wtfquote:Op woensdag 7 april 2010 17:44 schreef Argo het volgende:
Het hoeft niet zo te gaan het is maar een idee! Maar ik heb al een paint gemaakt! Ik heb zoiets snel in een geflanst. Hoe de kaart van de piraat eruit zou kunnen zien en wat sjon kan overkomen! Dit hoeven we niet aan te houden! Omdat deze slecht is. Maar als iemand een leuker idee heeft laat het weten. Ik doe dit alleen voor Dottey omdat zij een idee vroeg!
[ afbeelding ]
De zee kaart van de piraat! De piraat heeft Sjon naar het schip gelokt ! De piraat is een uitvinding van de cycloop agent. Wat wil de cycloop agent ? Dat doet de piraat ook ! Dus ik zou zeggen paint er op los of vergeet mijn pain! En pak een andere!quote:
Ik snap het weer, dankquote:Op woensdag 7 april 2010 20:59 schreef Metaal666 het volgende:
Oke, ik denk dat het een beetje snap.![]()
Cycloop heeft dus een robot op Sjon afgestuurd om hem mee te lokken naar een plek waar hij hem dan opwacht. En nu lopen ze samen naar de boot van de robot..
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 april 2010 20:59 schreef Metaal666 het volgende:
Oke, ik denk dat het een beetje snap.![]()
Cycloop heeft dus een robot op Sjon afgestuurd om hem mee te lokken naar een plek waar hij hem dan opwacht. En nu lopen ze samen naar de boot van de robot..
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 april 2010 22:13 schreef eucalyptus het volgende:
DOTTEY EN HAJEE MOETEN WEL TROUWEN!!
Wát een duo![]()
Hee Dot ! Was je d'r nog even.quote:
ja ik kan weer eens niet goed slapen. Maar ik denk dat hij onze paints bedoeltquote:Op donderdag 8 april 2010 02:38 schreef HaJee het volgende:
[..]
Hee Dot ! Was je d'r nog even.
Volgens mij staat die reactie in het verkeerde topic, maar leuk is 'ie wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |