.
Ik mis haar realityshow. Patty's posse. dat was echt crazy..
ben blij dat ik nooit buiten komquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o fuck ja, Assen.
i'll hunt u down, bitch
![]()
btw: Bette Davis eyesmaar wel de Kim Carnes versie, niet die van Leighton Meester.
haha o.k. ik hoorde van mijn broertje dat RTL4 die richting ook gaat.quote:
paay gaat naar rtlquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
haha o.k. ik hoorde van mijn broertje dat RTL4 die richting ook gaat.
Nietquote:
Maar ik lees net dat ze er met RTL nog niet uit isquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
La Paay te duur voor SBS: exit Paay
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |