jij bent een betere padvinderquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:46 schreef Linnie20v het volgende:
@ Daph,
Als je met je neus recht voor de v&d staat een paar panden naar links toe( v&d ligt op een hoek dus je hebt ook alleen maar panden direct links....
)
Echt mooi.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:39 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
OPI DS Extravagance met Color Clob Worth The Risque
hoe bedoel je precies met 'hoe maak je al die klleuren bij elkaar?'quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:58 schreef Dinamiet het volgende:
[..]
Echt mooi.
Hoe maak je al die kleuren bij elkaar?
Ik heb vanavond voor het eerst konad gedaan, gehad van vriendlief.
Vind het nog best lastig om alles tegelijk te krijgen, ik had een bloemetje als patroon gebruikt dus dat mag best een beetje hysterisch ongelijk vind ik!
WHUT, wacht even de nieuwe lakjes die nieuwe collectie van 30 heerlijke lakjes?quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:30 schreef MissJ het volgende:
En zomg, hoor ik daar dat de nieuwe Catrice lakjes er zijn?
Dat betekent dus dat ik a.s. donderdagavond naar mijn Kruidvat ga die niet bij mij in de buurt is, maar moet wel daarheen want die bij mij in de buurt hebben nooit al die nieuwe dingen
i wish i haz no cluez about teh polizhquote:Op vrijdag 26 maart 2010 07:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
WHUT, wacht even de nieuwe lakjes die nieuwe collectie van 30 heerlijke lakjes?![]()
![]()
En ik had net een nagellakjes koop stop. Dat kan de kruidvat niet maken!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
i wish i haz no cluez about teh polizh. Gelukkig krijg ik bezoek vanavond dus kan ik niet naar de stad, en heb ik een druk weekend, en zal de kleine Kruidvat ze vast nog niet hebben
.
Blokker, Marskramer?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:29 schreef Lindytje het volgende:
Morning!
Kan iemand mij toevallig binnen nu en 20 min vertellen of ze bij de xenos ofzo (iig een winkel in de stad...) van die anti-slip-dingen hebben die ik in mijn helmer kan gooien?? Thanx!!
Blokker verkoopt ze voor 50 cent per rol. Ligt wel op een niet logische plaats (althans, bij ons)quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:29 schreef Lindytje het volgende:
Morning!
Kan iemand mij toevallig binnen nu en 20 min vertellen of ze bij de xenos ofzo (iig een winkel in de stad...) van die anti-slip-dingen hebben die ik in mijn helmer kan gooien?? Thanx!!
Ik wil nog best eens de stad inlopen hoorquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:19 schreef Linnie20v het volgende:
Ik weet waar er nog superveel hangen
Maar dan moeten jullie Sjeen vragen om ze te halen gok ik![]()
Wel een mooie kleur though, maar ik ben zo goed geweest die te laten hangen!
Ik geloof niet dat ze er liggen, mag nietquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:05 schreef DeltaCephei het volgende:
* DeltaCephei wenst dat ze niet gelezen had dat de Catrice lakjes er zijn
Tegenwoordig kom ik weer wat vaker in Maasquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:36 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik wil nog best eens de stad inlopen hoor
Misschien eens samen shoppen danquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:29 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Tegenwoordig kom ik weer wat vaker in Maas![]()
Vrienden wonen er en mijn broertje werkt er (Kruisherenhotel)
Dus voor mij hoef je niet de stad in te lopen, ghihi!
Maar ik dacht als hier iemand met een grote need voor Bella's Choice zit...dan is Sjeen wat sneller waarschijnlijk
Why?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:52 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wtf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Serieus dus ik zou niet beginnen met ze te verkopenquote:
Pff, wat waardeloos zeg. Blijkbaar willen ze dat mensen ze alleen kopen in de winkels waar het veeeel duurder is. Nou ja, dat is dus ook bye bye OPI voor mij.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Serieus dus ik zou niet beginnen met ze te verkopen. Er is een advocatenbureau die elke maar het internet afstroopt voor zulke dingen
Jij bent erg! Maar inderdaad, we willen natuurlijk niet dat je met een onverkoopbare voorraad blijft zitten, Bubsquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:00 schreef Puckzzz het volgende:
Wat raar Bubs!![]()
Dus nu is OPI in de uitverkoop?
Ik doe alleen maar wat het beste is voor Bubs hoor, ik wil niet dat ze in de problemen komtquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:01 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Jij bent erg! Maar inderdaad, we willen natuurlijk niet dat je met een onverkoopbare voorraad blijft zitten, Bubs
hangt van de prijs afquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik had niet heel veel opi just in case. Voor de liefhebbers heb ik wel een lijstje![]()
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:52 schreef -Bubseltje- het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh balen zeg! Maar krijg je dat dadelijk ook niet met de andere merken die je verkoopt?
All good things are wild and free.
ws. niet, OPI gedraagt zich echt als een snobistische diva wat dat betreftquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]Oh balen zeg! Maar krijg je dat dadelijk ook niet met de andere merken die je verkoopt?
PM staat ook open hierquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hangt van de prijs af
quanta costa?
PM het lijstje plus de prijzen maar hoor
PM staat ook hier open!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik had niet heel veel opi just in case. Voor de liefhebbers heb ik wel een lijstje![]()
Daarom ben ik ook niet geschrokken ofzo het is alleen jammer.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
Kut zeg bubsel, hoewel het wel in de lijn der verwachting lag... Pm mij ook maar
Njaa waarschijnlijk dat OPI daar geld op misloopt door die webshops enzo maar dan vind ik het nog heel raar van ze, hopelijk komen ze zichzelf er nog mee tegen, maken ze geen vrienden mee met hun strenge beleid..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook niet geschrokken ofzo het is alleen jammer.
Naja, het is natuurlijk niet echt volgens de regels van het spel. In het buitenland spullen voor een bodemprijs importeren en ze dan hier voor opvallend lage prijzen aanbieden. Dat is oneerlijke concurrentie.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:15 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Njaa waarschijnlijk dat OPI daar geld op misloopt door die webshops enzo maar dan vind ik het nog heel raar van ze, hopelijk komen ze zichzelf er nog mee tegen, maken ze geen vrienden mee met hun strenge beleid..
Verder ben ik ook geïnteresseerd !
Daar heb je ook gelijk in, maar dat maakt het niet legaler ofzo. En dat is aan OPI zelf om daar iets mee te doenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:20 schreef Sjeen het volgende:
Ik blijf erbij dat het achterlijk is dat een flesje OPI hier ¤13,95 kost en in de USA $8,50 (wat tegen de huidige koers ¤6,30 is)... Zelf Apple hanteert niet zulke belachelijke prijsverschillen. En ik weet zelf dat shipping van grote hoeveelheden en storage er niet voor zorgt dat je produkt in prijs verdubbelt.
Ow, nee klopt... Was gewoon een uiting van frustratiequote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar heb je ook gelijk in, maar dat maakt het niet legaler ofzo. En dat is aan OPI zelf om daar iets mee te doen
klopt. Maar als ik daar op gesprek mag zal ik het wel aankaartenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:24 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ow, nee klopt... Was gewoon een uiting van frustratieOPI doet het ook alleen maar 'omdat het kan', zolang mensen zoveel blijven neerleggen voor een flesje, zullen ze niets veranderen.
Heldquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klopt. Maar als ik daar op gesprek mag zal ik het wel aankaarten
Ik doe alles legaal BTW etc. TD en die anderen zijn ook fout bezig want dat zijn groothandels die niet aan particulieren mogen verkopen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar heb je ook gelijk in, maar dat maakt het niet legaler ofzo. En dat is aan OPI zelf om daar iets mee te doen
Maar dat is meer iets voor de EU, niet voor een bedrijf zelf om te handhaven. Ik ben stiekem heel benieuwd naar die brief, Bubsel. Ben benieuwd waar ze het op denken te gooien.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Naja, het is natuurlijk niet echt volgens de regels van het spel. In het buitenland spullen voor een bodemprijs importeren en ze dan hier voor opvallend lage prijzen aanbieden. Dat is oneerlijke concurrentie.
Ik zal de brief naar je mailen als ie binnen is.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar dat is meer iets voor de EU, niet voor een bedrijf zelf om te handhaven. Ik ben stiekem heel benieuwd naar die brief, Bubsel. Ben benieuwd waar ze het op denken te gooien.
Ze koopt ze goedkoper in, zelfs als zij ze voor de zelfde prijs zou verkopen, krijgt zij de winst en OPI niet.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:41 schreef Tegan het volgende:
Maar willen ze dat je stopt met verkopen, of gewoon een hogere prijs hanteert? Want dan zien ze er toch ook niets voor terug?
ja, dat denk ik, gewoon intimideren. Heb zoiets eerder gehad met een bekende (ging wel over een ander product). Terug gemaild dat de brief van de advocaat achterwege kon blijven en ze gelijk de dagvaarding mochten sturen. Nooit meer wat gehoordquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:46 schreef Tegan het volgende:
Maar ze koopt ze legaal in, alleen niet bij OPI? Belachelijk dan. Dit is gewoon om haar bang te maken dan idd.
ik denk dat ze bedoelt dat alles uit de winkel is gehaald ...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:51 schreef mirannie het volgende:
Het is volkomen logisch dat het niet mag, maar wel balen Bubseltje!!! Jammer dat je alles al weer kwijt bent, haha, ben ik even mijn nagels aan het doen, de strijk wegwerken, beetje opruimen, mis ik de OPI leegverkoop van bubseltje...
Hahaha, dan ga ik haar nog even pm´enquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat ze bedoelt dat alles uit de winkel is gehaald ...
gefeli!quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:36 schreef Lindytje het volgende:![]()
Sollicitatie ging goed!!
Mag morgen 3 uur komen proefdraaien!!
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:36 schreef Lindytje het volgende:![]()
Sollicitatie ging goed!!
Mag morgen 3 uur komen proefdraaien!!
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:52 schreef -Bubseltje- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Alvast heel veel succes!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
mooi DC!
Ik ga zo naar m'n sollicitatiegesprek, heb Recycle op
(al m'n nette kleding is grijs en zwart gewoon)
Ow, en m'n wrap is er al half vanaf (luchtbellen out of the blue!) en mijn pinknagel staat op het punt te scheuren maar ik heb geen tijd meer voor een reddingsactie, hopelijk houdt ie het tot vanmiddag
Oh dat is wel erg mooi, dat ga ik ook eens proberen!quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:39 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
OPI DS Extravagance met Color Clob Worth The Risque
Uh ik zie helemaal niks wat een clean up nodig heeft hoor, strak gelakt en mooie kleur natuurlijkquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:30 schreef Joysa het volgende:
Feliiii puckz!!!![]()
Mijn nagels maar weer eens keer.. Geen geweldige foto maar het is zo lang geleden dat ik foto heb gepost![]()
CC Revvvolution:
[ afbeelding ]
Nog zonder clean up, maar is niet heeeeel hard nodig, ik leer het netjes lakken wel![]()
quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Pfoe, het heeft even geduurd, maar het zit.
[ afbeelding ]
Heel veel succes!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
mooi DC!
Ow, en m'n wrap is er al half vanaf (luchtbellen out of the blue!) en mijn pinknagel staat op het punt te scheuren maar ik heb geen tijd meer voor een reddingsactie, hopelijk houdt ie het tot vanmiddag
Komt vast helemaal goedquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:46 schreef Lindytje het volgende:
SQ: veeeeeeeel succes straks!!!!
En dankjullie wel nog!!Vanmiddag proefdraaien en dan zien of ik écht mag komen werken
succes!!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
mooi DC!
En ik zei nog wel dat je gouden lak op zou hebben! Vond ze wel leukquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
mooi DC!
die was gaan bladderen onder de douchequote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En ik zei nog wel dat je gouden lak op zou hebben! Vond ze wel leuk!
Nou SC dat word een ander kleurtje op doen!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En ik zei nog wel dat je gouden lak op zou hebben! Vond ze wel leuk!
geen tijd!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou SC dat word een ander kleurtje op doen!
Voldoen aan de verwachtingenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geen tijd!
Ik lak mijn ringvingers wel ff met 2030
In verhouding verkocht ik weinig opi gelukkigquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:52 schreef Loqi het volgende:
Ik wil ook wel een pm om je van je voorraad af te helpen bubs![]()
wel heel shit thodenk je dat je je shopje nog wel draaiende kunt houden nu je geen OPI meer mag verkopen?
Ja ik zie je binnenkomen, zit met m'n gezicht naar de deurquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het ziet er wel hip uit eigenlijk
Nou, misschien tot zo
kom maar op met die pmquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
Suc6 SQ!!
De OPI's gaan voor ¤ 6,50 weg en evt via brievenbuspost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |