Gewoon ff een blik ofzo op de grond laten vallen vlak naast hun bed?quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mwah, dan zit ik straks met chagrijnige kinderen, das ook niet alles
Neuh, das pas na flink schuddenquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat ze dan vrij rustig zijn.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon ff een blik ofzo op de grond laten vallen vlak naast hun bed?
Da's misschien iets minder bruut.
*behulpzame bui heeft*
[..]
*behulpzame bui heeft*
[..]
*behulpzame bui heeft*
quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
jou huur ik in als de kids niet luisteren
Het is vandaag behalve bek vol tanden ook shocking day.
Na 10 jr huwelijk kun je ook besluiten je man met kinderen de straat op te pletteren en het huis for sale te zetten
quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het is vandaag behalve bek vol tanden ook shocking day.
Na 10 jr huwelijk kun je ook besluiten je man met kinderen de straat op te pletteren en het huis for sale te zetten
Maar je kan intussen niet ff in de tuin/balkon etc. ?quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
meestal zijn ze wel rond 12 uur wakker, dus nog eventjes
quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]Dus het kan nog wel (ook tien jaar getrouwd is dit jaar)
nee, zit midden in amsterdam, ingebouwd tussen gebouwen... er is wel een tuin, maar daar is (nog) geen zon (weet van vorig jaar wel dat er in de zomer wel zon isquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Maar je kan intussen niet ff in de tuin/balkon etc. ?
Ik zou daar nog eens over nadenken als ik jou wasquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Da's zeker de kant van ZIJN verhaal?quote:Het is vandaag behalve bek vol tanden ook shocking day.
Nee ze distansiėrde (euhh schrijf ik dat goed) zich al langer van man en kinderen maar dat is al 5 jr aan de gang.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En zomaar? of met een goede andere man reden ?
Ah, dat is dan wel jammer voor nu dan.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
[..]
nee, zit midden in amsterdam, ingebouwd tussen gebouwen... er is wel een tuin, maar daar is (nog) geen zon (weet van vorig jaar wel dat er in de zomer wel zon is)
Srsly, wat een prive toestanden vliegen er bij jullie allemaal over de werkvloerquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee ze distansiėrde (euhh schrijf ik dat goed) zich al langer van man en kinderen maar dat is al 5 jr aan de gang.
Vind het voor hem heel erg want hij heeft alles toegelaten onder het mom van dat is goed voor d'r.
Maar straks!quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ah, dat is dan wel jammer voor nu dan.
Mannen zijn ook zulke lieve wezens.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee ze distansiėrde (euhh schrijf ik dat goed) zich al langer van man en kinderen maar dat is al 5 jr aan de gang.
Vind het voor hem heel erg want hij heeft alles toegelaten onder het mom van dat is goed voor d'r.
Neequote:Op donderdag 25 maart 2010 11:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou daar nog eens over nadenken als ik jou was![]()
[..]
Da's zeker de kant van ZIJN verhaal?
Want plettert die moeder haar kinderen op straat? Ik geloof er niets van
Maar goed, relaties kunnen ook na 10, 20 of zelfs 30 jaar nog stranden hoor. Gebeurt vaker dan je denkt.
Hihi dit is geen werkvloer hoorquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Srsly, wat een prive toestanden vliegen er bij jullie allemaal over de werkvloer
En blijf je wel realiseren dat je nu maar één kant van het verhaal hoort he
Over vijf minuten is het al twaalf uur, dat redt ze vast nog wel evenquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ah, dat is dan wel jammer voor nu dan.
Dantoch maar de tip van Greys gebruiken?quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar straks!
(zul je zien dat ze vandaag tot 13.00 slapen)
Ja mamsquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Srsly, wat een prive toestanden vliegen er bij jullie allemaal over de werkvloer
En blijf je wel realiseren dat je nu maar één kant van het verhaal hoort he
quote:
Ll... die we sinds vanmorgen ook niet meer gezien hebbenquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:05 schreef Ml-etje het volgende:
Wie zei dat ook weer over rustig s'morgens is druk de rest vd dag..??
Die heeft voorspellende gaves
quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ll... die we sinds vanmorgen ook niet meer gezien hebben
op zn 22, op zn 32... en eh...quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar jij bent dus al twee keer getrouwd joh?
Iets over drie keer is scheepsrecht roepen is flauw nu zeker?
Ja, ik ben nu voor de tweede keer getrouwd. Na de eerste keer zou ik nooit meer trouwen, de bekende houding.quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:05 schreef Greys het volgende:
[..]
whehe, lekker he?quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:05 schreef Ml-etje het volgende:
Wie zei dat ook weer over rustig s'morgens is druk de rest vd dag..??
Die heeft voorspellende gaves
quote:
quote:
quote:
of Naamah, of mijn stiefzusje neemt ze tot aprilquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:21 schreef Greys het volgende:
Tombola, gaat het al echt door dan?
En wie neemt ze tot eind april dan? Want dat zie ik zo snel niet in dat topic.
Je moet ff wat soepblikken door het huis gooienquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]* door het huis heen stampt *
Hoe denk jij over trouwen dan eigenlijk?quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, daar worden ze vast wakker van?quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:23 schreef Loveless85 het volgende:
Of de Nutella in de vensterbank zetten
Dat is raar, vind je zelf ook niet een beetje? Wie doet dat nou?quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:23 schreef Loveless85 het volgende:
Of de Nutella in de vensterbank zetten
Ik heb geen idee waar het over gaat, ik roep gewoon wat randomsquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, daar worden ze vast wakker van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |