Dan had je even niet in het topic moeten kijkenquote:Op zaterdag 10 april 2010 15:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gekeken (ga ik zo doen), maar ik heb vanaf het begin al gedacht dat Spartacus en Crixus op een gegeven moment "maatjes" zouden worden, hoe dan ook.
Nou, ze ZIJN nog geen maatjes (inmiddels gekeken). Wel weer een goede aflevering!quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:16 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dan had je even niet in het topic moeten kijkenDoe ik ook altijd pas nadat ik hem zelf gezien heb.
Maar ga eerst maar kijken voordat ik er op reageer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat volgende week alweer de laatste is.
Batiatius was zo kwaad, omdat hij zwaar voor lul stond tegenover Gladus (al was het opgelost, je kunt je natuurlijk niet voor joker laten zetten door een slaaf), plus dat Crixus natuurlijk zijn vrouw heeft geneukt. Dat hoofd weet ik even niet meer...quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:11 schreef HiZ het volgende:
Van wie was dat hoofd dat aan het einde naar beneden werd gegooid? En waarom is Batiatus zo kwaad nadat ie per saldo z'n zin heeft gekregen? Natuurlijk moet Crixus gestraft worden, maar dat is meer een formaliteit.
Wat me in de aflevering echt stoorde was Aurelia (grote naam voor de vrouw van Varro, maar goed); dat die nu plotseling als slavin rondhuppelt omdat ze te trots was; dat slaat echt volkomen nergens op. Alsof een vrouw het recht had om dat soort keuzes te maken. En alsof Romeinen vonden dat er enige eer te verdienen was met eerlijk werk. Te gek voor woorden.
Dat hoofd was van de bewaker die zijn sleutel heeft laten afpakkenquote:Op zaterdag 10 april 2010 17:11 schreef HiZ het volgende:
Van wie was dat hoofd dat aan het einde naar beneden werd gegooid? En waarom is Batiatus zo kwaad nadat ie per saldo z'n zin heeft gekregen? Natuurlijk moet Crixus gestraft worden, maar dat is meer een formaliteit.
Wat me in de aflevering echt stoorde was Aurelia (grote naam voor de vrouw van Varro, maar goed); dat die nu plotseling als slavin rondhuppelt omdat ze te trots was; dat slaat echt volkomen nergens op. Alsof een vrouw het recht had om dat soort keuzes te maken. En alsof Romeinen vonden dat er enige eer te verdienen was met eerlijk werk. Te gek voor woorden.
Oh ja, was ik alweer vergetenquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:53 schreef Chuphinh het volgende:
Dat is het hoofd van die bewaker waar die ene slavin de sleutel van had gestolen. De bewaker die zijn hoofd verbrande en zo'n raster op zijn gezicht had gekregen.
Nee, het valt juist op omdat ze voor de rest wel zo heel erg dicht bij de feiten blijven.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Batiatius was zo kwaad, omdat hij zwaar voor lul stond tegenover Gladus (al was het opgelost, je kunt je natuurlijk niet voor joker laten zetten door een slaaf), plus dat Crixus natuurlijk zijn vrouw heeft geneukt. Dat hoofd weet ik even niet meer...
En dat laatste, het is natuurlijk geen documentaire over het Romeinse Rijk, je moet het een beetje met een korreltje zout nemen. Dan moet je I Claudius maar kijken, dat is wel historisch verantwoord.
Feiten?quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:10 schreef HiZ het volgende:
[..]
Nee, het valt juist op omdat ze voor de rest wel zo heel erg dicht bij de feiten blijven.
Hoe kom je daarbij? van de trailer? Zo ja, doe het dan in een spoiler want 9 van de 10 spoilers verneuken het verhaal van een episode/serie/film.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:51 schreef mash_ het volgende:
Nu gaat crixus mee doen met spartacus om vrij te komenwat een aflevering weer
Er staat USA in de TT, dus dan moet je er vanuit gaan dat mensen discussiėren over the latest.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:40 schreef schijffie het volgende:
Die rockmuziek die aan het begin van de episode speelde toen Crixus net klaar met vechten was. Hoe fout :p
[..]
Hoe kom je daarbij? van de trailer? Zo ja, doe het dan in een spoiler want 9 van de 10 spoilers verneuken het verhaal van een episode/serie/film.
Staan je nog een paar leuke dingen tegemoetquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:46 schreef wonderer het volgende:
Mmmm. Ben aan het inhalen. Wow. Steeds als ik denk dat het saai wordt, komt er weer iets voorbij waarbij ik denk "whooo". Arme Varro... Ik had vanaf het begin al het vermoeden dat er iets met hem zou gebeuren, maar dit was echt heftig. Ilithya is echt een fucking psychopaat man
hoe ik daar bij kom?? heb je de aflevering 12 gezien??quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:40 schreef schijffie het volgende:
Die rockmuziek die aan het begin van de episode speelde toen Crixus net klaar met vechten was. Hoe fout :p
[..]
Hoe kom je daarbij? van de trailer? Zo ja, doe het dan in een spoiler want 9 van de 10 spoilers verneuken het verhaal van een episode/serie/film.
Enige wat ik zie in aflevering 12 is Crixus die zijn rug opengemept krijgt. Hij rept met geen woord over samenwerken met Spartacus. Vandaar ook mijn vraag waar je dat vandaan haalt. Als het gewoon een aanname van jou was, had je dat kunnen zeggen i.p.v. me te behandelen als een mongooltje. Crixus is vast zo'n gek die vind dat hij het heeft verdiend.quote:Op zondag 11 april 2010 00:31 schreef mash_ het volgende:
[..]
hoe ik daar bij kom?? heb je de aflevering 12 gezien??zo ja dan weet je waarom. en waarom in spoilers?? Het is toch USA topic. Anders kunnen we heel het topic wel in spoilers gaan zetten.. Als je de nieuwste aflevering niet gezien hebt kun je het beste gewoon even niet in dit topic komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |