Truequote:Op maandag 12 april 2010 20:27 schreef Montelly het volgende:
Wie is Myra te zien in aflevering 10 en 11 OMG!....wat een lekker wijf is dat zeg
Ik wil ook op gladiator campquote:Op maandag 12 april 2010 19:55 schreef Dionysiou het volgende:
En dit is de training die ze 2 weken van te voren moesten doormaken ''bootcamp'' :p
Wel geinige footage op YouTube
Mits met medische supervisie, ik ookquote:
Lijkt me dat ze wel langer aan de slag zijn gegaan, in twee weken krijg je het met geen mogelijkheid voor elkaar zo in vorm te raken, ook niet met 4 uur spartanentraining per dagquote:Op maandag 12 april 2010 19:55 schreef Dionysiou het volgende:
En dit is de training die ze 2 weken van te voren moesten doormaken ''bootcamp'' :p
Wel geinige footage op YouTube
Ik neem aan dat die kerels van zichzelf al redelijk fit waren.quote:Op maandag 12 april 2010 20:58 schreef AffenStrudel het volgende:
[..]
Lijkt me dat ze wel langer aan de slag zijn gegaan, in twee weken krijg je het met geen mogelijkheid voor elkaar zo in vorm te raken, ook niet met 4 uur spartanentraining per dag
Dat geloof ik ook, tot nader orde.quote:Op maandag 12 april 2010 21:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die kerels van zichzelf al redelijk fit waren.
quote:Op maandag 12 april 2010 21:08 schreef BasvB het volgende:Doctore is "The Messenger" uit 300 die schreeuwt This is madness! en wordt dan de put in geschopt
13?quote:Op maandag 12 april 2010 21:56 schreef Happel het volgende:
Vanavond de laatste aflevering gezien. Geniale serie.
Hoe krijg je dat voor elkaar ?quote:Op maandag 12 april 2010 21:56 schreef Happel het volgende:
13?quote:Op maandag 12 april 2010 21:56 schreef Happel het volgende:
Vroeger, in de goede oude tijd, kon je Buffy afleveringen krijgen vóór ze werden uitgezonden in de VS.quote:Op maandag 12 april 2010 22:53 schreef AffenStrudel het volgende:
Hij bedoelt de laatste aflevering die uitgezonden is natuurlijk![]()
Eps die nog ToBeAired zijn zoals de season finale kan je natuurlijk niet zomaar kijken.
Eerder was dit met afleveringen 7, 8 en 9 toch echt wel het geval. Kort na episode 6 stonden die alle 3 online.quote:Op maandag 12 april 2010 22:53 schreef AffenStrudel het volgende:
Eps die nog ToBeAired zijn zoals de season finale kan je natuurlijk niet zomaar kijken.
Hoe dat dan zo?quote:Op maandag 12 april 2010 22:55 schreef HiZ het volgende:
[..]
Vroeger, in de goede oude tijd, kon je Buffy afleveringen krijgen vóór ze werden uitgezonden in de VS.
Misschien bij een season finale, ik herinner me namelijk episode 1, 2, 7, 8 en 9 die voortijdig te vinden waren. Vandaar dat mijn oren gespitst zijn.quote:Op maandag 12 april 2010 22:53 schreef AffenStrudel het volgende:
Met syndication werd een aflevering van de thuisstudio via sateliet naar de andere stations gezonden. Er was toen een release groep die dat signaal wist te onderscheppen.quote:
Briljantquote:Op dinsdag 13 april 2010 00:28 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Met syndication werd een aflevering van de thuisstudio via sateliet naar de andere stations gezonden. Er was toen een release groep die dat signaal wist te onderscheppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |