Maar wél de Engelstalige versie dus, waarvan ik me afvraag hoe die in elkaar zit omdat de Nederlandse kinderen hier er Engelse woorden mee kunnen leren.quote:
o, dus je bent te verveeld om er over te praten? Nah, dan gaan we het wel hebben over wie hier een bitch is en wie a bigger bitch is.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kom maar op, ik heb er al een interview over gehad, woensdag weer een interview en al die mensen die alle details willen weten zijn al niet meer te tellen
had die paarse ook zijn rode handtas bij zich?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
de pakken leker niet niet echt op maar de kleur en atennes klopten wel
Oh, ik dacht dat je over mijn lul wilde pratenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, dus je bent te verveeld om er over te praten? Nah, dan gaan we het wel hebben over wie hier een bitch is en wie a bigger bitch is.![]()
![]()
Wees gerust, ik ga niet tig vragen over het boek stellen. Alhowel ik wel een paar vragen heb over deel 1.
ik moest keihard lachen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Toen Kwam Yuri eraan en allemaal in koor: "oh-ooohhh! Oh-ooohhh!! Oh-ooohhhh!"
hahahahaah ja en dan die pauzes ertussen zodat je dan zogenaamd antwoord kan geven...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maar wél de Engelstalige versie dus, waarvan ik me afvraag hoe die in elkaar zit omdat de Nederlandse kinderen hier er Engelse woorden mee kunnen leren.
Ik ben reddingstasss
Klaar voor elke reddingggg
Het lukte! Het lukte! Het lúkte! Yes we did it....!
Maaaarrrr dan heb ik al gezapt hoor.
heb het ze niet gevraagdquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
had die paarse ook zijn rode handtas bij zich?![]()
maar wat deden ze daar dan? iets promoten? btw, die kut OV-chipkaart. Why the fuck moet je 7,50 betalen voor een lege kaart? wat een onzin. En btw je bent duurder uit dan met strippenkaart.
jaaaa daar wil ik het ook zeeeeeeeeeeeeeeeker over hebben.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je over mijn lul wilde pratenBoeken is prima, daar heb ik deze vakantie nog niet zo veel over gezegd
Ze willen alleen maar weten wat Brad van de testosteron vindt
swieber niet stelenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maar wél de Engelstalige versie dus, waarvan ik me afvraag hoe die in elkaar zit omdat de Nederlandse kinderen hier er Engelse woorden mee kunnen leren.
Ik ben reddingstasss
Klaar voor elke reddingggg
Het lukte! Het lukte! Het lúkte! Yes we did it....!
Maaaarrrr dan heb ik al gezapt hoor.
omg wat een foute pakken! het lijkt er niet eens op!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:10 schreef Yurithemaster het volgende:
over de duivel gesproken krijg een foto ervan via n link![]()
http://twitpic.com/1azcxx
ze waren wel met zn vieren, nee kreeg deze net toevallig van een vriend via msnquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
omg wat een foute pakken! het lijkt er niet eens op!![]()
Staan daar nou 3? Ik mis een Tubbie?
heb jij die foto gemaakt?
volgens mij moet je wel strak van de pillen staan om er zo bij te lopen.![]()
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jaaaa daar wil ik het ook zeeeeeeeeeeeeeeeker over hebben.![]()
![]()
Jij mag mij ook alles vragen. Tis lang niet zo interessant, maar goed..
Bemoei je eens met je eigen zaken!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:01 schreef Steve het volgende:
[..]
Morgen ga je stilletjes bankhangen hier?
Ja, vertel jij het me maar!?!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
2 avonden? das toch netjes? hoe kom je dan aan de reputatie van drankorgel?
hmm, tis niet zo dat jij 1 van die tubbies bent?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ze waren wel met zn vieren, nee kreeg deze net toevallig van een vriend via msn
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:19 schreef wonderer het volgende:
[..]Ik ben een kerel, ik wil alleen maar over mezelf praten
quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hmm, tis niet zo dat jij 1 van die tubbies bent?
Uhh nee... die was om 5 uur klaarquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
kom je net terug van de vrijdagmiddagborrel op het werk?
Hoe lang ben je nog in NL eigenlijk?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:37 schreef wonderer het volgende:
Crisis, het is pas half twaalf... Ik wou gaan slapen, dacht dat het al een uur was of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |