quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Linkje naar de webshop van prijzencircus oid. Kan het nergens vinden en het is volgens mij begonnen, had net nl. al een melding dat de site ff niet bereikbaar was vanwege drukte om prijzencircus... En er is heel veel ook online te bestellen dit jaar. Stond er in de folder bij
Nou ja, ik moest eigenlijk al donkerblauwe pumps voor bij iets dat ik al een tijdje heb, maar nu heb ik NOG iets met donkerblauw en dat wil ik zondag aan dus nu moet het echtquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mogge Greys!
[..]
Hihihi ik hoor het al
Ja en nee, ik bedoel wel de webshop, maar volgens mij hebben ze een aparte voor Prijzencircus oid, kan iig in die webshop normaal niks vinden. En die items die gewoon daar staan zijn ook volgens mij niet van t prijzencircusquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:39 schreef Greys het volgende:
http://www.vd.nl/vendWebShop/index.jsf
Hier staan bij mij allemaal dingen die je kunt shoppen in de webshop, bedoel je dat?
Ah:quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja en nee, ik bedoel wel de webshop, maar volgens mij hebben ze een aparte voor Prijzencircus oid, kan iig in die webshop normaal niks vinden. En die items die gewoon daar staan zijn ook volgens mij niet van t prijzencircus
http://www.vd.nl/vendWebS(...)tijden_prijzencircusquote:Vanwege de grote belangstelling voor het Prijzencircus is vd.nl op dit moment minder goed bereikbaar.
Onze Excuses hiervoor. Wij adviseren om het over 10 minuten nogmaals te proberen.
en als je de folders van het prijzencircus bekijkt?quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja en nee, ik bedoel wel de webshop, maar volgens mij hebben ze een aparte voor Prijzencircus oid, kan iig in die webshop normaal niks vinden. En die items die gewoon daar staan zijn ook volgens mij niet van t prijzencircus
als je daarin met je muis over het product gaat en er komt een winkelwagentje in beeld dan kun je bestellenquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en als je de folders van het prijzencircus bekijkt?
* mompelt iets over mannen en internet...quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
als je daarin met je muis over het product gaat en er komt een winkelwagentje in beeld dan kun je bestellen
quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:45 schreef Loveless85 het volgende:
Ohja nu heb ik magisch ineens op die lege plek een 'folder van het prijzencircus'
quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
* mompelt iets over mannen en internet...*
het is ECHT rustig op je werk he...quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:45 schreef Loveless85 het volgende:
Ohja nu heb ik magisch ineens op die lege plek een 'folder van het prijzencircus'
die van 39 euro? Ik kan ze wel bestellenquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:46 schreef Loveless85 het volgende:
Echt WTF, staan er 2x All stars in, er staat bij 'Ook online verkrijgbaar', maar als ik er over heen ga met mn muis; niks hoor![]()
Bij andere artikelen wel soms
dat ligt dan echt aan jou vrees ik...quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:47 schreef Loveless85 het volgende:
Ik kan dan overigens alleen zoomen als iets klikbaar is, niet bestellen ofzo.
Echt wat een paupersite, als mn Flash overal werkt maar bij alleen hun in 2 browser niet
Neuh hoeft niet want ik wil verder ook nog ff kijken wat er is.quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat ligt dan echt aan jou vrees ik...
moet ik uit jouw naam bestellen?
Prima hoor. Roep maar als het toch wel moetquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh hoeft niet want ik wil verder ook nog ff kijken wat er is.
Hier ook ik ben notabene Carglass aan het bellenquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
het is ECHT rustig op je werk he...
Nou ja, ik ben ook niks aan het doen, maar bij mij slapen ze nu gewoonquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hier ook ik ben notabene Carglass aan het bellen
Haastige spoed is goed dus in dit gevalquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:54 schreef Loveless85 het volgende:
Het lompe is dat het soms gewoon heel even werkt. Als ik snel met mn muis over die pagina ga komt er wel een kadertje om te staan en het icoontje van dat winkelwagentje, maar als ik er echt langzaam overheen ga niet
Maar als je er op klikt dan? Bij mij staat er dan een groter plaatje met daar onder in het rood "bestel online"quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:54 schreef Loveless85 het volgende:
Het lompe is dat het soms gewoon heel even werkt. Als ik snel met mn muis over die pagina ga komt er wel een kadertje om te staan en het icoontje van dat winkelwagentje, maar als ik er echt langzaam overheen ga niet
Ja die krijg ik, en als ik dan op 'Bestel online' klik dan krijg ik page not foundquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar als je er op klikt dan? Bij mij staat er dan een groter plaatje met daar onder in het rood "bestel online"
oh dat krijg ik ook jaquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:56 schreef Loveless85 het volgende:
Oh in IE werkt het beter, maar als je dan op het winkelwagentje en 'bestel online' klikt krijg je een 'Page not found' error
Mwah, vrijwel alles wat dit jaar ook online te verkrijgen, doen ze niet voor niks natuurlijkquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh dat krijg ik ook ja
gevalletje van klanten naar de winkels lokken denk ik
JA HALLO, IK WERK DAAR NIETquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah, vrijwel alles wat dit jaar ook online te verkrijgen, doen ze niet voor niks natuurlijk
MAAR ZORG DAN DAT HET WERKT
Natuurlijk, als het te heet onder de voeten wordt, dan trekken die vrouwen zich in eens terug en vinden ze zich in eens niet verantwoordelijk. Typisch.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JA HALLO, IK WERK DAAR NIET
stuur een boze mail ofzo
dat is dan ook wel weer waar jaquote:
Of je abboneren op de HM nieuwsbriefquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:55 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en bij hunkemoller 3e bh gratis(staat in de vd folder, ook apart
)
misschien toch maar even langer winkelen
Oh, als ik er gewerkt had, had je me mogen uitschelden hoorquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Natuurlijk, als het te heet onder de voeten wordt, dan trekken die vrouwen zich in eens terug en vinden ze zich in eens niet verantwoordelijk. Typisch.
NEE! Ik krijg de folder al en daar wil ik ook al alles van hebbenquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Of je abboneren op de HM nieuwsbrief
Hihi ik ben blij dat in zo'n gat woonquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
NEE! Ik krijg de folder al en daar wil ik ook al alles van hebben
Komt goedquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:11 schreef Loveless85 het volgende:
Hmm bij andere producten werkt het wel, Tis alleen bij die All-Stars. En die wilde ik
Hij laadde bij mij net wel die allstars, maar onder het kopje "dames"quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:13 schreef Loveless85 het volgende:
Ah er laad hier nu ook iets. Duurt wel lang, maar er komt volgens mij wat
Ja bij mij dus ookquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij laadde bij mij net wel die allstars, maar onder het kopje "dames"
bij mij zelfs maat 27 t/m 35...quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja bij mij dus ook![]()
Maar tot maat 38 ofzo en gare kleuren. Terwijl er duidelijk staat 'Heren, dames, en kinderen'
quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:17 schreef Greys het volgende:
Pagina 6 van die folder, midden boven, gestreept jurkje.
Must.
Have.
Ll, zie nou wat je doet
Dat was zeker kinderen zelfs dan?quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
bij mij zelfs maat 27 t/m 35...
Hm, in de ingezoomde versie valt ie toch een beetje tegen.quote:
Zonder te kijken gok ik dat dat de pagina met lingerie is?quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:20 schreef Dirkh het volgende:
Ik hoef natuurlijk niet te melden dat ik zojuist pagina 42 en 43 op heb gekocht, toch? Alleen die vierde boven gooi ik dan wel weg. Zou de rest me een beetje staan?
dat zal wel ja... misschien doet ie at random een soort...quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat was zeker kinderen zelfs dan?
Najah ik ben nooit zo koopjesjagerig. Maar All Stars voor 4 tientjes met de zomer op komst is wel lekker
Ja, begin daar zelf nu ook wel zat van te worden eigenlijk.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zonder te kijken gok ik dat dat de pagina met lingerie is?![]()
Voorspelbaar Dirkh... voorspelbaar
en ja hoor...quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zonder te kijken gok ik dat dat de pagina met lingerie is?![]()
Voorspelbaar Dirkh... voorspelbaar
het is gewoon oplichterij... hoe je ook op die allstars komt (zoekterm "gymp" bijvoorbeeld), je krijgt altijd dames, en dan dus tot maat 35...quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:25 schreef Loveless85 het volgende:
Nu is het hier weer page cannot be found
De stad in gaan is geen optie?quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:25 schreef Loveless85 het volgende:
dat wordt toch in je pauze naar de v&dquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:25 schreef Loveless85 het volgende:
vertel!quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:27 schreef Ml-etje het volgende:
het is bek vol tanden dag
(beetje jammer dat ik degene ben die zoiets heeft van eeeuuhhhh jaaaa).
What happened?quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:27 schreef Ml-etje het volgende:het is bek vol tanden dag
(beetje jammer dat ik degene ben die zoiets heeft van eeeuuhhhh jaaaa).
OMG...quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er zit er hier natuurlijk ook gewoon eentje in Alexandrium of niet?
www.telefoongids.nlquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OMG...![]()
ga dat even zelf uitzoeken anders?
op de site van v&d staan ook de adressen schatquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
www.telefoongids.nl
JIJ BENT HIER DE WIKI
quote:
Hmm misschien na werk even langs Zuidplein danquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maar ik kan het niet laten natuurlijk
V&D Rotterdam Centrum
Hoogstraat 185
3011 PM Rotterdam
V&D Rotterdam Zuidplein
Zuidplein Hoog 950
3083 BS Rotterdam
quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:34 schreef Loveless85 het volgende:
Nee, je was al de SCslet, dus gedraag je ernaar
"Goh, bedankt Tombolafan"quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm misschien na werk even langs Zuidplein dan
Roep nu óók eens iets over riddles?quote:
Ja daar zit Primark nu toch?quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:37 schreef Greys het volgende:
Er zát wel altijd een V&D in Alexandrium.
Maar ja, daar heb je weinig aan.
[..]
Roep nu óók eens iets over riddles?
Sig gewijzigdquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maar ik kan het niet laten natuurlijk
V&D Rotterdam Centrum
Hoogstraat 185
3011 PM Rotterdam
V&D Rotterdam Zuidplein
Zuidplein Hoog 950
3083 BS Rotterdam
Ja idd. Maar ben daar al een tijdje niet geweest, paar maanden, dus wist niet of de V&D was verhuisd naar een andere locatie daar ergens. Maar niet dus? Stom, dan zit er dus wel een La Place maar geen V&Dquote:
Ja daarom twijfelde ik dus ook. La Place zit daar natuurlijk wel erg goed, vandaar dat die niet mee vertrokken zijn denk ikquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja idd. Maar ben daar al een tijdje niet geweest, paar maanden, dus wist niet of de V&D was verhuisd naar een andere locatie daar ergens. Maar niet dus? Stom, dan zit er dus wel een La Place maar geen V&D
A16 idd en bij Sfr eraf en dan binnendoor.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:41 schreef Greys het volgende:
Oh trouwens, Ll, als jij naar mij toe rijdt doe je dat dan normaal via het Franciscus Z'huis en dan via de N209?
Want die N209 (die laatste weg dus naar Bleiswijk) die gaat er uit tussen Bergschenhoek en Bleiswijk vanaf morgen. Dus dan kan je beter ff na de Brienenoord richting Utrecht, dan via Zevenhuizen doorsteken naar de A12 en dan naar Bleiswijk. Is zo ongeveer even snel
quote:
- Ik ga verhuizenquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OMG...![]()
ga dat even zelf uitzoeken anders?
Nee niet helemaal door tot Gouda! Gewoon bij Nieuwerkerk er af, via Zevenhuizen is 1 doorsteekwegje en dan kom je haast weer naast Bleiswijk op de A12quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
A16 idd en bij Sfr eraf en dan binnendoor.
Maar dat gaat 'm niet worden dus?
Gewoon A20 richting Gouda/Utrecht en dan terug over A12?
quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
- Ik ga verhuizen
- Oh leuk!
- Euh ja nou ja
-Niet?
- Nee ga scheiden
Uhuh
Hihi nou succes Llquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee niet helemaal door tot Gouda! Gewoon bij Nieuwerkerk er af, via Zevenhuizen is 1 doorsteekwegje en dan kom je haast weer naast Bleiswijk op de A12
Gesprek met mrM?quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
- Ik ga verhuizen
- Oh leuk!
- Euh ja nou ja
-Niet?
- Nee ga scheiden
Uhuh
Ik moet er ook wel om lachen, iets teveel met verhuizen=leuk bezigquote:
Hmm okay, komt vast goed... Zal wel lekker druk zijn dan als die N209 dicht isquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee niet helemaal door tot Gouda! Gewoon bij Nieuwerkerk er af, via Zevenhuizen is 1 doorsteekwegje en dan kom je haast weer naast Bleiswijk op de A12
Ja, nou ja, kan gebeuren toch? Toen mijn moeder met ons ging verhuizen had ook iemand een verhuiskaartje gekregen en die zei tegen mn vader: oh, leuk kaartje, hoe bevalt het huis? Dus mijn vader:quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik moet er ook wel om lachen, iets teveel met verhuizen=leuk bezig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Das Mr Lquote:
Oh ja, dat gebeurt nou eenmaal wel eens, dat soort dingenquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
- Ik ga verhuizen
- Oh leuk!
- Euh ja nou ja
-Niet?
- Nee ga scheiden
Uhuh
hahahahahaha, ik dacht dat het ergens anders vandaan kwam!quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Das Mr Lvandaar;
M= 1e letter mijn naam
l = 1e letter Mr's naam die niet post hier vandaar de kleine letter en vond ML te massief.
Neehoor iemand die mijn kantoortje binnenliep om dat door te geven.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, nou ja, kan gebeuren toch? Toen mijn moeder met ons ging verhuizen had ook iemand een verhuiskaartje gekregen en die zei tegen mn vader: oh, leuk kaartje, hoe bevalt het huis? Dus mijn vader:
ik ben niet mee verhuisd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Van wat dan?quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahahahaha, ik dacht dat het ergens anders vandaan kwam!
quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja, dat gebeurt nou eenmaal wel eens, dat soort dingen
Ik moet er zelf ook om lachen hoorquote:
iets met namen en lettergrepen enzoquote:
Ja dat wel. Anders spreken we wel ergens bij Gouda ofzo af, is daar niet een carpool-iets?quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm okay, komt vast goed... Zal wel lekker druk zijn dan als die N209 dicht is
Wat waar hoe en hoe laat?quote:
http://www.eurovisioninconcert.web-log.nl/quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat waar hoe en hoe laat?
Ik durf ff niet te klikken op Youtubes, zit op het werk
24 april, eurovision in concert, westzaanquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat waar hoe en hoe laat?
Ik durf ff niet te klikken op Youtubes, zit op het werk
Die had ik nét gevonden!quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:50 schreef creno het volgende:
[..]
http://www.eurovisioninconcert.web-log.nl/
deze kun je wel klikken hoor !
Ajaquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:48 schreef tombolafan het volgende:
iets met namen en lettergrepen enzo
quote:Zaterdagmiddag 24 april zullen de artiesten de Zaanse Schans bezoeken. Tijdens dit bezoek is het voor de pers mogelijk om beelden te maken en interviews af te nemen. Deze mogelijkheid is er ook tijdens het concert in de Lexion Venue.
Kom je 's middags bij mij op de koffiequote:
Neuh ik pik je wel gewoon thuis op joh, geen probleem. Ik ben sowieso natuurlijk 16u al klaar, haal ik gewoon vanavond al wat in huis om morgen ff snel te etenquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat wel. Anders spreken we wel ergens bij Gouda ofzo af, is daar niet een carpool-iets?
Ik hoef niet zonodig te drinken dan hoor.
Ik zal nog ff goed checken vanaf hoe laat de 209 dicht gaat. Misschien pas morgenavond laterquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh ik pik je wel gewoon thuis op joh, geen probleem. Ik ben sowieso natuurlijk 16u al klaar, haal ik gewoon vanavond al wat in huis om morgen ff snel te eten
Mogguh!quote:
Meestal gooien ze dat inderdaad pas 's nachts dicht. En dan zondagnacht weer open ofzoquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zal nog ff goed checken vanaf hoe laat de 209 dicht gaat. Misschien pas morgenavond later
[..]
Mogguh!
www.last.fmquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:07 schreef Ml-etje het volgende:
Ga maar eens muziekjes zoekenalleen is eigen muziek
Das wel leuk jaquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
www.last.fm
![]()
een keer thuis installeren, houdt dan bij wat je allemaal luistert en dan kan je voor 3,- per maand online op last.fm naar je 'eigen' muziek luisteren.
Doet ook suggesties aan de hand van wat je luistert (vergelijkbare dingen die je dus ook leuk zou kunnen vinden)
quote:Deze website is laatst bijgewerkt op 24 maart 2010.
--------------------------------------------------------------------------------
Werkzaamheden N 209 in Lansingerland uitgesteld
De provincie Zuid Holland heeft in overleg met de gemeente Lansingerland besloten om de werkzaamheden aan de twee kruispunten op de N 209 uit te stellen. Het gaat om werkzaamheden aan de kruising van de N 209 met De Kulck in Bergschenhoek en de kruising met de Hoekeindseweg/Overbuurtseweg in Bleiswijk. De weekendafsluiting van de N 209, tussen de Boterdorpseweg en de Hoekeindseweg vanaf vrijdag 26 maart komt hiermee te vervallen. De afsluiting van de kruising N 209/ De Kulck van vrijdag 26 maart tot en met maandag 14 juni komt ook te vervallen.
Een nieuwe startdatum van de werkzaamheden is nog niet bekend.
Was je aan je 'Waar hou ik van' lijst begonnen omdat Tombola niet zo vlot is deze keer?quote:
Ik mis een enorm bedrag en ik zou dus even de gegevens ergens ophalen en nu heb ik mijn eigen excel sheet naar de kloten geholpen...quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Was je aan je 'Waar hou ik van' lijst begonnen omdat Tombola niet zo vlot is deze keer?
Oeiquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik mis een enorm bedrag en ik zou dus even de gegevens ergens ophalen en nu heb ik mijn eigen excel sheet naar de kloten geholpen...Weet je wat voor er gevoel er dan door je heen schiet op het moment dat je beseft dat je niet op ctrl S had moeten klikken
quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Was je aan je 'Waar hou ik van' lijst begonnen omdat Tombola niet zo vlot is deze keer?
Dat gooit het laatste wat je gedaan hebt weer terug he?quote:
Ja, want dat werkt niet na een ctrl s.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat gooit het laatste wat je gedaan hebt weer terug he?
Maar dat zal ie al echt wel geprobeerd hebben
Trots naar mezelf kijkt.quote:
Ik zal jou eens even openen on Photoshopquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:42 schreef Greys het volgende:
Dirk, misschien kan je het in Photoshop openen en dan opslaan...
Greys heeft helemaal geen Photoshop nodig!quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Trots naar mezelf kijkt.
[..]
Ik zal jou eens even openen on Photoshop
quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Greys heeft helemaal geen Photoshop nodig!
gezien het feit dat je niet zo goed bent in excel...quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
hmmm, dus daar ben ik wel goed in. Nieuwe loopbaanmogelijkheid.
OMGquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nog een keer naar foto's gaat kijken
En ik meende er geen hol vanquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:03 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG
Nou vooruit, die had ik verdiend!
Heerlijk idd! Ik kan niet wachten tot de kinderen wakker zijn, dan gaan we buiten lunchenquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:19 schreef Dirkh het volgende:
Het is echt lekker weer. Beter nog dan gister
Ff schudden, helpt dat niet?quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heerlijk idd! Ik kan niet wachten tot de kinderen wakker zijn, dan gaan we buiten lunchen
Mwah, dan zit ik straks met chagrijnige kinderen, das ook niet allesquote:
Nou, ik denk dat ze dan vrij rustig zijn.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mwah, dan zit ik straks met chagrijnige kinderen, das ook niet alles
Gewoon ff een blik ofzo op de grond laten vallen vlak naast hun bed?quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mwah, dan zit ik straks met chagrijnige kinderen, das ook niet alles
Neuh, das pas na flink schuddenquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat ze dan vrij rustig zijn.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon ff een blik ofzo op de grond laten vallen vlak naast hun bed?
Da's misschien iets minder bruut.
*behulpzame bui heeft*
[..]
*behulpzame bui heeft*
[..]
*behulpzame bui heeft*
quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
jou huur ik in als de kids niet luisteren
Het is vandaag behalve bek vol tanden ook shocking day.
Na 10 jr huwelijk kun je ook besluiten je man met kinderen de straat op te pletteren en het huis for sale te zetten
quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het is vandaag behalve bek vol tanden ook shocking day.
Na 10 jr huwelijk kun je ook besluiten je man met kinderen de straat op te pletteren en het huis for sale te zetten
Maar je kan intussen niet ff in de tuin/balkon etc. ?quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
meestal zijn ze wel rond 12 uur wakker, dus nog eventjes
quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]Dus het kan nog wel (ook tien jaar getrouwd is dit jaar)
nee, zit midden in amsterdam, ingebouwd tussen gebouwen... er is wel een tuin, maar daar is (nog) geen zon (weet van vorig jaar wel dat er in de zomer wel zon isquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Maar je kan intussen niet ff in de tuin/balkon etc. ?
Ik zou daar nog eens over nadenken als ik jou wasquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Da's zeker de kant van ZIJN verhaal?quote:Het is vandaag behalve bek vol tanden ook shocking day.
Nee ze distansiërde (euhh schrijf ik dat goed) zich al langer van man en kinderen maar dat is al 5 jr aan de gang.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En zomaar? of met een goede andere man reden ?
Ah, dat is dan wel jammer voor nu dan.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
[..]
nee, zit midden in amsterdam, ingebouwd tussen gebouwen... er is wel een tuin, maar daar is (nog) geen zon (weet van vorig jaar wel dat er in de zomer wel zon is)
Srsly, wat een prive toestanden vliegen er bij jullie allemaal over de werkvloerquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee ze distansiërde (euhh schrijf ik dat goed) zich al langer van man en kinderen maar dat is al 5 jr aan de gang.
Vind het voor hem heel erg want hij heeft alles toegelaten onder het mom van dat is goed voor d'r.
Maar straks!quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ah, dat is dan wel jammer voor nu dan.
Mannen zijn ook zulke lieve wezens.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee ze distansiërde (euhh schrijf ik dat goed) zich al langer van man en kinderen maar dat is al 5 jr aan de gang.
Vind het voor hem heel erg want hij heeft alles toegelaten onder het mom van dat is goed voor d'r.
Neequote:Op donderdag 25 maart 2010 11:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou daar nog eens over nadenken als ik jou was![]()
[..]
Da's zeker de kant van ZIJN verhaal?
Want plettert die moeder haar kinderen op straat? Ik geloof er niets van
Maar goed, relaties kunnen ook na 10, 20 of zelfs 30 jaar nog stranden hoor. Gebeurt vaker dan je denkt.
Hihi dit is geen werkvloer hoorquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Srsly, wat een prive toestanden vliegen er bij jullie allemaal over de werkvloer
En blijf je wel realiseren dat je nu maar één kant van het verhaal hoort he
Over vijf minuten is het al twaalf uur, dat redt ze vast nog wel evenquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ah, dat is dan wel jammer voor nu dan.
Dantoch maar de tip van Greys gebruiken?quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar straks!
(zul je zien dat ze vandaag tot 13.00 slapen)
Ja mamsquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Srsly, wat een prive toestanden vliegen er bij jullie allemaal over de werkvloer
En blijf je wel realiseren dat je nu maar één kant van het verhaal hoort he
quote:
Ll... die we sinds vanmorgen ook niet meer gezien hebbenquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:05 schreef Ml-etje het volgende:
Wie zei dat ook weer over rustig s'morgens is druk de rest vd dag..??
Die heeft voorspellende gaves
quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ll... die we sinds vanmorgen ook niet meer gezien hebben
op zn 22, op zn 32... en eh...quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar jij bent dus al twee keer getrouwd joh?
Iets over drie keer is scheepsrecht roepen is flauw nu zeker?
Ja, ik ben nu voor de tweede keer getrouwd. Na de eerste keer zou ik nooit meer trouwen, de bekende houding.quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:05 schreef Greys het volgende:
[..]
whehe, lekker he?quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:05 schreef Ml-etje het volgende:
Wie zei dat ook weer over rustig s'morgens is druk de rest vd dag..??
Die heeft voorspellende gaves
quote:
quote:
quote:
of Naamah, of mijn stiefzusje neemt ze tot aprilquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:21 schreef Greys het volgende:
Tombola, gaat het al echt door dan?
En wie neemt ze tot eind april dan? Want dat zie ik zo snel niet in dat topic.
Je moet ff wat soepblikken door het huis gooienquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]* door het huis heen stampt *
Hoe denk jij over trouwen dan eigenlijk?quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, daar worden ze vast wakker van?quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:23 schreef Loveless85 het volgende:
Of de Nutella in de vensterbank zetten
Dat is raar, vind je zelf ook niet een beetje? Wie doet dat nou?quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:23 schreef Loveless85 het volgende:
Of de Nutella in de vensterbank zetten
Ik heb geen idee waar het over gaat, ik roep gewoon wat randomsquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, daar worden ze vast wakker van?
Haar oppas kindertjes slapen door, en die moesten om 12 uur wakker worden zodat ze in de zon kan gaan lunchen. Mama Greys had de tip gegeven om de kinderen flink te schudden, of een blik naast hun bedje te laten vallen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar het over gaat, ik roep gewoon wat randoms
Je kan ze toch gewoon een plens water in hun gezicht mikken? Of keiharde metal draaienquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Haar oppas kindertjes slapen door, en die moesten om 12 uur wakker worden zodat ze in de zon kan gaan lunchen. Mama Greys had de tip gegeven om de kinderen flink te schudden, of een blik naast hun bedje te laten vallen.
En dan durf jij aan te komen met een pot smeersel in de vensterbank? Engerd.
Ja ik zit ff vier dingen tegelijk te doenquote:
Hoe vaak had jij nou ookalweer samengewoond?quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ging over samenwonen binnen een paar dagen cq wekenquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe vaak had jij nou ookalweer samengewoond?
Of herinner ik me nu iets wat nooit gezegd is
Nou, ik heb ze toch liever gewoon slapend.quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je kan ze toch gewoon een plens water in hun gezicht mikken? Of keiharde metal draaien
2e Mlquote:De K&W klus van het jaar 2009 verkiezing heeft de volgende winnaars:
1. Oblivion
2. Ml-etje
3. Twentemeisje
Que?quote:
Ik ben aan mijn 3e keer samenwonen bezig.quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe vaak had jij nou ookalweer samengewoond?
Of herinner ik me nu iets wat nooit gezegd is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Dan stribbelen ze minder tegen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, ik heb ze toch liever gewoon slapend.
zo, maar dat is oud nieuws!quote:
Zou wel een lekker stel zijn he, Dirk en Greysquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat ging over samenwonen binnen een paar dagen cq weken
quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was al een poosje bekend hoor mop
Oh, ik denk ik kom ff met een scoopquote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
Oh, ik denk ik kom ff met een scoop
Ik las vanmorgen dat iemand in een midlifecrisis een veel jongere partner kiest. Greys is ouder dan Paddo.quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zou wel een lekker stel zijn he, Dirk en Greys
Binnen 2 weken getrouwd, gok ik
Dus Paddo owned Greysquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik las vanmorgen dat iemand in een midlifecrisis een veel jongere partner kiest. Greys is ouder dan Paddo.
maar wie ziet er ouder uit?quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik las vanmorgen dat iemand in een midlifecrisis een veel jongere partner kiest. Greys is ouder dan Paddo.
Tjiiing!quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:41 schreef tombolafan het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Ik hoor (ongeveer) mijn naam!!!!!
quote:
* F5-t *quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Whehehe, dat is een gevaarlijke vraag.
Ik plaats zo een foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AUB niet met foto quoten, ik gooi de foto er zo af. Zij zit er niet op te wachten over i-net te gaan
quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:47 schreef Dirkh het volgende:
sis is us.
Oh, die linkse... dat ben ik.ze lijkt totaal niet op Greys...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AUB niet met foto quoten, ik gooi de foto er zo af. Zij zit er niet op te wachten over i-net te gaan
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Niet erg johquote:
Nee inderdaad, echt heel ander typje.quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ze lijkt totaal niet op Greys...
Niet?quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ze lijkt totaal niet op Greys...
34quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee inderdaad, echt heel ander typje.
Hoe oud is ze dan Dirkhie
quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:47 schreef Dirkh het volgende:
sis is us.
Oh, die linkse... dat ben ik.Leuke ventSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AUB niet met foto quoten, ik gooi de foto er zo af. Zij zit er niet op te wachten over i-net te gaan. Maar ik zie haar niet
.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:49 schreef Greys het volgende:
Hoe recent is die foto?
Niet al te, volgens mij? Maar wel leuk
Oh en toe, zullen we niet gaan vergelijken?
Daar hou ik niet zo van
Greys heeft langer haar, en is langer denk ikquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:49 schreef Greys het volgende:
Hoe recent is die foto?
Niet al te, volgens mij? Maar wel leuk
Oh en toe, zullen we niet gaan vergelijken?
Daar hou ik niet zo van
andere kleur haar ookquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Greys heeft langer haar, en is langer denk ik
Wat valt er verder te vergelijken
Zou ze roken? En houdt ze van dieren? En is ze ook zo begaan met een mossel?quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
andere kleur haar ook
Kleur ogen?
quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]Wat bedoel je daar mee? Die foto is in het najaar vorig jaar genomen.
Ben ik zoveel ouder geworden?
quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:50 schreef Greys het volgende:
Op die foto lijkt Paddo op Nicole van Ein Bischen Frieden
Ja Dirk, dat zijn de dingen die we willen weten!quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zou ze roken? En houdt ze van dieren? En is ze ook zo begaan met een mossel?
Euh wat is hier niet duidelijk aan?quote:
Ik vond dr lijken op:quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:50 schreef Greys het volgende:
Op die foto lijkt Paddo op Nicole van Ein Bischen Frieden
Ingeping! Hoe ist??quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Zo, ik kom ook weer ff op het juiste moment binnen
Goed! Druk! Zo druk dat ik nu maar weer aan het werk gaquote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:04 schreef Tha_Erik het volgende:
*nieuw leven inblaast*
(No worries, ik heb een pepermuntje gesnoept!)
quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Goed! Druk! Zo druk dat ik nu maar weer aan het werk ga![]()
Tot laterrr
quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:06 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb nog steeds niks bij de V&D kunnen bestellen![]()
Tis nu lunchtijd, dus nu helemaal iedere keer die pagina dat het te druk isquote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tis nu lunchtijd, dus nu helemaal iedere keer die pagina dat het te druk is![]()
En ik had eea in winkelmandje gedaan maar dat was nu ook weer pleite geloof ik
quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tis nu lunchtijd, dus nu helemaal iedere keer die pagina dat het te druk is![]()
En ik had eea in winkelmandje gedaan maar dat was nu ook weer pleite geloof ik
quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heb je wel een extraspeesjieaale klantenkaart?![]()
Ik wel, maar geen idee wat je er mee kan
Ik ga wandelen! Kinders zitten in de wagen met een ontbijtkoekje, onderweg eten we wel ergens een broodje
Zon, here i come!
Nee wel nog een of andere code voor 10euri extra korting omdat ik me aan had gemeld voor de nieuwsbrief. Maar zal vast wel weer niet geldig zijn icm prijzencircus crap ofzoquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heb je wel een extraspeesjieaale klantenkaart?![]()
Ik wel, maar geen idee wat je er mee kan
Ik ga wandelen! Kinders zitten in de wagen met een ontbijtkoekje, onderweg eten we wel ergens een broodje
Zon, here i come!
quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee wel nog een of andere code voor 10euri extra korting omdat ik me aan had gemeld voor de nieuwsbrief. Maar zal vast wel weer niet geldig zijn icm prijzencircus crap ofzo
Whut nog langer wachtenquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mocht je daar nou de code van een vip-card voor nodig hebben, pm dan even, dan kan je mijne wel gebruiken
(als ik terug ben van wandelen dan he, ga nu echt weg)
quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Whut nog langer wachten
PM me je telnr maar, dan sms ik wel mocht het nodig zijn
Die boze PI doet me vermoeden dat dat een verstandig besluit wasquote:
<-quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die boze PI doet me vermoeden dat dat een verstandig besluit was
quote:
oh, dat was een poging mijn nummer te krijgen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ga mijn nummer niet naar jou PM-en
Wandelse en eetse.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
oh, dat was een poging mijn nummer te krijgen?
sorry, ik had m niet door
Ik ga wandelen
En wat als de wolken me volgen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hier schijnt ie nog volop, kom maar langs
quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:47 schreef Pisces29 het volgende:
Heullo![]()
Wat een weertje [ afbeelding ]
Ga eens een paar meter verderop staan? Hier schijnt de zon welquote:
Ga je die nou bij de vijver zitten opeten?quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:48 schreef Greys het volgende:
[..]
En wat als de wolken me volgen?
Maar wel lekker warm nog. Tuindeur open, kat in de ren, hondje in de tuin.
En ik heb een lekker broodje tonijn
quote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ga eens een paar meter verderop staan? Hier schijnt de zon wel
Begin jij nou ook al?quote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ga je die nou bij de vijver zitten opeten?
Die visjes schrikken zich de pleuris, wedden dat ze morgen met knapzak en al weer bij de winkel staan?
Oh. Ik voel een knuffelmomentje opkomenquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
We kunnen veel zeggen over Greys, maar dik is ze niet.
Dikzakquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:55 schreef Greys het volgende:
Ll, we hebben al heel de week geen ruzie gemaakt.
Zelfs niet in PM!
Moeten we ons zorgen maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |