Alvast heel veel succes!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
mooi DC!
Ik ga zo naar m'n sollicitatiegesprek, heb Recycle op
(al m'n nette kleding is grijs en zwart gewoon)
Ow, en m'n wrap is er al half vanaf (luchtbellen out of the blue!) en mijn pinknagel staat op het punt te scheuren maar ik heb geen tijd meer voor een reddingsactie, hopelijk houdt ie het tot vanmiddag
Oh dat is wel erg mooi, dat ga ik ook eens proberen!quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:39 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
OPI DS Extravagance met Color Clob Worth The Risque
Uh ik zie helemaal niks wat een clean up nodig heeft hoor, strak gelakt en mooie kleur natuurlijkquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:30 schreef Joysa het volgende:
Feliiii puckz!!!![]()
Mijn nagels maar weer eens keer.. Geen geweldige foto maar het is zo lang geleden dat ik foto heb gepost![]()
CC Revvvolution:
[ afbeelding ]
Nog zonder clean up, maar is niet heeeeel hard nodig, ik leer het netjes lakken wel![]()
quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Pfoe, het heeft even geduurd, maar het zit.
[ afbeelding ]
Heel veel succes!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
mooi DC!
Ow, en m'n wrap is er al half vanaf (luchtbellen out of the blue!) en mijn pinknagel staat op het punt te scheuren maar ik heb geen tijd meer voor een reddingsactie, hopelijk houdt ie het tot vanmiddag
Komt vast helemaal goedquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:46 schreef Lindytje het volgende:
SQ: veeeeeeeel succes straks!!!!
En dankjullie wel nog!!Vanmiddag proefdraaien en dan zien of ik écht mag komen werken
succes!!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
mooi DC!
En ik zei nog wel dat je gouden lak op zou hebben! Vond ze wel leukquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
mooi DC!
die was gaan bladderen onder de douchequote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En ik zei nog wel dat je gouden lak op zou hebben! Vond ze wel leuk!
Nou SC dat word een ander kleurtje op doen!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En ik zei nog wel dat je gouden lak op zou hebben! Vond ze wel leuk!
geen tijd!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou SC dat word een ander kleurtje op doen!
Voldoen aan de verwachtingenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geen tijd!
Ik lak mijn ringvingers wel ff met 2030
In verhouding verkocht ik weinig opi gelukkigquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:52 schreef Loqi het volgende:
Ik wil ook wel een pm om je van je voorraad af te helpen bubs![]()
wel heel shit thodenk je dat je je shopje nog wel draaiende kunt houden nu je geen OPI meer mag verkopen?
Ja ik zie je binnenkomen, zit met m'n gezicht naar de deurquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het ziet er wel hip uit eigenlijk
Nou, misschien tot zo
kom maar op met die pmquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
Suc6 SQ!!
De OPI's gaan voor ¤ 6,50 weg en evt via brievenbuspost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |