Dat wil jij gaar niet zien manquote:
wwwooeeiwwwquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:48 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik wil hier graag even komen melden dat ik me vandaag precies 4 jaar geleden heb geregistreerd op FOK! Iets waar jullie natuurlijk hartstikke blij om zijn. En om dat te vieren zal ik vandaag aardig doen.
Hier zijn alvast wat lollies:
[ afbeelding ]
Gefeli met je 4jaar Fok! Swjquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:48 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik wil hier graag even komen melden dat ik me vandaag precies 4 jaar geleden heb geregistreerd op FOK! Iets waar jullie natuurlijk hartstikke blij om zijn. En om dat te vieren zal ik vandaag aardig doen.
[ afbeelding ]
En dat kom je speciaal bij ons melden *is ontroerd en pinkt traantje weg*quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:48 schreef SuperwormJim het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi moment om afscheid te nemenquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:48 schreef SuperwormJim het volgende:
[ afbeelding ]
IK WIL BIER!!quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:48 schreef SuperwormJim het volgende:
[ afbeelding ]
je hebt BIER!!quote:
Van jou? Mooi, tot nooit meer ziensquote:
IK OOK!quote:
Lief he, dit is toch het kusje-kroel-hoi-doei topic?quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:08 schreef Panda72 het volgende:
[..]
En dat kom je speciaal bij ons melden *is ontroerd en pinkt traantje weg*
quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:38 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Van jou? Mooi, tot nooit meer ziens![]()
[..]
Oh jaquote:
Kom maar halenquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:38 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Van jou? Mooi, tot nooit meer ziens![]()
[..]
IK OOK!![]()
quote:[..]
Lief he, dit is toch het kusje-kroel-hoi-doei topic?
Jij ook gefeliciteerdquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:48 schreef SuperwormJim het volgende:
[ afbeelding ]
Hey naatjequote:
Prima, maar 1 uur les gehad. Met jou?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:26 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Prima, maar 1 uur les gehad. Met jou?Maar 4 uur les gehad, waarvan er maar 1 echt leerlesuur wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |