Lijkt mij ook niet, maar toch zijn ze niet uit de tuin weg te slaan.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:44 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb geen flauw idee wat normaal is bij eenden, maar ik denk niet dat ze gaan broeden in je tuin
Ik hoop het wel!
Praat niet zoquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet, maar toch zijn ze niet uit de tuin weg te slaan.
Jaaa die put!quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:07 schreef purplerose het volgende:
Die OP
Dat filmpje nog es gekekenZat weer tegen het beeld te schreeuwen "de put!" "de put!"
![]()
Ik ga voor 5
Ghehehe, zo zat ik net ook weer!!quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:07 schreef purplerose het volgende:
Dat filmpje nog es gekekenZat weer tegen het beeld te schreeuwen "de put!" "de put!"
![]()
Beschuit met eendenvoer?quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:15 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik heb 5 gegokt. Wat valt er te winnen
Prachtige foto's?quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:15 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik heb 5 gegokt. Wat valt er te winnen
Dat verloren ei heb je ook nooit meer gezien? Is het de ekster zeker toch een keer gelukt.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Prachtige foto's?
Ik heb 6 eieren gegokt. Hoeveel eendjes dit uiteindelijk gaat opleveren weet ik niet, vorig jaar waren het er 5 van de 7...
Nee, het nest was ineens van 7 naar 6 eieren gegaan. Heb de hele tuin afgestruind, maar dat ei was foetsie.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat verloren ei heb je ook nooit meer gezien? Is het de ekster zeker toch een keer gelukt.
Ik vond het heel jammer, heb er zelfs een traan om gelaten, terwijl ik echt nooit huil...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:12 schreef MelR het volgende:
wat een ongeloooooooovelijk schattig filmpje van Emma met die baby eendjes die naar de vijver in de grote boze buitenwereld lopen!!!!..vond je het niet jammer dat ze weggingen?...en was die eend die daar op haar stond te wachten eduard?....:) ik kom hier zeker vaker kijken!!!!
Ja, en hartverscheurend toen die ene baby-eend bijna in de put viel...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:12 schreef MelR het volgende:
wat een ongeloooooooovelijk schattig filmpje van Emma met die baby eendjes die naar de vijver in de grote boze buitenwereld lopen!!!!..vond je het niet jammer dat ze weggingen?...en was die eend die daar op haar stond te wachten eduard?....:) ik kom hier zeker vaker kijken!!!!
Ik heb zelden zo genoten van een filmpje over eenden op weg naar een vijverquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:39 schreef Tezz het volgende:
Ja, en hartverscheurend toen die ene baby-eend bijna in de put viel...
Fijn he, zo'n onderhoudsvrije tuinquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ook viel het me op dat ze het mos tussen de stenen hebben gegeten, dat duidt toch echt wel op een tekort aan groen. Morgen gaan we met schep en net op pad.
Nou, deze deed me ook wel wat...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb zelden zo genoten van een filmpje over eenden op weg naar een vijver
Je kunt ook proberen om ze groente (resten) te geven. Koolbladeren en wortels of penen. Wie weet valt er iets in de smaak.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik heb net eens in de tuin gekeken, maar die zijn ze behoorlijk aan het trashen...
Ook viel het me op dat ze het mos tussen de stenen hebben gegeten, dat duidt toch echt wel op een tekort aan groen. Morgen gaan we met schep en net op pad.
*slik* Prachtige actiequote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ah, ze zijn weer in de buurt (2 daken verderop). Ik ga nu gras halen!
Vast wel, komt goed.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:19 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Eerst nog maar eens zien of ze wel terugkomen...
Je hebt er iig je best voor gedaan.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:19 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Eerst nog maar eens zien of ze wel terugkomen...
Emma moet gewoon even snel dat eerste ei werpen, dan weten we zeker dat ze blijft.quote:Op zondag 28 maart 2010 09:35 schreef Maes het volgende:Wat een leuk verrassing op zondagmorgen! En nu blijven zitten, eenden
Hebben ze "het" al gedaan? Schijnbaar doen ze "het" meerdere keren per ei, toch? Is ze d'r nest al aan het inrichten?quote:Op zondag 28 maart 2010 09:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Emma moet gewoon even snel dat eerste ei werpen, dan weten we zeker dat ze blijft.
Ik heb ze 'het' nog niet zien doen, maar overdag ben ik natuurlijk de hele dag werken...quote:Op zondag 28 maart 2010 12:23 schreef Poeke het volgende:
[..]
Hebben ze "het" al gedaan? Schijnbaar doen ze "het" meerdere keren per ei, toch? Is ze der nest al aan het inrichten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |