Ow, nee klopt... Was gewoon een uiting van frustratiequote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar heb je ook gelijk in, maar dat maakt het niet legaler ofzo. En dat is aan OPI zelf om daar iets mee te doen
klopt. Maar als ik daar op gesprek mag zal ik het wel aankaartenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:24 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ow, nee klopt... Was gewoon een uiting van frustratieOPI doet het ook alleen maar 'omdat het kan', zolang mensen zoveel blijven neerleggen voor een flesje, zullen ze niets veranderen.
Heldquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klopt. Maar als ik daar op gesprek mag zal ik het wel aankaarten
Ik doe alles legaal BTW etc. TD en die anderen zijn ook fout bezig want dat zijn groothandels die niet aan particulieren mogen verkopen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar heb je ook gelijk in, maar dat maakt het niet legaler ofzo. En dat is aan OPI zelf om daar iets mee te doen
Maar dat is meer iets voor de EU, niet voor een bedrijf zelf om te handhaven. Ik ben stiekem heel benieuwd naar die brief, Bubsel. Ben benieuwd waar ze het op denken te gooien.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Naja, het is natuurlijk niet echt volgens de regels van het spel. In het buitenland spullen voor een bodemprijs importeren en ze dan hier voor opvallend lage prijzen aanbieden. Dat is oneerlijke concurrentie.
Ik zal de brief naar je mailen als ie binnen is.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar dat is meer iets voor de EU, niet voor een bedrijf zelf om te handhaven. Ik ben stiekem heel benieuwd naar die brief, Bubsel. Ben benieuwd waar ze het op denken te gooien.
Ze koopt ze goedkoper in, zelfs als zij ze voor de zelfde prijs zou verkopen, krijgt zij de winst en OPI niet.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:41 schreef Tegan het volgende:
Maar willen ze dat je stopt met verkopen, of gewoon een hogere prijs hanteert? Want dan zien ze er toch ook niets voor terug?
ja, dat denk ik, gewoon intimideren. Heb zoiets eerder gehad met een bekende (ging wel over een ander product). Terug gemaild dat de brief van de advocaat achterwege kon blijven en ze gelijk de dagvaarding mochten sturen. Nooit meer wat gehoordquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:46 schreef Tegan het volgende:
Maar ze koopt ze legaal in, alleen niet bij OPI? Belachelijk dan. Dit is gewoon om haar bang te maken dan idd.
ik denk dat ze bedoelt dat alles uit de winkel is gehaald ...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:51 schreef mirannie het volgende:
Het is volkomen logisch dat het niet mag, maar wel balen Bubseltje!!! Jammer dat je alles al weer kwijt bent, haha, ben ik even mijn nagels aan het doen, de strijk wegwerken, beetje opruimen, mis ik de OPI leegverkoop van bubseltje...
Hahaha, dan ga ik haar nog even pm´enquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat ze bedoelt dat alles uit de winkel is gehaald ...
gefeli!quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:36 schreef Lindytje het volgende:![]()
Sollicitatie ging goed!!
Mag morgen 3 uur komen proefdraaien!!
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:36 schreef Lindytje het volgende:![]()
Sollicitatie ging goed!!
Mag morgen 3 uur komen proefdraaien!!
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:52 schreef -Bubseltje- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |