Dan had je even niet in het topic moeten kijkenquote:Op zaterdag 10 april 2010 15:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gekeken (ga ik zo doen), maar ik heb vanaf het begin al gedacht dat Spartacus en Crixus op een gegeven moment "maatjes" zouden worden, hoe dan ook.
Nou, ze ZIJN nog geen maatjes (inmiddels gekeken). Wel weer een goede aflevering!quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:16 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dan had je even niet in het topic moeten kijkenDoe ik ook altijd pas nadat ik hem zelf gezien heb.
Maar ga eerst maar kijken voordat ik er op reageer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat volgende week alweer de laatste is.
Batiatius was zo kwaad, omdat hij zwaar voor lul stond tegenover Gladus (al was het opgelost, je kunt je natuurlijk niet voor joker laten zetten door een slaaf), plus dat Crixus natuurlijk zijn vrouw heeft geneukt. Dat hoofd weet ik even niet meer...quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:11 schreef HiZ het volgende:
Van wie was dat hoofd dat aan het einde naar beneden werd gegooid? En waarom is Batiatus zo kwaad nadat ie per saldo z'n zin heeft gekregen? Natuurlijk moet Crixus gestraft worden, maar dat is meer een formaliteit.
Wat me in de aflevering echt stoorde was Aurelia (grote naam voor de vrouw van Varro, maar goed); dat die nu plotseling als slavin rondhuppelt omdat ze te trots was; dat slaat echt volkomen nergens op. Alsof een vrouw het recht had om dat soort keuzes te maken. En alsof Romeinen vonden dat er enige eer te verdienen was met eerlijk werk. Te gek voor woorden.
Dat hoofd was van de bewaker die zijn sleutel heeft laten afpakkenquote:Op zaterdag 10 april 2010 17:11 schreef HiZ het volgende:
Van wie was dat hoofd dat aan het einde naar beneden werd gegooid? En waarom is Batiatus zo kwaad nadat ie per saldo z'n zin heeft gekregen? Natuurlijk moet Crixus gestraft worden, maar dat is meer een formaliteit.
Wat me in de aflevering echt stoorde was Aurelia (grote naam voor de vrouw van Varro, maar goed); dat die nu plotseling als slavin rondhuppelt omdat ze te trots was; dat slaat echt volkomen nergens op. Alsof een vrouw het recht had om dat soort keuzes te maken. En alsof Romeinen vonden dat er enige eer te verdienen was met eerlijk werk. Te gek voor woorden.
Oh ja, was ik alweer vergetenquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:53 schreef Chuphinh het volgende:
Dat is het hoofd van die bewaker waar die ene slavin de sleutel van had gestolen. De bewaker die zijn hoofd verbrande en zo'n raster op zijn gezicht had gekregen.
Nee, het valt juist op omdat ze voor de rest wel zo heel erg dicht bij de feiten blijven.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Batiatius was zo kwaad, omdat hij zwaar voor lul stond tegenover Gladus (al was het opgelost, je kunt je natuurlijk niet voor joker laten zetten door een slaaf), plus dat Crixus natuurlijk zijn vrouw heeft geneukt. Dat hoofd weet ik even niet meer...
En dat laatste, het is natuurlijk geen documentaire over het Romeinse Rijk, je moet het een beetje met een korreltje zout nemen. Dan moet je I Claudius maar kijken, dat is wel historisch verantwoord.
Feiten?quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:10 schreef HiZ het volgende:
[..]
Nee, het valt juist op omdat ze voor de rest wel zo heel erg dicht bij de feiten blijven.
Hoe kom je daarbij? van de trailer? Zo ja, doe het dan in een spoiler want 9 van de 10 spoilers verneuken het verhaal van een episode/serie/film.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:51 schreef mash_ het volgende:
Nu gaat crixus mee doen met spartacus om vrij te komenwat een aflevering weer
Er staat USA in de TT, dus dan moet je er vanuit gaan dat mensen discussiëren over the latest.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:40 schreef schijffie het volgende:
Die rockmuziek die aan het begin van de episode speelde toen Crixus net klaar met vechten was. Hoe fout :p
[..]
Hoe kom je daarbij? van de trailer? Zo ja, doe het dan in een spoiler want 9 van de 10 spoilers verneuken het verhaal van een episode/serie/film.
Staan je nog een paar leuke dingen tegemoetquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:46 schreef wonderer het volgende:
Mmmm. Ben aan het inhalen. Wow. Steeds als ik denk dat het saai wordt, komt er weer iets voorbij waarbij ik denk "whooo". Arme Varro... Ik had vanaf het begin al het vermoeden dat er iets met hem zou gebeuren, maar dit was echt heftig. Ilithya is echt een fucking psychopaat man
hoe ik daar bij kom?? heb je de aflevering 12 gezien??quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:40 schreef schijffie het volgende:
Die rockmuziek die aan het begin van de episode speelde toen Crixus net klaar met vechten was. Hoe fout :p
[..]
Hoe kom je daarbij? van de trailer? Zo ja, doe het dan in een spoiler want 9 van de 10 spoilers verneuken het verhaal van een episode/serie/film.
Enige wat ik zie in aflevering 12 is Crixus die zijn rug opengemept krijgt. Hij rept met geen woord over samenwerken met Spartacus. Vandaar ook mijn vraag waar je dat vandaan haalt. Als het gewoon een aanname van jou was, had je dat kunnen zeggen i.p.v. me te behandelen als een mongooltje. Crixus is vast zo'n gek die vind dat hij het heeft verdiend.quote:Op zondag 11 april 2010 00:31 schreef mash_ het volgende:
[..]
hoe ik daar bij kom?? heb je de aflevering 12 gezien??zo ja dan weet je waarom. en waarom in spoilers?? Het is toch USA topic. Anders kunnen we heel het topic wel in spoilers gaan zetten.. Als je de nieuwste aflevering niet gezien hebt kun je het beste gewoon even niet in dit topic komen
De historie van Spartacus en de manier waarop dingen globaal werkten in de Romeinse samenleving. Wat ze met deze serie doen is de onbekende stukjes inkleuren, maar ze hebben niks veranderd aan de dingen die we weten.quote:
Ik heb het ook nergens gezien, maar het is wel plausibel dat dit in de vervolgaflevering zou kunnen gaan gebeurenquote:Op zondag 11 april 2010 02:30 schreef schijffie het volgende:
[..]
Enige wat ik zie in aflevering 12 is Crixus die zijn rug opengemept krijgt. Hij rept met geen woord over samenwerken met Spartacus. Vandaar ook mijn vraag waar je dat vandaan haalt. Als het gewoon een aanname van jou was, had je dat kunnen zeggen i.p.v. me te behandelen als een mongooltje. Crixus is vast zo'n gek die vind dat hij het heeft verdiend.
Mijn vraag om in spoilers te zetten was, als je het goed gelezen had, gericht op of je dat in een trailer voor volgende aflevering gezien had.
Geschiedenis, sommige dingen in de serie liggen vast. Eén van die dingen is dat Crixus gaat samenwerken met Spartacus en dat de tribuun zijn grote vijand is. Net zo goed als we dus al weten dat Crassus een grote rol gaat spelen in seizoen 2.quote:Op zondag 11 april 2010 02:30 schreef schijffie het volgende:
[..]
Enige wat ik zie in aflevering 12 is Crixus die zijn rug opengemept krijgt. Hij rept met geen woord over samenwerken met Spartacus. Vandaar ook mijn vraag waar je dat vandaan haalt. Als het gewoon een aanname van jou was, had je dat kunnen zeggen i.p.v. me te behandelen als een mongooltje. Crixus is vast zo'n gek die vind dat hij het heeft verdiend.
Mijn vraag om in spoilers te zetten was, als je het goed gelezen had, gericht op of je dat in een trailer voor volgende aflevering gezien had.
Voor mij is het leuke juist in de inkleuring. Lucretia, Illythia en Battiatus etc. Hun plannetjes binnen het grote raamwerk van de geschiedenis voor zover hij bekend is. Ik vind de serie nog steeds spannend, niet met de vraag of Spartacus eindelijk wat gaat doen aan zijn situatie of wat Crixus' rol daarin is. Maar wel wie van de drie genoemden (o.a.) aan het einde van dit seizoen dood zijn.quote:Op zondag 11 april 2010 12:49 schreef Chuphinh het volgende:
Jullie weten dat wel, ik niet. Voor mij zou het een grote verrassing zijn geweest. Crixus die in eerste instantie niet mee wil doen en dan toch besluit samen te werken in een all out carnage scene als een halve saviour. Net zoals hij voor spartacus die ene reus had verblind met de helm.
Maar goed, tzal wel allemaal
Liever niet.quote:Op zondag 11 april 2010 13:47 schreef HiZ het volgende:
Lucretia bijvoorbeeld; logisch dat zij afgemaakt wordt. Maar ze draagt wel het kind van Crixus, misschien dat dat haar een overlevingskans geeft. Ilythia, die bitch moet natuurlijk ook dood, vinden wij. Maar Spartacus kent haar rol in de dood van Varro niet. En ze is natuurlijk wel een handige gijzelaar als er een legioen op ze afgestuurd word met haar man aan het hoofd. Voor Battiatus, niets.. die is toast.
Juistquote:Op zondag 11 april 2010 15:17 schreef Mekkalomp het volgende:
Lijkt me duidelijk dat de cliffhanger van aflevering 13 plannen smeden om te ontsnappen wordt.
Ik denk eerder dat aflevering 13 het begin van de ontsnapping zelf zal laten zien. Maar nog geen duidelijkheid over de uitkomst voor de belangrijkste personages buiten Spartacus, Crixus en Glaber.quote:Op zondag 11 april 2010 16:35 schreef AffenStrudel het volgende:
[..]
Juist.
Crixus zijn favoriete slavinnetje zit in de problemen, dus die zal wel al te graag meedoen. Die twee broers waren al voor, Doctore () is aan het peinzen over het hele barca-gedoe en zal ook wel meehelpen nu ie belazerd is. En hebben we Mira nog die al weet hoe de vork in de steel zit met Sura. Al met alflink veelmensen met animo
![]()
Ik denk dat de volgende aflevering Ashur gesloopt word door crixus, Batiatus door Spartacus . De volgende aflevering word geweldig
Batiatus zal niet dood gaan. als ze de gs volgenquote:Op zondag 11 april 2010 16:35 schreef AffenStrudel het volgende:
[..]
Juist.
Crixus zijn favoriete slavinnetje zit in de problemen, dus die zal wel al te graag meedoen. Die twee broers waren al voor, Doctore () is aan het peinzen over het hele barca-gedoe en zal ook wel meehelpen nu ie belazerd is. En hebben we Mira nog die al weet hoe de vork in de steel zit met Sura. Al met alflink veelmensen met animo
![]()
Ik denk dat de volgende aflevering Ashur gesloopt word door crixus, Batiatus door Spartacus . De volgende aflevering word geweldig
Ik zei heb je aflevering 12 gezien, dus daar kan je uitopmaken dat ik het uit de aflevering heb. niet uit een trailer.. En tuurlijk gaat hij helpen. naevia word weggehaald van hem. En hij wilt dus ontsnappen om naar haar te kunnen. Lijkt me best logisch.quote:Op zondag 11 april 2010 02:30 schreef schijffie het volgende:
[..]
Hoezo? Het enige wat we over Battiatus weten is dat hij de eigenaar van Spartacus was.quote:Op zondag 11 april 2010 17:04 schreef mash_ het volgende:
[..]
Batiatus zal niet dood gaan. als ze de gs volgen
Ik dacht dat hij het overleefde zo ver bekend was. maar dat weet ik niet zeker. kan het wel opzoeken. maar boeid eigenlijk nietquote:Op zondag 11 april 2010 18:26 schreef HiZ het volgende:
[..]
Hoezo? Het enige wat we over Battiatus weten is dat hij de eigenaar van Spartacus was.
Misschien heb je geljk; het zou kunnen. Want kennelijk ontsnappen niet alle slaven.quote:Op zondag 11 april 2010 18:40 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij het overleefde zo ver bekend was. maar dat weet ik niet zeker. kan het wel opzoeken. maar boeid eigenlijk nietis misschien wel leuk als we he juist niet weten
Daarbij is Crixus iemand van eer, anders had hij Spartacus zijn leven niet gered. Spartacus heeft hem dan ook eervol behandeld ondanks de hevige rivaliteit.quote:Op zondag 11 april 2010 17:08 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik zei heb je aflevering 12 gezien, dus daar kan je uitopmaken dat ik het uit de aflevering heb. niet uit een trailer.. En tuurlijk gaat hij helpen. naevia word weggehaald van hem. En hij wilt dus ontsnappen om naar haar te kunnen. Lijkt me best logisch.
Lijkt je logisch, maar dat kan je dus niet uit aflevering 12 opmaken.quote:Op zondag 11 april 2010 17:08 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik zei heb je aflevering 12 gezien, dus daar kan je uitopmaken dat ik het uit de aflevering heb. niet uit een trailer.. En tuurlijk gaat hij helpen. naevia word weggehaald van hem. En hij wilt dus ontsnappen om naar haar te kunnen. Lijkt me best logisch.
Net of je ook maar iets uit een trailer van de aflevering kan opmaken. En het is toch een forum? waar je gaat discuseren over de serie? dus ik denk dat ze gaan samen werken want dat is gewoon logisch vervolg als je aflvering 12 gezien hebt. Hij deed alles voor haar. Haal haar weg, en dan keert hij vanzelf zich tegen je. Heeft niks met zijn haat tegen spartacus te makenquote:Op zondag 11 april 2010 20:20 schreef schijffie het volgende:
[..]
Lijkt je logisch, maar dat kan je dus niet uit aflevering 12 opmaken.
We missen namelijk nog twee belangrijke personages, historiegewijs.quote:Op zondag 11 april 2010 16:49 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat aflevering 13 het begin van de ontsnapping zelf zal laten zien. Maar nog geen duidelijkheid over de uitkomst voor de belangrijkste personages buiten Spartacus, Crixus en Glaber.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 april 2010 21:40 schreef Witchfynder het volgende:
We missen namelijk nog twee belangrijke personages, historiegewijs.Het kan zijn dat een van die twee broers de derde blijkt te zijn. Als ik me het goed herinner moest er namelijk een binnenkort de arena in en maakte die andere gozer zich zorgen omdat ie er zo luchtig over deed. Een broer die op een of andere manier een beetje knullig doodgaat lijkt me wel een mooie motivatie om ook weg te willen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bovendien zijn er in de serie geen andere gladiatoren echt in beeld geweest en bij naam genoemd behalve die gnaeus, segavorax en varro, allen dood.
Het is behoorlijk duidelijk: de programmamakers lieten naar mijn idee in de loop van de vorige paar afleveringen al een aantal hints vallen over een potentiële samenwerking/kameraadschap tussen Spartacus en Crixus. Waar denk je anders dat de gehele verhaallijn van Crixus en z'n liefje voor dient dan om Crixus te 'leren' dat er ook iets anders en hogers is (namelijk liefde en vrijheid) dan de eer die in het stadion te behalen valt?quote:Op zondag 11 april 2010 02:30 schreef schijffie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 april 2010 21:40 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
We missen namelijk nog twee belangrijke personages, historiegewijs.Je zegt 2? wie is de 2e dan? En Oenomaus zegt me niks, dus geen idee of hij dat isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wel grote kans dat Doctore ook mee gaat doen met de opstand, nu hij weet dat Batiatus een "schurk" is. omdat hij barca heeft vermoord. En als de meester gedood word door een slaaf, zullen alle slaven gedood worden. En hij is ook nog steeds een slaaf
http://www.google.nl/search?hl=nl&client=firefox-a&hs=tVP&rls=org.mozilla%3Anl%3Aofficial&q=Oenomaus+spartacus&meta=&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=quote:Op zondag 11 april 2010 22:57 schreef mash_ het volgende:
kan iemand me wat meer over "Oenomaus" vertellen?? ik kan niks over hem vinden. Als ik op die naam zoek kom ik bij griekse mytelogie terecht
Ff tussen spoiler tags voor de mensen die expres de geschiedenis niet lezenquote:Op zondag 11 april 2010 22:25 schreef mash_ het volgende:
[..]
Je zegt 2? wie is de 2e dan? En Oenomaus zegt me niks, dus geen idee of hij dat isMaar wel grote kans dat Doctore ook mee gaat doen met de opstand, nu hij weet dat Batiatus een "schurk" is. omdat hij barca heeft vermoord. En als de meester gedood word door een slaaf, zullen alle slaven gedood worden. En hij is ook nog steeds een slaaf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 april 2010 23:03 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ff tussen spoiler tags voor de mensen die expres de geschiedenis niet lezen.
Aah okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.over hem heb ik wel gelezen ja
tnxs
Waar dan precies? Naast dat gesprek vlak voor ze met theocoles gaan vechten, zie ik niks anders als een diepe haat van Crixus richting Spartacus. Spartacus was nou ook niet de grootste fan van Crixus, maar die had zich er bij neergelegd dat hij nu Champion of Capua was en probeerde zich zo goed mogelijk te gedragen.quote:Op zondag 11 april 2010 22:09 schreef Marouska het volgende:
[..]
Het is behoorlijk duidelijk: de programmamakers lieten naar mijn idee in de loop van de vorige paar afleveringen al een aantal hints vallen over een potentiële samenwerking/kameraadschap tussen Spartacus en Crixus. Waar denk je anders dat de gehele verhaallijn van Crixus en z'n liefje voor dient dan om Crixus te 'leren' dat er ook iets anders en hogers is (namelijk liefde en vrijheid) dan de eer die in het stadion te behalen valt?
Ik bedoel, de serie zelf heeft hier en daar wel wat verrassingen en uitschieters waarbij je zoiets hebt van 'oooh...!'. Maar qua karakters en karakterontwikkeling vind ik het script nou niet echt ka-wa-boom.
Je vergeet dat Crixus het leven van Spartacus gered heeft.quote:Op zondag 11 april 2010 23:59 schreef schijffie het volgende:
[..]
Waar dan precies? Naast dat gesprek vlak voor ze met theocoles gaan vechten, zie ik niks anders als een diepe haat van Crixus richting Spartacus. Spartacus was nou ook niet de grootste fan van Crixus, maar die had zich er bij neergelegd dat hij nu Champion of Capua was en probeerde zich zo goed mogelijk te gedragen.
Dat met Theocoles? Was op zich meer dat Spartacus Crixus zijn leven redde en dat hij later hielp met het verslaan van hem door hem in zijn ogen te schijnen. Het is niet per ce zo dat Spartacus dood ging zonder zijn hulp. (alhoewel de gehele "Theocoles is niet te verslaan in je eentje" stemming natuurlijk toch anders doet denken.quote:Op maandag 12 april 2010 00:01 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Je vergeet dat Crixus het leven van Spartacus gered heeft.
quote:Op maandag 12 april 2010 00:14 schreef schijffie het volgende:
[..]
Dat met Theocoles? Was op zich meer dat Spartacus Crixus zijn leven redde en dat hij later hielp met het verslaan van hem door hem in zijn ogen te schijnen. Het is niet per ce zo dat Spartacus dood ging zonder zijn hulp. (alhoewel de gehele "Theocoles is niet te verslaan in je eentje" stemming natuurlijk toch anders doet denken.
quote:Op maandag 12 april 2010 00:14 schreef schijffie het volgende:
[..]
Dat met Theocoles? Was op zich meer dat Spartacus Crixus zijn leven redde en dat hij later hielp met het verslaan van hem door hem in zijn ogen te schijnen. Het is niet per ce zo dat Spartacus dood ging zonder zijn hulp. (alhoewel de gehele "Theocoles is niet te verslaan in je eentje" stemming natuurlijk toch anders doet denken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De user hierboven snapte hem al overigens.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
quote:
Dat dusquote:Op maandag 12 april 2010 00:39 schreef AffenStrudel het volgende:
Dat hele crixus verhaal lijkt me duidelijk. Hij loopt al vanaf episode twee te roepen dat er niks beters is dan winnen in de arena, en dat spartacus zijn leven buiten de ludus uit z'n hoofd moet zetten. Dat redden van iedereen met een B op zn arm doet ie omdat ie gelooft in glorieus sterven
Vervolgens gaat het bergafwaarts en is al z'n voormalige glorie niks meer waard, om even later verliefd te raken op naevia die dan vervolgens weer afgepakt word. Dat crixus zal terugkomen op zijn mening lijkt me onvermijdelijk.
quote:Op maandag 12 april 2010 00:47 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dat dusen er is natuurlijk ook niks leuker om die 2 samen romeinse bewakers te zien afslachten
Het was al geen onaardig voorproefje om Spartacus die soldaten van Glaber te zien verslaan...quote:Op maandag 12 april 2010 00:47 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dat dusen er is natuurlijk ook niks leuker om die 2 samen romeinse bewakers te zien afslachten
Damn heb al zin in zaterdagavond om te gaan downloadenquote:Op maandag 12 april 2010 04:47 schreef Vandaar het volgende:
Wat een BRUUT verslavende serie!!!!!
Hier alvast de preview voor Ep. 13:
quote:Op maandag 12 april 2010 14:53 schreef Scorpie het volgende:
BY JUPITERS COCK, WE SHALL SPLIT OPEN THE SKIES AND LET THE GODS THEMSELF PISS UPON US !
quote:Op maandag 12 april 2010 14:53 schreef Scorpie het volgende:
BY JUPITERS COCK, WE SHALL SPLIT OPEN THE SKIES AND LET THE GODS THEMSELF PISS UPON US !
Truequote:Op maandag 12 april 2010 20:27 schreef Montelly het volgende:
Wie is Myra te zien in aflevering 10 en 11 OMG!....wat een lekker wijf is dat zeg
Ik wil ook op gladiator campquote:Op maandag 12 april 2010 19:55 schreef Dionysiou het volgende:
En dit is de training die ze 2 weken van te voren moesten doormaken ''bootcamp'' :p
Wel geinige footage op YouTube
Mits met medische supervisie, ik ookquote:
Lijkt me dat ze wel langer aan de slag zijn gegaan, in twee weken krijg je het met geen mogelijkheid voor elkaar zo in vorm te raken, ook niet met 4 uur spartanentraining per dagquote:Op maandag 12 april 2010 19:55 schreef Dionysiou het volgende:
En dit is de training die ze 2 weken van te voren moesten doormaken ''bootcamp'' :p
Wel geinige footage op YouTube
Ik neem aan dat die kerels van zichzelf al redelijk fit waren.quote:Op maandag 12 april 2010 20:58 schreef AffenStrudel het volgende:
[..]
Lijkt me dat ze wel langer aan de slag zijn gegaan, in twee weken krijg je het met geen mogelijkheid voor elkaar zo in vorm te raken, ook niet met 4 uur spartanentraining per dag
Dat geloof ik ook, tot nader orde.quote:Op maandag 12 april 2010 21:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die kerels van zichzelf al redelijk fit waren.
quote:Op maandag 12 april 2010 21:08 schreef BasvB het volgende:Doctore is "The Messenger" uit 300 die schreeuwt This is madness! en wordt dan de put in geschopt
13?quote:Op maandag 12 april 2010 21:56 schreef Happel het volgende:
Vanavond de laatste aflevering gezien. Geniale serie.
Hoe krijg je dat voor elkaar ?quote:Op maandag 12 april 2010 21:56 schreef Happel het volgende:
13?quote:Op maandag 12 april 2010 21:56 schreef Happel het volgende:
Vroeger, in de goede oude tijd, kon je Buffy afleveringen krijgen vóór ze werden uitgezonden in de VS.quote:Op maandag 12 april 2010 22:53 schreef AffenStrudel het volgende:
Hij bedoelt de laatste aflevering die uitgezonden is natuurlijk![]()
Eps die nog ToBeAired zijn zoals de season finale kan je natuurlijk niet zomaar kijken.
Eerder was dit met afleveringen 7, 8 en 9 toch echt wel het geval. Kort na episode 6 stonden die alle 3 online.quote:Op maandag 12 april 2010 22:53 schreef AffenStrudel het volgende:
Eps die nog ToBeAired zijn zoals de season finale kan je natuurlijk niet zomaar kijken.
Hoe dat dan zo?quote:Op maandag 12 april 2010 22:55 schreef HiZ het volgende:
[..]
Vroeger, in de goede oude tijd, kon je Buffy afleveringen krijgen vóór ze werden uitgezonden in de VS.
Misschien bij een season finale, ik herinner me namelijk episode 1, 2, 7, 8 en 9 die voortijdig te vinden waren. Vandaar dat mijn oren gespitst zijn.quote:Op maandag 12 april 2010 22:53 schreef AffenStrudel het volgende:
Met syndication werd een aflevering van de thuisstudio via sateliet naar de andere stations gezonden. Er was toen een release groep die dat signaal wist te onderscheppen.quote:
Briljantquote:Op dinsdag 13 april 2010 00:28 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Met syndication werd een aflevering van de thuisstudio via sateliet naar de andere stations gezonden. Er was toen een release groep die dat signaal wist te onderscheppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |