Ze staan buiten beeldquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:13 schreef Dottey het volgende:
zijn die andere nou flauwgevallen of dood?
wat nou kan onze sjors een nieuw gedoe startenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:34 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Dottey, je moet niet alles zo snel oplossen
Je kan het altijd nog laten gebeuren op een of andere manier.. succesquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:13 schreef Argo het volgende:
Ik zou Sjon in de gevangenis wel grappig vinden! Vandaar wou ik hem laten oppakken maar het verhaal kreeg echter een andere wending!!
misschien kan iemand de kliko komen legen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:14 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Je kan het altijd nog laten gebeuren op een of andere manier.. succesJe mag maximaal 2 plaatjes per keer, dus mss kan je iets slims verzinne waardoor het in 2 plaatjes gebeurd
Nu klopt het weerquote:
Jij slaat even een stel stappen overquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:03 schreef Argo het volgende:
[ afbeelding ]
Die laatste das geen slechte zin maar ik wou voor een josti jury gaan!
Hmm dit heb ik gedaan zodat Sjon nog flashbacks kan krijgen in de bak! Hoe het gegaan is ! En het is een soort beveiliging mocht hij de bak niet uitkomen of mocht de inspiratie daar niet voor zijn! Dan kun je gewoon weer een flashback painten!quote:
Maar je kunt toch niet het verhaal alvast gaan bepalen ? Dat verneukt dit topic een beetjequote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:09 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm dit heb ik gedaan zodat Sjon nog flashbacks kan krijgen in de bak! Hoe het gegaan is ! En het is een soort beveiliging mocht hij de bak niet uitkomen of mocht de inspiratie daar niet voor zijn! Dan kun je gewoon weer een flashback painten!
Hmm hij kan toch nog vrij spraak krijgen ? + Anders zaten we nu nog bij Tong en Jim! We moeten progressie maken!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:11 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Maar je kunt toch niet het verhaal alvast gaan bepalen ? Dat verneukt dit topic een beetje
Jij let ook echt niet op he.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:13 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm hij kan toch nog vrij spraak krijgen ? + Anders zaten we nu nog bij Tong en Jim! We moeten progressie maken!
En ik heb de vorige wel verneukt!![]()
En het is toch de bedoeling van dit topic iets creatiefs te bedenken en het te verandere. Voor hetzelfde geld was Sjon dronke door straat aant lopen voor arrestatie en is hij daarom gearresteerd ik laat dit aan de volgende painter over!
Je hebt toch al een stokje gestoken voor mijn plan! Maar ok ik zal in het vervolg wat voorzichtiger zijn!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:34 schreef Dottey het volgende:
[..]
Jij let ook echt niet op he.
Het is een stripverhaal wat aan moet sluiten!
Hij heet Sjonquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:32 schreef Dottey het volgende:
[ afbeelding ]
Het was gelukkig een slechte droom dat hij al in de gevangenis zat.
Nu kan Sjors nog met Jim een slecht plan bedenken!![]()
Het sluit nooit uit dat we daar nooit komen!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:49 schreef Argo het volgende:
[..]
Je hebt toch al een stokje gestoken voor mijn plan! Maar ok ik zal in het vervolg wat voorzichtiger zijn!
naft? Gast..waar kom jij vandaan?quote:
Sterker nog, het ìs van Kabouter Wesley. Dat is nou juist het leuke.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:11 schreef mwaterl het volgende:
[..]
naft? Gast..waar kom jij vandaan?
Is beetje zoals Kabouter Wesley "Oh nee, wij sterven zonder reden"![]()
Hij bedoelt benzine beste mensen
toch?
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:11 schreef mwaterl het volgende:
[..]
naft? Gast..waar kom jij vandaan?
Is beetje zoals Kabouter Wesley "Oh nee, wij sterven zonder reden"![]()
Hij bedoelt benzine beste mensen
toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Dottey op 26-03-2010 20:18:52 ]Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Huh? Welke aflevering?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:13 schreef HaJee het volgende:
[..]
Sterker nog, het ìs van Kabouter Wesley. Dat is nou juist het leuke.
Dit is SC! On topic graag!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Als je nu nog uit het busje ''Ik heb een potje potje met vet op de tafel gezet'' en verder! Dan was je zwaar pro!!quote:
In de josti bus? Neequote:
Alleen de triangeljosti heeft het overleefd omdat hij zich kon verschuilen acher zijn triangelstaafjequote:
En de de klapjosti ?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:29 schreef HaJee het volgende:
[..]
Alleen de triangeljosti heeft het overleefd omdat hij zich kon verschuilen acher zijn triangelstaafje
quote:
Die was gelukkig thuis maar is wel in shock door het verlies van zijn bandgenoten. Deze klap (quote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:02 schreef HaJee het volgende:
[..]
Die was gelukkig thuis maar is wel in shock door het verlies van zijn bandgenoten. Deze klap () was zelfs voor hem te groot.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:01 schreef Argo het volgende:
[ afbeelding ]
Josti's worden begraven natuurlijk staan de instrumenten op het graf. Ik had niet veel zin om uitgebreid te painten!! Dus tja hoe je de tekeningen interpreteert hangt van jezelf af! Triangel josti staat daar nog leven!! Maar waar is Sjon ?
Deze paint vergeten en verder gaan bij de volgende die meer potentie heeft ?quote:Op zondag 28 maart 2010 11:48 schreef mwaterl het volgende:
[..]
gast..wtf?! Wat moeten we hier mee echt..
edit hem effe weg danquote:Op zondag 28 maart 2010 11:51 schreef Argo het volgende:
[..]
Deze paint vergeten en verder gaan bij de volgende die meer potentie heeft ?
Ik vermoed dat iedereen Joran wel kent.quote:
Dus dat!quote:Op zondag 28 maart 2010 16:15 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik vermoed dat iedereen Joran wel kent.Men vraagt zich alleen af wat die paint van jou moet voorstellen. Waarom je dat allegaartje van gare plaatjes als vervolg op de rest van het verhaal hier neerplempt.
Aah ok dan!! Dankjewel. =p Nu nog kijken waar de agent gaat landen! En wat is Sjon aan het doen ?quote:Op zondag 28 maart 2010 22:31 schreef Dottey het volgende:
Je vergeet te vertellen waardoor hij stuk gaat. wacht ik edit effe wat voor jouw post wat dit is niet handig voor het verhaallijntje denk ik![]()
van wie?quote:Op zondag 28 maart 2010 23:17 schreef Argo het volgende:
Ik krijg de neiging zijn baas te painten! Die hem ontslaat!
* HaJee probeert iets te doen aan de pieptoon in z'n oorquote:Op zondag 28 maart 2010 23:30 schreef Dottey het volgende:
* Dottey gilt door de microphone: HaJee...
calling for HaJee!
Laat hem nou even genieten van de drie mokkelsquote:Op zondag 28 maart 2010 23:33 schreef Argo het volgende:
[..]
Cyclops natuurlijk! Hij voert zijn missie niet uit!
ik vergeet steeds zijn naamquote:Op maandag 29 maart 2010 00:24 schreef mwaterl het volgende:
DOTTEYYY![]()
HIJ HEET GEEN SJORS, HIJ HEET SJON!
potdikkienogantoe
Blote billen dames was een fotoquote:
*insert facepalm*quote:
Oh snap! DotteyDiss!quote:Op maandag 29 maart 2010 03:19 schreef Dottey het volgende:
[..]
*insert facepalm*
carry on zou ik zeggen met iets wat wel aansluit
quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 03:19 schreef Dottey het volgende:
[..]
*insert facepalm*
carry on zou ik zeggen met iets wat wel aansluit
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.baas boven baas zullen we maar zeggen
[ Bericht 5% gewijzigd door Dottey op 29-03-2010 04:36:01 ]Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
quote:Op maandag 29 maart 2010 03:51 schreef Dottey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
baas boven baas zullen we maar zeggen
quote:Op maandag 29 maart 2010 04:08 schreef Dottey het volgende:
mensen die moeite hebben met on topic te blijven
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Dottey op 29-03-2010 04:16:37 (spoilers plaatsen.. lastig :() ]Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
quote:Op maandag 29 maart 2010 04:16 schreef Dottey het volgende:
[..]Sorry?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
om meer domme paints te postenquote:
Gewoon Paints negeren van die piraat!quote:Op maandag 29 maart 2010 10:56 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Okee, zullen we doorgaan vanaf deze? Daarna sloeg het helemaal nergens meer op
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:37 schreef Argo het volgende:
Dat dus ja!![]()
Ik zal straks nog een paint maken als ik een goed idee heb! Ik zat er zelf aan te denken dat triangel josti een come back maakt! Om wraak te zoeken voor zijn band leden!
quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:13 schreef Kalekoppenniettestoppen het volgende:
[ afbeelding ]
Hehe het topic is verdoemd.
quote:
quote:Wat hij daarmee gaat doen laat ik aan een andere over!
wtfquote:Op woensdag 7 april 2010 17:44 schreef Argo het volgende:
Het hoeft niet zo te gaan het is maar een idee! Maar ik heb al een paint gemaakt! Ik heb zoiets snel in een geflanst. Hoe de kaart van de piraat eruit zou kunnen zien en wat sjon kan overkomen! Dit hoeven we niet aan te houden! Omdat deze slecht is. Maar als iemand een leuker idee heeft laat het weten. Ik doe dit alleen voor Dottey omdat zij een idee vroeg!
[ afbeelding ]
De zee kaart van de piraat! De piraat heeft Sjon naar het schip gelokt ! De piraat is een uitvinding van de cycloop agent. Wat wil de cycloop agent ? Dat doet de piraat ook ! Dus ik zou zeggen paint er op los of vergeet mijn pain! En pak een andere!quote:
Ik snap het weer, dankquote:Op woensdag 7 april 2010 20:59 schreef Metaal666 het volgende:
Oke, ik denk dat het een beetje snap.![]()
Cycloop heeft dus een robot op Sjon afgestuurd om hem mee te lokken naar een plek waar hij hem dan opwacht. En nu lopen ze samen naar de boot van de robot..
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 april 2010 20:59 schreef Metaal666 het volgende:
Oke, ik denk dat het een beetje snap.![]()
Cycloop heeft dus een robot op Sjon afgestuurd om hem mee te lokken naar een plek waar hij hem dan opwacht. En nu lopen ze samen naar de boot van de robot..
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 april 2010 22:13 schreef eucalyptus het volgende:
DOTTEY EN HAJEE MOETEN WEL TROUWEN!!
Wát een duo![]()
Hee Dot ! Was je d'r nog even.quote:
ja ik kan weer eens niet goed slapen. Maar ik denk dat hij onze paints bedoeltquote:Op donderdag 8 april 2010 02:38 schreef HaJee het volgende:
[..]
Hee Dot ! Was je d'r nog even.
Volgens mij staat die reactie in het verkeerde topic, maar leuk is 'ie wel
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:26 schreef Dottey het volgende:
In de verte hoorde Sjon
"Hierheeeeeeeeen!!!!"
In de verte zag hij een vreemd rood mannetje zwaaien.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |