die lak is kennelijk echt ongelooflijk populair, maar ik heb geen idee waarom?quote:
Omdattie zo mooi is!!quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die lak is kennelijk echt ongelooflijk populair, maar ik heb geen idee waarom?
vanmiddag bijna moeten vechten om er nog 1 te kunnen bemachtigen voor een aankomende swap (yay), maar echt overal uitverkocht gewoon
Mooi kleurtjequote:
welke is 16quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:28 schreef Nune het volgende:
Nieuwe kleurtjes van deze week!![]()
[ afbeelding ]
American Apparel - Officequote:Op donderdag 25 maart 2010 22:27 schreef MissJ het volgende:
[..]
welke is 16?
en Bella's choice is, ik heb 'm ook.
in het winkelcentrumquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:27 schreef Daph_ het volgende:
Waar zit de Kruidvat in Eindhoven? Ik wil nieuwe Catrice lakkies!!!
Nooit van gehoord!quote:
Ja waaaaaar?? In de straat van de V&D? of daar bij dat 'winkelcentrum' naast het stationquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in het winkelcentrum
Zijn maar 5 straten, kan niet missen
Check bon...en ja idd 30% korting,ow dan zijn ze nu maar 1.75.....ga van de week echt nog even terugquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:59 schreef Mirjam het volgende:
mijn kruidv at moet ze ook hebben ja
dan kunnen we nog even profiteren van die 30% korting
Thanksquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:46 schreef Linnie20v het volgende:
@ Daph,
Als je met je neus recht voor de v&d staat een paar panden naar links toe( v&d ligt op een hoek dus je hebt ook alleen maar panden direct links....
)
Ehmm Snkr heeft ze voor mij meebesteld op http://store.americanapparel.eu/nailpolsh.html !quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:31 schreef MissJ het volgende:
[..]
Nooit van gehoord!
waar komt dat merk vandaan en waar heb jij 'm gekocht?
jij bent een betere padvinderquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:46 schreef Linnie20v het volgende:
@ Daph,
Als je met je neus recht voor de v&d staat een paar panden naar links toe( v&d ligt op een hoek dus je hebt ook alleen maar panden direct links....
)
Echt mooi.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:39 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
OPI DS Extravagance met Color Clob Worth The Risque
hoe bedoel je precies met 'hoe maak je al die klleuren bij elkaar?'quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:58 schreef Dinamiet het volgende:
[..]
Echt mooi.
Hoe maak je al die kleuren bij elkaar?
Ik heb vanavond voor het eerst konad gedaan, gehad van vriendlief.
Vind het nog best lastig om alles tegelijk te krijgen, ik had een bloemetje als patroon gebruikt dus dat mag best een beetje hysterisch ongelijk vind ik!
WHUT, wacht even de nieuwe lakjes die nieuwe collectie van 30 heerlijke lakjes?quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:30 schreef MissJ het volgende:
En zomg, hoor ik daar dat de nieuwe Catrice lakjes er zijn?
Dat betekent dus dat ik a.s. donderdagavond naar mijn Kruidvat ga die niet bij mij in de buurt is, maar moet wel daarheen want die bij mij in de buurt hebben nooit al die nieuwe dingen
i wish i haz no cluez about teh polizhquote:Op vrijdag 26 maart 2010 07:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
WHUT, wacht even de nieuwe lakjes die nieuwe collectie van 30 heerlijke lakjes?![]()
![]()
En ik had net een nagellakjes koop stop. Dat kan de kruidvat niet maken!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
i wish i haz no cluez about teh polizh. Gelukkig krijg ik bezoek vanavond dus kan ik niet naar de stad, en heb ik een druk weekend, en zal de kleine Kruidvat ze vast nog niet hebben
.
Blokker, Marskramer?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:29 schreef Lindytje het volgende:
Morning!
Kan iemand mij toevallig binnen nu en 20 min vertellen of ze bij de xenos ofzo (iig een winkel in de stad...) van die anti-slip-dingen hebben die ik in mijn helmer kan gooien?? Thanx!!
Blokker verkoopt ze voor 50 cent per rol. Ligt wel op een niet logische plaats (althans, bij ons)quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:29 schreef Lindytje het volgende:
Morning!
Kan iemand mij toevallig binnen nu en 20 min vertellen of ze bij de xenos ofzo (iig een winkel in de stad...) van die anti-slip-dingen hebben die ik in mijn helmer kan gooien?? Thanx!!
Ik wil nog best eens de stad inlopen hoorquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:19 schreef Linnie20v het volgende:
Ik weet waar er nog superveel hangen
Maar dan moeten jullie Sjeen vragen om ze te halen gok ik![]()
Wel een mooie kleur though, maar ik ben zo goed geweest die te laten hangen!
Ik geloof niet dat ze er liggen, mag nietquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:05 schreef DeltaCephei het volgende:
* DeltaCephei wenst dat ze niet gelezen had dat de Catrice lakjes er zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |