quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
vorige deeltjesquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:58 schreef PeuRac het volgende:
Geen idee, ik denk nooit. Ik hoef die eigenlijk niet.
Ik koop liever een 2600 Berlina of een Giulia 1600 Spider, of allebei. Maar het bouwen van een Kever met getuned 1.7i 16v Alfa Boxer motor staat ook nog op mn lijstje. Een van die drie heb ik binnen 3-5 jaar wel.
Ohja, wil ook een keer een TR6 hebben, misschien die van mn vader, of dat ik er zelf een koop.
Zit niet te janken; tis een uniek en niet 13-in-een-dozijn mobiel, tevens de betovergrootopa van de door jou geliefde Toybota Prieelquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:51 schreef ellevehC86 het volgende:
Met zo'n OP is het natuurlijk wachten tot iemand over die suffe Kevers gaat lullen
Een ouwe DSquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik vind het wel een toffe auto in de OP
Ben nu bezig met The Mentalist serie, die gast rijdt daar ook in een toffe wagen, blijkt het een Citroen te zijn
[ afbeelding ]
Ik zal de volgende inderdaad voor mijn rekening nemen, zal ik je eens leren hoe je een OP moet maken, prutser!quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zit niet te janken; tis een uniek en niet 13-in-een-dozijn mobiel, tevens de betovergrootopa van de door jou geliefde Toybota Prieel![]()
Alles wat ik tegenkwam waren Vulvo's en spuuglelijke Cayenne's, en een bagger navisysteem![]()
Snel volposten, dan mag jij de volgende
Wat fijn dat het hoge testosteron niveau ervoor zorgt dat jullie tegen elkaar gaan opbieden voor een OPquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:03 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ik zal de volgende inderdaad voor mijn rekening nemen, zal ik je eens leren hoe je een OP moet maken, prutser!
Dit soort dingen kun je ook niet zomaar aan een vrouw overlaten, dus ik begrijp je frustratie volkomen, maakt niet uit hoor Marijke.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat fijn dat het hoge testosteron niveau ervoor zorgt dat jullie tegen elkaar gaan opbieden voor een OPScheelt mij een hoop werk en frustratie
quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:09 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Dit soort dingen kun je ook niet zomaar aan een vrouw overlaten, dus ik begrijp je frustratie volkomen, maakt niet uit hoor Marijke.
Hoezo?, ik ben gewoon erg meegaand met je frustratiequote:Op donderdag 25 maart 2010 15:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]_! It's the testosteron speaking again!
Ik kan je alleen verzekeren dat mijn geslacht daar weinig mee vandoen heeftquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:19 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Hoezo?, ik ben gewoon erg meegaand met je frustratie
met meedraaiende koplampenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
De voorwielen wel, de achteriweln zonet niet, mooi rubberspoor door de straatquote:
onderdelen voor yanks zijn echt een makkie, ik had een ster/scheurtje in de koplamp van de Chev, FF bellen, kun je nog merken kiezen ook, gister gebeld, vandaag binnen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Bij een Lada 111 is de onderdelnvoorziening WEL extreemlastig
Daarom ben ik ook zo blij datik haar zojuist met een hamer heb gerepareerdvanaf zaterdag word ze geschorst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat heb je gerepareerd met die hamer dan ?? die vastgeroeste achtertrommels ?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:59 schreef Sounddragon het volgende:
Wat heb je gerepareerd met die hamer dan ?? die vastgeroeste achtertrommels ?
Eej Swaquote:
Saabquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:36 schreef Paladijn het volgende:
Je wordt gewoon te oud Lexxx
Trouwens Sjoegerd, is een Saab 900 oldtimer niet wat voor je? Er stond vorige week nog een nette voor 500 op't saabforum
En als je meer geld uit wilt geven:
[ afbeelding ]
Ik heb een goede band met een goede masseuse, daar ga ik morgen voor of anders na t werk even langs.quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah, da's wel stom... Heb je tijgerbalsem of spierbalsem in huis? Even smeren vanavondEn een masseuse wil ook helpen, als je er eentje in huis hebt die maar eens lief aankijken
![]()
Oeh, dat lijkt mij ook wel tof jaIk wist niet waar Elba lag, maar volgens google is het een Italiaans eiland
Ga je daar in een hotel zitten of heb je een appartement oid?
Vast wel, maar op het Saabforum zijn ze heel goed in relativerenquote:Op donderdag 25 maart 2010 23:42 schreef Sjoegerd het volgende:
En die 900 Turbo voor 500 euro? Dat kan gewoon niet lijkt me
En dat zijn dan weer prijzige en lastige dingen om op te lossen. Kijk een loszittende hemel, uitlaat en dergelijke dat kan ik zelf nog wel fixen, maar aan een versnellingsbak ga ik niet prutsen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:55 schreef Dingest het volgende:
[..]
Vast wel, maar op het Saabforum zijn ze heel goed in relativerenDaar is het alleen niet rendabel meer als het in de schrootpers is geweest zo lijkt het soms. Dus wat ze daar als een goed opknappertje of een auto met 'een beetje werk' noemen kan in de praktijk vies tegenvallen (al heb ik de desbetreffende advertentie niet gelezen).
Maar wat ik van de 900s als zwaktepunten weet is in ieder geval: bepaalde turbo's in combinatie met bepaalde motortypen (ik dacht dat de LPT met de 8 valve-motor een gevoelige combo was), dat het hemeltje los hangt komt extreem vaak voor, in die prijsklasse regelmatig een 'klein' defect in de bak, koppeling of motor ('even een flink aantal uurtjes werken en hij doet het weer') en roest - met name op de draagarmen, deuren en wielkasten.
Misschien dat Paladijn er een iets andere ervaring mee heeft, maar veel Saab-rijders op dat forum zijn in dat opzicht soms iets té fanatiek naar mijn idee
Dat klinkt wel als een heel leuk weekje wegquote:Op donderdag 25 maart 2010 23:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb een goede band met een goede masseuse, daar ga ik morgen voor of anders na t werk even langs.
We gaan met een hele grote camper (oude touringcar) waar daktenten op gebouwd zijn. Daar een week lang sporten, dus zeilen, kanoën, mountainbiken, etc.
Verkijk je ook niet op zo'n hemeltje, volgens mij is dat vervangen ervan vaak nog vrij prijzig. Meestal doen ze dat ook als massa-inkoop. Je kan het met nietjes of lijm wat fixen, maar dat is ook maar tijdelijk en beperkt. Als je het een beetje netjes wil hebben moet je het toch gewoon vervangen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:58 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
En dat zijn dan weer prijzige en lastige dingen om op te lossen. Kijk een loszittende hemel, uitlaat en dergelijke dat kan ik zelf nog wel fixen, maar aan een versnellingsbak ga ik niet prutsen.
Lekker, hopen dat dat de pijn wat verminderdquote:Op donderdag 25 maart 2010 23:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb een goede band met een goede masseuse, daar ga ik morgen voor of anders na t werk even langs.
We gaan met een hele grote camper (oude touringcar) waar daktenten op gebouwd zijn. Daar een week lang sporten, dus zeilen, kanoën, mountainbiken, etc.
Onzin, je kunt voor wat meer geld een degelijke auto met weinig onderhoud kopen, of voor weinig geld een goedkope auto met veel onderhoud. In mijn ogen kun je beter wat doorsparen voor een beter model of een barrel/oldtimer halen waar je het komende jaar zelf aan gaat sleutelen. Indien je geen geld voor beiden hebt, heeft het momenteel weinig zin naar een auto te kijken. 'Te duur' is heel subjectief bij auto'squote:Op donderdag 25 maart 2010 22:46 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Saab, heb je een linkje? En een MX-5 is gewoon te duur.
En niet mooi (voor dat geld)quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:46 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Saab, heb je een linkje? En een MX-5 is gewoon te duur.
Hoop ik ook, nu zit mn nek helemaal vastquote:Op vrijdag 26 maart 2010 06:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker, hopen dat dat de pijn wat verminderd
Klinkt goed! Tof hoor!
Deels heb je gelijk, deels = onzin.. een klassieker kost exact hetzelfe om rijdend te houden als een auto van 10 - 15 jaar oud, met als giga voordeel dat je in principe alles wel zelf kunt mits je de spullen en kennis hebt (als je dat niet hebt moet je er niet aan beginnen), je hoeft zelden naar de garage, computers uitlezen kun je zelf of is niet nodig, en het is prima te doen om hem als daily te verzekeren mét de financiële benefits van een klassiekerverzekeringquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:53 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Onzin, je kunt voor wat meer geld een degelijke auto met weinig onderhoud kopen, of voor weinig geld een goedkope auto met veel onderhoud. In mijn ogen kun je beter wat doorsparen voor een beter model of een barrel/oldtimer halen waar je het komende jaar zelf aan gaat sleutelen. Indien je geen geld voor beiden hebt, heeft het momenteel weinig zin naar een auto te kijken. 'Te duur' is heel subjectief bij auto's
Ik hoop trouwens wel dat je niet per se een oldtimer wilt vanwege de wegenbelasting, dat is maar peanuts in vergelijking met alle andere kosten die je hebt om een auto rijdende te houden. En... verzekering wordt er ook niet goedkoper op omdat het niet je tweede auto is.
Is 500,- je max budget?quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:42 schreef Sjoegerd het volgende:
En die 900 Turbo voor 500 euro? Dat kan gewoon niet lijkt me
MX-5 is gewoon een stuk duurder dan wat ik wil uitgeven, het liefst blijf ik onder de 1000 euro qua aanschaf. Daarnaast is een MX-5 ook totaal niet praktisch, meestal als ik passagiers heb zijn het er meer dan 1quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:53 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Onzin, je kunt voor wat meer geld een degelijke auto met weinig onderhoud kopen, of voor weinig geld een goedkope auto met veel onderhoud. In mijn ogen kun je beter wat doorsparen voor een beter model of een barrel/oldtimer halen waar je het komende jaar zelf aan gaat sleutelen. Indien je geen geld voor beiden hebt, heeft het momenteel weinig zin naar een auto te kijken. 'Te duur' is heel subjectief bij auto's
Ik hoop trouwens wel dat je niet per se een oldtimer wilt vanwege de wegenbelasting, dat is maar peanuts in vergelijking met alle andere kosten die je hebt om een auto rijdende te houden. En... verzekering wordt er ook niet goedkoper op omdat het niet je tweede auto is.
Nee, liefst onder de 1000 euro, maar het kan enigszins opgerekt worden.quote:
Wil je hem ook mooi vinden, of is een toyota starlet ook goed?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:54 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nee, liefst onder de 1000 euro, maar het kan enigszins opgerekt worden.
Motorbeurs?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:15 schreef Barcaconia het volgende:
*Note to self: niet meer dronken worden als je de volgende dag op een beurs moet werken
Kwas al aan het kijken naar een Panda ofzo, voor 500 euro best een goede te krijgen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:14 schreef Ataraxy het volgende:
[..]
Wil je hem ook mooi vinden, of is een toyota starlet ook goed?Zulke autootjes zijn wel te krijgen voor zo'n prijs die ook nog goed zijn.
Nope, vrachtwagens.quote:
I love strak parkeren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Dat stel ik toch nergens?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Deels heb je gelijk, deels = onzin.. een klassieker kost exact hetzelfe om rijdend te houden als een auto van 10 - 15 jaar oud
correct.quote:If you pay for shit, don't complain about the smell
IMHO doe je er dan beter aan wat extra geld aan de kant te zetten en door te sparen voor een veiligere auto dan een Pinda/Justy/KarstTSwift/starslet/AX. Het is voor de inzittenden redelijk ongezond als je daar iets (boom/andere auto, yadda yadda) mee weet te raken. Just a reminder wat zelfs een moderne en veel veiligere kleine auto doet:quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:54 schreef Sjoegerd het volgende:
MX-5 is gewoon een stuk duurder dan wat ik wil uitgeven, het liefst blijf ik onder de 1000 euro qua aanschaf. Daarnaast is een MX-5 ook totaal niet praktisch, meestal als ik passagiers heb zijn het er meer dan 1
Ik bedoel met onderhoud, meer: olie, banden, wissertje, filtertje e.d., en dat heeft een nieuwe auto ook nodig, wat dat betreft maakt het niet zoveel uit wat voor auto je rijdt, misschien dat het interval van de beurten iets uitmaakt, maar dan houdt het ook op..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:46 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat stel ik toch nergens?
Elke oudere (10-15+) auto kost geld aan onderhoud, dat zal Sjoegerd wel mee moeten nemen in zijn berekeningen. Wil je als eigenaar zekerheid, dan kun je beter doorsparen voor een frisser model, vind je't niet erg om te sleutelen dan is elk barrel wel een optie.
Als ik dat golfje was geweest had ik me doodgeschaamdquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Als ik dat golfje was geweest had ik mijn deur nog even harder open gegooid.
Ik wil gewoon een simpele goedkope auto om zelfstandig te zijn zonder dat ik telkens bij pappie en mammie moet vragen of de auto mee mag. En ga er ook geen jaren in rijden, na 2 jaar hoop ik toch wel een andere auto te hebben.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:46 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat stel ik toch nergens?
Elke oudere (10-15+) auto kost geld aan onderhoud, dat zal Sjoegerd wel mee moeten nemen in zijn berekeningen. Wil je als eigenaar zekerheid, dan kun je beter doorsparen voor een frisser model, vind je't niet erg om te sleutelen dan is elk barrel wel een optie.
[..]
correct.
[..]
IMHO doe je er dan beter aan wat extra geld aan de kant te zetten en door te sparen voor een veiligere auto dan een Pinda/Justy/KarstTSwift/starslet/AX. Het is voor de inzittenden redelijk ongezond als je daar iets (boom/andere auto, yadda yadda) mee weet te raken. Just a reminder wat zelfs een moderne en veel veiligere kleine auto doet:
En bedenk jezelf eens hoe lang je er in wilt rijden... is het voor een jaartje, dan kun je gerust een barrel met apk halen om te leren rijden. Stel je budget niet alleen af op een auto die voor je deur stof en vogelschijt vangt, maar ook op de running cost voor bijvoorbeeld het komende jaar.
Ik ookquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als ik dat golfje was geweest had ik me doodgeschaamd
In een C kadeath van 150 GULDENquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een simpele goedkope auto om zelfstandig te zijn zonder dat ik telkens bij pappie en mammie moet vragen of de auto mee mag. En ga er ook geen jaren in rijden, na 2 jaar hoop ik toch wel een andere auto te hebben.
Vraag me toch af omdat je zo afgeeft op auto's als een Panda, Swift en AX waar je dan zelf mee begonnen bent en voor welk budget.
Als dat jouw golfje was geweest had ik er hem pontificaal achter gezetquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat ga jij vervelender vinden dan ik.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Jammer !quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:16 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik krijg maar geen gifje gemaakt van dat filmpje
Moet binnenkort maar ff gaan sluiten met een ander programmaquote:
Zoals al gezegd, stel een budget voor jezelf op voor het komende jaar, er komt meer bij een auto kijken dan alleen aanschaf en wegenbelasting.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een simpele goedkope auto om zelfstandig te zijn zonder dat ik telkens bij pappie en mammie moet vragen of de auto mee mag. En ga er ook geen jaren in rijden, na 2 jaar hoop ik toch wel een andere auto te hebben.
Vraag me toch af omdat je zo afgeeft op auto's als een Panda, Swift en AX waar je dan zelf mee begonnen bent en voor welk budget.
Ik heb een Ford fietsmand (mk3), en die voldoet prima hoor. Een keer ergens op geknald (andere auto), maar die auto had way meer schade dan mijn fietsmand. Verder ga je als je zo'n auto hebt (ik tenminste) niet moeiljik doen over een deukje meer of minder... En tegen een boom knallen.., ja, als je daartoe in staat bent, ga je sowieso geen 'kleintje' rijden...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:46 schreef Paladijn het volgende:
IMHO doe je er dan beter aan wat extra geld aan de kant te zetten en door te sparen voor een veiligere auto dan een Pinda/Justy/KarstTSwift/starslet/AX. Het is voor de inzittenden redelijk ongezond als je daar iets (boom/andere auto, yadda yadda) mee weet te raken. Just a reminder wat zelfs een moderne en veel veiligere kleine auto doet:
Zin moet je makenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:26 schreef Barcaconia het volgende:
Zo, ik ben weer terug van een lange rit! Totaal ongeveer 2000km gereden deze 3 dagen.
Ik ga echt nooit meer zuipen als ik op een beurs moet werken. Het was wel erg gezellig. Schaarsgeklede dames die op de bar dansen. Als ik zin heb doe ik wel een pic uploaden
Het is niet mijn Ka, dus hij staat niet hier.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:15 schreef Sounddragon het volgende:
Ruk de achterbankzitting eens omhoog zou ik zeggen
hij is pissed dat hij zo lang binnen heeft gestaanquote:Op zondag 28 maart 2010 00:17 schreef Tjabbo het volgende:
vandaag supra uit winterstal gehaald.
ff bougies, olie en filtertje doen: 100 euro.
thuis komen en dan merken dat je accu kapot is en de accuklemmen verrot zijn: nog eens 100 euro
heerlijk, zo'n hobby
mijn ervaring: het spul zit óf onder de achterbank onder een luikje, óf hij zit samen met de pomp en de hele zut aan één plaat die je van onderaf moet demonteren; ik heb nog nooit meegemaakt dat voor zoiets de tank eronderuit moetquote:Op zondag 28 maart 2010 00:29 schreef Ataraxy het volgende:
[..]
Het is niet mijn Ka, dus hij staat niet hier.
Als de tank er ongeveer uit moet om bij de vlotter te komen begin ik er niet eens aan, daarom weet ik dat liever van te voren.
Wij hebben deze test ook gedaan, de Fiat kwam daarbij nog redelijk goed uit de test. En hoevaak knal je nu tegen een Q7 op. Een boom is veel harderquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:46 schreef Paladijn het volgende:
quote:Op zondag 28 maart 2010 01:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
mijn ervaring: het spul zit óf onder de achterbank onder een luikje, óf hij zit samen met de pomp en de hele zut aan één plaat die je van onderaf moet demonteren; ik heb nog nooit meegemaakt dat voor zoiets de tank eronderuit moet
Kwam het ergens tegen bij mijn zoektocht op internet, maar weet niet meer bij welke auto het zou moeten zijn. Misschien klopte het ook niet wat die gene zei.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk dat je de zaak hier wel iets simpeler stelt dan het isquote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:13 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik heb niet zozeer een aversie voor die conservenblikjes, ze rijden ongetwijfeld nog heerlijk. Ze zijn alleen zo onveilig als de pest en IMHO mag je daar gerust bij stilstaan als je regelmatig mensen meeneemt. Haal je een wat moderner (> 2003) autootje, dan is het een ander verhaal... die zijn al een stuk veiliger - hoewel dat ook relatief is zoals je in het filmpje ziet.
OTOH ben ik wel redelijk verwend geweest qua auto's, MY1999 Rover 618, MY2006 MX5 2.0, MY1993 MX-5 1.6, MY2007 Accord 2.2, MY1996 Saab 9000 - maar heb daarnaast diverse malen 'een keer' in kleinere en andere wagens gereden, wat me mijn keuzes deed waarderen.
Voor de duidelijkheid, mijn opmerking was gericht op het vaak vervoeren van andere mensen. Rij je er alleen in, dan is elke auto prima... dan is het je eigen verantwoordelijkheidquote:Op maandag 29 maart 2010 03:39 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik denk dat je de zaak hier wel iets simpeler stelt dan het is![]()
Same here, de 600 kwam ik toevallig tegen tijdens mijn zoektocht en was redelijk snel verknocht aan het mooie designquote:Met een terzijde: de Rover 600 vind ik nog steeds een erg fraaie autoDe 75 ook trouwens, vooral dat interieur. En ik moet nog eens die 9000 komen bekijken bedenk ik mij nu.
ik denk dat ze blij was dat ze wat rust kreegquote:Op zondag 28 maart 2010 01:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
hij is pissed dat hij zo lang binnen heeft gestaan
Er is maar één ding waar een auto blij van wordt, en dat is rijdenquote:Op maandag 29 maart 2010 11:27 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ik denk dat ze blij was dat ze wat rust kreeg
Balen!quote:Op maandag 29 maart 2010 12:12 schreef Sjoegerd het volgende:
Mogelijk wordt de Panda vanmiddag al verkocht want er waren kijkers vanmiddag, maar ik heb niet eerder tijd dan vrijdag om te gaan kijken
Tja in mijn omgeving is mijn pa degene met het meeste verstand er vanquote:Op maandag 29 maart 2010 12:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Balen!Misschien een stomme vraag, maar moet je vader mee? Je zou ook met iemand anders kunnen gaan kijken, dat vergroot je mogelijkheden lijkt me.
Nou, als er iemand is die zich geroepen voelt om mee te gaan dan mag datquote:Op maandag 29 maart 2010 14:55 schreef Barcaconia het volgende:
Sjoegerd, je speelt te veel op zeker denk ik! Van fouten leer je en voor 500 euro kun je toch geen perfecte auto verwachten.
Ik weet vanaf dit weekend dat ik voorlopig nog niet naar huis hoef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |