abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80160191
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 15:14 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik heb nog niet gekeken (ga ik zo doen), maar ik heb vanaf het begin al gedacht dat Spartacus en Crixus op een gegeven moment "maatjes" zouden worden, hoe dan ook.
Dan had je even niet in het topic moeten kijken Doe ik ook altijd pas nadat ik hem zelf gezien heb.
Maar ga eerst maar kijken voordat ik er op reageer
pi_80160291
Vette aflevering
pi_80162354
Zeker weer een vette episode:D Volgende week season finale
Ze onthoofden wel elke aflevering, gewoon als regel:D
  Moderator zaterdag 10 april 2010 @ 16:43:02 #204
9859 crew  Karina
Woman
pi_80162522
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 15:16 schreef mash_ het volgende:

[..]

Dan had je even niet in het topic moeten kijken Doe ik ook altijd pas nadat ik hem zelf gezien heb.
Maar ga eerst maar kijken voordat ik er op reageer
Nou, ze ZIJN nog geen maatjes (inmiddels gekeken). Wel weer een goede aflevering!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat volgende week alweer de laatste is.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_80163107
Tering, wat een aflevering. Batatius is toch wel een fucking koning
pi_80163138
Van wie was dat hoofd dat aan het einde naar beneden werd gegooid? En waarom is Batiatus zo kwaad nadat ie per saldo z'n zin heeft gekregen? Natuurlijk moet Crixus gestraft worden, maar dat is meer een formaliteit.

Wat me in de aflevering echt stoorde was Aurelia (grote naam voor de vrouw van Varro, maar goed); dat die nu plotseling als slavin rondhuppelt omdat ze te trots was; dat slaat echt volkomen nergens op. Alsof een vrouw het recht had om dat soort keuzes te maken. En alsof Romeinen vonden dat er enige eer te verdienen was met eerlijk werk. Te gek voor woorden.
  zaterdag 10 april 2010 @ 17:33:32 #207
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_80163746
wow, wat een vette aflevering. Gaaf om te zien hoe spartacus die romeinen even laat zien wie de baas is
* I intend to live forever, so far so good! *
  zaterdag 10 april 2010 @ 18:34:24 #208
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_80165241
Hele toffe aflevering
Love will tear us apart (Joy Division)
  zaterdag 10 april 2010 @ 19:23:18 #209
28033 Pek
je moet wat
pi_80166732
Heerlijk over de top weer, kan niet wachten op "kill 'em all"
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  Moderator zaterdag 10 april 2010 @ 19:25:43 #210
9859 crew  Karina
Woman
pi_80166789
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 17:11 schreef HiZ het volgende:
Van wie was dat hoofd dat aan het einde naar beneden werd gegooid? En waarom is Batiatus zo kwaad nadat ie per saldo z'n zin heeft gekregen? Natuurlijk moet Crixus gestraft worden, maar dat is meer een formaliteit.

Wat me in de aflevering echt stoorde was Aurelia (grote naam voor de vrouw van Varro, maar goed); dat die nu plotseling als slavin rondhuppelt omdat ze te trots was; dat slaat echt volkomen nergens op. Alsof een vrouw het recht had om dat soort keuzes te maken. En alsof Romeinen vonden dat er enige eer te verdienen was met eerlijk werk. Te gek voor woorden.
Batiatius was zo kwaad, omdat hij zwaar voor lul stond tegenover Gladus (al was het opgelost, je kunt je natuurlijk niet voor joker laten zetten door een slaaf), plus dat Crixus natuurlijk zijn vrouw heeft geneukt. Dat hoofd weet ik even niet meer...

En dat laatste, het is natuurlijk geen documentaire over het Romeinse Rijk, je moet het een beetje met een korreltje zout nemen. Dan moet je I Claudius maar kijken, dat is wel historisch verantwoord.

[ Bericht 3% gewijzigd door Karina op 10-04-2010 19:34:13 ]
niet zo tof doen
pi_80167530
Dat is het hoofd van die bewaker waar die ene slavin de sleutel van had gestolen. De bewaker die zijn hoofd verbrande en zo'n raster op zijn gezicht had gekregen.
pi_80167726
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 17:11 schreef HiZ het volgende:

Dat hoofd was van de bewaker die zijn sleutel heeft laten afpakken
  Moderator zaterdag 10 april 2010 @ 20:05:18 #213
9859 crew  Karina
Woman
pi_80167837
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 19:53 schreef Chuphinh het volgende:
Dat is het hoofd van die bewaker waar die ene slavin de sleutel van had gestolen. De bewaker die zijn hoofd verbrande en zo'n raster op zijn gezicht had gekregen.
Oh ja, was ik alweer vergeten
niet zo tof doen
pi_80167984
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 19:25 schreef Karina het volgende:

[..]

Batiatius was zo kwaad, omdat hij zwaar voor lul stond tegenover Gladus (al was het opgelost, je kunt je natuurlijk niet voor joker laten zetten door een slaaf), plus dat Crixus natuurlijk zijn vrouw heeft geneukt. Dat hoofd weet ik even niet meer...

En dat laatste, het is natuurlijk geen documentaire over het Romeinse Rijk, je moet het een beetje met een korreltje zout nemen. Dan moet je I Claudius maar kijken, dat is wel historisch verantwoord.
Nee, het valt juist op omdat ze voor de rest wel zo heel erg dicht bij de feiten blijven.
pi_80168601
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 20:10 schreef HiZ het volgende:

[..]

Nee, het valt juist op omdat ze voor de rest wel zo heel erg dicht bij de feiten blijven.
Feiten? Welke feiten?
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_80168646
Dat hoofd was van de soldaat die die sleutel kwijt was.

edit: oeps, ik dacht al dat ik op de laatste pagina was; hebben er al 4 het gezegd
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_80169028
Die rockmuziek die aan het begin van de episode speelde toen Crixus net klaar met vechten was. Hoe fout :p
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 14:51 schreef mash_ het volgende:
Nu gaat crixus mee doen met spartacus om vrij te komen wat een aflevering weer
Hoe kom je daarbij? van de trailer? Zo ja, doe het dan in een spoiler want 9 van de 10 spoilers verneuken het verhaal van een episode/serie/film.
pi_80172550
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 20:40 schreef schijffie het volgende:
Die rockmuziek die aan het begin van de episode speelde toen Crixus net klaar met vechten was. Hoe fout :p
[..]

Hoe kom je daarbij? van de trailer? Zo ja, doe het dan in een spoiler want 9 van de 10 spoilers verneuken het verhaal van een episode/serie/film.
Er staat USA in de TT, dus dan moet je er vanuit gaan dat mensen discussiėren over the latest.
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
  zaterdag 10 april 2010 @ 23:46:02 #219
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_80174239
Mmmm. Ben aan het inhalen. Wow. Steeds als ik denk dat het saai wordt, komt er weer iets voorbij waarbij ik denk "whooo". Arme Varro... Ik had vanaf het begin al het vermoeden dat er iets met hem zou gebeuren, maar dit was echt heftig. Ilithya is echt een fucking psychopaat man
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_80175415
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 23:46 schreef wonderer het volgende:
Mmmm. Ben aan het inhalen. Wow. Steeds als ik denk dat het saai wordt, komt er weer iets voorbij waarbij ik denk "whooo". Arme Varro... Ik had vanaf het begin al het vermoeden dat er iets met hem zou gebeuren, maar dit was echt heftig. Ilithya is echt een fucking psychopaat man
Staan je nog een paar leuke dingen tegemoet

Top-Serie (Y)
pi_80175448
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 20:40 schreef schijffie het volgende:
[..]

hoe ik daar bij kom?? heb je de aflevering 12 gezien?? zo ja dan weet je waarom. en waarom in spoilers?? Het is toch USA topic. Anders kunnen we heel het topic wel in spoilers gaan zetten.. Als je de nieuwste aflevering niet gezien hebt kun je het beste gewoon even niet in dit topic komen

Ben trouwens heel erg benieuwd naar het volgende seizoen, ga er nu even vanuit dat ze ontsnappen en dat ze het verhaal van spartacus vervolgen, als ze dat doen komen er een aantal grote veld slagen aan.

Stukje gs:
"In 73 v.Chr. ontsnapte Spartacus met 70 ą 80 anderen uit een school voor gladiatoren die het eigendom was van Lentulus Batiatus. Hij vluchtte naar de Vesuvius in de buurt van Napels. Daar bouwde hij een leger op van naar schatting 70.000 ontsnapte slaven.

Het leger versloeg twee Romeinse legioenen die waren gestuurd om de opstand te onderdrukken. Tijdens de winter die volgde werden vooral wapens gemaakt. Het leger was inmiddels gegroeid tot een bonte groep volgelingen, waaronder ook vrouwen, kinderen en bejaarden. In de lente marcheerde het leger in de richting van Galliė. Onderweg werden nog drie Romeinse legioenen verslagen."

Maar ben dus heel benieuwd hoe ze dit gaan filmen. Er is geen groot budget. Maar komt vast goed . Vind dat ze het slim doen klein budget maar echt hele goede serie
pi_80175549
There's but one path, we kill them all.

Kan niet wachten op volgende week.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  zondag 11 april 2010 @ 02:07:44 #223
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_80177082
En weer bij. Whooo... Ashur... Ik weet nog steeds niet of die kerel te vertrouwen is Wat een slang zeg.

Ja, echt gaaf! TOtaal niet verwacht na de eerste twee afleveringen Blij dat ik doorgezet heb.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_80177286
quote:
Op zondag 11 april 2010 00:31 schreef mash_ het volgende:

[..]

hoe ik daar bij kom?? heb je de aflevering 12 gezien?? zo ja dan weet je waarom. en waarom in spoilers?? Het is toch USA topic. Anders kunnen we heel het topic wel in spoilers gaan zetten.. Als je de nieuwste aflevering niet gezien hebt kun je het beste gewoon even niet in dit topic komen

Enige wat ik zie in aflevering 12 is Crixus die zijn rug opengemept krijgt. Hij rept met geen woord over samenwerken met Spartacus. Vandaar ook mijn vraag waar je dat vandaan haalt. Als het gewoon een aanname van jou was, had je dat kunnen zeggen i.p.v. me te behandelen als een mongooltje. Crixus is vast zo'n gek die vind dat hij het heeft verdiend.

Mijn vraag om in spoilers te zetten was, als je het goed gelezen had, gericht op of je dat in een trailer voor volgende aflevering gezien had.
pi_80177351
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 20:27 schreef Neuroscience het volgende:

[..]

Feiten? Welke feiten?
De historie van Spartacus en de manier waarop dingen globaal werkten in de Romeinse samenleving. Wat ze met deze serie doen is de onbekende stukjes inkleuren, maar ze hebben niks veranderd aan de dingen die we weten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')