Ff tussen spoiler tags voor de mensen die expres de geschiedenis niet lezenquote:Op zondag 11 april 2010 22:25 schreef mash_ het volgende:
[..]
Je zegt 2? wie is de 2e dan? En Oenomaus zegt me niks, dus geen idee of hij dat isMaar wel grote kans dat Doctore ook mee gaat doen met de opstand, nu hij weet dat Batiatus een "schurk" is. omdat hij barca heeft vermoord. En als de meester gedood word door een slaaf, zullen alle slaven gedood worden. En hij is ook nog steeds een slaaf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 april 2010 23:03 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ff tussen spoiler tags voor de mensen die expres de geschiedenis niet lezen.
Aah okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.over hem heb ik wel gelezen ja
tnxs
Waar dan precies? Naast dat gesprek vlak voor ze met theocoles gaan vechten, zie ik niks anders als een diepe haat van Crixus richting Spartacus. Spartacus was nou ook niet de grootste fan van Crixus, maar die had zich er bij neergelegd dat hij nu Champion of Capua was en probeerde zich zo goed mogelijk te gedragen.quote:Op zondag 11 april 2010 22:09 schreef Marouska het volgende:
[..]
Het is behoorlijk duidelijk: de programmamakers lieten naar mijn idee in de loop van de vorige paar afleveringen al een aantal hints vallen over een potentiële samenwerking/kameraadschap tussen Spartacus en Crixus. Waar denk je anders dat de gehele verhaallijn van Crixus en z'n liefje voor dient dan om Crixus te 'leren' dat er ook iets anders en hogers is (namelijk liefde en vrijheid) dan de eer die in het stadion te behalen valt?
Ik bedoel, de serie zelf heeft hier en daar wel wat verrassingen en uitschieters waarbij je zoiets hebt van 'oooh...!'. Maar qua karakters en karakterontwikkeling vind ik het script nou niet echt ka-wa-boom.
Je vergeet dat Crixus het leven van Spartacus gered heeft.quote:Op zondag 11 april 2010 23:59 schreef schijffie het volgende:
[..]
Waar dan precies? Naast dat gesprek vlak voor ze met theocoles gaan vechten, zie ik niks anders als een diepe haat van Crixus richting Spartacus. Spartacus was nou ook niet de grootste fan van Crixus, maar die had zich er bij neergelegd dat hij nu Champion of Capua was en probeerde zich zo goed mogelijk te gedragen.
Dat met Theocoles? Was op zich meer dat Spartacus Crixus zijn leven redde en dat hij later hielp met het verslaan van hem door hem in zijn ogen te schijnen. Het is niet per ce zo dat Spartacus dood ging zonder zijn hulp. (alhoewel de gehele "Theocoles is niet te verslaan in je eentje" stemming natuurlijk toch anders doet denken.quote:Op maandag 12 april 2010 00:01 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Je vergeet dat Crixus het leven van Spartacus gered heeft.
quote:Op maandag 12 april 2010 00:14 schreef schijffie het volgende:
[..]
Dat met Theocoles? Was op zich meer dat Spartacus Crixus zijn leven redde en dat hij later hielp met het verslaan van hem door hem in zijn ogen te schijnen. Het is niet per ce zo dat Spartacus dood ging zonder zijn hulp. (alhoewel de gehele "Theocoles is niet te verslaan in je eentje" stemming natuurlijk toch anders doet denken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 april 2010 00:14 schreef schijffie het volgende:
[..]
Dat met Theocoles? Was op zich meer dat Spartacus Crixus zijn leven redde en dat hij later hielp met het verslaan van hem door hem in zijn ogen te schijnen. Het is niet per ce zo dat Spartacus dood ging zonder zijn hulp. (alhoewel de gehele "Theocoles is niet te verslaan in je eentje" stemming natuurlijk toch anders doet denken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De user hierboven snapte hem al overigens.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
quote:
Dat dusquote:Op maandag 12 april 2010 00:39 schreef AffenStrudel het volgende:
Dat hele crixus verhaal lijkt me duidelijk. Hij loopt al vanaf episode twee te roepen dat er niks beters is dan winnen in de arena, en dat spartacus zijn leven buiten de ludus uit z'n hoofd moet zetten. Dat redden van iedereen met een B op zn arm doet ie omdat ie gelooft in glorieus sterven
Vervolgens gaat het bergafwaarts en is al z'n voormalige glorie niks meer waard, om even later verliefd te raken op naevia die dan vervolgens weer afgepakt word. Dat crixus zal terugkomen op zijn mening lijkt me onvermijdelijk.
quote:Op maandag 12 april 2010 00:47 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dat dusen er is natuurlijk ook niks leuker om die 2 samen romeinse bewakers te zien afslachten
Het was al geen onaardig voorproefje om Spartacus die soldaten van Glaber te zien verslaan...quote:Op maandag 12 april 2010 00:47 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dat dusen er is natuurlijk ook niks leuker om die 2 samen romeinse bewakers te zien afslachten
Damn heb al zin in zaterdagavond om te gaan downloadenquote:Op maandag 12 april 2010 04:47 schreef Vandaar het volgende:
Wat een BRUUT verslavende serie!!!!!
Hier alvast de preview voor Ep. 13:
quote:Op maandag 12 april 2010 14:53 schreef Scorpie het volgende:
BY JUPITERS COCK, WE SHALL SPLIT OPEN THE SKIES AND LET THE GODS THEMSELF PISS UPON US !
quote:Op maandag 12 april 2010 14:53 schreef Scorpie het volgende:
BY JUPITERS COCK, WE SHALL SPLIT OPEN THE SKIES AND LET THE GODS THEMSELF PISS UPON US !
Truequote:Op maandag 12 april 2010 20:27 schreef Montelly het volgende:
Wie is Myra te zien in aflevering 10 en 11 OMG!....wat een lekker wijf is dat zeg
Ik wil ook op gladiator campquote:Op maandag 12 april 2010 19:55 schreef Dionysiou het volgende:
En dit is de training die ze 2 weken van te voren moesten doormaken ''bootcamp'' :p
Wel geinige footage op YouTube
Mits met medische supervisie, ik ookquote:
Lijkt me dat ze wel langer aan de slag zijn gegaan, in twee weken krijg je het met geen mogelijkheid voor elkaar zo in vorm te raken, ook niet met 4 uur spartanentraining per dagquote:Op maandag 12 april 2010 19:55 schreef Dionysiou het volgende:
En dit is de training die ze 2 weken van te voren moesten doormaken ''bootcamp'' :p
Wel geinige footage op YouTube
Ik neem aan dat die kerels van zichzelf al redelijk fit waren.quote:Op maandag 12 april 2010 20:58 schreef AffenStrudel het volgende:
[..]
Lijkt me dat ze wel langer aan de slag zijn gegaan, in twee weken krijg je het met geen mogelijkheid voor elkaar zo in vorm te raken, ook niet met 4 uur spartanentraining per dag
Dat geloof ik ook, tot nader orde.quote:Op maandag 12 april 2010 21:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die kerels van zichzelf al redelijk fit waren.
quote:Op maandag 12 april 2010 21:08 schreef BasvB het volgende:Doctore is "The Messenger" uit 300 die schreeuwt This is madness! en wordt dan de put in geschopt
13?quote:Op maandag 12 april 2010 21:56 schreef Happel het volgende:
Vanavond de laatste aflevering gezien. Geniale serie.
Hoe krijg je dat voor elkaar ?quote:Op maandag 12 april 2010 21:56 schreef Happel het volgende:
13?quote:Op maandag 12 april 2010 21:56 schreef Happel het volgende:
Vroeger, in de goede oude tijd, kon je Buffy afleveringen krijgen vóór ze werden uitgezonden in de VS.quote:Op maandag 12 april 2010 22:53 schreef AffenStrudel het volgende:
Hij bedoelt de laatste aflevering die uitgezonden is natuurlijk![]()
Eps die nog ToBeAired zijn zoals de season finale kan je natuurlijk niet zomaar kijken.
Eerder was dit met afleveringen 7, 8 en 9 toch echt wel het geval. Kort na episode 6 stonden die alle 3 online.quote:Op maandag 12 april 2010 22:53 schreef AffenStrudel het volgende:
Eps die nog ToBeAired zijn zoals de season finale kan je natuurlijk niet zomaar kijken.
Hoe dat dan zo?quote:Op maandag 12 april 2010 22:55 schreef HiZ het volgende:
[..]
Vroeger, in de goede oude tijd, kon je Buffy afleveringen krijgen vóór ze werden uitgezonden in de VS.
Misschien bij een season finale, ik herinner me namelijk episode 1, 2, 7, 8 en 9 die voortijdig te vinden waren. Vandaar dat mijn oren gespitst zijn.quote:Op maandag 12 april 2010 22:53 schreef AffenStrudel het volgende:
Met syndication werd een aflevering van de thuisstudio via sateliet naar de andere stations gezonden. Er was toen een release groep die dat signaal wist te onderscheppen.quote:
Briljantquote:Op dinsdag 13 april 2010 00:28 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Met syndication werd een aflevering van de thuisstudio via sateliet naar de andere stations gezonden. Er was toen een release groep die dat signaal wist te onderscheppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |