En ik moet nog een kabelgootje langs het plafond aan de balkonkant, en een kabelgootje boven de keuken, en die moet ik dan ook nog even roze schilderen.. Ik streef ernaar om alles af te hebben met het galaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik nou nog nooit gedaan, is het aan te raden?quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:58 schreef HostiMeister het volgende:
spannend zei de man die zojuist in zijn onderbroek is wezen pinnen
quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:57 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
En ik moet nog een kabelgootje langs het plafond aan de balkonkant, en een kabelgootje boven de keuken, en die moet ik dan ook nog even roze schilderen.. Ik streef ernaar om alles af te hebben met het galaze hangen scheefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahaquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:58 schreef HostiMeister het volgende:
Nee man, ik heb het echt met de laser lopen uitmeten, alles wat er scheef aan is komt doordat die cheapass frames achter de doekjes scheef zijn getrokkenquote:
tis nog geen hoogzomer hoorquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:58 schreef HostiMeister het volgende:
ik vraag me eigenlijk af waar hij zn portomennee had gestopt?!quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:03 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Maar wel bijna! Want het bier moet alweer in de koelkast ipv op het balkon!
Sommige boxers hebben zo'n zakje voorop (waarvoor?), misschien daarin!quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik vraag me eigenlijk af waar hij zn portomennee had gestopt?!
Ik zie alweer mogelijkheden voor een housewarmingquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:52 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Het is een feest bij mij thuis, met een biertje, helemaal alleen, omdat ik nu officieel nog maar 1 schilderijtje hoef voordat mn huis écht af is
Waarschijnlijk zo tegen 22 april, ik moet het nog even afstemmen met een vriendinnetje die dan ook een housewarming wil geven, maar dan zijn jullie van harte uitgenodigdquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zie alweer mogelijkheden voor een housewarming
Een zakje??quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:06 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Sommige boxers hebben zo'n zakje voorop (waarvoor?), misschien daarin!
Neequote:Op donderdag 25 maart 2010 00:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Heb je nog een plaatje om het te verduidelijken?
Nah, gewoon tussen het elastiek en mijn pens :pquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:06 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Sommige boxers hebben zo'n zakje voorop (waarvoor?), misschien daarin!
uit e stoppen of er uit te halen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
Het is volgens mij om er iets uit te stoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |