Hoe bedoel je ?quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:40 schreef Paul het volgende:
Wie zit er trouwens aan onze postjes?
Jij bent toch voor Utrecht ?quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:43 schreef Paul het volgende:
Mijn feyeeenoooorddddddd
quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:45 schreef Neelix het volgende:
Paultje, ben je nou je eigen posts aan het weghalen?
François?quote:
Hihi dat doet me denken aan de conversatie die ik vanochtend met mijn broer had in de badkamerquote:
Hoeveel post heb je al ?quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:51 schreef Paul het volgende:
Ik ga vandaag voor de nummer 1 plek qua posten
Rare dingen bespreek jij met je broerquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hihi dat doet me denken aan de conversatie die ik vanochtend met mijn broer had in de badkamerHij kreeg 1 lens niet in, en toen zei hij zo 'nwraaaah, kutoog!' en toen ging ;t al snel over skullfucken.
Wie?quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:51 schreef Neelix het volgende:
[..]
Nou moet ik weer denken aan die François Boulanger van Lingo.
Fijn. Bedankt.
zag laatst ergens een filmpje van een stel kansloze studenten die met 6 letter lingo aan het falen waren.quote:
Ja, m;n moeder kijkt ;t elke dagquote:
Heeeee...trollface zou zijn Franse gedicht nog voorlezenquote:
Dan ga je toch uit huisquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, m;n moeder kijkt ;t elke dag
Niet leuk zo te zienquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, m;n moeder kijkt ;t elke dag
Dat klopt. Ik vond dat hij zichzelf in zijn oog moet neuken. Daarvoor ben i kerachter gekomen dat hij een seksleven heeft/had. Hij had geen shirt aan en ik stond achter hem, en hij heeft littekens op zijn rug.quote:
Mag ik bij jou komen wonen?quote:
Beetje te enthousiast geweest met je zweepje?quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik vond dat hij zichzelf in zijn oog moet neuken. Daarvoor ben i kerachter gekomen dat hij een seksleven heeft/had. Hij had geen shirt aan en ik stond achter hem, en hij heeft littekens op zijn rug.
Ik ook, door een niet nader te noemen persoonquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik vond dat hij zichzelf in zijn oog moet neuken. Daarvoor ben i kerachter gekomen dat hij een seksleven heeft/had. Hij had geen shirt aan en ik stond achter hem, en hij heeft littekens op zijn rug.
93? Toen was ik 2 jaar oud manquote:
HET IS MN BROERquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:55 schreef Neelix het volgende:
[..]
Beetje te enthousiast geweest met je zweepje?
Jij hebt geen littekens toch?quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ook, door een niet nader te noemen persoon
En nee, niet alleen mijn ex
Beetje te enthousiast geweest met je zweepje?quote:
HET IS HAAR BROERquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb ook broertjes, en die heb ik ook heus wel eens geslagen.quote:
Met een stunnerquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:59 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik heb ook broertjes, en die heb ik ook heus wel eens geslagen.
Nee, niet met een zweepje, maar ik heet ook geen DevilsWhore
Volgens mij welquote:
Ik ben haar broer nietquote:
Dan heeft SWJ weer besloten dat er teveel postopkrikgedrag is.quote:
quote:
Vind je me niet lief meer?quote:
Die moeten we nog aanschaffen, ik gebruik nu gewoon mijn riem.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Broer slaat mij eerder dan ik hem.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:59 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik heb ook broertjes, en die heb ik ook heus wel eens geslagen.
Nee, niet met een zweepje, maar ik heet ook geen DevilsWhore
Ey moequote:
Ez is niet DW's broer, of het moet wel een heel bizar genetisch experiment zijn geweest!quote:
Maar als je ze wist dan tellen ze nog, dus wat is het doel ervanquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan heeft SWJ weer besloten dat er teveel postopkrikgedrag is.
No shit.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ez is niet DW's broer, of het moet wel een heel bizar genetisch experiment zijn geweest!
Rickquote:
Groot en blank, klein en negroïdequote:Op woensdag 24 maart 2010 21:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ez is niet DW's broer, of het moet wel een heel bizar genetisch experiment zijn geweest!
Ik check wel even volgende week.quote:
Gelukkig niet zeg.quote:[..]
Ik ben haar broer niet
Als we over het innerlijk beginnen is het andersom he?quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Groot en blank, klein en negroïde
Nou dan! Zweep erover zeg ik!quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Broer slaat mij eerder dan ik hem.
Hell no, dat krijg ik 3x zo hard terug, hebben we alweer politie aan de deurquote:
Nou jaaa, groot..lang ja.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Groot en blank, klein en negroïde
Okquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik check wel even volgende week.
JIj een bounty, ik een wigger?quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als we over het innerlijk beginnen is het andersom he?
hihi ik zag het even voor mequote:Op woensdag 24 maart 2010 21:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ok
[..]
JIj een bounty, ik een wigger?
Nah. Jij bounty misschien, ik ben geen wigger
Snel even een zweep halen om meer toe te voegenquote:
Wel, met je bontkraag. En je negersteen.quote:[..]
JIj een bounty, ik een wigger?
Nah. Jij bounty misschien, ik ben geen wigger
Same shit different name.quote:
er is al een keer politie geweest voor jou en je broer?quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hell no, dat krijg ik 3x zo hard terug, hebben we alweer politie aan de deur
Nu moet ie alleen nog leren C-walkenquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Snel even een zweep halen om meer toe te voegen
[..]
Wel, met je bontkraag. En je negersteen.
Dat ez meer op een gespierde spijker lijkt dan op een grote manquote:
Fijne avondquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Mensen ik ben weg
Nog een fijne avond
quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Snel even een zweep halen om meer toe te voegen
Negersteen heb ik nooit in. En ja, bontkraag. Momenteel heb ik mijn winterjas niet meer aanquote:[..]
Wel, met je bontkraag. En je negersteen.
Bij groot denk ik aan 2x2 en dat is Ez heul niet..quote:
Het is Dirkhquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:10 schreef Paul het volgende:
Ik ben nog wel in shock, er was een keiharde ontploffing in m'n keuken maar ik zie niets, vast een fokker die een aanslag op me wou hebben
Hell noquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu moet ie alleen nog leren C-walken
Auf wiedersehenquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Mensen ik ben weg
Nog een fijne avond
2x1 eerderquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bij groot denk ik aan 2x2 en dat is Ez heul niet..
Jep.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
er is al een keer politie geweest voor jou en je broer?
Dat gaan wij al leren.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu moet ie alleen nog leren C-walken
Slaap lekker dan!quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:11 schreef Gotrick het volgende:
Ik peer em ook weer, ben best wel moe.
Na mijn werk nog gewerkt bij mijn pa, net pas thuis![]()
Over een aantal uurtjes weer naar mijn normale werk
Nou ja zeg, why not?quote:
Kusjequote:Op woensdag 24 maart 2010 21:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Mensen ik ben weg
Nog een fijne avond
laters!quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:11 schreef Gotrick het volgende:
Vertel en zekersquote:
Bonsoir!quote:
Ik moest lachenquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ez meer op een gespierde spijker lijkt dan op een grote man
Geen krasseks?quote:
Negersteen heb je voor mij ingedaan, en die ligt volgens mij zelfs nog naast je bed.quote:[..]
Negersteen heb ik nooit in. En ja, bontkraag. Momenteel heb ik mijn winterjas niet meer aan
Die houden we erinquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:13 schreef Gotrick het volgende:
Slaap lekker huppelende duivelse suikersnoepjes
Lekker slapenquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:11 schreef Gotrick het volgende:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:13 schreef Gotrick het volgende:
Eerst even douchenquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bonsoir!
Mogen we je gedicht al horen?
Kan ik al. Die borstels aan de zijkant van een roltrap zijn daar heel handig voorquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou ja zeg, why not?
Je begint heel gemakkelijk met je schoen schoonvegenDie dikke turk in de trein bij Ix kan het ook
Tssskquote:
Insgelijksquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:13 schreef Gotrick het volgende:
WAAROM HERINNER JE ME NOU AAN HEM? HIJ WAS ME AAN ;T CHECKENquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou ja zeg, why not?
Je begint heel gemakkelijk met je schoen schoonvegenDie dikke turk in de trein bij Ix kan het ook
Madame, tu es très bellequote:
Die lag op dat tafeldingetje, en nu niet meer. Geen idee waar hij nu isquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Negersteen heb je voor mij ingedaan, en die ligt volgens mij zelfs nog naast je bed.
Over je bed gesproken, heb je die nog gefixed of neit?
Hoe durft iequote:Op woensdag 24 maart 2010 21:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
WAAROM HERINNER JE ME NOU AAN HEM? HIJ WAS ME AAN ;T CHECKEN
Je had toch wel gezien wat ik net tegen jou zei toch he ja toch he?quote:
Alsof je ;m mist.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die lag op dat tafeldingetje, en nu niet meer. Geen idee waar hij nu isVast eraf geflikkert, ergens onder
Half. Morgen ofzo nog eens kijken.
Ouiquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je had toch wel gezien wat ik net tegen jou zei toch he ja toch he?
en
Nah, niet bepaald.quote:
1x gezien bij jou toenquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Iemand hier die het programma "Bank of Hollywood" kent?
Jaaaa...terug naar toen de wereld nog mooi en simpel was...en mensen lief en aardig...quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:29 schreef Trollface. het volgende:
*ahum*
~ MA JEUNESSE ~
par Trollface.
Tout était simple
Tout était bien
Je me faisais souci
Pour rien
Tous mes amis
étaient dans la rue
La gentilesse
Est tout que j'ai vu
Aujourd'hui
Tout est différent
J'ai un vue autre de la monde
Totalement
Pendant la monde est consummé
Par avidité et paresse
Je veux que tout est
Comme dans ma jeunesse
quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:29 schreef Trollface. het volgende:
*ahum*
~ MA JEUNESSE ~
par Trollface.
Tout était simple
Tout était bien
Je me faisais souci
Pour rien
Tous mes amis
étaient dans la rue
La gentilesse
Est tout que j'ai vu
Aujourd'hui
Tout est différent
J'ai un vue autre de la monde
Totalement
Pendant la monde est consummé
Par avidité et paresse
Je veux que tout est
Comme dans ma jeunesse
Wat, alsof er nu geen lieve en aardige mensen zijn?quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaa...terug naar toen de wereld nog mooi en simpel was...en mensen lief en aardig...![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:33 schreef Trollface. het volgende:
Ce poème
Est spécial pour le ONZ SC
Paul
Est trés gay
ça c'est vrai, mon chou, ça c'est vrai.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:33 schreef Trollface. het volgende:
Ce poème
Paul
Est trés gay
Hierbij moet ik wel even opmerken dat ik zelf 15 ben.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaa...terug naar toen de wereld nog mooi en simpel was...en mensen lief en aardig...![]()
![]()
Vroeger was toch alles anders man.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:34 schreef Neelix het volgende:
[..]
Wat, alsof er nu geen lieve en aardige mensen zijn?
Tu as talentquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:33 schreef Trollface. het volgende:
Ce poème
Paul
Est trés gay
Toen wij zelf nog onbezorgd en onbezonnen waren bedoel je?quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vroeger was toch alles anders man.
Toen je jong was. En de wereld niet zo gemeen.
En alles nog onbezorgd..
Merci bien pour ta complimentquote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:36 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Hierbij moet ik wel even opmerken dat ik zelf 15 ben.
Ja, toen!quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:37 schreef Neelix het volgende:
[..]
Toen wij zelf nog onbezorgd en onbezonnen waren bedoel je?
quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:36 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Hierbij moet ik wel even opmerken dat ik zelf 15 ben.
Dat zei hij toch ook in zijn gedichtquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:40 schreef Neelix het volgende:
[..]
Owja, toen leek de wereld inderdaad heel mooi...
quote:
Afschietenquote:
hihi..quote:
Jij ziet mij nooit.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hihi..
ik moet nu steeds aan dat nijntje-liedje denken als ik jou zie
c'est très difficile, en Français.quote:
Nee, Stoep mag niet doodquote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:43 schreef Stoeprand het volgende:
Excuses.
Maakt mij niet uit. Ik was toch niks van plan in de toekomst.quote:
Alles onder de 18quote:
Omdat mijn ex dan jarig is?quote:
J'ai un 5 en avarage pour Français, mon professeur déplaît moi.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
c'est très difficile, en Français.
Moet je eerst langs mij komenquote:
Dan ben je 16.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:46 schreef Stoeprand het volgende:
Of na 1 juli, nadat ik mijn über-trio heb gekregen.
Ik weet niet wat mijn exen jou boeien. Andersom evenmin.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:47 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee. Wat boeien jouw exen mij nou?
Wil je zeggen dat ik dan 16 ben en dat dat ook het enige is? Dus geen übertrio?quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moet je eerst langs mij komen
[..]
Dan ben je 16.
Of over je heen schietenquote:
Oké.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik weet niet wat mijn exen jou boeien. Andersom evenmin.
Ik leid haar wel afquote:
Omdat wij naar Aerosmith gaan dan natuurlijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toch is jouw Frans beter dan dat van mij, aangezien ik het al 3 jaar niet meer hebquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:47 schreef Trollface. het volgende:
[..]
J'ai un 5 en avarage pour Français, mon professeur déplaît moi.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omdat wij naar Aerosmith gaan dan natuurlijk.Ik denk dat jij liever doet alsof je niet bij mij hoort eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
En toch is jouw Frans beter dan dat van mij, aangezien ik het al 3 jaar niet meer hebVan het concert des levens krijgt niemand een program.
wel ubertrio, maar alleen 15-jarigen moeten afgeschoten worden blijkbaar, dus jij niet meer danquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:48 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat ik dan 16 ben en dat dat ook het enige is? Dus geen übertrio?
Stoep gaat op z;n knieeen achter me zittenquote:
Dan moet ik een paar maanden onderduiken.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
wel ubertrio, maar alleen 15-jarigen moeten afgeschoten worden blijkbaar, dus jij niet meer dan
Ik denk dat jullie allebei doen alsof je niet bij elkaar hoort.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:50 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik denk dat jij liever doet alsof je niet bij mij hoort eigenlijk.
Klootzak, je bent ouder dan Stoep.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:49 schreef Trollface. het volgende:
Dat herinnert me eraan, ik ben op 1 juni jarig.
Echt niet.quote:
Schop 'm omdat ie ouder is!quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klootzak, je bent ouder dan Stoep.
[..]
Echt niet.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klootzak, je bent ouder dan Stoep.
Vast niet. Straks gaan mensen daar denken dat we een couple zijnquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:50 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik denk dat jij liever doet alsof je niet bij mij hoort eigenlijk.
Ik heb nog wel een bank op mijn kamer staan die je mag gebruiken. Als die te klein is voor je, mag je wel bij mij in bed kruipen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:51 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dan moet ik een paar maanden onderduiken.
Dan zou ik mezelf ook moeten schoppenquote:
En dat wil je wel of niet voorkomen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vast niet. Straks gaan mensen daar denken dat we een couple zijn
[..]
Ik ben 1.90. Ik zal bij jou in bed moeten denk ik.quote:Ik heb nog wel een bank op mijn kamer staan die je mag gebruiken. Als die te klein is voor je, mag je wel bij mij in bed kruipen.
Ohja. Doe dan maar niet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan zou ik mezelf ook moeten schoppen
quote:
Omdat je het beter op internet kan zoeken?quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:56 schreef Stoeprand het volgende:
Waarom kost dit 16 fucking euro.
Hebben
Al gedaan.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:56 schreef Neelix het volgende:
[..]
Omdat je het beter op internet kan zoeken?
Niet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:54 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
En dat wil je wel of niet voorkomen?
Jij bent niet 1.90.quote:[..]
Ik ben 1.90. Ik zal bij jou in bed moeten denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Wat heb jij ineens met Freggels?quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:56 schreef Stoeprand het volgende:
Waarom kost dit 16 fucking euro.
Hebben
quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat heb jij ineens met Freggels?
Ik zag het 's ochtends na een hele nacht durende filmnacht.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat heb jij ineens met Freggels?
quote:
quote:Jij bent niet 1.90.Dat komt mooi uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Ik heb laatst met een vriendin Platvoet en zijn vriendjes gekeken. We konden neit wegzappen gewoon, het was zo leukquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:58 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik zag het 's ochtends na een hele nacht durende filmnacht.
Het heeft toen een hele diepe indruk gemaakt.
welke, welke?quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb laatst met een vriendin Platvoet en zijn vriendjes gekeken. We konden neit wegzappen gewoon, het was zo leuk
quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb laatst met een vriendin Platvoet en zijn vriendjes gekeken. We konden neit wegzappen gewoon, het was zo leuk
Platvoet!quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Samen in mijn bedquote:
Dat wordt lekker knus danquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Samen in mijn beddie ook niet zo groot is
Geen ideequote:
Doe downloadenquote:
Dat wordt mijn lattenbodem nog erger naar de tyfus helpenquote:
Zo zwaar ben ik niet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat wordt mijn lattenbodem nog erger naar de tyfus helpen
Lattenbodem is al doorgezakt door mij en m;n ex, kan niet zoveel meer hebbenquote:
Ah well.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lattenbodem is al doorgezakt door mij en m;n ex, kan niet zoveel meer hebben
Ging..ging...ging z'n mama dood?quote:
De eerste 3 staan te downloadenquote:
Weet ikquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:00 schreef Neelix het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar ik bedoelde eigenlijk te wijzen op mijn icoontje
Doe eens niet spoilerenquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ging..ging...ging z'n mama dood?
Dat deed ik ook niet..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Niet waar.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:07 schreef Stoeprand het volgende:
Ik ga morgen huiswerk maken als een mo' fo'.
Jawel. Dit zeg ik al een week of twee, maar morgen moet ik toch echt wel gaan beginnen.quote:
Morgen ga je het weer uitstellen, net zoals je nu al twee weken doet. Waarom de cirkel doorbreken?quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:12 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jawel. Dit zeg ik al een week of twee, maar morgen moet ik toch echt wel gaan beginnen.
Omdat ik anders toch wel gezeik krijg.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:13 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Morgen ga je het weer uitstellen, net zoals je nu al twee weken doet. Waarom de cirkel doorbreken?
Okquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:13 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Omdat ik anders toch wel gezeik krijg.
Truste Ezequote:Op woensdag 24 maart 2010 22:13 schreef Ezechielk het volgende:
Genoeg gewerkt voor vandaag. Ook slaaptijd voor mij![]()
Waarom gaat iedereen opeens wegquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:16 schreef Stoeprand het volgende:
Ik ga ook maar eens met mijn naar-bed-toe-gaan-ritueel beginnen.
WAKKER HET VUUR AAN EN BRENG DE ONTHOOFDE VARKENS NAAR BINNEN!
Het heeft met he tijdstip te maken denk ik.quote:
Zo vroeg alquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:17 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Het heeft met he tijdstip te maken denk ik.
Trusten dan maar.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:34 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nou zeg. Het is een doordeweekse dag.
wut?quote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 07:30 schreef Panda72 het volgende:
hallo lieve fokkertjes en niet zo lieve fokkertjes![]()
dat is balenquote:Op donderdag 25 maart 2010 07:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gisteren avond gebowld en dat ging slecht
Ja dat is de TT, wat is ermee?quote:
quote:
Mogguhquote:
heul kortquote:
Pics or it did not happenquote:
show usquote:
Sorry, geen tijd voor die onzin. Moet werken.quote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Sorry, geen tijd voor die onzin. Moet werken.
Dat wil jij gaar niet zien manquote:
wwwooeeiwwwquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:48 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik wil hier graag even komen melden dat ik me vandaag precies 4 jaar geleden heb geregistreerd op FOK! Iets waar jullie natuurlijk hartstikke blij om zijn. En om dat te vieren zal ik vandaag aardig doen.
Hier zijn alvast wat lollies:
[ afbeelding ]
Gefeli met je 4jaar Fok! Swjquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:48 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik wil hier graag even komen melden dat ik me vandaag precies 4 jaar geleden heb geregistreerd op FOK! Iets waar jullie natuurlijk hartstikke blij om zijn. En om dat te vieren zal ik vandaag aardig doen.
[ afbeelding ]
En dat kom je speciaal bij ons melden *is ontroerd en pinkt traantje weg*quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:48 schreef SuperwormJim het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi moment om afscheid te nemenquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:48 schreef SuperwormJim het volgende:
[ afbeelding ]
IK WIL BIER!!quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:48 schreef SuperwormJim het volgende:
[ afbeelding ]
je hebt BIER!!quote:
Van jou? Mooi, tot nooit meer ziensquote:
IK OOK!quote:
Lief he, dit is toch het kusje-kroel-hoi-doei topic?quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:08 schreef Panda72 het volgende:
[..]
En dat kom je speciaal bij ons melden *is ontroerd en pinkt traantje weg*
quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:38 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Van jou? Mooi, tot nooit meer ziens![]()
[..]
Oh jaquote:
Kom maar halenquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:38 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Van jou? Mooi, tot nooit meer ziens![]()
[..]
IK OOK!![]()
quote:[..]
Lief he, dit is toch het kusje-kroel-hoi-doei topic?
Jij ook gefeliciteerdquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:48 schreef SuperwormJim het volgende:
[ afbeelding ]
Hey naatjequote:
Prima, maar 1 uur les gehad. Met jou?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:26 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Prima, maar 1 uur les gehad. Met jou?Maar 4 uur les gehad, waarvan er maar 1 echt leerlesuur wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddagquote:
Ja prima. In de pauze heerlijk buiten in de zon zitten lezenquote:
BEERTJE!!!quote:
Druk geweest vandaag, ben blij dat ik nu even kan zitten. Maar alles goed hier hoor.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:06 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja prima. In de pauze heerlijk buiten in de zon zitten lezen![]()
Met jou ook alles oke?
Binnen ookquote:
Was het maar zo'n feest...quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:58 schreef suikertaartje het volgende:
Is deze nou nog niet dicht?
Heeft iedereen lekker buiten gezeten ofzo?
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:59 schreef eNGine10 het volgende:
Was het maar zo'n feest...Hmm..of hard aan het werk of op school, dat kan natuurlijk ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Feest voor naatje? Wat dan? Jarig?![]()
![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Naatje_1 is jarig!quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:01 schreef suikertaartje het volgende:
Feest voor naatje? Wat dan? Jarig?![]()
![]()
*ctrl-c* *ctrl-v* 8108139dpths!quote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:08 schreef Trollface. het volgende:
[..]
*ctrl-c* *ctrl-v* 8108139dpths!Alles goed?
Prima hier, hoewel het net wat bewolkt is geworden.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:08 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
![]()
Ja hoor, alles prima hier. Daar?
Ja, hier inmiddels ook.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:11 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Prima hier, hoewel het net wat bewolkt is geworden.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:18 schreef Neelix het volgende:
* Neelix heeft even een baaldag vandaag ofzo
Vertel ons maar erover, hoorquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:18 schreef Neelix het volgende:
* Neelix heeft even een baaldag vandaag ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |