Aah ok dan!! Dankjewel. =p Nu nog kijken waar de agent gaat landen! En wat is Sjon aan het doen ?quote:Op zondag 28 maart 2010 22:31 schreef Dottey het volgende:
Je vergeet te vertellen waardoor hij stuk gaat. wacht ik edit effe wat voor jouw post wat dit is niet handig voor het verhaallijntje denk ik![]()
van wie?quote:Op zondag 28 maart 2010 23:17 schreef Argo het volgende:
Ik krijg de neiging zijn baas te painten! Die hem ontslaat!
* HaJee probeert iets te doen aan de pieptoon in z'n oorquote:Op zondag 28 maart 2010 23:30 schreef Dottey het volgende:
* Dottey gilt door de microphone: HaJee...
calling for HaJee!
Laat hem nou even genieten van de drie mokkelsquote:Op zondag 28 maart 2010 23:33 schreef Argo het volgende:
[..]
Cyclops natuurlijk! Hij voert zijn missie niet uit!
ik vergeet steeds zijn naamquote:Op maandag 29 maart 2010 00:24 schreef mwaterl het volgende:
DOTTEYYY![]()
HIJ HEET GEEN SJORS, HIJ HEET SJON!
potdikkienogantoe
Blote billen dames was een fotoquote:
*insert facepalm*quote:
Oh snap! DotteyDiss!quote:Op maandag 29 maart 2010 03:19 schreef Dottey het volgende:
[..]
*insert facepalm*
carry on zou ik zeggen met iets wat wel aansluit
quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 03:19 schreef Dottey het volgende:
[..]
*insert facepalm*
carry on zou ik zeggen met iets wat wel aansluit
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.baas boven baas zullen we maar zeggen
[ Bericht 5% gewijzigd door Dottey op 29-03-2010 04:36:01 ]Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
quote:Op maandag 29 maart 2010 03:51 schreef Dottey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
baas boven baas zullen we maar zeggen
quote:Op maandag 29 maart 2010 04:08 schreef Dottey het volgende:
mensen die moeite hebben met on topic te blijven
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Dottey op 29-03-2010 04:16:37 (spoilers plaatsen.. lastig :() ]Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
quote:Op maandag 29 maart 2010 04:16 schreef Dottey het volgende:
[..]Sorry?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
om meer domme paints te postenquote:
Gewoon Paints negeren van die piraat!quote:Op maandag 29 maart 2010 10:56 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Okee, zullen we doorgaan vanaf deze? Daarna sloeg het helemaal nergens meer op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |