In de josti bus? Neequote:
Alleen de triangeljosti heeft het overleefd omdat hij zich kon verschuilen acher zijn triangelstaafjequote:
En de de klapjosti ?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:29 schreef HaJee het volgende:
[..]
Alleen de triangeljosti heeft het overleefd omdat hij zich kon verschuilen acher zijn triangelstaafje
quote:
Die was gelukkig thuis maar is wel in shock door het verlies van zijn bandgenoten. Deze klap (quote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:02 schreef HaJee het volgende:
[..]
Die was gelukkig thuis maar is wel in shock door het verlies van zijn bandgenoten. Deze klap () was zelfs voor hem te groot.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:01 schreef Argo het volgende:
[ afbeelding ]
Josti's worden begraven natuurlijk staan de instrumenten op het graf. Ik had niet veel zin om uitgebreid te painten!! Dus tja hoe je de tekeningen interpreteert hangt van jezelf af! Triangel josti staat daar nog leven!! Maar waar is Sjon ?
Deze paint vergeten en verder gaan bij de volgende die meer potentie heeft ?quote:Op zondag 28 maart 2010 11:48 schreef mwaterl het volgende:
[..]
gast..wtf?! Wat moeten we hier mee echt..
edit hem effe weg danquote:Op zondag 28 maart 2010 11:51 schreef Argo het volgende:
[..]
Deze paint vergeten en verder gaan bij de volgende die meer potentie heeft ?
Ik vermoed dat iedereen Joran wel kent.quote:
Dus dat!quote:Op zondag 28 maart 2010 16:15 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik vermoed dat iedereen Joran wel kent.Men vraagt zich alleen af wat die paint van jou moet voorstellen. Waarom je dat allegaartje van gare plaatjes als vervolg op de rest van het verhaal hier neerplempt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |