Ja die krijg ik, en als ik dan op 'Bestel online' klik dan krijg ik page not foundquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar als je er op klikt dan? Bij mij staat er dan een groter plaatje met daar onder in het rood "bestel online"
oh dat krijg ik ook jaquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:56 schreef Loveless85 het volgende:
Oh in IE werkt het beter, maar als je dan op het winkelwagentje en 'bestel online' klikt krijg je een 'Page not found' error
Mwah, vrijwel alles wat dit jaar ook online te verkrijgen, doen ze niet voor niks natuurlijkquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh dat krijg ik ook ja
gevalletje van klanten naar de winkels lokken denk ik
JA HALLO, IK WERK DAAR NIETquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah, vrijwel alles wat dit jaar ook online te verkrijgen, doen ze niet voor niks natuurlijk
MAAR ZORG DAN DAT HET WERKT
Natuurlijk, als het te heet onder de voeten wordt, dan trekken die vrouwen zich in eens terug en vinden ze zich in eens niet verantwoordelijk. Typisch.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JA HALLO, IK WERK DAAR NIET
stuur een boze mail ofzo
dat is dan ook wel weer waar jaquote:
Of je abboneren op de HM nieuwsbriefquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:55 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en bij hunkemoller 3e bh gratis(staat in de vd folder, ook apart
)
misschien toch maar even langer winkelen
Oh, als ik er gewerkt had, had je me mogen uitschelden hoorquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Natuurlijk, als het te heet onder de voeten wordt, dan trekken die vrouwen zich in eens terug en vinden ze zich in eens niet verantwoordelijk. Typisch.
NEE! Ik krijg de folder al en daar wil ik ook al alles van hebbenquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Of je abboneren op de HM nieuwsbrief
Hihi ik ben blij dat in zo'n gat woonquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
NEE! Ik krijg de folder al en daar wil ik ook al alles van hebben
Komt goedquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:11 schreef Loveless85 het volgende:
Hmm bij andere producten werkt het wel, Tis alleen bij die All-Stars. En die wilde ik
Hij laadde bij mij net wel die allstars, maar onder het kopje "dames"quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:13 schreef Loveless85 het volgende:
Ah er laad hier nu ook iets. Duurt wel lang, maar er komt volgens mij wat
Ja bij mij dus ookquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij laadde bij mij net wel die allstars, maar onder het kopje "dames"
bij mij zelfs maat 27 t/m 35...quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja bij mij dus ook![]()
Maar tot maat 38 ofzo en gare kleuren. Terwijl er duidelijk staat 'Heren, dames, en kinderen'
quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:17 schreef Greys het volgende:
Pagina 6 van die folder, midden boven, gestreept jurkje.
Must.
Have.
Ll, zie nou wat je doet
Dat was zeker kinderen zelfs dan?quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
bij mij zelfs maat 27 t/m 35...
Hm, in de ingezoomde versie valt ie toch een beetje tegen.quote:
Zonder te kijken gok ik dat dat de pagina met lingerie is?quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:20 schreef Dirkh het volgende:
Ik hoef natuurlijk niet te melden dat ik zojuist pagina 42 en 43 op heb gekocht, toch? Alleen die vierde boven gooi ik dan wel weg. Zou de rest me een beetje staan?
dat zal wel ja... misschien doet ie at random een soort...quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat was zeker kinderen zelfs dan?
Najah ik ben nooit zo koopjesjagerig. Maar All Stars voor 4 tientjes met de zomer op komst is wel lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |