Ja, begin daar zelf nu ook wel zat van te worden eigenlijk.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zonder te kijken gok ik dat dat de pagina met lingerie is?![]()
Voorspelbaar Dirkh... voorspelbaar
en ja hoor...quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zonder te kijken gok ik dat dat de pagina met lingerie is?![]()
Voorspelbaar Dirkh... voorspelbaar
het is gewoon oplichterij... hoe je ook op die allstars komt (zoekterm "gymp" bijvoorbeeld), je krijgt altijd dames, en dan dus tot maat 35...quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:25 schreef Loveless85 het volgende:
Nu is het hier weer page cannot be found
De stad in gaan is geen optie?quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:25 schreef Loveless85 het volgende:
dat wordt toch in je pauze naar de v&dquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:25 schreef Loveless85 het volgende:
vertel!quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:27 schreef Ml-etje het volgende:
het is bek vol tanden dag
(beetje jammer dat ik degene ben die zoiets heeft van eeeuuhhhh jaaaa).
What happened?quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:27 schreef Ml-etje het volgende:het is bek vol tanden dag
(beetje jammer dat ik degene ben die zoiets heeft van eeeuuhhhh jaaaa).
OMG...quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er zit er hier natuurlijk ook gewoon eentje in Alexandrium of niet?
www.telefoongids.nlquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OMG...![]()
ga dat even zelf uitzoeken anders?
op de site van v&d staan ook de adressen schatquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
www.telefoongids.nl
JIJ BENT HIER DE WIKI
quote:
Hmm misschien na werk even langs Zuidplein danquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maar ik kan het niet laten natuurlijk
V&D Rotterdam Centrum
Hoogstraat 185
3011 PM Rotterdam
V&D Rotterdam Zuidplein
Zuidplein Hoog 950
3083 BS Rotterdam
quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:34 schreef Loveless85 het volgende:
Nee, je was al de SCslet, dus gedraag je ernaar
"Goh, bedankt Tombolafan"quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm misschien na werk even langs Zuidplein dan
Roep nu óók eens iets over riddles?quote:
Ja daar zit Primark nu toch?quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:37 schreef Greys het volgende:
Er zát wel altijd een V&D in Alexandrium.
Maar ja, daar heb je weinig aan.
[..]
Roep nu óók eens iets over riddles?
Sig gewijzigdquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maar ik kan het niet laten natuurlijk
V&D Rotterdam Centrum
Hoogstraat 185
3011 PM Rotterdam
V&D Rotterdam Zuidplein
Zuidplein Hoog 950
3083 BS Rotterdam
Ja idd. Maar ben daar al een tijdje niet geweest, paar maanden, dus wist niet of de V&D was verhuisd naar een andere locatie daar ergens. Maar niet dus? Stom, dan zit er dus wel een La Place maar geen V&Dquote:
Ja daarom twijfelde ik dus ook. La Place zit daar natuurlijk wel erg goed, vandaar dat die niet mee vertrokken zijn denk ikquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja idd. Maar ben daar al een tijdje niet geweest, paar maanden, dus wist niet of de V&D was verhuisd naar een andere locatie daar ergens. Maar niet dus? Stom, dan zit er dus wel een La Place maar geen V&D
A16 idd en bij Sfr eraf en dan binnendoor.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:41 schreef Greys het volgende:
Oh trouwens, Ll, als jij naar mij toe rijdt doe je dat dan normaal via het Franciscus Z'huis en dan via de N209?
Want die N209 (die laatste weg dus naar Bleiswijk) die gaat er uit tussen Bergschenhoek en Bleiswijk vanaf morgen. Dus dan kan je beter ff na de Brienenoord richting Utrecht, dan via Zevenhuizen doorsteken naar de A12 en dan naar Bleiswijk. Is zo ongeveer even snel
quote:
- Ik ga verhuizenquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OMG...![]()
ga dat even zelf uitzoeken anders?
Nee niet helemaal door tot Gouda! Gewoon bij Nieuwerkerk er af, via Zevenhuizen is 1 doorsteekwegje en dan kom je haast weer naast Bleiswijk op de A12quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
A16 idd en bij Sfr eraf en dan binnendoor.
Maar dat gaat 'm niet worden dus?
Gewoon A20 richting Gouda/Utrecht en dan terug over A12?
quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
- Ik ga verhuizen
- Oh leuk!
- Euh ja nou ja
-Niet?
- Nee ga scheiden
Uhuh
Hihi nou succes Llquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee niet helemaal door tot Gouda! Gewoon bij Nieuwerkerk er af, via Zevenhuizen is 1 doorsteekwegje en dan kom je haast weer naast Bleiswijk op de A12
Gesprek met mrM?quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
- Ik ga verhuizen
- Oh leuk!
- Euh ja nou ja
-Niet?
- Nee ga scheiden
Uhuh
Ik moet er ook wel om lachen, iets teveel met verhuizen=leuk bezigquote:
Hmm okay, komt vast goed... Zal wel lekker druk zijn dan als die N209 dicht isquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee niet helemaal door tot Gouda! Gewoon bij Nieuwerkerk er af, via Zevenhuizen is 1 doorsteekwegje en dan kom je haast weer naast Bleiswijk op de A12
Ja, nou ja, kan gebeuren toch? Toen mijn moeder met ons ging verhuizen had ook iemand een verhuiskaartje gekregen en die zei tegen mn vader: oh, leuk kaartje, hoe bevalt het huis? Dus mijn vader:quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik moet er ook wel om lachen, iets teveel met verhuizen=leuk bezig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Das Mr Lquote:
Oh ja, dat gebeurt nou eenmaal wel eens, dat soort dingenquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
- Ik ga verhuizen
- Oh leuk!
- Euh ja nou ja
-Niet?
- Nee ga scheiden
Uhuh
hahahahahaha, ik dacht dat het ergens anders vandaan kwam!quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Das Mr Lvandaar;
M= 1e letter mijn naam
l = 1e letter Mr's naam die niet post hier vandaar de kleine letter en vond ML te massief.
Neehoor iemand die mijn kantoortje binnenliep om dat door te geven.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, nou ja, kan gebeuren toch? Toen mijn moeder met ons ging verhuizen had ook iemand een verhuiskaartje gekregen en die zei tegen mn vader: oh, leuk kaartje, hoe bevalt het huis? Dus mijn vader:
ik ben niet mee verhuisd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Van wat dan?quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahahahaha, ik dacht dat het ergens anders vandaan kwam!
quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja, dat gebeurt nou eenmaal wel eens, dat soort dingen
Ik moet er zelf ook om lachen hoorquote:
iets met namen en lettergrepen enzoquote:
Ja dat wel. Anders spreken we wel ergens bij Gouda ofzo af, is daar niet een carpool-iets?quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm okay, komt vast goed... Zal wel lekker druk zijn dan als die N209 dicht is
Wat waar hoe en hoe laat?quote:
http://www.eurovisioninconcert.web-log.nl/quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat waar hoe en hoe laat?
Ik durf ff niet te klikken op Youtubes, zit op het werk
24 april, eurovision in concert, westzaanquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat waar hoe en hoe laat?
Ik durf ff niet te klikken op Youtubes, zit op het werk
Die had ik nét gevonden!quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:50 schreef creno het volgende:
[..]
http://www.eurovisioninconcert.web-log.nl/
deze kun je wel klikken hoor !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |